Etat Libre d'Orange - Secretions Magnifiques

اتات لیبره د اورنج سکرشنز مگنیفیکز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37324
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چوبی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2006
کد کالا : ATR-37324
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Etat Libre d'Orange Secretions Magnifiques - اتات لیبره د اورنج سکرشنز مگنیفیکز

محصول سال 2006 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام آنتوان لی ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و معتدل آن می باشد و در دسته عطر های رایحه های چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به زنبق ، چوب صندل سفید ، جلبک دریایی، نارگیل ، اوپوپوناکس ، شیر اشاره کرد.

برند اتات لیبره د اورنج
عطار آنتوان لی
طبع معتدل
سال عرضه 2006
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه زنبق ، چوب صندل سفید ، جلبک دریایی، نارگیل ، اوپوپوناکس ، شیر
نمره کاربران
Secretions Magnifiques-اتات لیبره د اورنج سکرشنز مگنیفیکز
رایحه
2.8
4 رای
ماندگاری
8.8
4 رای
پخش بو
8.5
4 رای
طراحی شیشه
5.8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (20 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
نمیدونم شما این عطرو‌‌ تا حالا تست کردین یا نه. هر کی این کامنتو میخونه اگه عطربازه حتما تستش کنه ولی نخره. هرکی هم عطرباز‌ نیست ازش فرار کنه. نمیتونم رابحه ی اون رو توصیف کنم چون مدیر سایت میاد منو‌میکشه خخخخخ. هر کی نمیدونه کافیه بره یه نگاه بندازه به نقد های بقیه. به عنوان هنر بهش احترام میزارم. یکی از دوستان بهم یه شیشه از اینو برای شوخی‌داده. اگه کسی خواست با کمال میل تقدیم می کنم :-)
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : م. س. امیر
بله، ساختن این عطر هنر بوده
با مراجعه به فرگرنتیکا و خوندن نظرات آدم لذت میبره، واقعأ خارجیا حرفه ای تر و بسیار عالی نقد مینویسن، نه فقط برای این عطر، بلکه همه ی عطرها.
البته چیزی از ارزشهای اساتید این سایت کم نمیکنه.
قیمتش چند هست؟ دوست دارم تست کنم، کجا عطرهای نیش مثل این موجوده؟
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر Ali lotfi
به پویای عزیز.
چندین عطر فروشی‌ و‌سایت اینترنتی وجود داره که کار های نیش چه سمپل و چه خودشو داره اما secretions رو بعید میدونم تو ایران پیدا کنید. کسی جرئت نمیکنه اینو بیاره تو ایران. با خوندن کامنتا احتمالا میدونین بوی این کار رو به چی تشبیه می کنند. اگه توی ایران نباشه جای تعجبی نداره.اطمینان حاصل کنید که عطری کنارتون باشه که بعد از تست این عطر به سرعت به اون رجوع کنید تا اذیت نشین. من بعد از تست این سریعا به nautica voyage پناه بردم :-)
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : امیر
واقعا یه خسته نباشید جانانه بابت اطلاعات جامع دوستان.
چقدر خوبه که برندهای کمتر شناخته شده هم مورد نقد قرار می گیرد.
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پویا Ali lotfi
علی جان..حقیقتش طلبه ش شدم...چجور تماس بگیرم؟
22 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi

این عطر گل سر سبد این برنده که اکثر کارهاش بوی تعفن و گند آدمهای هرزه ،کثیف و غرق در منجلاب عقده های اخلاقی،روانی و جنسی رو میده.
ایکاروس عزیزم ،اولین بار در این سایت گفت که این برند اصلا برند خوبی نیست.
من چند کار این برند رو تست داشتم و برای همیشه پرونده ش رو بستم.
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهریار nazanin
ممنون از جناب کبیری و آقای لطفی بابت اطلاعات خوبشون، از کارهای این خونه تا حالا تستی نداشتم و راستش با خوندن کامنتهای عزیزان فعلا عجله ای هم ندارم! به نظرم با وجود این همه برند نیش خوشنام، لزومی نداره آدم وسواس برای تست یه کار یا برند خاص پیدا کنه. بخصوص که ریسک ضدحال خوردن هم تو این مورد کم نیست.
22 شهریور 1396 پاسخ تشکر

معروف‌ترین ضد عطر تاریخ Secretions Magnifiques Etat Libre d`Orange است؛ بوی اسپرم و خون و شیر می‌دهد؛ تجربه بویاییش به شدت یادآور فیلم مریض استنلی کوبریک a clockwork orange است؛ جدیدترین اثر عطریایی عالیجناب تام فورد Fucking Fabulous هم در همین ژانر است؛ پر از چرک و کثافت و س... و آزار جنسی.
18 آبان 1396 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : nazanin  Someone Out There Saba

من این عطر رو تا این ماه داشتم و ترکیبش با اونتوس یا آمواژ ممویر (بسته به گرم و سرد بودن هوا) فوق العادست. از ماه قبل نگران بودم تموم شه و تو ایران پیدا نکنم. بلاخره لعنتیو تموم کردم هرجا می پرسم ندارن. شما اینو میارین؟ یا از آمازون بگیرم؟
08 مرداد 1397 پاسخ تشکر
عرش آجودانیه، طبقه اول
03 دی 1397 پاسخ تشکر

اویل و اواسط بهار یه سر به خیابون ولیعصر بزنین بویی که از درختا استشمام میشه همینه! این مسیر روزمره من بود. چندین بار دوستم تو این مسیر همراهم بود و یه بار ازم پرسید این چه بوییه!؟!! گفتم بو درختاس. خیلی بد بوئه نمیدونم! واقعا مزخرف ولی آشناست! که ایشون یادآوری کردن که این بو شبیه به چیه که دوستان تو نظرات کاملا گفتن :)))) این قضیه گذشت تا اینکه برای اولین بار این عطر رو تست کردم و دقیقا اون بو با شدت و تعفن بیشتر یادم اومد! واقعا باید به آنتوان لی برای خلق همچین عطری آفرین گفت! خیلی سخته که بتونی اینقدر منفور باشی!
03 دی 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

این برند رو معمولا با همین عطر میشناسن. احتمالا بخاطر همین هم هست که با وجود فراهم بودن محصولاتش تو ایران هیچکس در موردش حرف نمیزنه. بهرحال یکی از مهوعترین عطرهای دنیا ساخته این برنده!
ولی من کلیت کارهاشون رو دوست دارم. این برند به معنای واقعی نیش هست. عطرها همه داستان و سبقه دارن و اگرچه این برند برای محافظت از طبیعت همه عطرهاشو کاملا سینتتیک کار میکنه ولی برخی نوتهای طبیعی رو طوری بازسازی کردن که تو هیچ برند دیگه ای مشابهش رو ندیدم.
عطری که بیش از همه منو تحت تاثیر قرار داد عطر زنانه ای به اسم like this بود که البته تو عطرافشان پیداش نکردم. بعد از یه مدت نیش بازی خیلی کم پیش میاد که عطری رو بو کنی و لذت ببری و در حال ندونی واقعا چی رو داری بو میکنی. تا ترکیب نوتها رو چک نکردم متوجه نشدم که این ترکیبی از ایممورتل و کدوحلوایی هست که اینقدر برام نوستالوژیک و آرامش بخشه. این عطر به سفارش تیلدا سوینتون هنرپیشه انگلیسی و با الهام از غزلی از مولانا ساخته شده
هر کی ز حور پرسدت رخ بنما که همچنین
هر کی ز ماه گویدت بام برآ که همچنین
البته بخاطر کیفیت نیش و منحصربفرد این عطر بعید میدونم که بدرد مصرف کژوال بخوره و فکر میکنم فقط نیش بازها باید سمتش برن. واسه همین صحبت از نوتها و پرفومنس رایحه محلی از اعراب نداره.
چند کار خوب دیگه از این برند که ممکنه برای یه نیشباز جالب باشه
Rien
You or someone like you
She was an anomaly
Fin du munde
09 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی In The Dark
سلام به همه دوستان عطر افشانی.از همه دوستان و اساتید محترم خواهش دارم که برندهایی که کیفیت نتهاشون طبیعیه و اکثر مواد اولیشون طبیعی و باکیفیت هستن و همچنین قیمت مناسب دارند رو معرفی کنن.ممنون
09 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
ممنون از ریویوی خوبتون
09 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
آقا امیر محمد و جناب zabihi و دوستانی که خیلی طرفدار کارهای نیش خاص هستن اگه اشتباه نکنم این همون عطریه که میگن بوی خون و اس..م میده،یکی از سایت هایی که دستریز دارن این کار رو موجود کردن،گفتم احتمالا شما عزیزان ممکنه علاقه داشته باشین این کار رو تست کنین،اگه تست کردین نتیجه هم به ما بگین چونکه من فکر نکنم طرفش برم
22 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Zabihi68 پارسی
درود مش قاسم جان
آره این کار رو یکی از دوستانم به عنوان چهره ای دیگر از تاریکی معرفی کرده بهم و انشالله در هفته اینده تست خواهم کرد و نتیجه رو میگم
22 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کاوه پارسی
مش قاسم جان،من اینکارو دو سه سال پیش تو یه فروشگاهی تستش کردم همون لحظه هم یاد همچین چیزی افتادم. الان به سال لانچش نگاه کردم تعجب کردم که این خانه 14سال پیش همچین رایحه عجیبی تولید کرده.بهرحال تست دوبارش لذت بخشه.ممنون از پیشنهادت.
22 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کاوه

این عطر ، اصلا عطر خشنی نیست
اتفاقا شروع لطیفی داره
( اول یکم برام شبیه کرم نیوا بود + شیر )
اما سریع ماجرا عوض میشه

انگار خیلی سریع این عطر فاسد میشه
بوی گندیدگی و چرک کثیفی رو نمایی میشه

بله دقیقا حس اسپرم و ترکیبش با خون ( حس آهن گونه ی خون ) رو نمایی میشه
شاید هم‌‌بشه ربطش داد رابطه ی جنسی ( زیاد نمیشه بازش کرد )

واقعا پیچیدست این عطر
وقتی بو‌میکنی
یه کم بوی تمیزی میاد میاد یکم چرک و فاسدی
انگار داخل این عطر داره جنگی صورت میگیره

به شدت برای دوستاتی عطر رو‌به صورت حرفه ای دنبال میکنن پیشنهاد میکنم ، یه تجربه ی کاملا متفاوت هست
هنجار شکنی این برند با این عطر کاملا حس میشه

شنیده بودم این عطر و سمینالیس اورتو پاریسی شبیه به هم دونسته بودن ، از هیچ نظر شبیه هم نیستن

25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Sepehr s Hani

عجب!!!
تشبیهاته عجیبی راجبه این عطر خوندم و باید بگم تا حدودی میشه گفت درسته به نظرم.بویه خون(بویه فلزی مانند) وشیر رو فهمیدم ولی اون چیزی که دوستان گفتندو من تاحالا بو نکردم که بخوام تایید کنم!!!! ولی رایحه ای ش ه و ا ن ی داره.بویه تنه انسان رو میده انگار! و یا یه حمومه کثیف و چرک گرفته است که در عینه حال تمیز هم هست و یه بویه شامپو مانندی میفهمم!!دقیقا اون صحبتی که دوستمون جناب dr perfume فرمودند رو منم حس میکنم .خیلی خیلی رایحه ی عجیبی داره.راستش بویه بدی نداره از نظره من و انتظاره یه بویه تعفن انگیز داشتم ولی نه اینجوری نبود! .در کل خیلی کانسپته عجیبی داره و خیلی مفهومیه!گیج شدم راستش:)))
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : nazanin In The Dark
تکمیل کنم که پرفورمنسه خیلی خوبی داره و از نظره رایحه شاید ۱۰درصد به سمینالیس شبیه باشه ولی جفتشون هدف مشترکی‌رو دنبال میکنند. میتونم‌ بگم عجیب ترین عطری بود که بو‌کردم تا به حال و یه جورایی اعصابمو‌ خورد کرد چون یه بویه‌آشنایی داره ولی نمیتونم بفهمم‌چیه.
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Dr.perfume Amir Mohammad

با سلام بوی گرده گیاه زبان گنجشک یا درخت ون رو در فصل بهار میده.که بویی شبیه مایع سمن میده.توی پارک ها یا پیاده روها در فصل بهار وقتی از زیر درخت رد میشی میاد بوش
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin محمدامین صفری

" اتات لیبره د اورنج سکرشنز مگنیفیکز "
نظرات رو که میخوندم یه زمینه سازی ای از رایحه داشتم ولی به هیچ وجه اونجور نبود . این برند یک امضا روی همه کارهاش داره و خب اینجا هم اورده ( و من اصلا حال نمیکنم با اون امضا شخصا) . به سمینالیس و مگاماره هم هیچ ارتباطی نداره .
بیشترین چیزی که در رایحه حس میشه یک تم جلبکی نیمه اکواتیکی به همراه رایحه فلز مانند هست که ممکنه به بعضی دوستان حس بوی خون داده باشه . عطری نیست که خیلی بشه پوشید و بخاطر همینم هست که سایز کوچیکش پر فروش تره . تم لاکتوز خیلی بولد نیست ولی یه زمینه قشنگ به کار میده و اون بوی معروفی که دوستان اشاره کردند هم احتمالا بخاطر ترکیب یک سری نت ها شاید این خاطره براشون تداعی شده و از نظر من چنین نیست .
ارزش تست رو داره . این برند نت هاش کاملا شفاف هستند ولی تم کار بشدت درونگرا ، خاموشی ای ترسناک و خطرناک رو در خودش جای داده و عطری نیست که بخوام هرگز بپوشمش چون بیشتر از اینکه پوشش مخصوصش رو بخوام پیدا کنم باید شخصیتش رو پیدا کنم که من اصلا اینجور نیستم ولی از تست کردنش راضیم . نمره من به این کار 6 هست . پخش و ماندگاری بسیار خوب
28 بهمن 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : nazanin آرش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟