Dior - Sauvage EDP

دیور ساوج ادو پرفیوم

مردانه
کد کالا : ATR-38081
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-38081
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 180
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    37
  • نمی پسندم
    30
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    38
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    30
  • رسمی
    9
تعداد رای های ثبت شده : 206
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

دیور در سال 2018 ادیشن جدیدی از عطر اصلی دیور ساوج (2015) را با غلظت ادو پرفیوم روانه بازار کرد. فرانسوا دماشی (عطرساز کمپانی دیور) ادیشن ادو پرفیوم این عطر را به‌عنوان محصولی معرفی می‌کند که قرار است سویه‌های تازه‌ای از عطر ساوج را نمایان سازد. آمیزه این ادیشن که سرشار از سویه‌های وانیلی و شرقی است، روحی فراگیر، اسرارآمیز، هوس‌انگیز و دلپذیر دارد.

آمیزه «ساوج ادو پرفیوم» بعضی از نت‌های عطر اصلی مانند ترنج، فلفل سیچوان، اسطوخودوس و آمبروکسان را حفظ می‌کند و آنها را به‌واسطه نت‌های شرقی و گرم برگرفته از جوز، بادیان ختایی و وانیل پاپوآ غنی‌تر و پُرمایه‌تر می‌سازد.

چهره تبلیغاتی این عطر جذاب هم کسی نیست جز جانی دپ، بازیگر مشهور آمریکایی.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع معتدل
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی اسطوخودوس ، جوز ، بادیان ختایی ، فلفل سیچوان
اسانس پایه وانیل ، آمبروکسان
نمره کاربران
Sauvage EDP-دیور ساوج ادو پرفیوم
رایحه
8
81 رای
ماندگاری
7.8
81 رای
پخش بو
7.5
81 رای
طراحی شیشه
7.8
81 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
عطرگرام
نظرات کاربران (49 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
چیزی که امروز مشاهده میشود بیلبورد های تبلیغاتی زیاد چهره های معروف هالیوود و شعار های تبلیغاتی و هیاهوی فراوان........
متاسفانه این مسئله باعث میشود فرد از آن محصول یک مورد خیلی بزرگ را در ذهنش متصور شود و جالب اینجاست که انقدر این موضوع موثر است که فرد موقع تست آن محصول هم ناخودآگاه سعی دارد که چیزی که ساخته ی ذهن هست را باور کند، این موضوع را بشدت مشاهده کرده‌ام که گاهی اوقات افراد حتی روایح را بر اساس اسم آن ها قضاوت میکنند! نظرات عموم مردم و شعار برند ها هیچ اعتباری ندارند چرا که عموم مردم وقتی یک عطر خوب را استشمام میکنند آن عطر را بهترین عطر دنیا میدانند چرا که عطر بهتری استشمام نکردند و تا زمانی که عالی را استشمام نکنید خوب برایتان عالیست و درکی از عالی ندارید.

اگر شما از دوستانتان و یا آشنایان و یا حتی برخی از فروشندگان بخواهید شما را راهنمایی کنند چه چیز هایی به شما معرفی میکنند؟ اینوکتوس؟ ساواج، بلوشنل و..... طبیعتا محصولی که از آن موجودی کافی دارند و یا دوستانتان که چندین عطر استفاده می‌کنند که قبلا به آن ها معرفی شده است.

ساواج یک رایحه خوش بازخورد، خوشبو، و معمولیست رایحه ای خوب
نه آنقدر که هیجان انگیز باشد و نه رایحه ای بد، آچار فرانسه ای برای چهار فصل و موقعیت هایی مختلف که نقص بزرگ آن را می‌توان ارزش خرید کم نسبت به قیمت دانست.

نکته ای که لازم است به آن ها اشاره شود این است که هدف تخریب این محصولات نیست هدف تخریب ساخته های ذهن هاست که دقیقا روی عطر های نیش هم صدق می‌کند تاکیدی روی عطر های نیش و هنری نیست به شخصه معتقدم خیلی از عطر های نیش فقط یک توهم اند و هیچ هنری در آن ها نیست و چه بسا چه کارهای خوب و خوش قیمتی هستند که به خیلی از نیش ها می ارزد همچنین باید اشاره کرد که درک خیلی از عطر های هنری نیازمند مشام تربیت شده اند و به کسی که راه را طی نکرده هیچ وقت سریعا استشمام کارهای هنری پیشنهاد نمی شود زیرا درک آن ها ممکن نخواهد بود.
15 مرداد 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : BITA complihanicated
سلام و عرض ادب.
به شدت با شما موافقم خود من همین تجربه را داشتم تا زمانی که عالی را تجربه نکرده باشید خوب برایتان عالی خواهد بود. ساواج به نظر بنده خوب هست و همه پسند اما عالی نیست. زمانی میشود در مورد چیزی بهتر نظر داد که شما انواع آن را تجربه کرده باشید.
البته عالی بودن هم جای بحث دارد که واقعا چه عطری میتواند عالی باشد ، دوستان نظرشان را لطفا شرح بدهند.

«نظر شخصی من این هست، عموما افرادی که یک عطر خاص برای شان عالیست اما افراد دیگری از آن انزجار دارند نمی‌تواند یک عطر عالی باشد اما اگر یک کار از نظر فنی بسیار عالی باشد و اهل فن تاییدش کنند و عده ی زیادی از عموم هم خوششان بیاید تبدیل میشود به یک عطر عالی.
یک عطر شاهکار را فقط کسی که اهل فن باشد، راه را طی کرده و در عین حال طبع لطیفی هم داشته باشد میتواند تشخیص بدهد (که قطعا شخصا نمیتوانم عطری شاهکار را تشخیص بدهم)
درست مثل بعضی از اثار و قطعات موسیقی کلاسیک که شاهکار هستند ولی اکثر مردم درک درستی از آن ندارند چون به معنای واقعی کلمه بد سلیقه شدند، به نظرم در دنیای امروزی بد سلیقگی در خیلی چیزها تبدیل به ارزش شده دلیلش هم سطحی شدن زندگیست دیگر متاسفانه کسی وقت نمیکند! در چیزی عمیق شود و اثر این سطحی شدن را در بیشتر کارهای هنری میتوان مشاهده کرد ...»
با تشکر.

[EDITED] 1401/10/28 09:45
27 دی 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : علی شنبه زاده اشکان حدام

10
رایحه
5
ماندگاری
2
پخش بو
10
طراحی شیشه
اول این نکته رو بگم که من بعد از حدود 30 40 عطری که تست کردم تصمیم گرفتم این عطرو بخرم. بوی این عطر خیلی خیلی جذاب و عالیه و واقعا آدم عاشقش میشه ولی تنها مشکلی که با نسخه اصلی sauvage داره اینه که اصلا و ابدا پخش بو و ماندگاری پدر خواندشو نداره. در این حد که شما با 4 پاف اسپری فقط تا شعاع نهایت 1 متری پخش بو خواهید داشت که با گذشت زمان کمتر خواهد شد و در مورد ماندگاری هم نهایت تا 3 ساعت و بعد از آن برای استشمام بوی آن باید دماغتونو نزدیک محل اسپری کنید. من با علم به این قضایا این عطرو انتخاب کردم چون خودم وقتی میپوشمش از بوش نهایت لذت میبرم و اینکه شیشه اصلشو از خود عطرافشان تهیه کردم. امیدوارم این نظرات براتون سازنده باشه.
11 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : پارسا نیا Sepehr s

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام خدمت دوستان گرامی،
بدون نیاز به توضیح یا تفسیر اضافی، در وصف این عطر به اختصار می توان گفت: "خوش رایحه، روح نواز و دارای بازخورد مناسب. " قطعاً برای دوستانی که پس از بررسی کامل و همه جانبه یا با تجربه مصرف قبلی، نسخه اصلی دیور ساواج ادو پرفیوم را بعنوان انتخاب شایسته و نهایی خود در نظر گرفته اند، حجم 200 میل بسیار مقرون بصرفه خواهد بود. از انتخاب خوب خود لذت ببرید و موفق باشید.
11 تیر 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور M.KH

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام خدمت تمام دوستان عطر افشانی
مسئله ای که در رابطه با این عطر میتونم بگم این هست که درسته برخی دوستان میگن این عطر رایحه تکراری داره و با توجه به این قیمت کار های بهتری هم هستن اما مسئله ای که اینجا هست میخاسم بگم هیچوقت و هیچوقت و هیچوقت نمیشه ی عطرو با عطر دیگه ای همسان با رایحه خودش مقایسه کرد چه تو برند خودش و چه تو برند های دیگه به فرض مثال ساواج رایحه ۷ پخش و ماندگاری ۷ و...
فلان عطر از برند دیگه رایحه ۸ پخش و ماندگاری و....۸
من به شخصه کسای دیگه ای رو مثال نمیزنم عطری رو تست کردم که اصلا پخش و ماندگاریش افتضاح بوده افتضااااح به معنای واقعی ولی همیشه بخاطر رایحه ش دوسش داشتم و قبل از اینکه وارد جلسات رسمی یا قرار های روزانه ام بشم مجددا عطرو شارژ میکردم و هیچوقتم غصه اینکه چرا پول به این عطر دادم رو نخوردم حرفم اینه که دنبال پخش و ماندگاریش نباشید نمیگم کلا نباشید اما انتظاراتتون رو کمی از سطحش کاهش بدید و دنبال علاقه برید و علاقه رو دنبال کنید و عطری که میخرید با علاقه و میل باطنی باشه که وقتی هم استفاده کردی خشنود باشی و غصه نخوری بگی پخش و ماندگاریش دلمو زد (این رو هم داخل پرانتز بگم اگر صرفا بخاطر پخش و ماندگاری عطری رو میخرید و میگید این عطر پخش نداره ارزش پول دادن نداره پس باید قید عطرها رو زد و رفت سراغ عطر مشهدی)
27 آذر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محمدرضا علیزاده مهدی ابراهیمی

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
دیور ساواج ادوپرفیوم.
یه عطر سیتروسی_ ادویه ای_ امبروکسانی
این عطر مشخصا برای یه هدف ساخته شده و اون بارخورد بین خانوم هاست. همون هدفی که رقیب دیرینه ش بلو چنل دنبال میکنه.
اپنینگ کار با ترنج و یه رایحه هربال هست. این رایحه هربال که شباهت کمی به ریحون هم داره تو اونتوس هم حس میشه اما تو نت ها اعلام نشده و مردم به نام اناناس توصیفش میکنن.
ترنج اینجا تم طبیعی نداره و البته به نظرم این یه ترفند هست که تم ناشناخته ای به یه نت میوه ای هربال ساده بده.
کمی بعد نت های ادویه ای( فلفل و انیستون) غالب میشن و اسطو خودوس رو هم کمی با تم صابونی میشه حس کرد.
اما برگ برنده اصلی این کار بک گراند امبروکسانیش( جایگزین سنتتیک عنبر) هست. همون تم دریایی و یه کم شور و یه کم اسپایسی و تاریک.
به نظر من کمتر عطری تو عطرای تابستونی مثل کارای این لاین ( وبلوچنل)میتونه از خانوما بازخورد بگیره و مشخصا جامعه هدفش سنین ۲۵ الی ۳۵ هست که هدفشون از خرید عطر عمدتا همینه.
البته این نقطه ضعف نیست و همین شناخت نیاز بازار هست که باعث شده این همه فروش کنه و فلنکر پشت فلنکر بده بیرون.
در هرصورت برای یه عطرباز حرفه ای به نظرم این عطر هیییچی نداره اما برای بازخورد بین خانوما میتونه نامبر وان عطرای تابستونی باشه.
12 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Mehdi sameti علی آقایی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
ساواج ادوپرفیوم

واقعا نمیشه از خاص بودن رایحه‌اش نگفت با وجود اینکه شامه‌ همش تلاش میکنه که بگه من این بو رو قبلا شنیدم ولی انگار به نتیحه‌ای نمیرسه
به نظر من یه ادکلن مسحور کننده نیست ولی توی هر جمعی حرف واسه گفتن داره

من نسخه ادوپرفیومش رو استفاده کردم و ماندگاری خیلی خوب و البته پخش نسبتا خوبی داره

غالب ترین نت بویایی که از پایه تا انتها وجود داره به نظرم مرکبات و آمبروکسان هست.

26 دی 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : BITA حسین

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر رو امروز تست کردم.
رایحه ای با شیرینی و گرمای کاملا کنترل شده و متوسط. از نظر سر درد آور بودن اصلا نگران این عطر نباشید. همچنین این عطر رایحه ی همه پسندی داره.
و اما، اما و اگر های این عطر:
این عطر رایحه ای بسیار معمولی و ملایم و رام شده داره. و رایحه و عملکردش هیچ ارتباطی با اسم اون (وحشی) نداره و کاملا رام شده هست. طبیعتا به دلیل ماهیت ملایم، پخش و ماندگاری خیلی زیادی نمیشه از این عطر انتظار داشت.
رایحه هم هیچ سنخیتی با قیمت اون نداره و به هیچ وجه رایحه ی خاص و جونداری به حساب نمیاد. ورساچه اروس (با صرف نظر از عملکرد) رایحه ای بسیار گیرا تر و مشخص تر ملموس تر داره.
این عطر با صرف نظر از قیمت بالای اون، به دلیل ملایم بودن شیرینی و طبعش و همچنین همه پسند بودنش، میتونست برای من گزینه ی مناسبی باشه. ولی نیست. چون قیمتش، به طرز غیر منطقی نسبت به سایر عطر های هم رایحه بالا هست.
نکته بعد این که، در رایحه ی این عطر، نتی ملایم به مشام من میرسه، شبیه به بوی الکل! این نت باعث میشه ساواج منو یاد عطر های ارزان و پر الکل مغازه های آرایشگاه مردانه بندازه! واقعا این نت در این عطر برای من عجیب بود.
در کل با توجه به تعریف ها و امتیاز هایی که از این عطر دیده بودم، کلا نا امید و شگفت زده شدم‌.
اصلا اونی نیست که به نظر میرسه.
با تشکر.
05 مرداد 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : دهاتی ام Mahmod Akrami

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
با درود نمی‌دونم چرا این عزیز رو میبینم یاد استایل پیراهن سفید جین آبی و کالج مشکی چرم می افتم خیلی با این استایل ست میشه 👌👌👌🧐🧐🧐
02 آذر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : هاشم پور Sepehr s

6
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
من چن ساله که نسخه ادوتویلت رو استفاده میکنم،الانم بچ کد ۲۰۲۲ رو تهیه کردم، این نسخه ادوپرفیوم از جای معتبر تهیه و چن روز هم تست کردم ،به نظر من از لحاظ رایحه،پخش و ماندگاری واقعا از نسخه ادوتویلت ضعیف تره!!!اواقعا عجیبه برام
25 دی 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : derrick محمدرضاسپهی

یه عطر نئوکلاسیک خوشبو، جذاب، دلنشین
این کار رو کمی بیشتر از ادوتویلت می پسندم، تنها ایرادی که میشه ازش گرفت، البته نمیشه اسمش رو ایراد گذاشت ولی تنها موردی که وجود داره، همون مطلبی هست که قبلاً البته خیلی سطحی و کوتاه در موردش نوشتم اما الان میخوام کاملش کنم.
قبلاً نوشتم: "یه رایحه قدیمی آشنا که به زور تبلیغات میخواد خودشو مدرن نشون بده" اما در واقع اینطور نیست، درسته که برای این مجموعه تبلیغات زیادی شده اما این عطر واقعاً یه عطر مدرنه اما با یه بک گراند کلاسیک در واقع میشه گفت یه عطر نئوکلاسیک که هر دو فضای کلاسیک و مدرن رو همزمان با هم داره، ادو پرفیوم رو اولین بار وقتی تست کردم احساس کردم این یه عطر قدیمیه که من سالهای قبل بسیار باهاش در ارتباط بودم اما هر چی فکر کردم اون عطر رو یادم نیومد اما خیلی برام آشنا بود و تا مدتها ذهنم رو مشغول کرده بود در واقع این آشنا بودن همون فضای کلاسیک عطر محسوب میشه البته به شرطی که این بک گراند کلاسیک یا رایحه آشنا از قبل در ذهن شما ثبت شده باشه و گرنه شاید اصلاً متوجه تم کلاسیک عطر نشید، در واقع شاید بشه گفت یه عطر قدیمیِ مدرنیزه شده اما خیلی درست و حسابی، خوشبو و با کیفیت
البته منظورم از عطر قدیمی این نیست که با اولین تست بلافاصله بشه گفت بله این دقیقاً فلان عطر هست که مثلاً آپدیت یا مدرن شده، نه اونجوری نیست در ضمن کلاسیکی که یه تمی از عطرهای قدیمی رو همراه داشته باشه هم نیست و برعکس کلاسیکی هست که کاملاً روی مدرن بودن عطر حسابی کار شده اما در مقایسه با ادوتویلت این کار به نظرم گرمتر و جذابتر هست در عوض ادوتویلت خنک تر و با طراوت ترِ اما مهمترین نکته به نظر من اون فضای کلاسیک در هر دو عطر هست که شانه به شانه فضای مدرن حضور داره اما حضورش باعث کمرنگ شدن فضای مدرن عطر نمیشه و البته در نسخه ادوتویلت این فضای کلاسیک کمی بیشتر حس میشه و شاید بشه گفت این کار به نوعی اصلاح شده ادوتویلت هست.
و در آخر منصفانه اگه بخوام بگم باید بگم هر دو خوشبو هستن، اما ادو پرفیوم رو کمی بیشتر میپسندم.

29 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Mehdi sameti سعید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟