INITIO PARFUMS PRIVES - Psychedelic Love

اینیتیو پارفومرز پرایوز سایکدلیک لاو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38639
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38639
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 240
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
12,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    17
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    8
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 60
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

چیزی که امضای منحصربه‌فرد و خاصی به این بمب خلسه‌آور و سحرآمیز می‌دهد،‌ از سه ترکیب مهم و اساسی سرچشمه می‌گیرد: رز، متیل دی‌هیدروجاسمونات و هلیوتروپین (پیپرونال). درحالی که متیل دی‌هیدروجاسمونات، مناطق مغزی مرتبط با لذت و میل جنسی را فعال می‌کند، رایحه گل آفتاب‌پرست نیز این اثرگذاری خاص را دوچندان می‌سازد. این عطر پودری و کریستالی که همزمان لطیف و جادویی است، به‌خوبی اهداف اساسی و خاصش را از دیدگان شما پنهان می‌کند. فقط کافی‌ست به سویه‌های خامه‌ای، پودری و گل‌فام این عطر فکر کنید که در فضایی مابین رایحه‌های وانیل و بادام قرار گرفته‌اند. 

اگر هلیوتروپین به مقدار زیاد استفاده شود، اثری مانند مواد روان‌گردان پیدا خواهد کرد. به همین دلیل هم کمپانی‌های عطرسازی فقط براساس پیروی از مقررات خاصی می‌توانند از این ماده استفاده کنند. حتی قوانین سفت‌وسختی برای نگهداری از این ماده وجود دارد و دارندگان آن از سوی نهادهای قانونی کنترل می‌شوند، چون می‌توان از هلیوتروپین برای سنتز شیمیایی MDA استفاده کرد که در تولید داروهای ممنوعه یا اکستازی کاربرد دارد. کسانی که برای تماس با حجم انبوهی از هلیوتروپین وسوسه می‌شوند، باید بدانند که این علاقه وسواس‌گونه خیلی زود به اعتیاد واقعی تبدیل خواهد شد. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند اینیشیو پارفومز پرایوز
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، گل یلانگ
اسانس میانی رز ، گل آفتاب پرست، متیل دی‌هیدروجاسمونات
اسانس پایه چوب صندل سفید ، صمغ درختچه مر
نمره کاربران
Psychedelic Love-اینیتیو پارفومرز پرایوز سایکدلیک لاو
رایحه
8
17 رای
ماندگاری
8.5
17 رای
پخش بو
8.2
17 رای
طراحی شیشه
8.2
17 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اینیشیو پارفومز پرایوز
عطرگرام
نظرات کاربران (21 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
خوشمزه و نفسانی. بالانس روایح کاملا معقول و حرفه ای انجام گرفته. در نت آغازین بیشتر مشک و بادام رو حس میکنین.ولی با اینکه خیلی بوی زیبا و ظریفی رو در آغاز تست به شما میده اصلا عجله نکنید و اجازه بدین که ترکیب هدیون اونم با دوز بالاتر از حد نرمال و استانداردش مراکز بویایی مغز شما رو مورد هجوم قرار بده. در همین حال رایحه هلیوتروپ یا همون گل صد تومنی یا آفتاب پرست با اغواگری شروع به کار کنه.تمام این لطافت و رایحه نفسانی با پرستیژ و تاریکیه صمغ مر و صندل سفید مستحکم و با ثبات تر میشه. در کل کاری خاص و همه پسنده ودر عین حال واقعا نفسانی و اغوا کنندست.
01 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mahdisss 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
با سلام
اين كار ارزش بلاندباي داره ؟؟
07 دی 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هلیوس
سلام سالار جان:
راستش بلاند بای رو من در مورد هیچ کاری توصیه نمیکنم چون واقعا عطر و رایحه معقوله ای کاملا سلیقه ایی هست. اما در مورد این کار باید خدمتت بگم که کار بسیار عرف و خوشبویی هست . پخش و ماندگاری خوبی داره و جنس رایحه بسیار خاص هست اما این مطلب رو بدون که کار کاملا یونیسکس هست و در بعضی مراحل نیز رایحه بیشتر تمایل به استایل زنانه رو دارد.
08 دی 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Sharare 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
اغوا کننده و اعتیادآور.
خیلی اوقات وقتی که دارم از یک عطر برای دوستی صحبت می کنم بخشی از سلیقه من تحت تاثیر خاطرات من قرار می گیره و همین مساله یک فاکتور مهم برای من هست که اون عطر بره تو لیست عطرهایی که عاشقشم! این عطر برای من یادآور لحظه های فوق العاده نابی هست که کاملا با رایحه این عطر همراهی داشت! مطمئن هستم که هدیون موجود در این عطر سطح اندومورفین من رو تا حد پرواز بالا برده.
22 آذر 1397 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Hani فاطمه فیضی

همینطور که از اسمش پیداس روان گردان و دوستداشتنیه
کسی نیست که از این عطر استفاده کنه و عاشقش نشه
از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستش
11 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

یه عطر گرم و شیرین گلی.ظاهرا اپنینگ این وکار همون گل هلیوتروپ هست که من چندان اشنایی باهاش ندارم. ولی تنها نیست و گل یلانگ و البته وانیل کاملا همراهیش میکنه. من به شخصه بوی گلای زرد و سفید اون هم در ترکیب با وانیل نمیپسندم و به نظرم خیلی بیشتر از این که یونی باشه زنونه ست. صمغ مر و صندل هم خیلی ضعیف حس میشه ولی پخش و موندگاری و کیفیت روایح بالاست.
20 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Neurostyle

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
Psychedelic love:
یه عطر گلی_ خامه ای شیرین و گرم.
رایحه اصلی این کار یه نت گلی( هلیوتروپ در کنار یلانگ) هست که شیرینی وانیل هم همراهیش میکنه.
بادام اگر چه تو نت ها ذکر نشده اما تو اکوردها هست و کاملا میشه حسش کرد وکمی تم گورماند به کار داده.
مجموع این نت ها در بستری از امبر یه رایحه گلی و کمی گورماند خوشبو و شیرین و گرم رو ایجاد میکنه.
مدتی که میگذره کار به خاطر وجود صندل و صمغ مر تمی خامه ای _ پودری میگیره و مشابهتی به بعضی عطرای زنونه پیدا میکنه.
کار خوشبو و باکیفیتی هست اما به نظرم گرایش به زنانگی داره و برای من بعد از عود فور گریتنس از این برند و ساید افکت قرار میگیره.مناسب فصل سرد هست و پرفورمنس بسیار بالایی داره.
26 آذر 1399 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Sharare معین هاشمی

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
شب هنگام، چشمانت را می‌بندی...  نفسی عمیق میکشی، آماده ی خواب میشوی... برای خودت آرزویی میکنی... آرزویی برای دوست داشته شدن و عشقی بی انتها... اشتیاق و نگاه های دلپذیر با کسی که عاشقش هستی، با کسی که معشوقش هستی...

حال به خواب میروی...
در رویای خود میبینی بانویی در حال جمع کردن گل های باغی بزرگ است، نزدش میروی... انگار کسی تورا سراغش فرستاده تا خواسته ات را به او بگویی... تا برایت ماده ای تهیه کند، جادویی و سحرآمیز...به او میگویی، عشقی دارم که میخواهم همواره او را مجذوب خود نگاه دارم... تا مبادا از من روی برگردانیده و پس زده شوم... مبادا برای او کهنه و معمولی شوم.

در همین حین به چشمان آن خانم نیز نگاه میکنی... قلبت میگوید که آدمی مهربان و داناست، پس میتوانم از او کمک بگیرم؛ عقلت اما نجوا میدهد: گرچه برای روزهایی کوتاه میتوانی به او اطمینان کنی، اما بعدها به دام می‌افتی... دردسر ها پشت سر هم می‌آیند و زمین گیر میشوی... به او اطمینان نکن.
در همان کشمکش عقل و احساست، زَن نگاهی نافذ بر تو می‌اندازد و می‌گوید: من به تو ماده ای می‌دهم، معطر و خوش بو... حاصل از گل هایی خاص و موادی اعتیاد آور و گیرا. تن خود را آمیخته به آن کن و دیگر نگران چیزی نباش...

از شدت خوشحالی آن را میگیری و می‌روی... دوان دوان به سمت کلبه ای که داشتی... مینشینی و درب شیشه را باز میکنی... نفسی عمیق از آن رایحه را بر جان خود وارد میکنی و از آن بر روی دست هایت میزنی...
همه جا ناگهان ساکت میشود، حس میکنی تمام سلول های بدنت در حال جنب و جوشند... پر از انرژی و حرارت میشوی... حس میکنی دیگر کنترلی از خود نداری، تو سرتا سر عشق و کِشش آن را احساس میکنی اما نه آن عشقی که در سر داشتی... یک عشقِ شیطانی و هوس انگیز در جانت رخنه کرده... عشقی که مرز ندارد و حالا همچون اسبی سرکش قصد دارد دل تمام مرد های جهان را ببرد! احساس تنگی نفس و هیجان بالایی میکنی... همه چیز دور تو میچرخد. تاب و توان نداری و بی گدار به بیرون میزنی تا علاجی بیابی... اما نزد هر کس میروی بر پای تو می‌افتد و یک دل نه صد دل عاشق و دل خسته ی تو می‌شود!! وضعیت کم کم ترسناک میشود ... تمام شهر را به هم ریخته ای و همه را به دنبال خود انداختی ای! نمیدانی چه کنی در این فلاکت... از زیاده خواهی خود پشیمانی و توان خاموش کردن این رایحه ی بی حد و مرز و شهوانی را نیز نداری که ناگهان از خواب میپری... نفس هایت را کم کم آرام میکنی و چشمانت را باز... سایکِدِلیک لاو را کنارِ میز تخت خوابت میبینی... با همان حالتِ سرگردانی خنده ای میکنی و خداراشکر که تنها خوابی بوده. هرچند خوشحالی که عطری داری که سرتاسر معنای حرارت و شور و اشتیاق عشق را می‌دهد و نمایشی زیبا، گیرا و مهدوش کننده از ظرافتِ زنانگیست.

سایکدلیک لاو عطریه که من رو یاد فیلمِ perfume: the story of a murderer انداخت.

حس میکنم عطری که اون اقا ساخت همچین رایحه ای میتونسته داشته باشه!
عطری گلی، سرکش، گیرا، وانیلی و پودری که با روح و روانت بازی کنه... هرچند خود شرکت اینیشیو هم توی توضیحاتش اشاره میکنه که هدف اصلی هم همین بوده دقیقا. عطر زنانه ی عجیب و زیباییست... کیفیت و پرفورمنس فووووق العاده بالا...
دیدم که دوستان اشاره کردن بوی بادام میگیرن ازش اما اعلام نشده در نت ها. جالبه بدونید که پرداخت خاصی از گل آفتاب پرست و هیدوئین هست که اکسترکتش خیلی شبیه به رایحه ی بادام میشه. به همین خاطره که بوی بادام داره این عطر.

شاد و خوش بو باشید.

14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Sharare Hani

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام دوستان عزیزم:
شدیدا این کار رو بهتون پیشنهاد میکنم علی الخصوص با توجه به کمیاب بودن و قیمت های فضایی و غیر معقولی که دیدم در مقایسه با مجموعه عطر افشان و قیمت عادلانه ای که برای فروش گذاشتن.
از این حرف ها بگذریم ریویو کوتاهی برای این عطر قبلتر نوشتر بودم میتونین مطالعه کنید ولی در کل باید بگم کاری بسیار خاص خوشبو و شدیدا اغواگر با بازخوردی زیاد که برای خانم ها خیلی خیلی جذاب و قشنگ تر خواهد شد.
ماندگری و خصوصا پخش بالا از ویژگی های بارز این کار هست و الان و فصل پیش رو بهترین زمان برای لذت بردن از این زیبای خفته هست.خط بویی فوق العاده بالا و خوش رایحه که هر کسی رو مسخ خواهد کرد.وجود متیل دی هیدروجاسمونت که ترکیبی دستساز و شیمیایی هست و هیلیتوراپ(گل آفتاب پرست)
چنان توهم بویایی و روانگردانی رو ایجاد کرده که نمیتونید دست از بوییدنش بردارید.ادغام چوب صندل و روایح صمغی نیز یکمی ستون های رایحه رو سفت و جون دار تر کرده. خلاصه تست و نهایت خریدش رو برای همه، خصوصا خانم های محترم خیلی خیلی توصیه میکنم.
11 آبان 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : شاهو فتحی Sharare

یک عطر زخمی ِ چرک برای شکست عشقی خورده‌ها

یک شاهکار. اعتیاد آور، فریبنده، مست کننده. تجربه‌ای جدید از روانگردانی از عشق؛ اگر نت‌ها را ندیده باشید هرگز حدس نمی‌زنید این نت‌ها به خوبی ترکیب شده‌اند. انتظار دارید بادام، بنزوئین، وانیل، البته نه هلیوتروپ و یلانگ چی جوری می‌تونند در کنار هم بنشنید؟
به راحتی تک جنسیت. در هوای گرمتر بیشتر روی پوست می‌نشیند ولی در هوای سرد سرکش می‌شه خودش نشان می‌ده؛ فوق العاده است.
حالت هیولا طول عمر و پخش بو.
مثل بعضی از عطرها اینطور نیست که گهگاه فقط بوهایی از رایحه را دریافت کنید. تا آخر روز در فضای ابری با بوی مخملی پوشیده شده‌اید. یک تجربه واقعی از یک عطر
اونایی که این برند اینشیو کوبیدن فقط دنبال این هستند یکی بهشان پول بدهد تا از برندی تعریف کنند هایپش کنند تا فروش اون برند بره بالا کسی بهشان پول ندهد فقط می‌کوبند
11 آبان 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Hani Rezvani
ممنون از توضیحات شما، جناب شوشتری و باقی دوستان، بیشتر دوستان فرمودن به سمت زنانه هست، دوستان میخواستم بدونم پوشیدن این عطر توسط یک مرد ۴۰ ساله سبک و بیربط جلوه نمیکنه ؟
11 آبان 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد سعید رضایی شوشتری
با سلام
جناب حکایت دوست البته این نظر شخصی من هست .تم زنانه عطر بسیار بسیار بالا هست.من برای آقایون به هیچ وجه توصیه نمیکنم.اگر خواستین از بوی واقعا خاص این عطر لذت ببرین برای یکی از خانمهای خانوادتون تهیه بفرمایید و وقتی ایشان زدند شما لذت ببرید.من بالشخصه در جمع استفاده ازین عطر رو برای آقایون زیبنده نمیبینم.البته تمام عرایض بنده صرفا نظر شخصی بنده هست و به هیچ وجه قابل تعمیم نیست.پایدار و معطر باشید
11 آبان 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Sharare Hani
سلام جناب حکایت دوست.
اگه این کار رو دوست دارید ولی فضایی مردونه تر میخواید پیراتس گرند رزرو هم به نظرم ترکیب خیلی خوبی از روایح کاکائو و هلیوتروپ هست که در کنار کشمیر کمی تم مردونه تری داره و به نظرم یه پله با کیفیت تر از این کار هست.
11 آبان 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
جناب ارشیتک این کاکاءو که میفرمایید به نظرم با بهای پایین تر در جوپ اکستریم قابل استحصال میباشد
05 آبان 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Perfumex Hani

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
بسیار خوش بو! عقل و هوش از سر من می‌بره. ماندگاری خوبی داره. منتها به نظر من دو سه ساعت که می‌گذره بوش بیشتر مردونه می‌شه. عطر دوست داشتنی است و بوش از یاد نمی‌ره.
12 آبان 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی نازی جاوید

باز چشمانت، بوسیدنی شده بود ، نگاهت، جانم را آتش میزد. اواخر مهرماه بود و هوا زود تاریک میشد . پاییز خود، عاشق کُش است .وای که اگر باران پاییزی هم ببارد ...
خواهش کردم که از ماشین پیاده شویم .چقدر ریه هایم برای پر کردن هوای پاییز و بوی تو، کوچک بود ، برای نفس کشیدنِ حضورت ، حرص میزدم ولی بازهم کم می آوردم. دستانت را گرفتم ، چه معجزه ای در دست داشتی که نوازش دستانت ،مرا از این دنیا رها میکرد؟!.
چگونه بود که حرفم را از نگاهم میفهمیدی؟ آغوش گشادی و آرام پیشانیم را بوسیدی.
با شوق به آغوشت خزیدم ، دلم نمیخواست حرکت کنم، دلم نمیخواست از آغوشت بیرون بیایم، دلم نمیخواست جایی را نگاه کنم ... فقط دلم میخواست در آغوشت بمانم، ضربان قلبت را گوش کنم و هوای تو را نفس بکشم...
وقتی نگاه مهربانت ،به نگاهم گره خورد ، فهمیدم که میخواهی بروی،نگاهم پر از التماس بود ولی نمیتوانستم دهان بگشایم و بگویم نرو.

حیف از چشمانت، حیف از آن نگاه مهربانت.
قلبم تیر میکشد، سرانگشتانم بی حس است.
هنوز قلبم مچاله است ، ولی فدای سرت...
تو آسوده بخواب❣

ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر ۲۶مرداد ، من ... بالشی خیس از اشک ، حسرت نبودنت ،نداشتنت، دستانِ خالیم و همچنان، وحشتِ دنیای بدون تو...

میخواهم آماده شوم تا لحظه ی غروب آفتاب کنارِ هم باشیم.

حتما می آیم...

به جای چشمانت ، سنگ مزارت را خواهم بوسید❣


حیف که این عطر را اینقدر دیر پیدا کردم.
ظهر با رایحه ی دلنشینش به خواب رفتم.
بی شک یکی از محبوبترین هایم خواهد شد.
پ.ن: با تشکر از جناب آقای شوشتری که این مخدرِ خوش رایحه را در قسمت پرسش و پاسخ به من معرفی کردند.
26 مرداد 1401 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : nazanin کاوه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟