Thierry Mugler - Aura Mugler

تیری موگلر اورا موگلر

زنانه
کد کالا : ATR-37461
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : تیری موگلر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37461
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 140
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,955,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    12
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    8
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 58
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

به غزیزه تان گوش دهید.
اورا موگلر جدیدترین عطر موگلر شما را به اتصال دوباره با ماهیت درونی و رهایی از زنانگی و روحیات مربوط به آن دعوت می‌کند.
این عطر با ترکیب طراوت گل ها با احساسات شهوانی انسانی، نت هایی مرتعش با شخصیتی جسور را پراکنده می‌سازد. اورا موگلر ادو پرفیوم اساسا از شراکت مان با شرکت فرمنیچ در ماداگاسکار نشات گرفته است. فرمنیچ و شرکای آن اساسا بر  همکاری مزرعه داران تمرکز دارند تا تنوع درآمد را  افزایش دهد و روش های کشاورزی آنها و همچنین دستیابی به تحصیلات و مراقبت سلامتی را در بین  آنها رواج دهد.
پیام این عطر
اورا ادو پرفیوم نوعی سلطه حیوانی و گیاهی را در اختیار می‌گذارد، یعنی همپوشانی پایه واساس و حیوانی شرقی.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تیری موگلر
عطار دافنه بوژه، آمندین مری، مری سالمگنه
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه وانیل ، روایح چوبی، شکوفه پرتقال ، ریواس
نمره کاربران
Aura Mugler-تیری موگلر اورا موگلر
رایحه
7.9
15 رای
ماندگاری
8.1
15 رای
پخش بو
8.2
15 رای
طراحی شیشه
9.3
15 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیری موگلر
اخبار برند تیری موگلر
عطرگرام
نظرات کاربران (18 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
Aura
قلبی سبز و معطر با حسی گلگول و نمدار
پرتابی از عمق جنگل به دشت اقاقیا
جادوی سبز جنگل با حسی آشنا و شهوت انگیز
نه میشه با هاش کنار اومد و نه میشه ازش دل کند
مابین گل ها و رایحه سبز و گس ساقه های درختان گیر افتادی
طمع ترش و شیرین آبنبات های جادوگر، تو رو با خودش به قعر سیاه جنگلی میکشه.
موگلر با طراحی سه بانوی مستعد و کاربلد باز هم ساختار شکن و بی پروا عمل کرده. کاری که یا با هاش ارتباط برقرار میکنی و یا بیزارت میکنه.
((هم مدرن هست و هم کلاسیک. هم ترش و هم شیرین. هم سبز و روشنه هم تاریک و عمیق. هم کهنسال و جا افتاده هم جوان سر زنده)). جمع نقیضین در این قلب سبز و مشبک جادویی در کنار هم رایحه ایی قابل تامل رو خلق کردند.
من شخصا با عطر های خاص ارتباط بیشتری برقرار میکنم و خیلی برام جذاب هستند، Aura هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
06 شهریور 1401 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : zariiii محسن جمالیان

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام،برای همسرم خریدم و همه بعد از تست تعریف کردن،از خود عطر زیباتر،شیشه فوق العاده زیبای این عطر هست که برای یک هدیه عاشقانه واقعا ارزندست.
ممنونم از سایت خوبتون
15 اسفند 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : نازی جاوید توت فرنگی

5
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام ادمین محترم
آیا شیشه ی مدل مینیاتوریِ این عطر مثل شیشه ی اصلی ( قلب سبز ) هست؟
05 فروردین 1400 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام بله
همچنین می توانید از طریق تلگرام، عکس از محصول را درخواست کنید.

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
این عطر با اینکه جدیده ولی بسیار با کیفیته و یادآور عطرهای قوی و پیچیده کلاسیکه البته رایحه قدیمی نداره و اتفاقا مدرنه گرچه رگه هایی از کلاسیک رو هم خواهید دید از اون دسته عطرهاست که اگر اسم و رسمشو ندونین تصور میکنین با یک عطر نیش طرفین . تنها ایرادی که میبینم البته نظر شخصیه اینکه شیرینی کار کمی بالاست و این باعث میشه روایح سبز و چمنی و میوه ای تحت الشعاع شیرینی که بالاتر از روایح ایستاده کمتر خودنمایی کنن بخصوص نت میانی و پایانی که شیرینتر هست . در کل اگر دنبال عطر متفاوت از نوع تند و شیرین و مجلسی هستین عطر بسیار خوبیه
15 بهمن 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : masoud CH ع میرزایی
یکی دو نکته ای رو فراموش کردم که بگم یکیش اینکه عطر در عین حال که رایحه خاص و متفاوتی داره بشدت شبیه یک عطر خیلی قدیمیه منظورم بالای سی سال پیشه چون مادرم عطری با رایحه شبیه این داشت که نه اسمش و نه شکلشو یادم نیست چون معمولا مادرم عطرهاشو از دست ما بچه های شرور مخفی میکرد گرچه یک کار مجلسیه که محدودیت سنی نداره ولی فکر کنم برای مامانها خیلی خوبه
15 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن ّFatemeh_Akbarpour

7
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام خدمت همه دوستان
امروز نسخه مینیاتوری عطر به دستم رسید. از بطریش نگم که همه میدونن چقدر زیباست. برم یک راست سراغ بوش. بلافاصله که زدم روی پوستم بوی سبز و نسبتا خنکی بلند شد مثل چمن تازه زده شده همراه با بویی شبیه دارو. بعد از ۲۰ دقیقه ای گرم و پذیرا شد. رایحه وانیل کاملا توش مشخص شد. اما من یه بوی دیگه هم که توی ترکیباتش نیست حس کردم. بوی روغن زیتون!! که اونم پس از مدتی انگار با بقیه روایح عطر ترکیب شد و دیگه مشهود نبود. کلا این عطر انگار مرتب چهره عوض میکنه. الان بعد از یک ساعت وقتی بوش میکنم حس میکنم توی جنگل خیس دارم بستنی وانیلی آب شده میخورم.
در کل فکر میکنم میتونه یه عطر یونی باشه، برای من خیلی زنانه نیست. در مورد ماندگاری و پخشش هنوز نمیتونم نظر بدم، چون خیلی هول بودم که تجربمو به اشتراک بذارم. ؛)
هنوز مطمئن نیستم آئورا رو دوست دارم یا ندارم. فکر کنم باید بهش فرصت بدم که خودشو بهم بشناسه.
17 فروردین 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایرن محسن محمدی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عجب بطری خوشکلی داره این عطر یکی بیاد بگه توش هم مثل بیرونش نازه فقط از گرگ وببر اینا نگین بگین چند زنه حلاجه به زبان ساده اگه مثل خود موگلر تو پر باشه عالیه.راستی کسی بطری خالی اینو نداره اضافی.از بس هیپنوتیزمم کرد درخشش این شیشه یادم رفت سلام عرض کنم جمیعا بویژه ادمین عزیز
08 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : توت فرنگی رابین هود
پاسخ مدیر : سلام و احترام
بنظرم نسبت به قیمتش موندگاریش چندان بالا نیست گرچه من 3 ساله همینو تکرار میکنم چون عاشق بوی خاصش هستم ... قوطی خالیش رو هم دارم سه چهار تا
06 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Hani

به غریزه‌ات گوش کن این شعار تبلیغاتی عطر زنانه آئورا از برند مشهور موگله است. در این عطر تلاش شده تا طراوت رایحه‌های گیاهی رو با اغواگری نت‌های حیوانی همراه کنن و تجسم زنی اغواگر، دلربا و در عین حال، با طراوت و لطیفه. آئورا مثل هاله‌ای فرد رو در بر می‌گیره و قدرت درون اون رو آزاد می‌کنه. در تولید عطر زنانه آئورا از دو نت خاص به صورت انحصاری و برای اولین بار استفاده شده: چوب گرگ یا Wolfwood و تایگر لیانا (Tiger Liana). این دو رایحه‌های ویژه‌ای هستن که شرکت معتبر فریمنیچ در آزمایشگاه‌های خودش تولید کرده. به غیر از این دو نت، از ریواس، بهار نارنج و وانیل بوربون هم توی فرمول محصول جدید مولگه استفاده شده. در کل، برای درک بهتر حس و حال این عطر توصیه می‌کنم یه ماده گربه وحشی رو تصور کنین که زیر نور ماه توی یک جنگل پر درخت خودنمایی می‌کنه. اگر با محصولات موگله آشنا باشید می‌دونین که شیشه‌های این عطرها همیشه خاص و مثال‌زدنی هستن. عطر زنانه آئورا هم از این قاعده مستثنی نیست. شیشه این عطر به شکل یک قلب زمردین طراحی شده که به خوبی تراش خورده و نور رو منعکس می‌کنه. در قسمت بالایی اون هم از قطعه‌ای فلزی به شکل حرف M استفاده شده که حرف اول موگله (Mugler) است.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : nazanin نینا

وقتی صحبت از تیری موگلر میشه جمله ای که به ذهنم میاد دیزاینری نیش نما هستش. بسیاری ار عطر های این برند از نظر من انقلابی بودند. این برند خودش رو در مرز بین دیزاینر ها و نیش ها قرار داده. مدت زیادی بود که به دنبال محصولی متفاوت از این برند بودم که منو جذب خودش بکنه اما این کار رو نمیکرد و از اون مسیر قبلی خارج شده بود تا وقتی که به این عطر رسیدم. تازه امروز تستش کردم و باید بگم موگلر خوش اومدی. نت ریواس همونطور که خیلی ها میشناسنش و از نزدیک دیدند حالتی تیز و ترش داره که ممکنه اذیت کنه ولی به شکلی بسیار هنرمندانه در این عطر به کار رفته که از اون شدت کاسته شده و حالتی بسیار جذاب به خودش گرفته.کمی حس شور مانندی هم داده به عطر ولی نه مثل آکواتیک ها. رایحه ی عطر به طور کلی شیرین سبز و کمی مرموز یا ماجراجویانه هست. عکس تبلیغ این عطر به طور زیبایی گویای رایحه ی اون هست.اپنینگ دارویی و‌سبز کمی وحشی با نت تابروز داره ولی به هیچ وجه خشن یا تیز نیست کمی حس دودی و خیلی کم بخوری داره .بعد که به سمت درای داون میره رایحه کمی چوبی تر ولی شیرین تر میشه .نت وانیلی که به کار رفته شده شبیه وانیل بوربن هست که زیبایی و جذابیت رایحه رو به نهایت رسونده. پخش کار متوسط به بالاست ولی ماندگاری خیلی خوبه. در کل درود بر موگلر .
30 مهر 1396 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : نینا توت فرنگی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟