Tiziana Terenzi - Lucenera

تیزیانا ترنزی لوسنرا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38741
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تیزیانا ترنزی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38741
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر لوسنرا حاصل تجربهٔ شبی بسیار ویژه است: «طی یکی از آن شب‌های جادویی، درحالیکه پائولو و تیزیانا غرق در سکوت دور آتش کوچک جلزوولز‌کننده‌ای نشسته بودند، به ناگهان متوجه صدهای حشره شب‌تاب برق‌زن شدند که از تاریکی پشت تپه‌ای که باغ سبزیجات خانوادگی‌شان در آنجا بود، ظاهر شدند. نور اندک محبت‌آمیزشان آن چنان به شدت سوسو می‌زد که به نظر می‌خواهند تاریکی شب را دور کنند، اما در عین حال، وقتی این رقص مرتعش لحظه‌ای فرو نشست، انگار تاریکی به‌شکلی سحرآمیز ظاهر شد، حتی با عمق و شدتی بیشتر».
 
نوری که از تاریکی ظهور می‌کند - ایده و ساختار همین عطر پیچیده است. لوسنرا ظاهراً به سادگی قابل درک است، تنها به این خاطر که سازنده‌ای نابغه داشت. رایحه‌ای چندبعدی و متفاوت است که با وجود پیچیدگی‌هایش، ساده و خوشایند ظاهر می‌شود. هستهٔ اصلی این عطر کهربا است. معجونی کلاسیک، عمیق، شیرین، صمغی و طبیعی از نُت‌هایی که به شکل کهربا درمی‌آیند. طلایی، شهددار، آرامش‌بخش و گرم، همانطور که انتظارش را داشتید. اما این کهربا تجملی با زینت‌های سترگی همراه است. اول از همه، نُت‌های معطر بسیار قوی و کافوری بالزامیک می‌آیند تا در این ظلمت شب بدرخشند. مورد وحشی، که در کشورهای مدیترانه‌ای نماد جاودانگی و عشق است، نقش مهمی را در این عطر ایفا می‌کند. از کیفیتی همانند اوکالیپتوس بهره‌مند است، طراوات خاصی که همچون کافور پخش‌ می‌شود. سرمایی به عطر می‌دهد که در اطراف پراکنده می‌شود. سپس، اندکی از رایحه معطر مدیترانه‌ای آویشن و گشنیز این ترکیب اولیهٔ تازه و پویا را تکمیل می‌کنند. زمانی که این نُت‌ها با چاشنی‌ها و ترکیب اصلی کهربا جفت می‌شوند، تضاد خوبی از نور بر روی سایه ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، پیوند بین نُت‌های معطر و کافور در نُت‌های اصلی و همین ابعاد در نُت‌های پایه حاصل از رایحه لادن دیدنی است.
پائولو برای تأمین ساختاری تنومند برای این عطر، قطره‌ای سخاوتمند از عطر گیاه لوبان، وانیل و مر را بر آن افزود. تاریکی و گرما با هم یکی‌ می‌شوند و اثر قدرتمندی را بوجود می‌آورند. لوسنرا اثری طولانی دارد و هیچ کسی نسبت به بوی آن بی‌تفاوت نخواهد ماند. اما، عمدتاً در طی اولین ساعتی که بر تن پاشیده می‌شود، رایحهٔ چوب صندل لطیف و بوی حس‌برانگیز مشک و عنبر را می‌دهد. تا چندین ساعت می‌توانید این رایحهٔ خونگرم را احساس کنید، سپس به‌ آرامی، همانند شبی که رو به سحر می‌گذارد، محو می‌شود.

برند تیزیانا ترنزی
عطار پائولو ترنزی
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آویشن ، گشنیز ، پونه کوهی
اسانس میانی کهربا، وانیل ، صمغ درختچه مر
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Lucenera-تیزیانا ترنزی لوسنرا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیزیانا ترنزی
اخبار برند تیزیانا ترنزی
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟