GIORGIO ARMANI - Armani Prive Ambre Orient

جیور جیو آرمانی آرمانی پرایوت آمبر اورینت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38147
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-38147
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این محصول کمپانی جورجیو آرمانی در نوامبر 2010 و به‌عنوان یکی از عطرهای «پرایو کالکشن» ‌عرضه شد. البته یکی از زیرمجموعه‌های این کالکشن نیز La Collection des Mille et une Nuits نام دارد که با الهام‌گیری از داستان‌های عربی و قرون‌وسطایی هزار و یک شب خلق شده است. درواقع با سه عطر رویارو هستیم که ذات اسرارآمیز و عجیب‌وغریب سرزمین‌های شرقی را به‌واسطه نت‌های گرم، ادویه‌ای و چوبی و با محوریت رز، عود و کهربا نمایان می‌کنند.

بنابراین سه عطر با نام‌های «عود رویال»، «آمبر اورینت» و «رز د عربی» در این کالکشن جذاب و خاص قرار می‌گیرند. این عطرها به‌طور اختصاصی برای بازار خاورمیانه طراحی شده‌اند و براساس ترکیبات ناب محلی و شیوه‌های عطرسازی سنتی به‌وجود آمده‌اند.

«آمبر اورینت» عطری با سرشتی دودی است که روایح وانیل و چوب صندل را با نعناع هندی و آویشن، لابدانیوم، کهربا، دارچین و فلفل صورتی آمیخته می‌کند. این عطر جذاب و جادویی درون یک بطری شیشه‌ای مشکی قرار گرفته که با درپوش طلایی زیبایی آراسته شده است.

برند جیورجیو آرمانی
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، آویشن ، لابدانیوم، دارچین ، فلفل صورتی
نمره کاربران
Armani Prive Ambre Orient-جیور جیو آرمانی آرمانی پرایوت آمبر اورینت
رایحه
10
3 رای
ماندگاری
9.7
3 رای
پخش بو
8.3
3 رای
طراحی شیشه
9.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
شهدی از نوروتوکسینی تند و آتشین از مامبای سیاه که در هر گیرنده بویایی، فلج عصبی را تداعی میکند. شهدی مرگ آور که گیرنده های بویایی، عاشقانه به کام مرگ میشتابند. شهدی تند و تاریک که تاریکی را در نور، آشکار میکند.....
این عطر واقعا آنقدر ردپای بویایی از خود دارد که قدم زدن در مسیری تاریک، بی هیچ نوری و صدایی مسیر درست را پیمایش میکنی. ردپایی بسیار قابل تشخیص و خطی که گویی دقیقا در امتداد خطوط خیابانی با تراکم ترافیکی دو طرفه در تاریکی مطلق در حین حرکت هستین، درست روی خطوط بی آنکه حتی یک قدم از پیمایش شما از لبه خطوط تجاوز کند.
ظرفی با طراحی زیبا و خاص، به رنگ سیاه که شاید نکته عطفش در همین رنگ ظرف خاصش باشد. چراکه سیاهی وجود رنگ نیست، بلکه نبود نور هست..... اما نور این ظرف در شهد داخلش نهفته است تا از بونوازی آن، ردپایی دقیق و یکنواخت در تاریکی پیرامون داشته باشین.......
رایحه ای آنقدر تاثیرگذار که حتی شاید در DNA سلولهای حافظه بویایی هم نفوذ کند و بعنوان یک کُد ژنتیکی (AACCTTGGA) در این سلولها حفظ شود و بصورت میراث ژنتیکی به نسل بعد به ارث برسد....
رایحه ای گرم و چوبی از دارچین تند و تازه و دودی سنتی که یادآور شرق زمین از خاورمیانه است. رایحه ای که بونوازی در هر گیرنده بویایی را فلج عصبی عضلانی میکند، چراکه آنقدر عمیق است که حتی مخاطبان همراه هم شما را براحتی ترک نخواهند کرد. حتی اگر کسی از جلوی شما عبور کند و رایحه را بونوازی کند برای لحظه ای، بازگشت میکند و شما را تا جایی که ممکن است از پشت سر تعقیب میکند تا فقط این رایحه را بونوازی کند.
شایستگی در معماری و آفرینش آمبری یکتا که الگوی وراثتی را در خود نهفته است، الگوی وراثتی وابسته به X غالب.....
کیفیتی یکتا در رایحه و شفافیت عطر، ماندگاری برای دو بار حرکت سیاره پلوتو به دور خود روی لباسهای ضخیم و 12 ساعت روی پوست بانوان و 8 ساعت در پوست آقایان، با پراکنشی بسیار خوب حداقل در سه ساعت اولیه تنپوش و ردبویی بسیار قدرتمند.
سپاس از همراهی شما بزرگواران.....

16 دی 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Dragon

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
هرچی‌بیشتر ازش استفاده میکنم بیشتر ازش خوشم‌میاد.چه امبر دلنشین و پرقدرت و درعین حال صیقلی داره بدون اینکه نتها لبه دار باشن و یکدوم ادمو اذیت کنه.کاملا لبه های نتها کنار هم جا افتادن.
17 فروردین 1400 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
یکی از بهترین کمیاب ترین امبریهای دنای.امبر لابدانومی کمی دودی و ادویه ای.شاهکاری در کنار ambre absolute.ambre loup .akkad.grand soir.
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟