Tiziana Terenzi - Eclix

تیزیانا ترنزی اکلیکس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38742
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تیزیانا ترنزی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38742
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

در پایان تابستان گرم و آفتابی، در ماه سپتامبر (۶ سپتامبر ۱۹۷۸)، پائولو و تیزیانا برای اولین بار با ماه سیاه روبرو شدند. خسوف خاصی که هر ۳۲ ماه یک بار در کیهان اتفاق می‌افتد، اما از آن زمان به بعد تمدن‌های ترسناکی آغاز شده است.
همانطور که اغلب در آن دوران سبک‌بار اتفاق می‌افتاد، پائولو و تیزیانا همراه پدربزرگشان گوگلیلمو برای قدم زدن بر روی تپه‌های پرطراوت ایتالیا راهی شدند. هوا باطراوات‌تر شده بود، اما هنوز هم پر از رایحهٔ معطری بود، رایحه‌ای که وقتی آب حیات از میان طبیعتی باطراوات و شاداب عبور می‌کند، پدید می‌آورد.
این پدیدهٔ کیهانی (خسوف) آنها را وحشت‌زده کرد و حس کردند که انگار تاریکی ماه دوستی‌داشتنی‌شان را بلعیده است. تحیر توأم با ترس از ناشناخته‌ها بلافاصله در صورت معصوم‌شان ظاهر شد. پدربزرگشان بلافاصله متوجه احساس‌شان شد و با لبخندی اطمینان‌بخش، از آنها خواست که در زیر درخت بلوط بزرگی که چند متر آنطرف‌تر بود، بنشینند. غرق در سکوت و با رفتاری خردمندانه و خونسرد، آتش کوچکی را روشن کرد و بین پائولو و تیزیانا نشست. آنها را همچون آغوشی گرم و دوست‌داشتنی، شیرین ولی قدرتمند، و با ملایمت و در عین حال مراقب، بغل گرفت. آغوشی که تنها حاصل عشق واقعی و پاک است.
 
آن احساس فراموش‌نشدنی جرقهٔ اکلیکس بود، عطر ماه سیاه و عشق اطمینان‌بخش. محصول جدیدی که به کالکشن ماه افزوده می‌شود، کالکشنی که در آن المان افسانه‌ای خاطرات همواره به‌شکلی متمایز نمایان می‌شود تا مرزی که خاطرات را از تخیل، و جادو را از واقعیت جدا می‌کند، کشف کند.
درست همانند آن آغوش گرم، این محصول که در بطری‌‌ای مشکی‌رنگ و مرموز با درپوشی به شکل جواهر گنجانده شده است، با شیرینی عطر گرانبهای وانیل تاهیتی، درهم‌تنیده با نُت‌های متفاوت درخت بادام و آثاری از رایحه‌‌های لیموی سورنتو و نارنگی‌های کالابری، منتشر می‌شود و عطرزننده را احاطه می‌کند. نُت‌های زنبق مجموعه نُت‌های اصلی این عطر را با نرمی باشکوه گل‌های معروف پادشاهان غنی می‌سازد، تا بر روی گلبرگ‌های بنفشه، سوسن سفید و زیبایی روستایی برگ درخت نارنج تکیه زنند. این آغوش قدرتمند، به گرمای شال بزرگ کشمیری، و در عین حال به سردی نسیم بهاری نُت‌های میانی، ترکیب پایه‌ کل ساختارش را می‌سازد و انرژی و قدرتش را از انواع چوب‌های گوناگونی که نُت‌های پایه‌اش را تشکیل‌ می‌دهند، می‌گیرد. چوب‌های لطیف و نادری به کمیابی پدیده خسوف، و به کمیابی و ارزشمندی شانس رویارویی با آغوشی سرشار از محبت. همینطور، رایحه‌های ارزشمند چوب صندل برجسته می‌شوند، کما که قدرت ماندگار چوب سدر ترکیب‌شده با ریشه‌های فوق‌العاده کمیاب گل زنبق و تقویت‌شده با بوی نادر مشک و کهربا که بیش از ۳۰ سال خیس گرفته‌اند بخشی از این کالکشن محرمانهٔ خانواده محصولات ترنزی را می‌سازند.

برند تیزیانا ترنزی
عطار پائولو ترنزی
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، وانیل ، زنبق ، نارنگی، بادام
اسانس میانی لیمو ترش، بنفشه ، برگ درخت نارنج، گل سوسن
اسانس پایه مشک ، کهربا، سدر ، چوب صندل سفید ، ریشه زنبق
نمره کاربران
Eclix-تیزیانا ترنزی اکلیکس
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیزیانا ترنزی
اخبار برند تیزیانا ترنزی
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟