بررسی تیزیانا ترنزی کیرکه
5/1

بررسی تیزیانا ترنزی کیرکه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 ماه پیش
اشتراک گذاری :

عطر کیرکه از الهه پری دریایی افسونگری به نام سیرس ( کیرک : دختر خدای خورشید ) الهام گرفته شده است . تیزیانا ترنزی کیرکه بیانگر خاطراتی است از مردمانی کهن که روزگاری در پرشکوه ترین سرزمینی که تا به حال دیده شده ، در مدیترانه زندگی می کردند.

کیرکه در سال 2015 خلق شد و دقیقا شبیه دختر خدایی که نامش از او اقتباس شده ، نمایانگر رایحه جادویی است که شما را به مسیری اسرار آمیز هدایت می کند و شما را قادر می سازد عمیق ترین و ژرف ترین احساسات خود را کشف کنید .

استشمام این شاهکار برای اولین بار در زندگی ام درست مثل یک رویا بود . زمانیکه شما چندین سال در صنعت عطر فعالیت داشته باشید ، تنها یک معجزه می تواند روح شما را به پرواز درآورد و شما را شگفت زده کند . بله کیرکه چنین قابلیتی را داشت .

کیرکه عطری غافلگیر کننده و درعین حال فوق العاده خوش بو و مطبوع است ، در اولین اسپری عاشق آن می شوید . با خصوصیتی عجیب با ترکیبی ازعصاره ای مثال زدنی و رایحه ای بی نظیر ، به یکی از عطرهای مورد علاقه من در طول زندگی تبدیل شده است.

کیرکه شبیه یک نوشیدنی ترکیبی میوه ای تابستانی شیرین است که از عصاره ی میوه گل ساعت و هلو گرفته شده است . این عطر تابستانی وسوسه انگیز درسال ۲۰۱۵ توسط آقای پائولو ترنزی خلق شد و مناسب بانوان و آقایان است.

جعبه و بطری کیرکه بسیار شیک و باسلیقه طراحی شده است . اکثر ما جعبه عطر ها را  دور می اندازیم ، اما  تصور میکنم درمورد کیرکه این قضیه متفاوت باشد . زمانی که درب جعبه را باز می کنیم ، شیفته بطری زیبای مشکی طلایی آن خواهیم شد ، که با لوگوی تیزیانا ترنزی درقسمت زیر کلاهک تزیین شده است  و چرم مشکی رنگی که اسم عطر روی آن حک شده این بطری طلایی رنگ را جلوه بخشیده است. نگهداری شیشه عطر داخل جعبه باز شده هم زیباست .

کیرکه یک ترکیب میوه ای تابستانی است ، که با استشمام آن بلافاصله بوی تابستان را حس میکنید . رایحه آغازین این عطر با بوی هلوی آبدار شروع میشود ، که همراه میوه گل ساعت ، تمشک ، شراب انگورفرنگی سیاه و گلابی تازه شیرینی فوق العاده ای ایجاد می کند که دهان را آب می اندازد . اضافه شدن ترکیب ماسه به عطر پیچ و تاب ظریفی در آن ایجاد می کند . بعد از آنکه اسانس های اولیه کمی فروکش کرد ، اسانس گل برف رایحه گلی خنکی به عطر می بخشد . با محو شدن این ترکیبات رایحه ی مشکی جذابی که با اسانس وانیل به همراه لطافت چوب صندل سفید و گل آفتاب پرست نمایان می شود و با حضور نعناع هندی ، رایحه چوبی ملایم و تلخی به عطر کیرکه داده می شود . شیرینی عطر گل ساعت و هلو همچنان با او همراه است . بلافاصله بعد از بو کردن کیرکه ، مرا به یاد خاطره تعطیلات تابستانی در کنار ساحل می اندازد . خودم را کنار دریا تصور میکنم ، که در زیر نور خورشید استراحت میکنم و نوشیدنی شیرینم را مینوشم . 

کیرکه تیزیانا ترنزی عطر اکستریت د پرفیوم است ، به این معنی که وقتی شما آن را اسپری می کنید، با ماندگاری و خط بو مناسبی روبرو می شوید . غلیظ ترین عطرهای موجود در دنیا اکستریت د پرفیوم هستند و تا 40 درصد اسانس خالص دارند . در صورتیکه مرسوم ترین ادکلن ها که ادوپرفیوم هستند حاوی 20 درصد اسانس خالص هستند.

اگر دنبال چیزی شبیه کیرکه هستید ، به جرات می توانم بگویم عطری مانند آن نیست . این یک رایحه بسیار منحصر به فرد است که اطرافیان را شگفت زده می کند و کسی بوی شبیه شما را نخواهد یافت . عطر کیرکه میتواند حس اعتماد بنفس و خاص بودن را به شما ببخشد و با جذب کردن توجه ها به شما حس غرور می دهد . عطر به راستی یونی سکس (قابلیت استفاده برای بانوان و آقایان) است و طبق عقاید بسیاری از دوستان این رایحه بیشتر به سمت بانوان کشش دارد . اما من می توانم به شما این اطمینان را بدهم که هر دو گروه با توجه به شخصیت و سلیقه شخصی می توانند از این ادکلن استفاده کنند . 

تیزیانا ترنزی برای افرادی که عاشق فضای خصوصی و خلوت خود هستند خلق نشده . این رایحه باعث میشه خیلی ها سرشون رو به سمت شما برگرداند و اسمتون رو فریاد میزند . ادکلن کیرکه با رایحه شیرین میوه ای و قویی که دارد یک ادکلن چهارفصل است و با اطمینان می توانید در طول سال از آن استفاده کنید و بازخورد خوبی بگیرید . 

اگر شما فرد بالغی هستید ، حتما در نظر داشته باشد برای مناسبات خاص از این عطرمی توانید استفاده کنید . خصوصا زمانیکه قصد دارید مرکز توجه قرار بگیرید و در مورد شما صحبت کنند و با رایحه ادکلن خود روایح دیگر ادکلن هارو تحت تاثیر قرار بدهید . هنگامی که سوال می شود کجا بهتر است استفاده کنیم همه میگن مناسبات و مهمانی ها و قرارهای مهم ولی صادقانه فرقی نمیکند بستگی به خود شما دارد و نمی شود محل و یا موقعیت خاصی را برای استفاده تصور کرد یه ادکلن زنانه - مردانه که البته بنظر من بسمت زنانه بیشتر تمایل دارد .

میزان اسپری کردن ادکلن ها متفاوت است بعضی افراد قصد حضور در اماکن سربسته را دارند بعضی افراد قصد حضوردراماکن باز را دارند . شما با چند بار استفاده کردن در زمانهای مختلف می توانند میزان تعداد اسپری مطلوب خود را پیدا کنند . نقاط نبض دار گرم ترین بخش پوست بدن شما هستند و می توانند محیط های مناسبی باشند . ولی کلا توجه کنید که ادکلن های اکستریت دارای ترکیبات قویی هستند و آنها را  بیش از اندازه اسپری نکنید زیرا امکان دارد به شکلی آزاردهنده جلوه کنند و برای اطرافیانتان خوشایند نباشند . 

با توجه به قیمت مناسب در مقابل دیگر ادکلن ها با غلظت اکستریت می توان گفت ارزش خرید مناسبی دارد و می تواند خیلی سریع عملکرد و رایحه خود را ثابت کند و با توجه به رایحه شگفت انگیزش ارزش قرارگرفتن در کلکسیون عطربازها را نیز داراست . البته عطرها سلیقه ای هستند و بهترین روش تست قبل از خرید است و امکان اینکه شخصی با این رایحه ارتباط برقرار نکند هست ولی اکثریت افراد ارتباط خوبی با این ادکلن برقرار می کنند و علاقه مند می شوند در زمانهای خاص زندگیشون از کیرکه استفاده کنند و اثرات مثبتی از خود در مقابل دیگران بجای بگذارند . 

روایح تشکیل دهنده تیزیانا ترنزی کیرکه :

اسانس اولیه : میوه گل ساعت ، هلو، گلابی، تمشک ، شراب انگور فرنگی سیاه ، ماسه

اسانس میانی : گل برف

اسانس پایه : مشک، وانیل ، چوب صندل سفید ، نعنای هندی ، گل آفتاب پرست


نویسنده :  Vladan X - Markéta Rybínová 

ترجمه : sh.khosh

منبع: Fragrantica

لینک مطلب:

https://www.fragrantica.com/news/Tiziana-Terenzi-Kirke-17060.html

https://fourthsense.co/tiziana-terenzi-kirke-review

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟