DAVIDOFF - Cool Water Wave

دیویدوف کول واتر ویو

مردانه
کد کالا : ATR-37562
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : دیویدوف
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37562
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 50
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,410,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    9
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 62
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

شدیدا پیشنهاد می‌کنیم که عطر ادو تویلت «کول واتر ویو» را تجربه کنید. این عطر مردانه سرشتی انرژی‌بخش دارد و با الهام‌گیری از طراوت ناب موج‌های اقیانوسی خلق شده است. «کول واتر ویو» گوهری ناب از طراوت مردانه، آدرنالین و روحیه شاداب موج‌سواری است.

نوع عطر ادو تویلت
برند دیویدوف
عطار آنتوان لی، فرانسیس کرکجان، ژان ژاک
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی آبزی
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه آب دریا ، گریپ فروت ، فلفل سیچوان
اسانس میانی چوب درخت قان ، سرو کوهی
اسانس پایه نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Cool Water Wave-دیویدوف کول واتر ویو
رایحه
7.7
27 رای
ماندگاری
5.9
27 رای
پخش بو
6.1
27 رای
طراحی شیشه
7.4
27 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیویدوف
نظرات کاربران (13 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
پچولی در جهان عطر رایحه‌ای است مرموز و اعجاز انگیز؛ وقتی دو عطار افسانه‌ای فرانسیس کورکجیان و آنتوان لای دست به دست هم بدهند با پچولی غوغا می‌کنند؛ کول واتر ویو همان غوغا است. ۳۵۰ سال قبل از میلاد مسیح؛ افلاطون در رساله‌ای به نام تیمائوس (Timaeus) چنین نوشت: «۱۲ هزار سال پیش از این جزیره‌ای بوده‌است بزرگ با تمدنی ستایش انگیز موسوم به آتلانتیس که…»

به این ترتیب نام قاره آتلانتیس برای نخستین بار بر قلم معلم اول افلاطون جاری شد و به زودی بر سر زبانها افتاد. وی در رساله دیگری به نام کریتیاس (Critias) شرح بیشتری از قاره آتلانتیس و تمدن آن نوشت «آتلانتها افزون بر ۲۰ میلیون نفر بودند که در جزیره‌ای خوش آب وهوا به وسعت ۱۵۴ هزار مایل مربع زندگی می‌کردند در جنگلهای انبوه آتلانتیس انواع جانوران بزرگ وکوچک می‌زیستند و شهرهای آباد آن با ساختمانهای عظیم به شکل هرم، درخشش نور بود و مرمر…»

مطابق گزارش افلاطون «... بر این سرزمین اطلس حکومت می‌راند که مردم او را ستون آسمان می‌دانستند و در مرکز جزیره در بزرگداشت اطلس معبدی با شکوه ساخته بودند که دیوارهای عظیم داشت و درهای آن تزیین یافته بود از سنگها و فلزات قیمتی در زیر تابش نور خورشید همچون الماس می‌درخشید.» افلاطون ادامه می‌دهد: «مقدس‌ترین حیوان در نزد مردمان آتلانتیس گاو نر بود که مظهر قدرت بشمار می‌رفت و به عنوان برترین هدیه به پیشگاه اطلس با مراسمی شکوهمند در برابر معبد بزرگ قربانی می‌شد تا فوران خون سنگ‌های مرمر را رنگ‌آمیزی کند.»

به نوشته افلاطون: «در قاره آتلانتیس شهرها به شکلی هندسی و زیبا ساخته شده بودند و کانال‌های آب که همچون رگها در بدن به هر سو امتداد داشتند مزرعه‌ها و باغها را سیراب می‌کردند. اساس فرهنگ و تمدن این مردمان سعادتمند همانا برادری و صفات عالی انسانی بود. اما چون قدرت ایشان روزافزون شد به تدریج شروع به دست درازی به دیگر سرزمینها کردند افلاطون می‌گوید: روح احساس و کمک در آنها دیگر از بین رفته بود آنها اعتقاد و ایمان خود را از دست داده بودند آنها با سپاهیانی بی شمار قصد فتح آتن و سرزمین‌های شرق را داشتند.»

اما زئوس طوفانی بر آنها نازل کرد. مجازاتی که به هیچ وجه قابل تصور نبود. افلاطون در این باره نوشت «طوفان سبب زمین لرزه و سیل‌های بزرگی شد که به مدت یک شبانه روز به شدت ادامه داشت وقتی دریا جزیره آتلانتیس را به زیر خود فرو برد و ناپدید گشت» افلاطون تردید داشت که هرگز نشانه‌ای از این سرزمین گمشده به دست آید. او نوشت «اقیانوس در آن نقطه به مکانی غیرقابل عبور و جستجو تبدیل شده است»

کول واتر ویو بوی جزیره گمشده آتلانتیس می‌دهد.
26 آذر 1396 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : عرفان حاجی احمدی سعید کرمانی
بزرگوار ایران و توران با جملات قصار حقیقتاما رو بردی دنیای دیگه .....خدا شاهده یاد گالیور افتادم بطوری که تصور کردم پیشمه
08 خرداد 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : شهریار محمدرضا

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
5
طراحی شیشه
با سلام خدمت دوستان عطرافشانی عزیز
کول وادِر ویو، ساخته ای بی نظیر از ۳ عطرساز نامی یا عطری خسته کننده و تکراری؟!

شاید اولین نکته ای که در مورد این عطر جلب توجه میکنه حضور فرانسیس کرکجان هنرمند در کنار دو عطرساز مشهور دیگر به عنوان سازندگان این عطر باشه. اما اینکه این رایحه واقعا چقدر خوب هست باتوجه به حضور این ۳ نفر رو در انتها بهش میرسیم...
کول وادر ویو،‌یک عطر مرکباتی، کمی شیرین و دریایی هست. عطری که زیرساخت و امضای کول واتر اصلی رو حفظ کرده و سعی کرده همگام بشه با یک سری از عطرهای خوش بازخورد امروزی.
شروع این عطر به نسبت قیمتش واقعا خوب و دلپذیره به نظرم... رایحه ای که حدود ۲۰ دقیقه اول،‌ گل رایحش هست که متشکل از مرکبات، شیرینی مناسب و خنکی مدنظر برای تابستانه و نت نعنا یه حالت تر و تازه و زنده ای میده بهش. اگر خیلی زیاد عطر تست کرده باشید و دنیای دیزاینر ها رو خوب بشناسید،‌ قطعا بعد از به مشام رسیدن این عطر یک بوی آشنا به ‌‌ذهن سلام میکنه، و اون چیزی نیست جز invictus aqua 2016 !!‌ عطری که خیلی فیدبک مثبت داشت، ازش به عنوان بهترین اینویکتوس یاد میشه و شاید تنها فلنکر اینویکتوس بود که شامه عطربازارو هم میتونست نوازش بده... این عطر جنس مرکبات،‌شیرینیش و حس و حال دریاییش دقیقا در همون راستاست... برای همین اول ذکر کردم که این عطر در راستای یکی از رایحه های خیلی موفق و خوش بازخورد چند سال اخیر حرکت میکنه.
بالانس آکورد های عطر خوب انجام شده و با این فیمت و حجم میتونه انتخاب شایسته ای برای استفاده روزانه باشه... این عطر ورژن مدرن کول وادر اصلی خواهد بود.
ماندگاری حدود ۴ تا ۵ ساعت و پخش حدود ۱.۵ هست.

سیاست های شرکت دیویدوف قطعا دست این ۳ عطرساز بزرگ رو برای ایجاد روایح خیلی حقیقی،‌طبیعی و بی نظیر بسته اما حداقل در پایان عطری داریم که با هنر این افراد خوش ساخت و زیباست به نسبت قیمت و استراتژی فروشش.
پس میشه نتیجه گرفت نه به هبچ وجه فوق العاده جدید و بدیعه،‌ در عین حال یک عطر بی سر و ته و بی ارزش هم نیست اصلا. عطری مناسب برای چیزی که میخواد باشه هست... نه بیشتر و نه کمتر. میشه گفت توی این رنج قمیت جزو بهترین های تابستانی هست.
قطعا به مانند نسخه ی متوقف شده ی انویکتوس آکوا ۲۰۱۶ در جلب نظر جوانان خیلی بهتر عمل خواهد کرد به نسبت افراد بالای ۴۰ سال.

روزتون عطرآگین.


09 تیر 1400 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : هاشم پور عرفان حاجی احمدی
بنظر شما کول واتر ویو بهتره یا کول واتر پسفیک سامر (شیشه زیبایی داره)؟؟؟؟
27 شهریور 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری
کول وادر پسفیک رو متاسفانه تست نداشتم رامین جان
29 شهریور 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شقایق واحدی
سلام بین این عطر و عطر uomo urban feel کدوم برای هدیه دادن مناسب تره؟ از نظر رایحه و پخش بو و ماندگاری
11 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور بابک
بستگی به سلیقه داره ولی من سالواتوره رو بیشتر میپسندم
11 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرش گودرزی بابک

دیویدوف کول واتر ویو: ی کار اروماتیک که در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد (ویو) به معنار موج...موج سواری کانسپت عطر با توجه به عنوانش میتونه حس یه موج سواری...قایق سواری....دریا گردی رو به شما القا کنه.....از این عطر کمتر استقبال شده البته میشه اینو ی فاکتور مثبت گرفت چرا که کول واتر معمولی رو هممون دیدم یا بوش به مشاممون خورده اما ویو تاکنون بصورت زیاد ازش استقبال نشده؛هایپ نشده..
این نسخه از کارو در سال ۲۰۱۷ با استفاده از چهره مشهور هالیوود اسکات ایستوود پسر یکی از سرشناس ترین بازیگران هالیوود یعنی کیلینت ایستوود که بخاطر سه گانه فیلم دلار...بخاطر یک مشت دلار...بخاطر چند دلار بیشتر و خوب،بد،زشت هست تبلیغ شد

امواج خروشان دریا...حس کردن صدای موج و پیچیدن نسیمی خنک در اون فضای اروم و یک موهیتو در دست واو عالیست این حس عالی.....تست کردنش خالی از لطف نیست شدیدا پیشنهاد میشه شاید خوشتون بیاد از رایحش گرچه بنظرم رایحه پیچیده ای نداره که متنفر بشین ولی همونطور که گفتم فعلا در ایران هایپ نشده و میتونه ی گزینه جدید و متفاوت رو براتون رقم بزنه
26 تیر 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : مجتبی بهشتی هاشم پور

7
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
زمستون امسال با همه زیباییاش و اشتیاق واسه عطربازی یک بدی داشت و اون هم مریضی هایی بود که شیوع پیدا کرد. مم هم از شانس بد درگیرش شدم و حس شامه خودمو از دست دادم. با همین حس بویایی نصف و نیمه ای که واسم مونده کول واتر ویو رو پسندیدم. برای تجسم رایحه اون کافیه بو های آکواتیک کلاسیک رو در نظر بگیرید و تندی اون رو با یک شیرینی مرکباتی ملایم تعویض کنید تا رایحه مدرن کول واتر ویو بدست بیاد. رایحه ای چهارفصل داره و تا حد زیادی رایحه آشنا
22 اسفند 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : علی جمشیدی هاشم پور
واقعا که معرکست
02 فروردین 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Mehran علیرضا موسوی

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
من پریروز این دویست میل خرید زدم . همین الان رسید دستم
همونطور که انتظار میرفت ادکلن ویوو کاملا اورجینال بود (بیخودی نیست عطر افشان داره میشه شماره یک کشور . محل عطرهای اورجینال واقعی اروپایی و نه پرشده در دوبی مثل د....لا)
حتی نایلون باکس جنسی بود که قطعا تو خاورمیانه پیدا نمیشه و داد میزد ساخت اروپا هستم
از بسته بندی عطرافشان نگران بودم که مبادا تو پست بشکنه . بخدا طوری بسته بندی کرده بودن که بمب اتمم میزدی بغل ادکلن سالم میموند . هشت لایه نایلون حبابدار بالای قوطی . هشت لایه پایین قوطی . هشت دورم دور خود ادکلن . انصافا بهترین و شماره یک بودن از هوا نمیاد . وسواس و عملگرایی میخواد . خسته نباشن کارمندان عطرافشان .من که مشتری شدم
31 شهریور 1400 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مجتبی بهشتی هاشم پور
سلام دوست من پخش بو و ماندگاریش چطوره؟ عطرهای دیگشو نظرات خوندم میگن پخش بو و ماندگاری خوبی نداره!. این مدل اگر بالاست بخرمش.
15 مهر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی رضاحسین نوری
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. خط بوی طولانی و ماندگار
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی هاشم پور

5
رایحه
2
ماندگاری
2
پخش بو
5
طراحی شیشه
Cool water wave
بسیار خنک ، خوشبو، خاص نیست، عطریست روزانه که باید یا شیشه عطر همراهتان باشد یا پنج میل از آن ، تا نیم ساعت یکبار اسپری کنید ، پخش بو ضعیف، ماندگاری ضعیف ، (مطلعم : ادوتویلت است، خنک است و ارزان) رایحه خوب بطوریکه هر بار محل اسپری را بو میکنم لذت میبرم. طراحی شیشه ساده و زیبا . لبه های شیشه با آن رنگ آبی کاملا تداعی کننده واژه wave می باشد.
19 فروردین 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : هاشم پور شهریار

عطر Cool Water Wave از برند DAVIDOFF عطریست کاملاً مردانه ، دریایی ، چوبی ، مرکباتی خیلی کم ، فلفلی خیلی کم ، سبزی خیلی کم ، صابونی کم ، گلی خیلی کم یا بهتر بگم نرولی خیلی کم ، نیمه کلاسیک ، ملایم ، بی آزار ، رایحه عطر خیلی تمیز و شفاف و روشن نیستش یک مقدار کدر هستش رایحه عطر نسبتاً خنک میباشد به نظر من رایحه این عطر از عطر Cool Water for Men بهتره عطر درستی هستش بوی خوبی داره رایحه این عطر تا حدودی شبیه عطر Invictus از برند paco rabanne هستش مناسب همه نوع تیپ مناسب سن بیست سال به بالا پخش بو و ماندگاری عطر متوسط میباشد
14 اسفند 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : هاشم پور شهریار

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
واسه نسل من که کول واتر جز اولین عطرهای متفاوتی بود که داشتم این عطر هم با رایحه شبیه کول واتر جذاب و دوست داشتنی اس.... رایحه کاملا خنک وتازه ماندگاری متوسط وشیشه زیبا
05 اسفند 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری سالار كلوچه

8
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
بسیار سرحال بیار ،خنک ،مفرح ،معطر
تابستون و زمستون نداره ،همیشه بزن سر حال میای -آپ تو دیت شده کول واتر -

[EDITED] 1401/10/20 00:14
19 دی 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور شهریار

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
6
طراحی شیشه
از نظر تشابه این کول واتر را شبیه مرسدس بنز اواتیمیت حس کردم.
25 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟