Tiziana Terenzi - Kirke

تیزیانا ترنزی کیرک ( کیرکه )

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36657
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر میوه ای
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : تیزیانا ترنزی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-36657
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 145
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    26
  • نمی پسندم
    19
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    19
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    26
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 154
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

درست در جنوب روم مکانی دلربا را می‌یابید. امروزه این محل پارک طبیعی است، اما هنوز هم با منظره‌ای بسیار غنی، مسافرانش را مدهوش می‌کند. این مکان در خاطرات تثبیت شده و از هزاران منظره بهره‌مند است. در میان تلماسه‌های عظیمی رو به دریا و کوههای بدون سکنه که دورشان را جنگل‌های و درختان فراوان احاطه کرده‌اند، غوطه‌ور شده است.
شکوفاترین بوته‌های مدیترانه‌ای در چهار سوی این منطقه وجود دارد که ردپایی از مردان و زنان بزرگی دارند که سالیان پیش در اینجا می‌زیسته‌اند. وقتی در امتداد جاده‌های باستانی قدم می‌زنید غرق در رایحه‌های گمراه‌کننده و خاطراتی پرپژواک می‌شوید، همانند ترانهٔ پری دریایی یا ملودی‌ای که الهه سیرس برای جذب قربانیانش می‌نواخت، که در اودیسه اولیسز درباره‌اش آموختیم.
ما نیز مجذوب این رایحه‌های اغواکننده شده‌ایم، به قدری که آنها را در عطری حسی و گرم گنجاندیم که بتواند روح را وارد زیبایی‌های حواس انسانی کند. 
این عطری جادویی و حسی است، گویا الهام گرفته از الهه است. مجموعه‌ای شاداب از میوه‌های شیرین از جمله میوه گل ساعتی، هلو و گلابی که با ترکیبی ماهرانه با تمشک و برگ و جوانه انگور فرنگی سیاه آمیخته شده است.
همانند نوازش گل برف و همچون برداشتن گامی برهنه بر روی ماسه اغواکننده است که از سویی دیگر با بوی سهوناپذیر پیپرونال گرما گرفته و با قدرت رایحهٔ مشک سفید و نعناع هندی نیرو می‌گیرد.
این عصاره همانند یکی از دارو‌های افسون‌کنندهٔ مشهور الهه سیرس هر که از آن استفاده کند مجذوب خود می‌کند، و او را در جاده‌های اسرارآمیز هدایت می‌کند تا در تحول پرخطر احساسات و الهاماتی محصور در فیلتری جادویی که می‌تواند جریانی ناتمام از اسرار و احساسات را برجا گذارد، شگفتی‌های اعجاب‌آوری را کشف کند.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند تیزیانا ترنزی
عطار پائولو ترنزی
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی چایپر میوه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هلو ، برگ و جوانه انگور فرنگی، تمشک ، گلابی ، میوه گل ساعت ، ماسه دریا
اسانس میانی گل برف
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست
نمره کاربران
Kirke-تیزیانا ترنزی کیرک ( کیرکه )
رایحه
8.5
50 رای
ماندگاری
8.4
50 رای
پخش بو
8.4
50 رای
طراحی شیشه
8.6
50 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیزیانا ترنزی
اخبار برند تیزیانا ترنزی
عطرگرام
نظرات کاربران (36 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان در نظر داشتم این عطرو تهییه کنم با توجه به تعریف زیادی که از برندش شنیدم نظرتون چیه راجبش؟ و اینکه بین این برند و مارلی کدوم پرفورمنسش بهتره؟
29 فروردین 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف س غ

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
۲پاف به مچ دست راستم کیرکه و ۲پاف به دست چپم اربا پورا . اولا که قدرت اربا پورا بیشتره از همین شروع کار. در جفتشونم میوه ها و مشک قدرت نمایی می کنن اما اربا پورا شفاف تر و بازتره بوش ولی کیرکه پیچیدگیش بیشتر هستش که دقیقا نمیتونم بگم چه چیزی بوش داره این ترکیب مشک و میوه ها رو به هم‌ میزنه که این حس رو القا می‌کنه که مثل اربا پورا نمی تونه تغییر نتش رو نشون بده. ۲۰ دقیقه گذشته و همچنان اربا پورا قدرتش رو حفظ کرده و کیرکه کمی افت کرده. شباهتشون رو وقتی عمیق نفس می‌کشم احساس می کنم که قبلا هم گفتم که بوی مشک اونها هست. در انتها در نت پایانیشون هم وانیل به کار رفته توی اربا پورا رو بهتر و ماندگاری و پخش بوی اون رو هم بهتر از کیرکه می دونم. و اگه کسی از بوش خوشش بیاد میشه گفت که شما پول بیشتری میدید و کیفیت بهتر یعنی اربا پورا رو می‌گیرید. جفتشونم معتدل هستن به نظر من و غیر از زمستان میشه استفاده کردشون. من از جفتشونم بازخورد گرفتم. ولی اربا پورا رو به جرات میگم که شما بزنید به خودتون و برید یه استخر رو باز و شنا کنید و شاهد این باشید که همچنان پخش بو داره. البته من نسخه قدیمیش رو دارم و اطلاعی از نسخه جدیدش ندارم.
16 فروردین 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی Jamal nazemi
ممنون‌ از ریووی خوبتون
17 فروردین 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Reza Faraji

جزو بهترین عطرها از نظر من در بین عطرهای میوه‌ای گلی هستش و بسیار خوشبو، شباهت فراوانی به ارباپورا داره البته پس از رد شدن از نتهای اولیه. اولین عطر نیش بود که خریدم و بسیار راضی ام. قطعا نظر و رای خیلی از خانمها بعد از تست این عطر عالی و مثبت خواهد بود.
26 بهمن 1398 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : صادق اف س غ

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
بعد از یک بار تست کردن از روی کنجکاوی توی این فصل فعلا فقط می تونم بگم که سوسپیرو اربا پورا بعد از گذشت نت های اولیه. قطعا به خاطر مشک و وانیل مشترکشون هست. و جالب اینکه کاملا حدس میزدم که خیلی شباهت داشته باشن. یک روز حتما ۲تاشون رو روی مچ دستام تست می کنم و از نظر پخش و ماندگاری و رایحه و نت ها تا جایی که تجربه کمم بگه می‌نویسم.
16 بهمن 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی شهرابی سبحان فلاح نژاد
سلام.الان دیگه وقتش هست....
13 فروردین 1399 پاسخ تشکر
سلام علی جان حتما تو این یکی دو روز تستش می کنم . پخش و ماندگاریش و بازخوردش رو تایید می‌کنم با ۶ یا ۷ پافی که زدم. اما احساس می کنم قدرت سوسپیرو اربا پورا بیشتر هست. ولی راجع به نتهاش تا اونجایی که قدرت بویاییم یاری بده حتما می‌نویسم.
13 فروردین 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی

سلام
جناب ایکاروس و اساتید دیگه، لطف میکنین نظرتونو در مورد این لاین و علی الخصوص این عطر با ما درمیون بذارین.
پیشاپیش ممنون
04 مهر 1397 پاسخ تشکر

بوش ماندگاریش همه چیش واقعا عالیه و خاصه
12 مرداد 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف س غ

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟