MAJDA BEKKALI - Tendre est la Nuit

ماجدا بکالی تندر است له نویت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37068
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ماجدا بکالی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-37068
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
570,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    23
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    1
  • رسمی
    14
تعداد رای های ثبت شده : 104
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

شب فرامی‌رسد و به دنبالش فریبندگی سایه‌ها و خواب‌زدگی شیرین هر دم افزون‌تر می‌شود. در اعماق تاریکی، هوا عطری غنی و خوشایند می‌افشاند که معنایی نفهته در خود دارد. نایاب‌ترین گل‌ها در ژرفای تاریکی چیزهایی را به شب می‌بخشند که در روز از همگان دریغ می‌دارند.

در ساعات نیمه‌شب قیل‌وقال‌ها محو می‌شوند و آرام‌ترین زمزمه‌ها به گوش می‌رسند؛ و انبوهی از تاریکی‌های مه‌آلود شکل می‌گیرند و راه‌ها در هم فرومی‌روند. تاریکی و تیرگی با ژرفایی عظیم و خطرخیز در جنبش است و به احساس هراسی پُرآشوب و آشکار دامن می‌زند.

انگار که زلدا با آن شهامت جسورانه‌اش در این شب لطیف و اسرارآمیز رهسپار شده است تا از میان شب بگذرد و جهان واقعیت بی‌رحم و کوردل را پشت سر بگذارد.

*زلدا: شخصیتی افسانه‌ای

برند ماجدا بکالی
عطار دلفین تیری
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه گل ختی ، تخم هویج ، گل جاوید
اسانس میانی لوبان ، گیاه درمنه، فلفل ، فلفل سیچوان
اسانس پایه نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چرم ، لابدانیوم، روایح دودی، فیبر بیدستران
نمره کاربران
Tendre est la Nuit-ماجدا بکالی تندر است له نویت
رایحه
8.1
22 رای
ماندگاری
8.4
22 رای
پخش بو
8.1
22 رای
طراحی شیشه
9
21 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.

Tendre est la nuit- majda bekkali .
"مهربان است شب ".
این اسم عنوان رمانی از اسکات فیتزجرالد هست‌. رمانی روانکاوانه و البته رمانتیک از فیتزجرالد که در فضایی رئال اما پیرامون مضامین سایکولوژیک طی میشه‌ . تندر بهترین کار این برند نیست اما یکی از خاص ترین چرم های دنیاست‌. بدنه ای چوبی و شکننده که به نیکول شخصیت این رمان اشاره داره و قلبی از پریشانی و آشوب که تصویری هست از شخصیت اول داستان یعنی دیک که روانپزشک هست. این قلب از ایمورتل و چرم هست که بین کویغ د روسی شنل و ۱۷۴۰ ایستوار در تلاطمه و با ملایمت در دود شیرین اما گزنده ای آغشته شده . کاملا این عطر استانینگ هست‌ . یعنی کاملا دیگران رو متوجه شما میکنه‌. خوش رایحه، به شدت شیک و در درون خودش به غایت مرموز. اگر عطری میخواید شیک، شبانه، مرموز، قابل احترام، رسمی ، محکم، مغرور و عمیق و نافذ که کمتر مشابهش شنیده شده باشه میتونید از الان خودتون رو برای خریدش مهیا کنید.
۸ از ۱0
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
51 تشکر شده توسط : nazanin Rezvani
سلام استاد من این خیلی خوبه عالیه فوق العاده ایس نمیدونم چی بگم در موردش با تمام غروری که داره سخاوتمنده از اون شخصیتا که هم دور از دسترسه هم خیلی نزدیک فقط حیف و صد حیف که به من نمیاد چون اسپرت پوشم
22 آذر 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : MR.IMPOSSIBLE

"فرانسیس اسکات فیتزجرالد " نویسنده ی یکی از بزرگ ترین رمانهای آمریکایی یعنی " گتسبی بزرگ" است که از روی اون فیلمی ساخته شده با بازی لئوناردو دی کاپریو.
این نویسنده رمان بسیار معروف دیگری داره که رتبه 28 ام از لیست 100 کتاب برتر انگلیسی زبان قرن بیستم رو بخود اختصاص داده بنام " لطیف است شب" یا " tender is night " یا بفرانسه " tendre est la nuit " (تلفظ کنید "تاندغ اِلانوئی" با علامت سکون بر روی ن د غ و نه " تندره الانویت") که در واقع نوعی اوتوبیوگرافی است از زندگی خود نویسنده رمان یعنی فیتزجرالد.
حتما فیلم دوستان، فیلمِ " گتسبی بزرگ " رو دیدند و نیازی به توضیح نیست ، داستانِ گتسبی ، روایتِ تقابل و تضادِ طبقه ثروتمند تازه بدوران رسیده در برابر طبقه اشرافیت کهن آمریکاست یا تفاوتِ بارزِ سهمِ زاغه نشینان با خوش نشینان و استثمارگران از رویای آمریکایی است.
و اما داستان "لطیف است شب" ، روایت روانپزشک موفقی است از طبقه پایین جامعه که با یکی از بیمارانش بنام نیکول ، پس از علاقه مند شدن بهم طی پروسه درمان نیکول، با هم ازدواج کرده و نیکول که از افراد متمول جامعه است از بیماری اسکیزوفرنی رنج می برد و در مقطعی از زندگی مشترک ، حملات بیماری مجددا به سراغش امده و باعث مشکلات عدیده ای در زندگی این دو میشه، زندگی که از دید دیگران ظاهرا بسیار موفق بوده هرچند از درون بهم ریخته است ضمن اینکه شخصیت جذاب روانپزشک نیز با جلو رفتن داستان و بعلت بیماری همسرش دچار تزلزل میشه و نقطه عطف این تزلزل ورود دختری هنرپیشه بنام رزماری و دل دادگی این دو بهم و با شروع حملات روان پریشانه ی همسرش نیکول آغاز میشود. تضاد و پارادوکسی که در نهایت به اعتیاد و الکلی شدن و نابودی روانپزشک و ازدواج مجدد نیکول می گردد.
البته در زندگی واقعی فیتزجرالد ، وی اواخر عمرش را جدا از همسرش گذرانده و قبل از همسرش در گذشت و زلدا همسر وی نیز که سالها در اسایشگاه روانی بستری بود ، هفت سال بعد از وی در آتش سوزی اسایشگاه روانی اش ، می میرد.
کلا این دو رمان بنوعی پیچیدگی و رمزآلودگی و پارادوکس خاصی از زندگی رو به نمایش می ذارن . . . پیچیدگی عشق و روابط زناشویی و انسانی ، تضاد بین طبقات اجتماعی و زندگی امروزی و . . .
نام رمان یعنی" لطیف است شب" بر گرفته از قسمتی از یک قصیده ست نوشته ی john keats که بخشی از آن اینگونه است : " درکنار تو چه لطیف است شب / ماه ملکه چه کامیاب نشسته بر تخت / و پریان ستاره گرد و پر طرب / ولی اینجا چه تاریک است شب "
این عطر، ادای احترامِ "دلفین تیری" به "زِلدا فیتزجرالد" همسرِ " فرانسیس اسکات فیتزجرالد" است. بنظر من ، عطر پیچیدگی ها و تضاد ها و پارادوکس های زندگی ست : لطافت در برابر شب که خود به معنی تاریکی است دلالت دارد بر پارادوکس از نظر من.
لطافت و ظرافت ِ عشق ، همچون آرامش نهفته در شبِ پرستاره و آرام و زیبا ست.
از طرفی شب با همه ی زیبایی و لطافت ش و با همه تاریکی و پیچیدگی و وهم آلوده بودنش می تواند مبهم و ترسناک نیز باشد. این یعنی تضاد، همانطور که عشق ممکنه به دلایلی به تنفر و ددمنشی و خشونت تبدیل بشه یعنی اون روی سکه و نهایتا روی حیوانیت انسان رو هویدا کنه.
بوی چرم حیوانی تلطیف شده موجود در این عطر میتونه وجه حیوانی انسان رو نشون بده در کنار اون حس خوشمزه کاراملی(ناشی از ایمورتل) که نماد لذت و هوس و خوشی و لطافت است. همراه با تندی فلفل گونه این عطر که نماد شور و شعف و اشتیاق انسان و تلاش وی برای ترقی و کمال و رسیدن و داشتن بهترین ها.....
زندگی معجونی ست از همه این تضاد ها ، حتما براتون پیش اومده که گاهی از زندگی بیزار میشیم و گاهی برعکس عاشق زندگی میشیم درست مث این عطر، نه میتونم بگم دوسش ندارم و نه میتونم بگم خیلی دوسش دارم، هم دارم و هم ندارم.... ولی بی اغراق باید گفت که این عطر خود زندگیه ، نه میتونی دوسش نداشته باشی و نه میتونی بهش وابسته بمونی و عاشقش بمونی . . . ببخشید طولانی شد تحت تاثیر عطر جو گیر شدم بزرگواران ببخشید . یادم رفت بگم خیلی انتظار بازخورد مثبت ازین کار رو نداشته باشید چون کار کمپلکس و پیچیده و خاصیه ، بوی کاراملی اون خیلی خیلی ملایمه همراه با بخور و انیمالیک بودن چرم اون هم اصلا زننده نیست و برعکس بسیار خوشایند و س ... ی است و خیلی خوب بالانس شده. پخش و ماندگاری هم متوسط به بالا. برقرار باشید
01 آبان 1396 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : مهدی پالیزدار رضا یگانه
پرفیوم ادیکتد دوست عزیز. قلم بسیار زیبایی دارید و هر کامنتی که میذارید از قبلی لذت بخش تر و خواندنی تره. از حضور شما در این سایت بسیار خوشحالم. امیدوارم نظرات بیشتری رو از شما ببینم.شاد و‌سرزنده باشید.
01 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : azi ssh
سلام دوست گرامی و عزیز
با اینکه اصلا روحیه رومانتیکی ندارم و خیلی به داستانای عاشقانه روی خوش نشون نمیدم ولی این رویوی رمان گونه شما را خیلی دوست داشتم ممنونم واقعا عطرهایی از این دست به قول شما درسته خیلی خاصن و ممکنه اکثرا نپسندن ولی همون حس خاص بودن که القا میکنن یک دنیا ارزش داره گاهی باید خاص بود بی توجه به سلایق دیگران گاهی باید گفت این منم و این عطر مورد علاقمه متاسفانه تنها مشکلی که من با ماجدا بکالی دارم پرفورمنس این برند هستش هرچه قدر هم تلاش کردم با این فاکتورش کنار نیومدم دیشب عطری تست کردم که یادم رفت اسمشو حتی سوال کنم روی شیشه این عطر نقره کاری شده بود و اسم نسبتا طول و درازی داشت کیفیت رایحش بد نبود و نطر هر عطربازیو جلب میکرد ولی پخش بوی هیولا مانندی داشت اگر احیانا کسی این برند و میشناسه اعلام کنه که نظرات عزیزان هم کمک خرید باشه ممنونم از شما و متن زیباتون روزتون بخیر
01 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه PerfumeAddicted
ممنون از توصیف جامع و زیبای شما پرفیوم ادیکت عزیز! مجبورم کردید که امروز برم و این عطر رو تست کنم!
واقعا از متن شما لذت بردم و هرچه بیشتر این عطر رو بو می کنم این این متن واسم جذابتر می شه! دقیقا همون مفهوم شب مبهم و مرموز به ذهنم میاد.
به نظر من واسه طرفدارای 1740 می تونه جذاب باشه.
01 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : PerfumeAddicted

یکی از بهترین عطرهای چرمی -بخوری که چرم این کار بقول ایکاروس عزیز در نوع خود یک پدیده محسوب میشه.
بینهایت شیک،شبانه ،غنی و عمیق هست.
من از این برند این ۳ کار رو تست داشتم و واقعاً این برند از لحاظ کیفیت برند کم نظیریه.
آشنایی ما با این برندها رو مدیون ایکاروس عزیز هستیم.اگر این مرد بزرگ نبود ما باید حالا حالا در چنبر کارهای دیزاینری دست و پا میزدیم و هیچ عایدمون نمیشد.
ایکاروس عزیز، ناراحت نبودنت نیستم چون تو کار خودت رو که تکان دادن ذهن ما از دنیای روایح و بالا بردن شعور و فهم و درکمان بود ،انجام دادی و با این همه،همه ی دوستدارانت منتظر حضور دوباره ت هستیم.
22 شهریور 1396 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Rezvani رضا یگانه
باسلام
اقای کبیری من نتونستم این برند رو پیدا کنم تو تهران شما چطور دسترسی به این برند پیدا کردید؟
بار دیگر از تمامی پاسخهاتون و سخاوتتون تشکر میکنم
23 شهریور 1396 پاسخ تشکر
محمد عزیز
سریع این شماره رو یادداشت کن چون فوری حذف میشه
[...]
23 شهریور 1396 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : لطفا به قوانین احترام بگذارید.
باسلام اقا حسن کبیری عزیز
من موفق به تست این کار شدم فقط موندم از کجا خود عطر رو تهیه کنم؟؟؟
28 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام محمد عزیز
از همون کسی که شماره ش رو بت دادم.فکر کنم از خودش سمپل تهیه کردی.
28 شهریور 1396 پاسخ تشکر
متشکرم
ولی فقط سمپل و دستریز داره
شما خودت از اونجا تهیه کردی؟
28 شهریور 1396 پاسخ تشکر
بش سفارش بده شیشه ی آکبند و ارجینال برات میگیره.کارش درسته و کاملاً مطمئن.
28 شهریور 1396 پاسخ تشکر
باسلام
اقای حسن کبیری عزیز
بنده این عطر و ماسک روسین تی رو تست کردم و هردو رو دوست دارم فقط برای بازخورد خیلی مرد دم چون فید بک جالبی ازشون نداشتم
لطف میفرمائید نظرتون رو بگید
سپاسگزار میشم
30 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام محمد عزیز
ها ها ها
خب دوست خوبم ،معلومه که بازخورد خوبی ندارند.این جور عطرها رو من میگم عطرهای شخصی و خصوصی.عطرهای نشان دادن کاراکتر.عطرهایی که خصوصیات من و تو رو برجسته میکنند و به ما اطمینان و اعتماد به نفس میدهند.
بازخورد ندارند ولی قطعاً واکنش به همراه دارند.
من بیشترین بازخورد رو از بلک ارکید تام فورد و هرود مارلی گرفته ام ولی هیچ کدوم رو دوست ندارم.
میشه کارهایی رو هم پیدا کزد که هم کاراکتر دارند و هم بازخورد مثل سایکدلیک و گلد لدر.
در ارتباط با گرفتن بازخورد بهترین گروه عطری ،عطرهای دیزاینری هستند با هزینه ی خیلی کمتر از کار نیش.
باز اگر سوال دیگه ای بود در خدمتتم.
31 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط :  حمید رضایی رضا یگانه
با سلام مجدد اقای کبیری
کاملأ درست میفرمائید ولی شخصأ بازخورد خیلی خوب از امواژ مموایر و کلونیا لدر گرفتم که پارسال اولی رو با نظر سام و شما و دومی رو با نظر ایکاروس بلایند بای کردم راستش زیاد میونه ای با زنبق ندارم و فرصت تست کویق اتومن رو بدست نیاوردم اما ایکاروس خیلی ازش تعریف کرده شما هم از گوامی ایریس میشه نقد جامعی اذشون داشته باشید
صمیمانه ممنون
31 شهریور 1396 پاسخ تشکر
عذر میخوام از تایپ اشتباه نائومی ایریس
31 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام محمد عزیز
بله برند آمواج و آکادی پارما به نسبت مجدا بکالی ایزی ورتر هستند.برند مجدا بکالی بطور کامل و صد در صد نیش هست و به همین خاطر سخت میشه پوشید کارهاش رو مگر یک نیش باز حرفه ای باشی و عطر رو بخاطر خودت بزنی و نه دیگران.
در مورد نت زنبق یا همون آیریس ،نتی ست که بیشتر کاراکتر زنانه داره ،به همین خاطر میشنوید که فلان عطر بوی لوازم آرایش میده ولی من دوستش دارم.
کویغ اتومن و آیریس سندر همین نت رو دارند .کویغ اتومن ترکیب با چرم و آیریس سندر ترکیب با بخور و بنفشه.
راستش من هیچ کدوم رو به شما توصیه نمیکنم با این ذائقه ای که از شما میشناسم.
بهترین گزینه هایی که میشه بتون پیشنهاد داد اینها هستند:
Jovoy private label
Histories 1740
Histories Noir patchouli
Unum Lavs و Tauer 03 هم عالی اند ولی ایزی ور نیستند و بازخورد ندارند ولی صد در صد واکنش به همراه دارند.
پیروز و بهروز باشی و باز اگر سوالی بود در خدمتم.
31 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی
سلام آقای حسن کبیری،بسیار خوشحالم که دوباره اینجا نظرات شما رو میبینم،پاینده باشید دوست عزیز
31 شهریور 1396 پاسخ تشکر

یه نفر باید این چیپر گلی رو برای من معنی کنه ببینم ربطش به این عطر چیه! البته عطرافشان تقصیری نداره، فرگرنتیکا هم گروه بویایی این عطرو همین زده (chypre floral)
برند مجدا بکالی برای من ناشناخته مونده بود تا وقتتی که این کارو ازش تست کردم و نتیجه اش این شده که دستریز چند کار دیگه اشو هم سفارش دادم که البته هنوز دستم نرسیده.
یه نگاه به نوتهای عطر نوید کار شلوغی رو میده: بخور، چرم، فلفل، کاستوریوم، ایمورتل، بنزویین، پاتچولی ... راستش من همه این نوتها رو دوست دارم ولی مطمئن نبودم نتیجه کار چی از آب در بیاد. از نظر من این عطر بسیار پیچیده و در عین حال هارمونی دار و شیکه. ایمورتل و فلفل در سطح و چرم و بخور و کاستوریوم در بیس ترکیب خوشایندی رو ایجاد کردن، طوری که به این راحتی نمیشه از بوییدنش دست کشید. البته بخاطر کیفیت پیچیده بوی عطر هیچ بعید نیست که برداشت افراد از رایحه عطر با هم دیگه فرق داشته باشه. بویژه که نوت عوض کردن عطر در طی حیاتش روی پوست پیچیدگی کار رو بیشتر هم میکنه. مثلا حس انیمالیک کار کم کم محو میشه و چرم و پاتچولی به مرور قدرت میگیرن.
این عطر بدون شک شبانه است، اصلا یه حس رمانتیک ومپایروار (مثل توایلایت) توش جاریه. پخش بو و ماندگاری بالایی هم داره که برای مصرف شبانه مناسبترش میکنه. ولی در عین حال عطر محیطهای شلوغ نیست. در مجموع برای من «تندر است لانویت» معرفی خوبی از خانه مجدا بکالی بود. بخصوص با طراحی زیبایی که شیشه های این برند دارن، وسوسه خرید کارهاش بیشتر هم میشه.
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : حکایت دوست ‌آرش
م.س عزیز .
بسیار زیبا توصیف کردین.فکر نکنم نویسندگان فرگرنتیکا این وقت رو بزارن که تک تک عطر ها رو تست کنند و بعد شروع به گروهبندی رایحه ی اون بکنند. شاید به علت عناصر تاپ نت اونو در گروه گلی قرار دادند. تست دو مورد از این برند مخصوصا برای شما از واجباته.
Mon nom es rogue
Fusion sacree
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
دستریزشون دو سه روز دیگه دستم میرسه، حتما نتیجه تستمو اینجا ثبت میکنم و در موردشون صحبت خواهیم کرد.
از برند olfattology کاری رو تست داشتین؟ چیزهای مثبتی ازش شنیدم ولی سمپلهاش اینجا راحت پیدا نمیشن، اگه تجربه ای داشتین از ما دریغ نکنین.
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
به م.س عزیز
مطمعنا تجربه ی خوبی از بکالی خواهید داشت. اما در رابطه با olfattology. فقط یک مورد دستریزش رو یکی از دوستان بهم داد. Parana. کاری میوه ای، سیتروسی، خیلی کم فلورال با یه بک گراند چوبی و کمی دودی. کیفیت خیلی خوبی داشت. در اولین فرصت که به کارهاش دسترسی پیدا کنم نظرمو مینویسم.
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
به علی لطفی و م.س
دوستان عزیز ،من از برند Olfattology
Ot-11 رو تست داشتم و سمپل دارم.کار خیلی خوبیه.ترکیب پچولی و رام.
کاراکتر این کار برام یه مرد مقدر ،مبارز و سلطه جو هستش که بسیار کاراکتر عمیق و دست نیافتنی داره.
از من نمره ی ۹ از ۱۰ میگیره.فقط به نظرم Overprice هست.
۵۰ میل حدود ۸۰۰تا ۹۰۰ تومن.
با این حال اینقدر تعداد کارهایی که نظرم رو جلب کردند، کم بوده اند و تعداد کارهای چیپ و نازل زیاد بوده اند که هیچ بعید نیست در آینده ی نزدیک بخرمش.
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا تبریزیان Mohammad
با درود بر اقا حسن کبیری دوست داشتنی
اقای کبیری در خصوص ot_11 بنده در یکی از فروشگاه ها 100 میل اون رو پیدا کردم به قیمت 700 تومان به نظر شما علت این اختلاف قیمت با مدل 50 میل که درج کردید چیه؟
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
دوستان گرامی با اجازه ادمین عطرافشان میشه بفرمایین از کجا سمپل میخرید؟
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
جنابان کبیری و لطفی ممنون از مشارکتتون
ot-11 همین دیروز دستریزش دستم رسید و با کامنت آقای کبیری موافقم که این رایحه کاراکتر عمیقی داره. این کارو به نظرم بخوری میشه محسوب کرد اونم از نوعی که به سلیقه من خیلی نزدیکه، در واقع انتظار داشتم اپوس 7 چنین چیزی باشه.
امیدوارم قسمت بشه بقیه کارهای این برند رو هم بزودی تست کنم.
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
م.س عزیز با توجه به اینکه یکم سلیقه ی تند و تیزی دارم این کار رو‌تا حدی ملایم !!! حس کردم. در کل بعد از تست یک شیشه ی کاملشو سفارش دادم برام بیارن. جز کار های خوبیه که حیفه نداشته باشمش.
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
Ot-11 رو خریدید علی آقای عزیز؟! جالبه واقعا، جناب کبیری گفتن که در صدد خریدش هستن، منم از دیروز دارم به خریدش فکر میکنم. شما هم اگه خریده باشین میشه 3 از 3 برای اینکار!
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
مارلی باز عزیز، از سایتها که نمیشه اسم آورد گرچه با جستجو در گوگل خودتون مواردی رو پیدا خواهید کرد. اتفاقا تازگیها یه سایت اصفهانی هم این کارو شروع کرده، تو صفحه عطر سایدیلیک هم من توضیحاتی به یه کاربر دیگه داده بودم شاید برای شما هم مفید باشه.
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
اگر صفجه پگاسوس رو ببینید سایتی که این غطر 500 تومان میده سمپل هم موجود داره
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
م.س عزیز من معمولا برای خرید خیلی سختگیری‌ می کنم ولی این مورد لیاقت خودشو‌ نشون داده. درسته اور پرایسه ولی ارزششو داره. هر کی میخره مبارکش باشه.
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
به Mohammad
با سلام
فکر کنم فروشگاه مورد نظرتون [...] باشه که باید بگم اشتباه زده ۱۰۰ میل،
این کار ۲۰۱۵ هستش و ۵۰ میل.
حالا خودتون ملاحظه کنید فروشگاه مزبور چقدر از مرحله پرته....
احتمالاً وقتی سفارش بدید ،جواب میشنوید فعلا در انبار موجود نیست!
خخخخخخخخخ
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : م. س. Ali lotfi
سلام جناب لطفی عزیز
آقا مبارکت باشه
لطفاً بفرمایید چه قیمتی خریدید؟
با سپاس
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
به محمد عزیز این کار فقط ۵۰ میل داره . آقای کبیری درست میفرمایند.
آقای کبیری‌ عزیز از طریق‌ یکی از دوستان به قیمت ۷۵۰ خریدم.
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
یک چیزی رو هی خواستم‌ در میون بزارم و‌ میرفت. من نمیدونم بازار کار های فیک داره به کجا میره. امروز فیک های برند zoologist رو‌ دیدم که‌روش‌ دیور‌ ساواژ نوشته.درسته که خیلی از شما ها اینو متوجه میشین‌ ولی خیلی‌ از هموطنان در حال خرید بودن اون هم‌ به قیمت های گزاف ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی برای این فیک ها. کار های‌ این برند در ایران پیدا نمیشه بعد فیک هاش کل مغازه ها و‌بازار رو‌گرفته. واقعا جای تاسف دار ه.
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
اقای کبیری گل با سلام خیلی مخلصیم
شما قطعأ از برند هیستوریز د پاغفیوم تست داشتید کدام محصولش رو عالی دیدید بنده عاشق روایح بالسامیک دودی و چرمی هستم محبت میکنید پاسخ بدید
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام محمد جان
آقا شما که ذائقه ت مثل خودمه.آخ آخ چه برند عظیم و با شکوهیه این Histoires
من کار بد توی این برند ندیدم.همه عالی و محشرند.
با ذائقه من و شما این سه کار بی نظیرند:
Histories 1740
Histories Noir patchouli
Histories Petroleum
سومی رو تست نداشتم یعنی در ایران نایابه ولی توصیه ی اکید ایکاروس عزیزم به من بوده.
من راحت بلایند بایش میکنم.
دوست و برادر عزیزم ایکاروس جان
ما هیچ وقت تو و آموزه های گرانقدرت رو فراموش نمیکنیم.انشااله هر جا هستی خوب و سلامت باشی.
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حکایت دوست Mohammad
اقای کبیری متشکر از پاسختون
میتونید نویر پاچولی رو توصیف کنید به نظرتون 1740 شبه کولونیا لدر هستش؟
سمپل اینها رو سفارش دادم ولی هنوز خبری نیست
اگر پاسخ بدید ممنون میشم و باز هم عذرخوای این حقیر رو بپذیرید
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
نویر پچولی یکی از بهترین ترکیب پچولی و چرم هست که تا حالا تست داشتم.
رایحه ی غالب پچولی به همراه چرم که اون رو غنی،عمیق و غیر قابل نفوذ میکنه.
۱۷۴۰ شباهتی به کولونیا لدر نداره.بیشتر به
Tauer ۰۳ شبیهه یعنی چرمش بیشتر به تاور ۰۳ شبیه هست.
تاور ۰۳ رو سخت میشه پوشید ولی ۱۷۴۰ ایزی ورتر هست.
اینها همه کارهای محشر و یونیک هستند و ارزش خرید صد در صد !
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
سلام خدمت دوستان
هیستوریز د پارفومز از برندهای فوق العاده عالی هست که رایحه اون واقعا کیفیت بالایی داره به قول جناب کبیری کاری توی این برند سراغ ندارم بی کیفیت باشه کارایی مثل
1926Turandot Puccini Absolu EdP
Make Perfume Not War
که تجربه خرید و استفاده از اونا را داشتم واقعا کارهای فوق العاده با کیفیتی بودن. ولی دوستان پیشنهاد میدم هر برند و عطری که شرح داده میشه برای دو دسته افراد نوشته بشه یک عده مثل شما عزیزان عطر باز هستید پرفورمنس کار برای اغلب شما در اولویتهای بعدی هستش و دسته دوم افرادی که عطر باز نیستن و طبیعتا بازخورد کار براشون ارزشمنده پس بنویسید بیشتر به درد کدوم گروه میخوره اولین چراغو خودم روشن میکنم من به نظرم هرچقدر این برند و کارهاش برای یک عطرباز حرفه ای فوق العادست برای کاربران مبتدی تر کار ضعیفیه چون دو مدل فوق به علاوه 1740 بهترین کارهای این برند هستند از نظر من و پخش بوی نسبتا ضعیف و ماندگاری متوسطی دارن البته 1740 شرایط بهتری داره از نظر کیفیت رایحه هر سه کم نظیر هستند و در ایران هم کمی سخت پیدا میشن اگر در اصفهان و تهران ساکن نباشید یکم سخت گیرش میارین من بشخصه باز هم سراغ این برند میرم ممنون لز توجهتون یا علی مدد
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری
به مارلی باز عزیز.
پس شما هم خیلی به مردانه و زنانه بودن عطر ها اعتقادی ندارین. make perfume not war رو هنوز تست نکردم . اگه میشه درباره ی رایحه ی اون کمی توضیح بدین .
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟