JOVOY PARIS - Incident Diplomatique

جوووی پاریس اینسیدنت دیپلماتیک

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36769
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جوووی پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-36769
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 300
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    22
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    12
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    5
  • رسمی
    14
تعداد رای های ثبت شده : 113
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ما همیشه آنجا که بخواهیم خودمان را به خطر می‌اندازیم، بدون آنکه هرگز به پیامدهای چنین کاری فکر کنیم. عطر «اینسیدنت دیپلماتیک» هم آشکارا شما را به چنین مخاطراتی فرامی‌خواند؛ ‌عطری برجسته، خاص و با نیرویی تماما اجتناب‌ناپذیر که کاری می‌کند تا از خواست و اراده از تک‌تک سلول‌های بدنتان به بیرون تراوش کند. این عطر که سرشتی جسورانه و غیرمنتظره دارد، از هر قاعده کلیشه‌ای دوری می‌کند و خودش را کنار می‌کشد. این عطر می‌داند که ما در برابر تکانه‌های گیج‌کننده و نیرومند مقاومت نمی‌کنیم و درنتیجه تنش را تا نقطه تسلیم شدن ما تشدید می‌کند و ما را با نیروی آتش‌فشانی‌اش فرامی‌گیرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جوووی پاریس
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین
اسانس میانی خس خس ، جوز
اسانس پایه نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Incident Diplomatique-جوووی پاریس اینسیدنت دیپلماتیک
رایحه
8.7
30 رای
ماندگاری
7.7
30 رای
پخش بو
7.2
30 رای
طراحی شیشه
8.4
30 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جوووی پاریس
عطرگرام
نظرات کاربران (37 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
توهوای بارونی امروز شمال چه حالی داره این عطر بی نظیر ...شاهکار دوست داشتنی
Love it
14 خرداد 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mehran Rezvani
بسیار عالی ، پیشنهاد میکنم تو هوای بارونی از سایکدلیک همین برند غافل نشید که خیلی میچسبه
14 خرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh In The Dark
عرض ارادت خدمت شما
دیروز تست داشتم انقدر جفتشون خوبن نمیتونم بگم کدوم بهتره واقعا کارهای جووی پاریس بی نظیره .....وخیلی با برندهای مطرح موجود فاصله داره
شاد وپیروز باشید
14 خرداد 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Mehran مریم میربیک
درود امیر جان
ممنون میشم راهنمایی کنی بین اینسیدنت دیپلماتیک
و تاور پرفیومز او کوئر دو دسرت کدومشون انتخاب کنم؟
10 تیر 1400 پاسخ تشکر
امیر عزیز اینسیدنت از لحاظ پخش و موندگاری چطوره هست؟
10 تیر 1400 پاسخ تشکر
ببخشید که به جای امیر جان جواب میدم . دستریز هر دو کار به راحتی میتونید پیدا کنید و با تست با خیال راحت خرید رو انجام بدی . من کار تاور که اسم بردی رو به تازگی خریدم قطعا شاهکاری بینظیری هست از نظر من ولی بازم باید قبل خرید تست بشه چون قیمت بالایی دارن هر دو کار .
10 تیر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh رضاجاوید

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
جووی - اینسیدنت دیپلماتیک (اتفاقِ دیپلماتیک)
« مایکل کورلئونه با پالتویی مشکی رنگ »

مدت ها پیش متنی نوشتم مبنی بر اینکه صرفِ نوشتن نوت ها توانایی درکِ حس و حال و کاراکتر عطر رو به مخاطب نمیده؛ خصوصا اگه عطر مورد نظر دارای عمق و کاراکتر خاصی در عین سادگی باشه!
عطرهای زیاد و خیلی خوبی درین دسته قرار میگیرن که یکی از بهترین و فاخر ترین هاشون همین اینسیدنت دیپلماتیک از جووی هست!

بنظرم اینسیدنت دیپلماتیک یک سوپرانوی عمیق در وصف یک مردِ کاریزماتیک، با وقار، باهوش و صاحبِ منزلت هست!

رایحه اصلی این عطر ترکیبی از وتیور هائیتی، وتیور جاوا و پچولی است ... استقاده از دو نوع متفاوت از وتیور باعث شده که لایه های مختلف و عمقِ خاص وتیور رو درین عطر شاهد باشیم، لایه هایی از قبیلِ چوبیِ با طراوت (مشابه چوب خیس تازه برش خورده)، سبز (مانند له کردن برگ درختان کاج و یا کندن ترکه درخت پرتقال)، زمینی و ریشه گیاه مانند و ... که حس و حال آرامش، تمیزی، صلابت و وقار رو میده!
شروعِ دیپلماتیک شروعی تازه و‌ چوبی هست که انگار رایحه پرتقال ترشِ و خنک رو استشمام میکنید و ترکیبش با روایح چوبی، در ابتدا اندکی حس و حال بوزی (مشروبی) بودن نیز داره اما نه بوزی از نوع گرم، شربت گونه و میوه ای (مانند رام و ویسکی) بلکه بوزیِ فِرش [اصطلاحی که با امیرمحمد ساختیمش :))! ] یعنی رایحه ای مانند بویِ ودکایِ سرد! و این ترکیب ابتدایی کم کم میرسه به درای داونی که من بهش میگم بهشتِ چوبی که تشکیل شده از لایه هایی عمیق ولی در عین حال ساده از گونه های مختلف وتیور که ترکیبی چند لایه از روایح چوبی، با طراوت، که لایه هایی از ریشه گیاهان و روایح سبز و شارپ رو نیز در دلِ خودشون جای دادن ... به همه اینا پچولیِ رام شده هم اضافه کنید که وجه های بیشتری به این ترکیبِ پیچیده و همزمان ساده و معتدل از نظر طبع، اضافه میکنه ... چه شود ! :) اما هرچقدر هم رایحه رو توصیف کنیم در رسوندن عمق کاراکتر ناتوان است و باید خودتون تست کنید!

کاراکترِ دیپلماتیک مانند رایحش شارپ و جدی هست و همزمان عمیق، زیرک و دوست داشتنی ...
دیپلماتیک، جوونی به دنبالِ تفریح نیست!
بلکه مردیست که کوچکترین مشکلی در براومدن از پس مشکلاتش نداره و میدونه چی میخواد؛ سنگین و متین راه میره ... وقار بخشی از تمایل رفتاریش نیست بلکه بخش از غریزه اش هست! و در زندگی و تصمیمات، صبور، متفکر و به شدت باهوشه!

اینسیدنت دیپلماتیک عطریست به صلابت و عظمتِ نگاه های مایکل کورلئونه، سکوت هامفری بوگارت و کاریزمایِ کری گرنت!

الحق که داشتن حداقل یک عطر از برند فاخر جووی بخشی الزامی از مسیر عطربازیست

————————————-

مباحث راجع به ریفرموله :
حول عطرهای جووی در ایران حاشیه زیاد هست، و خب این حواشی در مرجع های مرتبط به عطر در خارج از کشور به ندرت پیدا میشه! همین موضوع باعث شد تا با امیرمحمد جان خودمون موضوع رو بررسی کنیم؛ از پیدا کردن سمپل و دکانت های وینتیج و مقایسه چندین باره با لانچ های جدید گرفته تا صحبت کردن با وارد کننده های جووی، مراکز پخش، مشاوره گرفتن از دوستانِ عطار و اشخاصی که ارتباط نزدیک تری با شرکت جووی دارن ...
نتیجه هم اینه که یه مدت نمایندگی پخش در ایران و خاورمیانه توسط شرکت جووی پس گرفته میشه و درین بازه، بازار ایران پر میشه از عطرهای فیکِ جووی که خب عده زیادی با تست همونا میگن جووی خراب شد و آب بستن بهش و ....
هیچ ریفرموله عطر خراب کنی راجع به سایکدلیک و دیپلماتیک اتفاق نیوفتاده، بلکه تغییرات جزئی در رایحه که اونم در راستای رفع معایب بوده و میشه گفت لانچ های جدید علاوه بر اینکه از لحاظ کیفی فرقی ندارن بلکه از لحاظ رایحه چه بسا بهتر هم شدن؛ در مورد پرفورمنس هم کوچکترین تغییری ایجاد نشده که هیچ بلکه دیپلماتیک لانچ های ۱۹-۲۰ (بعد ریفرموله جزئی) به بعد پرفورمنسشون اندکی قوی تر هم شده! همین الانم دیپلماتیک از اکثر عطرهای نیش قوی تره؛ و پخشش در فاصله متوسط ساعت ها ادامه داره که خب بخشی از کاراکتر عطر هست که نباید زیاد داد بزنه! در مورد سایکدلیک هم ذیل خود عطر، امیرمحمد جان توضیحات مربوطه رو دادن و پیشنهاد میشه مطالعه کنید حتما ...
اطلاعات غلط راجع به این برند فقط عده زیادی رو از تست و خرید این عطرهای فاخر محروم کرده و دستاورد خاصِ دیگه ای نداشته!

ایام به کام
01 خرداد 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : رضا عطردوست Hani
سلام و سپاس بیکران از in the dark عزیز
02 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی In The Dark
ممنونم سعید جان؛ دیپلماتیک های ۱۹-۲۰ رو یه سر بهشون بزنید حتما ... اندکی از شبیه پرایوت بودن فاصله گرفته، اون حالتِ زننده اولش با بوی نارنگی کلا اصلاح شده، یکم چوبی تر و با طراوت تر و در مجموع بهتر شده ...
02 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی سعید رضایی شوشتری
مرسی
20 تیر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صادق اف

سلام. با تشکر از مجموعه خوب عطرافشان و همچنین دوستان عزیزم از جمله اقای امیر محمد عزیز که این کار شگرف رو پیشنهاد دادند به من. امروز این کار و سمینالیس به دستم رسید و هر دو رو بلایندبای کردم.
حقیقتش تا الان خیلی سمت جووی نمیرفتم. و کمی ریسک کردم و باید بگم که ریسکم جواب داد و بالاخره عطر امضام رو پیدا کردم! انگار خیلی وقت بود دنبال همچین عطری میگشتم.
بسیار کار با کلاس و زیباییه ( هر چند دوستم خوشش نیومد ). هم بوش، هم جعبه اش که عملا پلمپ بود. فوق العاده با کیفیت. جعبه اش رو قبل از باز کردن بو کردم احساس کردم ی مشت خاک رو گرفتم نزدیک بینیم و دارم بو میکنم. خود عطر هم نوت اولیه اش خیلی شبیه ریشه درخت بود. دقیقا یاد اون افتادم. ی کار خاکی. در اواسط کار کمی یاد انکر نواغ افتادم. ولی خیلی دووم نداشت خوشبختانه. اما واقعا بوش عالیه.خیلی خوشم اومده از بوش. و دارم فکر میکنم برای جلسات و محیط اداری که هستم چقدر برازنده میتونه باشه.ی ذره شیرینی توش احساس میکنم فکر میکنم مال همون ماندارین باید باشه.
قطعا با ی بار استفاده به همه زیبایی هاش پی نمیبرم و باید بارها استفاده اش کنم. راجع به پخش و ماندگاریش هم فعلا نمیتونم بازخوردی بدم بهتون.
ی بار استفاده کردم
30 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mehran س غ

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
با مدت زمان بیشتری که روی این کار بررسی شد به نتایج خیلی جالبی رسیدم . اول اینکه اینکار از جووی واقعا کار کاملی هست و سطح کیفیتی بسیار خوبی در بین جووی ها داره . رایحه ای که از غرور و سنگینی پرایوت کاسته و از بولد و عربده کشی سایکدلیک کاسته و جفتشون رو به راهی اروم و پخته تر هدایت کرده . جنس رایحه شدیدا زیبا و تاثیر گذار هست و واقعا از پرستیژ بالایی برخوردار هست عین اکثر کارهای جووی و من طی این مدت علاقم بهش شدیدا افزایش یافته . شاید درک پرستیژ و عمق این کار زمان زیادی نیاز داره نسبت به بقیه کارهای جووی همانند کار از کار گذشته جووی . پخش بوی کنترل شده ای داره و ماندگاری خیلی خوبی هم داره . برای محیط های کاری و بیزینسی شدیدا مناسبه و تیپ رسمی خاص خودش رو میطلبه .
23 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : امیر اشتری سوشیانت
امیر محمد عزیز سلام و عرض ارادت
ضمن تایید فرمایشات گرانقدرتون، در مورد ماندگاری اندکی باهاتون مخالفم. شاید هم نسخه من ماندگاری چندانی نداره. ماندگاری کاملا معمولی متاسفانه....
24 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
سلام و درود ایمان جان گل ، ارادت دارم دوست عزیز

حقیقت من دیپلماتیک رو قبلا تست کرده بودم و خیلی روی پرفورمنسش دقت نکرده بودم و اخیرا توجه زیادی کردم بهش و به این نتیجه رسیدم که روی پوست به راحتی بالای 15 ساعت میمونه به طور واضح و تا یک روز هم حس میشه . پخش متوسطی داره ولی کم نیست نسبت به هم گروه خودش ولی نسبت به پرایوت و سایکدلیک کم میاره قطعا چون قیاسشونم درست نیست . روی لباس بازهم نسبت به برند جووی قبول دارم حرفتون رو شاید ماندگاری معمولی داره اگر مثلا با سایکدلیک که بالای یک هفته میمونه مقایسه کنیم ولی به هیچ وجه کم نیست و تا دو سه روز به وضوح حس میشه . در حقیقت کانسپت کار جوری هست که اگر بیشتر از این بود پرفورمنسش اون جذابیت لازم رو نداشت .
اما یک نکته ای که به تازگی متوجه شدم از یکی دوستان و احتمالش هم هست این هست که محصولات جووی به مدت دو سه سال بسیار کمیاب شدند در ایران . گیر نمیومد و در نتیجه فرصت خوبی شده بود برای برخی مغازه ها تا جنس تقلبی بیارن و چون قطعا پرفورمنس جووی رو نمیتونسته داشته باشه میگفتن ریفورموله داغونی شده به مشتری .
البته همیشه میبینیم دوستان روی پرفورمنس یک سری کارها اختلاف نظر دارند و همشونم درست میگن . چون درصد قابل توجهیش برمیگرده به جنس و نوع شامه افراد . هر شامه ای روی یک سری روایح بیشتر واکنش نشون میده و راحت تر حس میکنه و یک سری روایح رو دیر میفهمه . همچنین پر شدن شامه افراد روی نت های مختلف متفاوت هست و این خیلی مسئله مهمی هست .
24 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Mehran عليرضا بلاليان
عطر جذابی هست اما به نظرم ماندگاریش در حد ۲ الی ۳ ساعت است و به ۱۵ ساعت نمیرسه !! من از فروشگاه معتبر هم تهیه کردم اما واقعا خیلی زود محو میشه و خودم بعد از ۲۰ دقیقه دیگه چیزی متوجه نمیشم! آیا دوستان تجربه ایی مشابه دارن ؟
23 خرداد 1401 پاسخ تشکر

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود دوستان ممنون ميشم راهنمايي كنيد بين اين كار جوووي و اپيك امواژ كدوم رو پيشنهاد ميكنيد ؟
06 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضاجاوید
درود دوست عزیز ، برای چه موقعیتی ، چه سنی ، چه پوششی و... ؟ اپیک یک کار بسیار خوشبو و خوش بازخورد از امواج هست و این کار نسخه لطیف شده پرایوت لیبل هست که تم رسمی به خودش گرفته . با توجه به قیمت های بالا شدیدا توصیه میکنم جفتشون رو تست بفرمایید + پرایوت لیبل بچ کد قدیم و دورو از ناساماتو
06 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضاجاوید
سلام جناب امیر جان ممنون از شما و راهنماییتون سن بنده 33 سال هست پرایوت وسایکدلیک رو دارم اما کلا از کارای جووی خیلی خوشم میاد-همچنین امواژ
اون کار UNUM - Lavs چطور عطری باتوجه به ابینکه همچنین روایحیی رو دوست دارم متاسفانه سمپلشو گیرنیوردم بو کنم ممنون میشم راهنمایی کنید؟
10 اسفند 1399 پاسخ تشکر
جناب رضا جاوید من نمی دونم قوانین سایت اجازه میده که من راهنماییتون کنم یا نه. اما در اینستا {......} رو سرچ کنید با لوگو قرمز هست . قطعا می تونید ازشون تهیه کنید.
10 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی معین هاشمی

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
جووی دیپلماتیک
یکی از عطرهای بسیار مناسب برای محیط و موقعیت کاری . نسخه لطیف شده پرایوت لیبل که خب من با اختلاف پرایوت رو مبپسندم . در حقیقت اندکی درجه تلخی پرایوت رو کمتر کنید و با بوی نارنگی جایگزین کنید . جووی کلا سعی داشته در هر سبکی یک کار با اصالت بیرون بده و این کار هم همانند کارهای دیگر این برند از این قاعده مستثنی نیست . 8/10
28 بهمن 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط :  علی مهدی ارجمندی

با درود فراوان...
مدیریت محترم چه زمانی این پرفیوم رو موجود میکنید...
سپاسگذارم...
14 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
برند جووی مشخص نمی باشد ( انشالله بعد از عادی شدن وضعیت)

طبق معمول یه عطر معتدل دیگه از برند جووی که چیز چندان خاصی رو ارائه نمیکنه وشما میتونین با مبالغ پایینتر مشابهش رو خریداری کنین. پخش و موندگاری کمی هم داره. به نظرم بهترین کار جووی سایکدلیک هست که اونم با این قیمت ارزش نداره.
17 مهر 1398 پاسخ تشکر
درود بر شما
لطفا مشابه اين عطر را با مبالغ پايين تر معرفي بفرمائيد
05 اسفند 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : mojtababarzeh یک آدم معمولی
با قیمت پایینتر معرفی کنید
12 تیر 1400 پاسخ تشکر

سلام.
برای بار دوم. دیپلمات متهور و با عقل.
با عقل ترین کار جووی تا به امروز و یکی از با عقل ترین بالزامیک وتیور های جهان عطر همین کار هست. روز به روز من شیفته تر میشم بهش. هر چه پرایوت لیبل غیر قابل نفوذ , کله شق , دیکتاتور و گستاخ بود , این کار با حفظ رسمیت و وقار و متانت بالاش , پذیرا و با سیاست هست. اصیل , منطقی . قابل اعتماد , با عقل و مکررا تاکید میکنم: زیرک.
لحن و لهجه ی جووی اما با تلفظ شمرده و صدای آهسته. بازی کنترل شده ای که شما رو با یک لابیرنت غیر قابل نفوذی که از ژو سون فه یا پرایوت میشناختیم رو در رو نمیکنه. پدیرایی میکنه, کنترل میکنه , اجازه ی گفتگو میده , آرام و با طمانینه لبخند میزنه , کم حرف میزنه , با عقل بنظر میرسه , اعتماد رو جلب میکنه و سرتون رو گوش تا گوش میبره. نیمه ی حیوانی بی بدیلی که در دوردست به صحنه ی بازی لبخند میزنه و مهره هاش رو جابجا میکنه. غمگنانه باید عرض کنم مرگ بر صداقت اجتماعی ِ قربانگر. مرگ بر نجابت ِ بی چشمداشت. چه بسیار سالها که در تلاش برای سلامت افکار و کسب انسانیت در چرخ افزار و سخت افزار اجتماع له شدیم. این دیپلمات دقیقا هر آنچه بود که در این اجتماع مستقل از دیگران و اما بدون اصکاک با اجتماع بالا میره: دشمنیت رو بروز نده , به کسی آسیب نزن اما منافع خودت رو محترم تر از عافیت غیر بشمار. هر.آنچه که در شخصیت من جریحه دار شده بود در زندگی با پیرامون : مقدم شمردن غیر بر خود.
درود و احترام.
11 مهر 1398 پاسخ تشکر
49 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد امیر اشتری
سلام اقای مدارای عزیز امیدوارم هر جا هستی خوب و سلامت باشید خوشحالم به سایت خوب عطر افشان میایید جناب درباره پخش و ماندگاری این کار و ورژن توضیح میدین با تشکر فراوان
11 مهر 1398 پاسخ تشکر
سلام جناب مدارای گرامی
عزیز ذیل عطر بوتگا ونتا زنانه، یعنی سومین نظر شما از اولین صفحه ی نظراتتون، چند سوال پرسیدم. اینجا هم یادآوری کردم چون میدونم احتمال دیده شدنشون کمه. سپاسگزار میشم اگر پاسخ بنویسید.
تعداد سوالهام همین الان بیش از شش ترم دانشگاه هست، که مسلما نمیتونم اینجا بپرسم. کاش بیشتر سر میزدید این سایت.
12 مهر 1398 پاسخ تشکر
چققققدر که دلتنگ شما و بیانات و نظرات دلنشینتون هستم جناب مدارا...
01 شهریور 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Melody حکایت دوست

با درود فراوان
دوستان عزیز بنده نسخه 2017 این کار رو دارم خواستم ببینم ورژن بالاتر چقدر افت کرده
ممنون میشم اگر پاسخ بدید
28 مرداد 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Iman
محمد عزیز سلام
شاید اشتباه کنم ولی ظاهرا این عطر فقط در سال 2017 تولید شده و در سالهای بعد تولید نداشته. البته برند اعلام ديسکانتينيو نکرده ولی من هرجا دیدم هم ایران هم خارج از کشور تولید همین سال هست. متأسفانه پرفورمنسش برای من رضایت بخش نیست...
29 مرداد 1398 پاسخ تشکر
با سلام ایمان جان بنده بچکد ۲۰۱۸ رو در چند فروشگاه خیابون وزرا دیدم در چتی هم که با تلگرام عطر افشان داشتم بچکد تصویر پرفیوم رو سرچ کردم ۲۰۱۸ بود
نمیدونم والا
29 مرداد 1398 پاسخ تشکر
محمد عزیزم اتفاقا منم از فروشنده های وزرا شنیدم که دیگه تولید نمیشه. احتمالا طبق فرمایش مستند شما نوعی بازارگرمی بوده! در هرحال نسخه من هم 2017 هست و علارغم اینکه واقعا به لحاظ رایحه من سختگیر رو قانع و شاید وادار به خریدش کرد ولی اصلا از پرفورمنسش راضی نیستم. واقعا با عطر دو مليوني نمیشه دوش گرفت!
29 مرداد 1398 پاسخ تشکر
دوست گرامی من ورژن اولیه این عطر رو زمانی که ۶۰۰ تومن قیمت حداکثر و گران ان بود خریدم و دارم.مقایسه ان با پرایوت لیبل نسخه ۲۰۱۴ که ان رو هم دارم اشتباه است.اینسیدنت حتی نسخه های اولیه ان هم ان ماندگاری و پخش بوی نسخه های قدیمی تولیدات ژووی مثل پرایوت را از همان اول نداشتند.ماندگاری متوسط و پخش بوی کنترل شده دارد.همین ان را مناسب محل کار در هوای خنک کرده است.یعنی اگر در همین تابستان دفتر یا محل کار دوستان بواسطه کولر خنک و سرد است این عطر برای ان محیط کار به خصوص محیط مدیریتی یا رسمی عالی است.شاید اشتباهي که خیلی از دوستان انجام می دهند اين است كه در میحط کار سرد به واسطه کولر از عطر خنک استفاده می کنند که شاید نمودی نداشته باشد.در این محیط یک عطر گرم از نوع لایت بسیار نمود ورضايت بيشتري ايجاد خواهد كرد.
29 مرداد 1398 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mehran پوریا سین

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟