JOVOY PARIS - Les Jeux sont Faits

جوووی پاریس لس جوکس سوند فایتس

مردانه
کد کالا : ATR-36768
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جوووی پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-36768
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
810,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    11
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    0
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 76
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«لس جوکس سوند فایتس» با نیروی کامل و عظیمش به ما نشان می‌دهد که هیچ اثربخشی نصفه‌ونیمه‌ای به‌کار یک عطر ناب و جذاب نمی‌آید. این آمیزه نیرومند و باطراوت با توجه ویژه‌ای به ناب‌ترین نیروهای مردانگی مردانی ساخته شده است که در هر شرایطی به‌خوبی بر خودشان تسلط دارند و صلابت و آرامش و نیروی خودشان را حفظ می‌کنند. رایحه‌های شراب جین و رام کوبایی با ظرافت و دقت خاصی در این عطر به‌کار رفته‌اند تا سرشت مردانگی ناب را با جذابیتی شگفت‌انگیز آمیخته کنند. با این عطر درست مثل ستاره‌های مشهوری به نظر می‌رسید که در فیلم‌های دهه‌های 50 و 60 میلادی بازی می‌کردند. همان مردانی که همیشه آماده دفاع از شرافت خود یا معشوقشان بودند.

برند جوووی پاریس
عطار آملی بورژوا
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه سنبل ختایی ، شکوفه نارنگی ماندارین، خشکبار
اسانس میانی تنباکو ، زیره سبز
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم
نمره کاربران
Les Jeux sont Faits-جوووی پاریس لس جوکس سوند فایتس
رایحه
8.3
22 رای
ماندگاری
8
22 رای
پخش بو
7.6
22 رای
طراحی شیشه
8.7
22 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جوووی پاریس
عطرگرام
نظرات کاربران (40 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
خریداری شده با بچ کد 16k326b
ماندگاری در حدود ۱۴ ساعت
پخش بوی زیاد در حدود ۱۰ ساعت
اطلاعاتی پیدا نکردم که این بچ کد مال چه سالی است و آیا مال قبل از ریفرموله هسا یا نه ولی در سال ۹۹ خریداری کردم.
و بر خلاف دوستان که از پخش و ماندگاری رضایت نداشتن من نه تنها خیلی رضایت داشتم بلکه از نظر من بیش از اندازه هم بود.
عطری با بوی غالب بوزی -گورماند که میوه های خشک شده در اینجا بیشتر آلوی خشک شده است.
دومین کار خوب جووی بعد از ریممبر می از نظر من.
15 فروردین 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی یک آدم معمولی
بچ کدهای جووی تو سايت نمیشه چک کرد ولی اگه پخش و دوامش آزار دهنده س قدیمیه....
18 فروردین 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی Ambre russe
سال تولید عطرای جووی دو رقم سمت چپ بچکدشه
، الان بچکد عطر ت با 16 شروع شده ، عطرت تولید 2016 هست
19 فروردین 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی یک آدم معمولی

چند دوست، مشترکاً این عطر رو به من هدیه دادن. متاسفانه مطالبی که در سایت بربازدید انگلیسی زبان، توسط تعدادی از کاربرها نوشته شده رو باید تایید کنم. شما هم این رو به عنوان هشدار خیلی جدی تلقی کنید:
به فاصله یکربع بعد از استفاده، شما با درای داون عطر مواجهید! تمام روایح در چند دقیقه کوتاه از بین می رن. هیچ اثری از یک عطر عظیم وجود نداره. من مجبور شدم رو پوست دو نفر دیگه و روی پارچه نخ و پشم هم چک کنم. متاسفانه تغییری ایجاد نشد. این یک فجعه هست.
باید بگم عطر از فروشنده معتبر در خیابان معروف تهران خریداری شده. حالا اسم این اصل، تقلبی، فیک یا ریفرموله هست من نمی دونم. فقط می دونم پول زیادی دور ریخته شده.
08 اسفند 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی احمدp
این عطر از ابتدا پخش و ماندگاری متوسطی داشته و از ۲۰۱۷ دچار بلای خانمانسوز ریفورموله شده و دیگه رسماً نابود شده.
من مشکلی با پخش کم ندارم ولی ریفورمولاسیون فقط پخش رو کم نمیکنه بلکه اصطلاحاً آبکی میشه یا اینکه گفته میشه آب توی عطر بسته شده.
من تمام عطرهای جووی ام رو فروختم چون همه رایحه ی آبکی داشتند فقط همین له ژو سون فه رو نگه داشتم تولید ۲۰۱۴ و قبل از بلای خانمانسوز ریفورموله.
واقعاً عجب داستان غم انگیز ی شده حکایت عطر و عشق عطربازی....
03 فروردین 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : F.E شایان اشرفی
من این کار رو با بچ کد 2016 دارم با اینکه رایحه بسیار دوست داشتنی ای داره اما واقعا روی پوستم بیش از ۱۰ دقیقه دوام نمیاره بسیار مایه تاسفه
19 مرداد 1398 پاسخ تشکر

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
شما نمیتوانید برای اینگونه عطرها مشابهی با کیفیت پیدا کنید و اشخاصی هم که عطرهای ارزان قیمت و مشابه اینگونه عطرها را تهیه میکنند معمولا اطلاعی از مشابهت آن با عطرهای نیش ندارند و فقط استفاده میکنند و میگویند که خوشبوست و ماندگاری خوبی دارد، اما با این حال یک عطر معرفی میکنم که فضای تقریبا مشابهی دارد بنام امبر سلطان از سرج لوتنز که نسبتا پخش بوی بیشتری دارد و ماندگاری شاید کمتر از له ژو سون فت اما توصیه میکنم وقت خود را تلف نکنید و بگردید یک نسخه 50میل اصل آنرا پیدا کنید چون هم کیفیت خیلی عالی دارد و هم ماندگاری خوب که برای 200 مهمانی و مراسم خوب میتواند همین 50میل کفایت کند
03 دی 1397 پاسخ تشکر

سلا. دوستان عطری هست که بویی شبیه این عطر داشته باشه؟
21 آذر 1397 پاسخ تشکر
دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه؟
02 دی 1397 پاسخ تشکر

دومین عطری که از این برند تست کردم بعد از سایکدلیک.
گلپر که در اینجا به نام سنبل ختائی ازش نام برده شده .شروعی بسیار گیاهی و شبیه گلپر توی ترشی داره و از دید من اصلا دوست داشتنی نیست.
اما بعد بوی بوزی رام شروع میشه که من رو یاد تست انیگما انداخت بوی خوب و نسبتا شیرین و گرم.که البته تا یک ساعت اول زیر سروصدای گلپر داره تلف میشه .
وقتی اون بوی گیاهی اولیه فروکش میکنه بوی بوزی خیلی زیبا و خارق العاده ای داره .و اونوقته که بوی گیاهی زیرش جلوه ای قشنگ پیدا میکنه.
من بخاطر بوی اولیه اش نپسندیدم.سایکدلیک رو کار زیباتری میدونم هر چند بنظرم توی اونکار هم هجوم اولیه پچولی همین کار رو با وانیل و امبر میکنه هرچند پچولی بسیار از سنبل ختائی از دید من خشبو تره.
25 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مرتضی

نسبت به دوادكلن ديگر معروف اين برند(پرايويت و سايكدليك) خوشبوتر و بهتره ولي پخش وموندگاريش از اونها كمتر هست. بوش تا حدودي شبيه به بنتلي اينتنس هست كه من خودم حتي اگر هم قيمت بودن بنتلي رو ترجيح ميدادم. در كل فكر ميكنم اين برند بيشتر بخاطر گرون بودنش طرفدار پيدا كرده وگرنه نكته خاصي بنده توعطرهاش پيدا نميكنم(بديهيه كه اينها نظر شخصي من هست).
06 اسفند 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Puppet
سلام دوست عزیز
این عطر با بنتلی اینتنس هیچ وجه اشتراک و مشابهتی ندارد و این قیاس رو من مثل توهین به مقدسات میدونم.
در ثانی عطرهای جووی با این سطح کیفیت در نت و ساخت رایحه اصلاً قیمت بالا و گرونی ندارند.
قربان شما و یا حق
08 اسفند 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : salamati سعید رضایی شوشتری

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
برند ژووی اولین برندی بود که برای شروع کار های نیش سراغ آن رفتم. البته اگر کار های کرید و مارلی و سری پرایوت تام فورد را نیش حساب نکنیم. بعد از تست سه عطر از ژووی که یکی این بود و دیگری پرایوت لیبل و آخری مدل 2017(اینسدنت دیپلماتیک اگه اشتباه نکنم) این برند بود . بعد از این سه تست نزدیک بود اشک از چشمانم جاری شود . بدون شوخی عرض می کنم اینقدر این سه کار خوب بودند و مرا شگفت زده کردند. اما این یکی با بقیه یکم متفاوت بود .عجیب تر بود .با تست این کار اولین چیزی که در ذهنم آمد خاک باران خورده ای که روی آن ماده ای مثل سم یا دارو ریخته باشی . (که نمی دانم این احساس سم یا دارو مانند آن را پتچولی دایرکت می کند یا صندل وود ).خیلی عجیب و خاص. بعد از چند تست دیگر احساس کردم که همه ی کار ها یک احساس مشترک دارند که احتمالا امضای این برند است مثل شانل که عطر های آلدهیدی امضای آن است یا گرلن که یک حس وانیلی در تمام کار هایش وجود دارد.با بررسی دقیق تر فهمیدم که این برند پتچولی یا نعناع هندی را امضای خود میداند(با خواندن ریویو های جناب ایکاروس) علی ای حال ژووی برندی دوست داشتی و قابل احترام برای من در دنیای نیش است.
21 آذر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی سعید رضایی شوشتری

دوستان لطفا راهنمایی کنید.کدومیک از کارای جووی برای جشن عروسی مناسبتره.هم بو هم پخش.اگه کارای دیگه مد نظره اعلام کنید.پیشاپیش ممنون
22 آبان 1396 پاسخ تشکر
سلام خدمت دوست عزیزم
جناب ذبیحی برای شرکت در مراسمها معمولا در هر فصلی من بشخصه سراغه کارای گرم میرم کارای جووی اکثرا پخش بوهای خوبی دارن ولی من چون بیشتر از کارای مارلی استفاده میکنم برای مراسمها پیشنهاد میدم مارلی را تست کنید چون همه عزیزان به اتفاق مارلی را در خط بو بسیار قویتر از سایر کارها میدونن شخصا از گالووی و پگاسوس زیاد بازخورد گرفتم و بلا استثنا همه بازخوردها مثبت بودن سری عربین خصوصا اوژان (حتما بخوانید اوژان ما عرب نیستیم بنویسیم اوجان) و نیسان بسیار بسیار عالین و حتما به همه عطرها غالب میشن ولی به شرطی که با برچسب قیمتیشون مشکل نداشته باشین آکاسترم پیشنهاد نمیدم چون اولین کار مارلیه خوشبو نیست کیفیت رایحش عالیه ولی از هر ده نفر هفت هشتا بازخورد منفی میگیرین ولی پخشش عالیه خارج از برند مارلی زرجاف عالیه کاراش بجز سری کازاموراتی بقیش خیلی خط بوهای خوبی داره ولی خیلی گرونتر از مارلی هستند تام فورد هم بلک ارکید توباکو عود و توسکان لدر (توباکو وانیل جالب نیست) از آمواژ سری opus و اینترلود که امشب شکست سنگینی از نیسان خورد و فکر کنم ریفرموله شده و باز در صورت عدم اهمیت برچسب قیمتی کارهای بودیسیا کمپلکس و سایر همشون عالین که پیشنهاد جناب ایکاروس به من بود موفق باشید وقت بخیر
23 آبان 1396 پاسخ تشکر
رزژوف نه زرجاف
16 تیر 1400 پاسخ تشکر
شما هم اشتباه میگی :) سرجف درسته.
17 تیر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
به حضورتون عارضم هم سرجوف درسته هم زرجوف این بسته به کشوری داره که دراون کشور تلفظ میشه.مثلا آمریکای لاتین سرجیو میگن.مکزیکیها سرخو.مثل جان.که ژان ،خوان،در فرانسه و اسپانیا و مکزیک تلفظ میشه
17 تیر 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
پرواضحه که منظورم من از تلفظ صحیح تلفظ به زبان مبدا (زادگاه کمپانی مزبور که ایتالیا هست) بوده لازم به ذکر نیست که هر کشوری تلفظ خودشو داره .
17 تیر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

من هم این کار و هم سایکدلیک رو تست داشتم به نظرم این کار خیلی خیلی سرتر از سایکدلیک هست و فوق العادست پرایوت لیبل هم عالیه.
21 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی محمدمهدی فیاضی

ممنون احمد جان
13 آبان 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟