HISTOIRES de PARFUMS - Tubereuse 3 Animale

هیستویرز د پارفومز توبرز 3 انیمال

زنانه
کد کالا : ATR-37495
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-37495
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    15
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 40
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کالکشن عطرهای Ode to Tuberose از کمپانی هیستویرز د پارفومز شامل سه عطر است که همگی از رایحه گل مریم به‌عنوان نت کلیدی خودشان استفاده می‌کنند. آمیزه اولین عطر این کالکشن (یعنی توبرز 1 لا کاپریسیوس) مایه‌هایی پودری، شرقی و سرشار از بوهای خوراکی دارد تا بتواند تخیل شما را کاملا برانگیخته کند. عطر دوم (یعنی توبرز 2 ورجینال) هم بافتی رمانتیک، شرقی و میوه‌ای دارد. آمیزه عطر سوم (یعنی توبرز 3 انیمال) نیز سرشتی گل‌فام، ‌چرمی و حیوانی دارد و از نت‌های ظریف مرکباتی در نت‌های اولیه استفاده می‌کند.

توبرز 3 انیمال از آروماهای فراموش‌ناشدنی و غلیظ گل مریم بر بستری گل‌فام‌‌ـ‌چوبی استفاده می‌کند و سپس آنها را در بافت عسلی نت‌های پایه (ساخته‌شده از رایحه تنباکو و گل جاوید) قرار می‌دهد تا سرشتی اغواگر و دیوانه‌کننده به خود بگیرد. نت‌های اولیه را رایحه‌های ترنج، نارنگی ماندارین، بهارنارنج و کامکوات ساخته‌اند و نت‌های میانی را هم رایحه‌های یاس، گل مریم، علف خشک و آلو. نت‌های پایه هم براساس آمیزه‌ای از رایحه‌های یونجه خشک، تنباکو، گل جاوید، نت‌های چوبی و گل مریم شکل گرفته‌اند.

برند هیستویرز د پارفومز
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه بهار نارنج، گل مریم ، پرتقال کامکوات
اسانس میانی گل مریم ، آلو ، علف
اسانس پایه تنباکو ، روایح چوبی، گل مریم ، گل جاوید
نمره کاربران
Tubereuse 3 Animale-هیستویرز د پارفومز توبرز 3 انیمال
رایحه
7.8
10 رای
ماندگاری
8.4
10 رای
پخش بو
7.6
10 رای
طراحی شیشه
8.1
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (17 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یکی از قوی ترین عطرای این برند رو تیوبرز 3 انیمال هیستواغ به وجود آورده . رایحه غنی داره یه حس غلیظ و بسیار گرم از گل مریم که در کنار تنباکو و سایر نت ها به یه معجون سنگین ، نسبتا خامه ای مانند و جذاب تبدیل شده . در این عطر رایحه گل مریم تم انیمالیک و طغیان گر داره . خبری از حس و حال شاداب و تمیزی نیست . این عطر برای کسانی مناسب هست که از عطرای غنی با تم سنگین و رسمی خوششون میاد .به عبارت دیگر شخصی رو نشون میده که واقعا همه ازش حساب میبرند . یه جورایی شخصیت مستقل و محکمی و همه بهش احترام میزارند. عطر از نظر کیفیت واقعا خوبه . طبعش کاملا گرم و پر حرارات هست و کاملا مناسب زمستانه . رایحه تلخ و شیرین و یه جورایی شرابی داره که در کنار حس و حال سنگین گل مریم یه عطر جذاب رو به وجود آورده . وقتی از این عطر استفاده کنید و وارد هر مکانی بشید سریعا خط بوی عطر فضا رو پر میکنه و همه متوجه عطر شما میشند . از نظر پخش و ماندگاری هم که واقعا عالیه . بیشتر از 12 ساعت روی پوست من دوام آورد و بعد از اون بازم حسش میکردم به راحتی .
17 مهر 1397 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : وحید علی معماری
خیلی وقت بود نبودین جناب وظیفه. اگر وقت اجازه داد بیشتر سر بزنید استفاده کنیم.
17 مهر 1397 پاسخ تشکر
عطرافشان عزیز لطفا عطرهای درجه یک گرلن مثل میتسوکو و Djedi , ... رو هم اضافه کنید
17 مهر 1397 پاسخ تشکر
با عرض تشكراز جناب وظيفه
براي كسي كه با كارنال فلاور عاشق رايحه توبروز ميشود درك بعد انيماليكي ،سنگيني و دنس بودن اين كار تا حدودي مغاير با خواسته هاي ذهني كارنال فلاور دوستان هست.من باب شباهت در نت ها و رايحه ها نميگم اما از لحاظ تشابه شخصيت عطر مشابه يلانگ يلانگ پريس مونت كارلو هست.وقاري نفس بر از سنگيني تمام نشدني مريم كه همه جا هست تا گرمي و چنبره بر وجود شما زدن.كاري با كيفيت و البته قلقلك دهنده عاشقان پخش و ماندگاري
18 مهر 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : aub رضا

سلام و درود خدمت دوستان
این کار یه انیمالیک و خاص و منحصر به فرد با قیمت بالاست. حالا به دوستانی که این جور کارها رو دوست دارن اما توانایی خریدش رو ندارن 24old bond street از برند اتکینسونز با قیمت حدود نصف این کار رو پیشنهاد میکنم.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

10
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
بین تمام نوتهای گلی، مریم جایگاه ویژه ای داره. مریم نوتی هست که در بهترین فرمش بیسی میشه برای یک آکورد انیمالیک و کیفیتی جنجالی و تحریک کننده به عطر میده. تقریبا هرجا مریم نوت غالب یک عطر بوده و نتیجه کاری قوی و تاثیر گذار از آب در اومده، بخاطر استفاده از مریم توی این فرم بوده. من این اواخر کارهای زیادی رو از روایح دارای گلهای سفید تست کردم و جدا از تجربیات شخصی، از راهنمایی های ایکاروس عزیز هم استفاده کردم و درستی گزینه بالا کاملا بهم ثابت شده.
عطر توبروز 3 شاید برجسته ترین کاری بوده که تو این مسیر باهاش برخورد کردم و مسلما هروقت بخوام لیستی از بهترین عطرهای گلی تهیه کنم این عطر جزو اولین گزینه هایی هست که به ذهنم میرسه. ترکیب نوتها خودش کلاس این عطرو به نشون میده، هر سه لایه نوتهای هرم مریم تو خودشون دارن! ضمن اینکه اینجا ترکیبی مسلط از تنباکو مریم رو همراهی میکنه که بنظر من جنبه مردانه عطرو قویتر میکنه (تنباکو همیشه برای من یه نوت مردانه است)
هر عطرباز جدی باید اینکارو تست کنه، اگه مریم رو بعنوان نوتی بی خاصیت و خنثی میشناسین، یا از اسمش یاد عطرهای صابونی و تاریخ مصرف گذشته میفتین حتما لازمه که توبروز 3 رو امتحان کنید. اینجاست که چهره واقعی مریم و کاراکتری که میتونه به یه عطر بده رو کشف میکنید.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ‌آرش مروت

4
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
جناب ایکاروس عزیز
سلام، در بین عطرهای هیستوریز در سایت همه نظرات رو گشتم اما فقط در صفحه یکیشون ریویویی از شما یافتم،لطفا اگر قبلا در صفحات عطرهای دیگه راجع بهشون مطلب گذاشتین بنده رو ارجاع بدین و اگر خیر خواهشا اگه فرصت داشتین و مجالی پیدا کردین در مورد در عطرهای این برند خصوصا همین توبرز ها که زنانه اعلام شدن و اختلاف نظر درموردشون زیاده ما رو راهنمایی بفرمایین.
و یک سوال دیگه،خاطرم هست که فرمودین مثلا مردم غرب کشور به روایح سولی فلور به طور ژنتیکی حساسیت دارن و ممکنه باعث سردردشون بشه،لطفا اگه ممکنه چنتا مثال از این عطرها بنویسین و اگه همچین نکات مشابهی در سایر جاهای جهان یا کشور وجود داره تجربه و دانش خودتونو با ما هم به اشتراک بذارین،سپاسگزارم از شما و عذرخواهی میکنم بابت سوالهای زیاد و طولانیم.ممنون
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  aub رضا
سوراکی عزیز ! تقریبا تمامی هیستوریز ها رو رویو کردم و قبلا خیلی هاشون رو درج کردم در حاهای مختلف اما یک نکته ای هست که باعث شد بعدها که به سایت اضافه شد رویوشون رو ننویسم. من از قاطبه ی کارهای این برند خوشم نمیاد. برای من کماکان در این برند توبروز شماره 3، کغمن بیزه ، امبرارم، پترولئوم، 1740 و تا حدی فیدلیس خوشایند هستن و سایرین آنقدر پر از ایراد هستن که رویوی من رو به سمت سینمای نوار میبرن. از بین کارهای توبروزی این برند شماره 3 همونطور که از سال قبل هم گفتم کاری شگفت انگیز چه از جهت کیفیت و چه از جهت ساخت و معماری هست . استباها یکی از دوستان فرمودند که من کارنال فلاور فردریک مال رو رفرنس مریم میدونم. خیر. من از قضا کازنال فلاور رو بزرگترین تحریف گر مریم میدونم. مریمی که در توبروز هست به نیمه حیوانی و افسونگر مریم اشاره داره. کغمن بیزه عنوان بهترین سافرالین جیری که من تست کردم رو ازم میگیره. امبر 114 هم کار مخاطب پسندی هست اما یک کار نامشخص و گنگ هست که تنها بوی خوبی داره اما خبری از رایحه ی مستقل درش نیست. کار بد توصیف کردن حوصله سر بر هست. یک زمانی ما کار بد پر ادعا و پر سر و صدا داریم و رویوش به دل مینشینه. مثلا ماسک راواژور از فردریک مال. یا پیوردیستنس بلک. ولی یک زمانی صحبت هم راجع به بد بودن یک کار خالی و تهی هست. بعضی کارهای این برند فاجعه هستن. خصوصا اینکه این برند جز توبروز 3 واقعا فلاور رو نمیشناسه. و هر تلاشی برای فلاور کرده به در و دیوار خورده. از کارهای متوسط این برند یکی 1899 و دیگر 1725 هستن که اولی مخاطب پسند و دیگری با کاراکتر اما کدر و بیمار و پر از لکنت هست. این سطح از قیمت به نظرم برای بسیاری از کارهای این برند گزاف هست.

و در مورد سوال بعدی :
خاطرم هست یک خانمی از یک عطرزنانه استباده میکزدن و گفته بودن سردرد میگیرن و ازشون پرسیدم که اهل غرب کشور هستید و ایشون تایید کردن. ترکیبات چند گلی متشکل از طیف هتروژنی از گلها (مثلا یکی سفید یکی زرد و یکی رزی) با هم دیکه باعث سردرد میشن در اون مناطق عموما. این نکته به دلیل آستانه ی پایین تر تحریک نوورسپتورها در پاسخ به اونهاست. در ایران لرها و بخشی از کوردها از هاپلوگروپ آر 1 بی هستن که آستانه ی تحریک پایین تری به یکسری از محرک ها دارن. این نکات رو بایستی در عطرسازی حرفه ای دونست که جامعه ی هدف رو با توجه به اون انتخاب کرد و الا کارکرد دیگه ای ندارن.
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  mohsen hoseinjani
ببخشید جایی برای خیر مقدم به ایکاروس عزیز پیدا نکردم. واقعا حضور ایکاروس بسیار برای من و امثال من مغتنمه. خوش آمدی
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : aub رضا ssh
دکتر rosam چطور؟ میتونه تایید شما رو بگیره؟؟
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
ایکاروس گرامی ،
«مریمی که در توبروز هست به نیمه حیوانی و افسونگر مریم اشاره داره.»
راستش رو بخواین این جمله شما برای من مبهمه، البته عرض کنم که من درستی جمله شما رو با توجه به برداشت شخصیم از این کارها قبول دارم، ولی نمیفهمم دقیقا چه چیزی بین مریمی که در توبروز 1 و ۲ بکار رفته با توبروز 3 متفاوته؟ آیا اینجا مریم به صورت آکوردی از چند نوت متفاوت پیاده سازی شده یا مریم در ترکیب با سایر نوتهاست که جنبه های مختلفشو آشکار میکنه؟

ضمنا هنوزم منتظرم که اگر فرصتی بود و صلاح دونستید کارهای شاخص Imaginary Authors رو بررسی کنید.
ممنونم
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : aub رضا حامی
سیاوش جان بحث در مورد رزام جنحالی هست و من تاییدش میکنم از دیدگاه خودم اما عمدا اسمی ازش نبردم تا گفت و گو راجع بهش رو در ذیل خودش از سر بگیرم.

م.س گرامی

اسنس مریم از مواد تشکیل دهنده ی زیادی ساخته شده که هر کدوم ویژگی متفاوتی رو براش خلق میکنن. مثلا آقای ایکس شخصیتی دمدمی مزاج ، دلسوز ، زودرنج و وسواسی داره. حالا اگر تو بخوای برای من تنها با صفت دلسوز تعریفش کنی من رو با خطرات ناشی از مواجهه با خود واقعی آقای ایکس تنها گذاشتی. در مورد کارنال فلاور قضیه این بود. مریم چند صفت ناپسند داره که اونجا سانسور میشه. ایرادی هم نداره ولی خودش رو از ادعای مریم بایستی جدا کنه. در توبروز 3 مریم در یک سمپاتی با نت های انیمالیک و نت هایی که بافت کلاسیک و موقر دارن فرو میره. در یک همدردی و هم دلی و گفت و گو قرار میگیره. در واقع مریم با نیمه ی پرحاشیه ی خودش با نت های انیمالیک و شیرین (که شیرینی گستاخ و چرب و حیوانی دارن)! همخوانی میکنه و اینگونه با دست خودش یک آکورد میسازه. یک اکورد که ادعایی یر مریم نداره. در شماره 1 مریم آخه چه گفت و گویی داره با آیرون و زعفران؟ یک ارتوپد چه حرف مشترکی با یک زمین شناس داره آخه؟ هیچ نقطه ای در مریم نیست که انگیزه ی لازم برای تعامل با جیر داشته باشه. شماره 2 رو بیا اصلا راجع بهش حرف نزنیم.شوخی و مضحکه ست.

در مورد برندی که گفتی. در یک گفت و گویی که سابقا اینجا داشتیم گفته بودم به این برند علاقه دارم و پیشنهاد کرده بودم تست کنی. کماکان بر این پیشنهاد هستم. برند خیلی وظیفه شناس و کار بلدی هستش. اگر عطرهاش اینجا روی سایت قرار گرفته باشه راجع بهشون صحبت میکنیم
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mehran ‌آرش
ممنون دکتر
اوه... بحث جنجالی!
آقا مشتاقانه منتظر نظر شما در این خصوص می‌مانیم.
07 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ‌آرش ssh
مریم کارنال فلاور رو پسندیدم شاید چون خیلی وقت ها دوست دارم یک ایده ال گرا باشم تا واقع گرا
در کارنال فلاور روشنی خاصی هست که منو برای زمانی که دلتنگ فضائل هستم وبا تاریکی منو احاطه کرده به خودش جذب میکنه
کاری که از عمد خودش رو بی عیب نشون میده همچون مادری زیبا رو که زیر بار مشکلات قد خم کرده اما هنوز تبسم زیباش فریبنده هست
اما کی از دردمندی بدش می اید
مگر نه این است که باید درد را در خود پیدا کرد
دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
حزن و عصیان
موقر اما گرفته
چنبره زده بر تاریخ نیمه تاریک وجود آمال بشری
مریم ۳ از هستواغ
یک واقع گرا که باید باشد همچون درد در وجود آدمی
تلنگری بر پیکره عطر
یا شاید هم تماما تخیل قلم افسار گسیخته من
19 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : m sheykhzade

سلام دنبال يه كار انيماليك تو مايه هاي salome هستم ولي با وجه مردونه بيشتر،.
بين همين كار ، montcristo و tendre est la nuit شماها كدوم رو ترجيح ميديد؟
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
هر سه این کارها رو ایکاروس در فضای عطر معرفی کرد. اما یه کار شاهکار دیگه هم معرفی کرد:
Cadavre exquis از فازولری. من خودم تندر است لا نویت رو خیلی دوست داشتم. از کارایی که راحت گیر میاد استاد absolu pour le soir رو هم خیلی قبول داشتن. همین توبروز 3 انیمال هم جزو معدود کارهای قابل قبول ایستواغ از نظر ایکاروس بود
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : afshin 2000 Ali lotfi
پو د بت از لیکوئید ایمجینغ و پچولی بوئم از ال ام پارفوم هم مورد قبول ایکاروس بود.
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
با عرض سلام به تمامی دوستان عزیز با اجازه از مهرداد رئیسیان عزیز . من تمامی کارهایی که گفتین رو قبول دارم به جز پو‌د بت. اون رایحه ی سوپر انیمالیک رو من به نظرم آشفته و زیاد از حده. اون کار رو با مونت کریستو‌ مقایسه می کنند که به نظرم مونت کریستو بسیار بسیار بالاتر از پو د بت هستش.به هر حال سلایق متفاوته و این نظر منه
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
کاری تو مایه ی Salome ولی با وجه ی مردانه ی بیشتر؟!!!!!
به حق چیزهای ندیده و نشنیده......
یعنی شما میفرمایید سالومه زیاد مردانه نیست؟
یعنی از سالومه انیمالیک تر میخواید؟
آهان فهمیدم.....
به شما توصیه ی اکید میکنم Serge Lutens Muscs Koublai Khan رو تست کنید.
فقط این کار میتونه شما رو راضی کنه.
یا حق
25 مهر 1396 پاسخ تشکر
مرسي از دوستان واسه راهنماييشون،. اقاي كبيري عزيز مرسي، بنده سواد علمي ندارم ولي به نظر و سليقه من سالومه همچنان وجه زنانگي بيشتري داره حدودا ٧٠ به ٣٠ ، كما اينكه اصاصاً ساختش به عنوان زنانه بوده و تا همين چند ماه پيش به عنوان زنانه معرفي ميشد ،. بله يه عطر به همين سبك ميخواستم ولي مردانه تر،.
25 مهر 1396 پاسخ تشکر
تصحيح ميكنم اساساً
25 مهر 1396 پاسخ تشکر

مرسییییی عطر افشان این عطر همون شماره 3 معروفیه که گفته بودماز سایت عطرافشان ممنونم به حرف ما بها میده شماره 1 و2 این عطر هم معرکست ممنونم
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Ali lotfi م. س.

عطر یعنی این!
برند هیستریز به برند مونا دی اوریو درس عطرسازی میده!
کار تنباکویی -گلی که از ابتدا تا انتها یک رایحه ی انیمالیک اون رو همراهی میکنه.
بینهایت این کار زیبا، ریچ و عمیقه .بیشتر مردانه ست تا زنانه.
م.س عزیز خیلی ممنون که سفارش این کار رو به همه مون کردی.
عاشق رایحه ی انیمالیکش هستم.این رایحه ی انیمالیکی عمق و زیبایی خاصی به این عطر داده و این کار رو از ژانر یک کار تنباکویی - گلی به یک کار انیمالیک و کاراکتر یک مرد درونگرا و غیر قابل نفوذ تبدیل کرده است.
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : میلاد Ali lotfi
با درود فراوان اقای کبیری عزیز
من در چند سیکل متنوع این پرفیوم رو تست کردم به نظرم رایحه فلاوری عطر که در قاب روایح انیمال و گیرا قرار گرفته به زنونگی بیشتر سوق داره خواستم بدونم نظرم رو با توجه به کامنت اسبق خود که بالعکس این نظر است همچنان پایبند هستید یا با تست های دیگر نظرتون تغییر کرده و ایا این پرفیوم رو برای خودتون میپسندید صمیمانه از بزرگواریت متشکرم
25 مهر 1397 پاسخ تشکر
Mohammad عزیز سلام
عمرأ زنی بتونه این عطر رو بپوشه مگر بخواد همه ی ملت رو از خودش فراری بده....
ولی رایحه ی انیمالیک این عطر که کاملاً سوار کاره و اون حس فلاوری رو زیر پای خودش له کرده رو من کاملاً مناسب مردان میدونم.
اون هم نه هر مردی....
کاراکتر این عطر مردی تنها ،رنجور ،عاصی ،تلخ ،عبوس ،سرشار از خشم و عصبیت و با همه ی این تفاصیل روحی بزرگ ،صبور ،مقاوم و سرشار از تحمل، عشق و ایمان....
این عطر برای نشان دادن بیشتر کاراکتر و لذت بردن صاحب کاراکتر هست نه عطر بازخورد یا مجلس پسند یا مهمونی پسند....
ابدأ رایحه ی شیک و عام پسند نداره....
من یه شیشه ی ۶۰ میلش رو در زمان off یک فروشگاه معروف پارسال خریدم ۳۰۰ تومن
الان فکر کنم شده ۱/۲۰۰ میلیون
یعنی کمر ما عطربازها شکسته شد با این گرونی...خخخخخخخخ
26 مهر 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mehdi2664 رضا ح

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟