GIORGIO ARMANI - Armani Prive Ombre & Lumiere

جیور جیو آرمانی پرایو آمبر اند لومیر

زنانه
کد کالا : ATR-37831
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-37831
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی جورجیو آرمانی در سال 2014 عطر لوکس و جدیدی را با نام «آمبر اند لومیر» عرضه کرد که با الهام‌گیری از کالکشن لوازم آرایشی بهاری‌ـ‌تابستانی «آرمانی کوتور» 2014 طراحی شده است. این عطر به کالکشن اختصاصی «آرمانی پرایو» و زیرمجموعه مشهورش، «آرمانی پرایو له ادیشن کوتور» تعلق دارد. عطرهای این مجموعه را این محصولات می‌سازند: له فمه بلو 2011، له فمه ناکر 2012،‌ نوانسس 2013 و آمبر اند لومیر 2014.

«آمبر اند لومیر» بیش از همه بر رایحه زنبق متمرکز است که البته به‌واسطه رایحه یاس رازقی تقویت می‌شود. این دو گل زیبا نشان‌دهنده تضادی میان سایه و نور هستند که در نام عطر «آمبر اند لومیر» نیز بازتاب دارد. آمیزه این عطر را آکوردهای ترنج و فریزیا در نت‌های اولیه و آمبروکسان و عصاره مشک در نت‌های پایه به‌وجود می‌آورند.

برند جیورجیو آرمانی
طبع معتدل
سال عرضه 2014
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، فریزیا
اسانس میانی زنبق ، یاس
اسانس پایه مشک ، آمبروکسان
نمره کاربران
Armani Prive Ombre & Lumiere-جیور جیو آرمانی پرایو آمبر اند لومیر
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
دیدی بارونم نَشُست عطرتو از رو پیرهنم....
هنوز انتخاب قلبمی بهترین اشتباهِ من....
دوباره دستمو تو بگیر گناهش به پای من.....
میدونم و رویا میسازم یه خونه رو دریا میسازم….
که سقفمون آسمون باشه خودش بشه بال پروازم....
...............................
عطری بسیا لطیف و ظریف در طبع تقریبا خنک و بستر گلی که رایحه ای معصوم را در خودش نهفته است. شروعی از روایح مرکبی از ترنج که خیلی سریع به رایحه ی گلی از یاس تبدیل میشه و با شهد نیمه شیرین و ملایم همراه میشه و همان رایحه ی گل یاس رو نگه میدارد. کل رایحه در غالبیت گل یاس هست که لبه هایی از زنبق را در پس زمینه ی خودش همراهی میکنه که تشخیص زنبق در مقابل یاس کمی دشوار هست مگر اینکه کاملا به رایحه ی زنبق در سایر عطرها تجربه ی شامه نوازی داشته باشین. رایحه ی این عطر بر پایه ی گل یاس می تواند در آرامش بخش بودن افرادی که مدام استرس را تجربه می کنند، مفید باشد. استرس را می توان به عنوان هر نوع تغییری که باعث فشار فیزیکی، عاطفی یا روانی می شود تعریف کرد. استرس پاسخ بدن شما به هر چیزی است که نیاز به توجه یا اقدام دارد. همه افراد تا حدودی استرس را تجربه می کنند. با این حال، روشی که به استرس پاسخ می دهید، تفاوت زیادی در بهزیستی کلی شما ایجاد می کند. گاهی اوقات، بهترین راه برای مدیریت استرس شامل تغییر وضعیت است. در مواقع دیگر، بهترین استراتژی شامل تغییر نحوه واکنش شما به موقعیت است. ایجاد درک روشنی از تأثیر استرس بر سلامت جسمی و روانی شما مهم است. همچنین مهم است که بدانید سلامت روحی و جسمی شما چگونه بر سطح استرس شما تأثیر می گذارد. استرس می تواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد. هر دو می توانند به علائم مختلفی منجر شوند، اما استرس مزمن می تواند به مرور زمان آسیب جدی به بدن وارد کند و اثرات طولانی مدت بر سلامتی داشته باشد.
برخی از علائم رایج استرس عبارتند از:
تغییرات در خلق و خو
کف دست های خیس یا عرق کرده
کاهش میل جنسی
اسهال
مشکل در خوابیدن
مشکلات گوارشی
سرگیجه
احساس اضطراب
بیماری مکرر
دندان قروچه
سردرد
انرژی کم
تنش عضلانی به خصوص در گردن و شانه ها
دردها و دردهای جسمی
ضربان قلب تند
لرزیدن
گاهی اوقات استرس می تواند با اضطراب اشتباه گرفته شود و تجربه مقدار زیادی استرس می تواند به احساس اضطراب کمک کند. تجربه اضطراب می تواند مقابله با استرس را دشوارتر کند و ممکن است به سایر مسائل سلامتی از جمله افزایش افسردگی، استعداد ابتلا به بیماری و مشکلات گوارشی کمک کند. استرس و اضطراب به عصبی شدن، بد خوابی، فشار خون بالا، تنش عضلانی و نگرانی بیش از حد کمک می کند. در بیشتر موارد، استرس ناشی از رویدادهای بیرونی است، در حالی که اضطراب ناشی از واکنش درونی شما به استرس است. استرس ممکن است به محض برطرف شدن تهدید یا موقعیت از بین برود، در حالی که اضطراب ممکن است حتی پس از از بین رفتن عامل استرس زا اصلی ادامه یابد.
انواع استرس
همه انواع استرس مضر و حتی منفی نیستند. برخی از انواع مختلف استرسی که ممکن است تجربه کنید عبارتند از:
استرس حاد: استرس حاد یک نوع استرس بسیار کوتاه مدت است که می تواند مثبت یا آزاردهنده تر باشد. این همان نوع استرسی است که ما اغلب در زندگی روزمره با آن مواجه می شویم.
استرس مزمن: استرس مزمن استرسی است که پایان ناپذیر و اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، مانند استرس یک ازدواج بد یا یک شغل بسیار سخت. استرس مزمن همچنین می تواند ناشی از تجربیات آسیب زا و ترومای دوران کودکی باشد.
استرس حاد اپیزودیک: استرس حاد اپیزودیک استرس حادی است که به نظر می رسد بیداد می کند و یک روش زندگی است و باعث ایجاد یک زندگی پریشانی مداوم می شود.
Eustress سرگرم کننده و هیجان انگیز است: این به عنوان یک نوع استرس مثبت شناخته می شود که می تواند شما را با انرژی نگه دارد. این با افزایش آدرنالین همراه است، مانند زمانی که در حال اسکی یا مسابقه برای رسیدن به یک ضرب الاجل هستید.
شایان ذکر است که استرس یک تشخیص پزشکی مشخص نیست و هیچ درمان واحد و خاصی برای آن وجود ندارد. درمان استرس بر تغییر وضعیت، توسعه مهارت‌های مقابله با استرس، اجرای تکنیک‌های آرام‌سازی و درمان علائم یا شرایطی که ممکن است ناشی از استرس مزمن باشد، متمرکز است. برای بهبود وضعیت استرس و کیفیت زندگی مبتلایان، روش های مختلفی انجام می گیرد از جمله روان درمانی: برخی از اشکال درمانی که ممکن است به ویژه در پرداختن به علائم استرس مفید باشند، از جمله درمان شناختی رفتاری (CBT) و کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR). روش CBT بر کمک به افراد برای شناسایی و تغییر الگوهای تفکر منفی تمرکز دارد، در حالی که MBSR از مدیتیشن و ذهن آگاهی برای کمک به کاهش سطح استرس استفاده می کند. همچنین رایحه درمانی نیز بعنوان روش طب مکمل برای بهبود وضعیت و کیفیت زندگی مبتلایان استرس بکار گرفته می شود. چراکه محققان طب سنتی از روش آروماتیک تراپی بعنوان مسیری ایمن و غیردارویی برای بهبود وضعیت استرس و اضطراب در انسانها بکار می گیرند. به این ترتیب روایح آرامش بخش مانند استشمام گل سرخ، گل یاس یا عطرهای میوه ای از جمله سیب و بِه
می توانند در بهبود وضعیت استرس و اضطراب انسانها نقش بسزایی ایفا کنند، به شرطی که در این نوع روش، صبوری به خرج دهند و در محل هایی که ساعات بیشتری را در آن ساکن هستند نیز از این روش درمانی، استناد کنند حتی در اتاق خواب روی میز هم می توانند از روایح این عطرها با عود دودی یا عودهایی که داخل گستره ی مایع عطرها هستند نیز استناد کنند تا هم کاهش استرس و هم خواب عمیق و به دور از استرس و اضطراب را تجربه کنند. شایان ذکر است که استرس و اضطراب حتی می توانند در کیفیت خواب شبانه نیز تداخل ایجاد کنند و چه بسا که کابوس های شبانه را نیز تداعی خواهند کرد.
عطری بسیار شفاف و ظریف و غنی از رایحه ی گل یاس که قطعا برای تنپوش بانوان شایسته هست با ماندگاری سه بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 15 ساعت روی پوست با پراکنشی بسیار خوب در ساعت اولیه تنپوش.
سپاس از همراهی بزرگواران..................
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : مهدی رضا یگانه
درود جناب اسدی عزیز،یه سوال داشتم خدمتتون.این عطر بوی تندی داره؟برای خانمی که ایفوریا و مای وی رو میپسنده،مناسب هست؟
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای انصاری عزیز، نه اصلا تند نیست در ابتدای اسپری خیلی کم تیز هست بخاطر ترنج اما سریع به ملایمت تغییر میکنه و برای بانوانی که ایفوریا و مای وی رو می پسندند احتمالا مورد پسند نباشه چون رایحه یاس غالب هست در این عطر ولی باز هم بایستی تست شود شاید مورد پسند شد. چراکه حافظه ژنتیکی هر فردی متخص خودش هست.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.........
15 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : رضا یگانه محسن
سپاس از راهنمایی شما جناب اسدی
15 بهمن 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟