XERJOFF - XJ 1861 Naxos

زرجوف ایکس جی 1861 ناکسوس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36463
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-36463
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 280
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    100
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    45
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    14
  • رسمی
    27
تعداد رای های ثبت شده : 252
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سیسیل، پرشورترین و پراحساس‌ترین منطقه یک کشور که هرگز بدون این دو نبوده‌ است، سرزمین تاریخ و احساسات، جزیره‌ی مدیترانه‌ای ارزشمند، جایی‌که طبیعت و تاریخ باستانی در هر روستا و تپه‌ی آن جاری است. «ناکسوس» قلب عمیق و پراحساس سیسیل را با یک عطر قوی، تند و حیات‌بخش گرامی می‌دارد، آکنده از سنت ولی در تلاش برای امروزی بودن. 
«ناکسوس» با نت‌های آبدار مرکباتی پورشور و شادی‌بخش از ترنج و لیموی زرد که با اسطوخودوس دلپذیر و یاس با لطافت ترکیب شده‌اند آغاز می‌شود و با تناقض آشکار و جسورانه‌ی ادویه‌های گرانبها تقویت می‌شود. خشکی خوشایندی از برگ تنباکو، تونکا و توت‌های وانیلی پدیدار می‌شود، نت‌های ملایم و میوه‌ای اولیه که به جریانی شهوت‌انگیز و محرک‌تر وارد می‌شوند، روح سرسخت سیسیلی‌های گذشته و حال را فرامی‌خواند. «ناکسوس» زیبا و وحشی، سنگدل و همچنین آرام، ماهیت مکانیست که همیشه بوده است و باقی خواهد ماند. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، اسطوخودوس
اسانس میانی یاس، دارچین ، عسل ، کشمران
اسانس پایه دانه تونکا ، وانیل ، تنباکو
نمره کاربران
XJ 1861 Naxos-زرجوف ایکس جی 1861 ناکسوس
رایحه
9.1
93 رای
ماندگاری
8.8
93 رای
پخش بو
8.4
93 رای
طراحی شیشه
9.3
93 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (62 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
حدود پنج سال پیش این جواهر رو تست کردم و از اون موقع شد عطر شماره یک و امضای من تو پاییز و زمستان و بهار.
اگه بگم بقیه عطرها رو به این دلیل میزنم که بوی ناکسوس برام تکراری نشه دروغ نگفتم.
نمی دونم خانواده و دوستانم واقعا رایحه این عطر رو میپسندن یا به دلیل حساسیت زیادی که نسبت به این عطر دارم (یه جورایی روش تعصب دارم) وانمود میکنن که دوستش دارن.
14 خرداد 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : MAHMOUD نازی جاوید

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام وعرض ادب خدمت همراهان عزیز سایت معطرِ،عطر افشان و آرزوی سلامتی برای شما عزیزان، ابتدا نکته ای مهم در مورد بررسی عطرها و تشریح جزئیات، بررسی عطرها و نظر دادن در مورد نتها و فضاشون یکی از مواردیست که صبر و حوصله ی عطر دوستان و علاقمندان به روایح رو بالا میبره و بدون در نظر گرفتن این مهم با اولین اسپری عطر و قضاوت در مورد جزئیات کاری بعید و اشتباه است و بهتر است به عطرها فرصت داد تا در طول زمان خودشان را نشان دهند، در مورد رایحه عطرها پر واضح است که جز تعدادی محدود از عطرهای نیش و ایندینیش که جهت تحریک حافظه ی بویایی و فضا سازی ذهنی طراحی و تولید شده اند،بیشترشان جهت بالا بردن جاذبه و تکمیل استایل شخصی تولید شده اند و انتخابشان برمیگردد صرفاً به سلیقه ی شخصی!!! موردی دیگر راجب تست عطرها اینکه عطرها روی پوستهای مختلف و در شرایط آب و هوایی مختلف نتیجه ایی متفاوت را خواهند داشت. اما برمیگردم به بررسی عطر سرژف ایکس جی 1861 ناکسوس-لاین 1861 این برند ایتالیایی در مارس 2015 لانچ و با معرفی دو عطر ناکسوس و زفیرو در نمایشگاه اسکانس (Esxence) ميلان رو نمایی شد، سرژف با معرفی این دو عطر یکصد و پنجاهمین سالگرد اتحاد پادشاهی ایتالیا را جشن گرفت و در بین این پادشاهی ها ناکسوس با اهتزاز پرچم پادشاهی سیسیل بروی شیشه ی عطر ناکسوس این اتحاد را به نمایش گذاشت، سرزمینی که با شرایط کشاورزی و خاک حاصلخیزش مایه ی غرور کشور ایتالیاست، عطر ناکسوس در واقع عطریست تنباکویی و علوفه ای که رغیبی سر سخت برای توباکو وانیل تامفورد است و تکامل یافته ی عطر تنباکویی پیور آوان(هاوان) از تیری موگله میتواند باشد و در قسمتهایی از فضای عطر مشابهت هایی با پنهالگنز سارتوریال دارد، یکی از اختلافات این عطر با عطرهای تنباکویی نامبرده شده فضای جدی این عطر هست،که همانند مارلی هرود رایحه ایی با تنباکوی میوه ایی ندارد، ناکسوس با شروعی مرکباتی که بسرعت رایحه ی تنباکویی به فضای عطر اضافه شده و خودنمایی می کند پرفیومر در این عطر تنباکو را با عسل استخوان بندی کرده که رایحه ی تیز و انیمالیک(حیوانی) عسل در کنار اسطوخودوس که خودش رایحه ای گلی و علفی دارد، چهره‌ای جدی و جا افتاده تری به تنباکو میدهد، تنباکو در این عطر با تونکا به تصویر کشیده شده است که با رایحه ای کاه مانند در کنار عسل و اسطوخودوس ترکیبی سه گانه را ایجاد می‌کنند این عطر ماندگاری بالا و نشر بویی تقریبا کنترل شده ولی شفاف و کم نظیر به شما ارائه میدهد، رایحه ی این عطر بقدری جذاب و خاص است که میتوان به آن با حفظ فاصله لقب بهترین عطر تنباکویی را داد!! این عطر میتواند مکمل استایل رسمی یا کژوال مناسب مردانی با محدوده ی سنی 35 سال به بالا باشد، این عطر میتواند گزینه ای مناسب جهت مراسم رسمی باشد ولی با توجه به قدرت رایحه بهتر است در فضای بسته از اور دز اسپری عطر پرهیز شود حتی در فضای باز به راحتی با سه الی چهار اسپری بخوبی میتواند جلب نظر کند.جز فصل تابستان و هوای خیلی گرم در بقیه ی فصول قابل استفاده است. با تشکر از همراهی شما و تشکر ویژه از دست اندرکاران سایت جامع و معتبر عطر افشان پایدار باشید.
01 خرداد 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : پارسا نیا Mahdi

7
رایحه
9
ماندگاری
5
پخش بو
10
طراحی شیشه
یه رایحه تنباکویی از نوع تنباکوی پیپ با ته بوی آلبالویی، که خوب کیفیت خیلی بالایی داره و جز این هم از ژرزف توقعی نیست ولی خوب پخش بوی کمی داره
و البته رایحه خیلی خاص نیست، همین رایحه رو با کمی تفاوت تو وان میلیون و رد توباکو و پیور هاوانا و.... میشه پیدا کرد.
قطعا حاضر نیستم این هزینه رو برای این عطر پرداخت کنم
با فاصله از سایر کارهای ژرزف مثل مفیستو تو خنک ها و ۱۸۸۸ تو گرم ها وامیسته
22 اسفند 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو علی رشوند

سلام خدمت عطرافشانی های عزیز
من دو سوال داشتم اول اینکه من دنبال عطرهای تنباکویی هستم قبلا تنباکو وانیل تام فورد داشتم و خیلی دوسش دارم و چنتا هم دکانت از عطرای تنباکویی مثل red tobacco و byredo میخوام بگیرم، میخواستم بدونم این عطر چقدر خوبه و بهتر از تام فورد هست یا نه؟
یکی هم چرا وقتی سرچ میکنی شیشه هاش فرق داره با هم
ممنون
01 بهمن 1400 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز اگر توی سایت فراگرانتیکا هم سرچ کنید. این عطر خیلی واضح هست که چه تفاوتی خواهد داشت با عطرهای تنباکویی دیگه ای که تست کردید. شباهت به چند عطر دیگه؟ هیچ کدومشون بستر مرکباتی رو با این کیفیت ندارند. اسطخودوس و عسل که کمک می کنن که این عطر استخوان بندی بهتری داشته باشه و بعد از اون بوی تند و تیز اولیه و مرکباتی که من از اول حسشون می کنم رایحه ای که استشمام خواهید کرد حس یک عطر لوکس رو به شما خواهد داد. من عطرهای تنباکویی تا اونجایی که در دسترس بوده بو کردم اما هیچ کدوم برای من انقدر واضح نبودن تغییر نتهاش و بقیه عطرهای تنباکویی به من فقط نشون دادن که یک عطر تنباکویی هستن و تا انتها تاکید داشتن به تنباکویی بودنشون که من نمیگم این اشتباه هست. خیلی هم درسته چون هدف هم همین باید باشه اما هیچ کدومشون نتونستن بدون فاصله گرفتن از اینکهدففط عطر تنباکویی هستند چیزهای بیشتری ارائه کنن برای من. در نهایت برای من بهترین عطر هست نه فقط در دسته بندی خودش و در پاییز و زمستان و بهار قابل استفاده هست. بازخورد بد و اینکه عطری ساختار شکن باشه هم به هیچ عنوان من نه از بلاگری شنیدم نه ازش جایی خوندم و نه خودم همچین فیدبکی گرفتم. و انگشت شمار شنیدم که عامه اطرافیانم اون رو تشبیه به عطر دیگه ای بکنن. انتخاب شایسته ای هست و نیاز به اسپری زیاد نیست چون با ۳ یا نهایت ۴ پاف کار خودش رو می کنه. در محیط بسته ۲ پاف هم کافی خواهد بود. ماندگاریش رو هم قبلا گفتم خیلی زیاد و پخش بویی خوب و خط بویی بهتر. من توباکو وانیل رو دارم ولی با این کار برای من قابل قیاس نیست از هیچ جنبه ای.
01 بهمن 1400 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : وحید رضایی فرشاد رامتین
ممنونم واقعا کامل و دقیق🙏
02 بهمن 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Reza Faraji

ali
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
ناکسوس یکی از بهترین تنباکوهایی که تابحال تست داشتم و شخصا عاشقش هستم.

بعداز امبر و رزین ها ، اکورد تنباکو بیشترین جذابیت را برام داره و در دورهمی و میزکارتجربی بیشترین ترکیب را روی تنباکو و امبر انجام میدیم.
تنباکوی اینکار خیلی جالب ،ابتدا کمی تداعی کننده توتون پیپ و بعد جدی تر و شبیه سیگاربرگ میشه.

در ابتدا تنباکوی ناب کوبایی با پس زمینۀ کاه مانند را در کناره رایحه ی سبک و کم وزن لیموداریم که روی یه بستر صاف و صیقل وخورده ، گرم و نافذ از عسل وحشی و وانیل قرار گرفتن، این بستر گرم و شیرین میاد و با دُز پایین تری از تم تلخ ،کمی تیز و سیتروس مانندِ لاوندر ، تونکا و ترنج که استخوان بندی اروماتیک و شبه فوژه عطر را تشکیل میدن همبستر و اوج زیبایی ناکسوس را رقم میزنه.

گرمای نافذ ،عسلی و تنباکوی غالب در کناره پس زمینه ی تلخ ، تیز ، اروماتیک و شبه فوژه ی عطر، رایحه ای را بوجودمیاره که مشام هر عطربازی را به وجد میاره .
در مورده شباهت ناکسوس و پیورهاوانه بله شباهتایی در ظاهر دارند ولی وقتی به ریز و شفافیت توجه میکنی انگار یک نخ سیگاربرگ کوبایی دست پیچ شده اورجینال را بخوای با سیگارکاپتان بلک ماشینی قیاس کنی .

سرفرصت نظرم را بصورت کامل و ریز به ریز درج میکنم.
06 مرداد 1400 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : كورش محمدزاده رضا یگانه

10
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام خدمت همه دوستان. این عطر تا اونجایی که من تجربه کردم برای بار دوم تغییر شیشه داده. ریفرموله؟ خیر. هیچ منبعی این رو تایید نمی کنه. مخصوصا شامه من. این عطر رو من بعد از ۲۴ ساعت هم ازش بازخورد گرفتم. پس دیگه قویتر از این فکر می کنم خیلی آزار دهنده باشه. چرا این عطر با این همه پخش و ماندگاری آزار دهنده نیست ؟ چون ترکیبات این عطر مثل اینترلود و امثالهم نیست و با یک نگاه به ترکیباتش کاملا مشخص هست. خط بوی این عطر هست که زیاد هست و پخش بوش فقط در ساعات ابتدایی هست. و بعدش فقط کسی که به شما نزدیک بشه یا در یک محیط بسته با شما قرار بگیره بوی شما رو احساس خواهد کرد. مبنای بعضی دوستان چی هست برای ریفرموله شدن؟ تست خودشون؟ تست یعنی اینکه چند روز با فرمول شیشه قدیمش و چند روز با فرمول شیشه جدیدش تست بشه از بازخوردش در شرایط یکسان آب و هوایی. اونم از کسانی که قبلا با شما این رایحه رو تجربه کردن وقتی که شما استفاده کردید این عطر رو. کدوم یکی از این شرایط بی تاثیره؟ حتی من هم به شک میوفتم بعضی وقتها بعضی دوستان چنان مطمئن میگن ریفرموله شده که دوستانی مثل من هم که بعضی عطرها رو به محض اتمامش دوباره خریداری میکنن هم به شک میوفتن. راحت ترین کار اگر کسی رو که مطمئن هست نمیشناسید که ازش بپرسید این هست تشریف ببرید خود صفحه اصلی سرژف و ازشون بپرسید. قطعا به شما دروغ نخواهند گفت. حتی تلفظ سرژف رو هم‌ بپرسید به شما خواهند گفت که همینی که من نوشتم درست هست. خود منبع موجود هست پس بهتره که مطمئن بشیم تا دیگران رو به اشتباه نندازیم. این عطر از الکساندریا در پخش بو ضعیفتر هست اما نه چند برابر. اما در ساعتهای ابتدایی کمی قویتر عمل می کنه. و من نظری درباره بعدش ندارم. چون به اندازه کافی تست نکردم الکساندریا رو. هر دو کار بسیار ارزشمند هستند اما واقعیت این هست که الکساندریا ارزش این تفاوت قیمت رو نداره و این نظر شخصی من هست و همه چیز به خود شخص مربوط میشه که برای متمایز بودن رایحه الکساندریا این هزینه رو پرداخت کنه یا خیر.
01 مرداد 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : حکایت دوست وحید
درود جناب فرجی ممنون از توضیحات خوبتون.
بحث ریفرمولاسیون در داخل بین عطربازها همیشه بحث داغی بوده وهست ، منتهی اکثرا ریفورموله شدن عطررو به پرفورمنس تعبیر و خلاصه میکنن، مثلا شخص عطری میخره ، سال بعد که عطرش تمام شد یک شیشه دیگه از همون عطرو میخره و همینکه احساس کنه پرفورمنس کمی پایین اومده اولین چیزی که به ذهنش میرسه ریفرموله .....

ریفرموله چند شکل داره ، یه نمونه اش کیفیت نت ها رو پایبن میارن، مواد اولیه ای که قبلا ازفلان شرکت سرشناس میخریدن اینبار بخاطره سود بیشتر از شرکتی دیگه لول پاینتترش را با قیمتی ارزانتر سفارش و جایگزین میکنن، مثلا برند ایکس قبلا چرم و پچولی را از جیودان سفارش میداد ولی دوسال بعد لول پایینتر این نت ها را از شرکتی دیگه با قیمت پایین تر جایگزین کرد ، حتی بعضا استابلایزرها رو تغییرمیدن و لول های ارزانتر را جایگزین میکنن که در استارت عطر افت خودشو نشون میده ، عطر ... که چندماه اخیر خیلیا ادعا میکردن رایحه اش در ابتدا تغییرات منفی داشته ،دستخوش همچین ریفرمولاسیونی شده .

عمده تغییر فرمولاسیون بخاطره مقررات ایفراست که هرساله آپدیت میشه ،بخوام نمونه ای را مثال بزنم : ایزو ای سوپر از یه درصدی که بالاتر میره ممکن روی بعضی پوست ها باعث حساسیت بشه و به همین دلیل ایفرا به برندها اعلام کرد درصورت استفاده از ایزو باید nدرصد بیشتر استفاده نکنند، حال ببینید کدوم عطرا قبلا غلظت بالایی از این ماده خوشبو رو در ترکیبشان داشتن و یکی دوسال اخیر بخاطره همین تغییر رایحشون دستخوش تغییر شده .

خارج از بحث ریفورموله به چند نکته در مورده سیستم بویایی اشاره میکنم : دوستان گاهی وقتا ممکن بخاطره مصرف یه سری داروها مثل استاتین ها، داروهای ضدافسردگی و داروهای فشارخون بالا و یا امراض مخفی مثل عفونت خفیف سینوس ها ، کم کاری تیروئید و... سیستم بویایی تحت تاثیر قرار بگیره و قدرتش پایین بیاد، پس اگر خدای ناکرده یه وقت مریض شدین و از دارویی استفاده کردین حتما از پزشک مشاوره بگیرید که آیا ممکن اون دارو سیستم بویایی رو تحت تاثیر قرار بده ؟ ،عزیزانی که عطرباز هستند باید توجه ویژه ای به سلامتی و بخصوص سیستم بویایی شان داشته باشند و حداقل سالی یکبار پیش فوق تخصص گوش،حلق وبینی برن و از سلامتی سیستم بویایی شان مطمعن بشن.
02 مرداد 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : فرشاد رامتین الناز
سلام شما این همه اطلاعات از عطر ها و مواد تشکیل دهندشونو از کجا میارید ؟
03 بهمن 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : alireza .xx ایرن
خوش بحالتون ،من حتی نمی تونم از مزه ی غذا تشخیص بدم توش چه ادویه ایی ریختن چه برسه عطر
03 بهمن 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر یوسفی سالار كلوچه
درود خانوم ستاره عرض ادب و احترام🌹🙏.
لطف دارید شما ، خیلیم اطلاعات بالایی ندارم ، تازه دوره پیش از آماتوری را رد و وارده آماتوری شدم😉.

بنده بیش از دوسال روی رایحه شناسی با تست مکرر تک نت ها وقت گذاشتم ، بعداز اینکه روایح تاحدودی ملکه ذهنم شد بافرمول های که داداش و استادم میداد روی ساخت اسکلت بندی اکوردها تمرین میکردم و .....

دنیای عطر خیلی پیچیده ست بخصوص در قسمت رایحه شناسی وقتی روی ساخت اکورد تمریم میکردم بارها مبدیدم یه سری نت ها مثل آفتاب پرست در بسترها متفاوت رنگ عوض میکنند ، در این تمرینات مدام باید یادداشت برمبذاشتم که مثلا کهربا توی یک بستر اسپایسی با ته مایه اروماتیک بخوبی خودش را نشون میدهد ولی همون کهربا با همون غلظت در بستری که اسموک و صمغ های بالزامی حضور دارند بکل میره و در سایه قرار میگیره و با گرماش یه سری نت هارو بولد میکنه ، یا گلهای سفید در یک بستر تمام گلی بوی زهم و یا شربت نذری میدهند ، باید با مشک و یا میوه ها و یا دوز پایبنی از انیمال ها همراهشون کرد که از اون فضای خطی و زهم مانند در بیان و خودشون رو نشون بدهند.

در مورده مواد تشکیل دهنده هم میتونم بگم با کمک داداشم و یکی از اساتید زیرو بم محتویاتی که یک عطر باهاش ساخته میشه و... را یاد گرفتم و چون علاقه و استعداده خوبی داشتم تو این زمینه خیلی سریع جا افتادم و در حال حاضر با چندشرکت عطرساز همکاری دارم ، اتفاقا همین چند قبل بواسطه عطرافشان ، صاحب امتیاز یک شرکت عطرسازی ، بنده رو لایق دونستن و اینستا پیام دادند و سوالاتی پرسیدن و احتمالا زمینه سازه یه سری همکاری ها در اینده بشه .
خانوم ستاره خوده رایحه شناسی خیلی سخت نیست و فقط باید وقت گذاشت و باتهیه و تست تک نت ها ، بصورت اصولی با روایح آشنا شد ، بعد که آشنا شدین بررسی عطر و بیرون کشیدن نت های پایه و غالب از اب خوردن هم راحتتره ، حتی چشم بسته میتونید تشخیص بدین اولین نتی که باز میشه چیه .
شما خانومای محترم باهمون مواد خوراکی که بیشتر از آقابون باهاش سروکار دارید میتونید روی بالابردن قدرت بویایی تون کار کنید ، سبزی های خوراکی یا آشی راخورد ، مخوط و عمیق بو بکشید و ببینید چندتارو میتونید تفکیک کنید ، مثلا جعفری ، شاهی ، ریحان ، و تره را خرد ، میکس و عمیق بو بکشید و همزمان حستان را بنویسید ، ببینید آیا شامه میتونه بعداز چندین و چند بار تمرین پنج سبزی خرد شده را با حس بویایی تفکیک کنه ، برای انتخاب سبزی و خورد کردنش از کسی کمک بگیرید که با تقلب کردن خودتون رو گول نزنید🙃😂 شما نباید بدونید چه سبزی هایی انتخاب شده .

وقتی روی رایحه تمرکز کنید میتوانید تک تک اجزا رو تفکیک کنید ، شما یک کاسه سوپ را تجسم کن ، اگع تمرکز نکنیم ، یک بوی کلی که بهش سوپ میگیم حس میکنیم ولی اگه همون کاسه سوپ را با تمرکز بوبکشیم احتمالا سبزی ها ، جو ، رب ، مرغ و... را میتونیم تک به تک تفکیک کنیم ، عطرم همینه اگه با روایح اشنا بشیم و روی تستها تمرکز کنیم میشه حداقل نت های غالب را بیرون کشید.
سعی کنید از بیسکویت ، کافی و.. تا چایی که میخورید را بو بکشید ، خلاصه اجازه ندید شامه تون استراحت کنه و حسابی ازش کار بکشید .
03 بهمن 1400 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : سعید طهماسبی جلال شمس علیپور

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
‌سلام دوستان
به نظر من همه عطرهای زرجوف باکیفیت و عالی هستن ولی این عطر جزء سه عطرِ اولِ این برند هستش.
15 خرداد 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Jamal nazemi Reza Faraji

رایحه دوستان عزیز خانمها و آقایان سلام
همانطورکه مستحضرید از بهترین وباسلیقه ترین روایح رایحه تنباکوست .تنباکو را میتوان به درستی یکی از خاصترین وقوی ترین وتاثیرگذارترین روایح نامید.
تنباکو نشانه ای از مردانگی است به معنای نریت .
مردی که رایحه تنباکو میدهد مردی مهربان باوقار لذت جو بزم جو دنیا دیده و سینه سوخته را در ذهن متبادر میکند .
وبرای زنان تنباکو جسارت ریاست مدیریت نری یت و توانایی در اداره مشاغل مردانه را در ذهن مینشاند و بسیار انتخاب خوبی برای زنانی است که مشاغل مردانه دارند .
بجهت معرفی و تست ابتدا بیست عطر تنباکویی مردانه ی برتر جهان را به جهت کیفیت و زیبایی استخراج رایحه تنباکو در ذیل معرفی و در صفحه دیگری ده عطر برتر زنانه و نیز پنج بهترین عطرهای تنباکویی ۲۰۲۱ را نام میبریم .امید که مثمر ثمر باشد .
ضمنا ترتیب شماره گذاری به معنی کیفیت بهتر نمیباشد که هر عطر درجای خود و برای منتخب خود بهترین است.
۲۰- بلاک والنات از بانانا ریپابلیک :
تنباکو به همراه سدر .خلوت و تاثیرگذار
۱۹- توباکو کالکشن ریچ وارم اداکتیو از زارا :
تنباکوی عسلی
۱۸- توباکو از فرانک بوکلت :
تنباکویی ادویه ای . عطری فاخر
۱۷- هاوانا از آرامیس :
یک کلاسیک مقرون به صرفه
۱۶- سی کی وان شاک از کالوین کلین :
بی انتهای عالی برای جوانان
۱۵- دریمر از ورساچه :
رایحه تنباکویی گلی ی شیرین
۱۴- تاباک روژ از فائدون :
تنباکوی عسلی دارچینی ی گرم
۱۳- ولاتس از دیپتیکو :
تنباکوی عسلی میوه ای خشک شیرین همراه زنبق
۱۲- توباکو ریزرو از آرامیس :
بالغ و درجه یک .انتخاب مردان بزرگ
۱۱- توباکو عود از تام فورد :
یک رایحه تنباکویی مشروبی تند وگرم
۱۰- امبر تاباک از دانیل جوزیر ( خوزیر ) :
تنباکوی صمغی شیرین . کاری فاخر
۹- بک تو بلاک افرودیزاک از کیلیان :
تنباکوی عسلی میوه ای ی شیرین و فریبنده
۸- لاندن فور من از باربری :
تنباکوی میوه ای ادویه ای گرم همراه با چرم
۷- چرگیو از سرج لوتنز
تنباکوی عسلی تند شیرین خشک وگرم
۶- د وان اودپرفیوم از دولچه اند گابانا ( دی جی ) :
رایحه تنباکویی ی مردانه و فریبنده و شیرین
۵- رد توباکو از مانسرا :
با دوام و عالی .
۴- توباکو وانیل از تام فورد :
اعیانی . اشرافی
۳- هرود از پرفیوم د مارلی :
تنباکوی وانیلی دارچینی
۲- اسپایس بمب اکستریم از ویکتور اند رالف :
تنباکویی بهبود یافته و پیشرفته
۱- پیور هاوانا از موگلر :
رایحه تنباکوی پیپ همراه با گیلاس و عسل . عالی
و بالاترین درجه کاری فاخر از :
زرجوف بنام ناکسوس : یک تنباکوی عسلی مجلل و تشریفاتی مناسب وزرا !

دوستان عزیزم میل داشتم توضیحات بیشتری راجع به هریک از نامبردگان بدم اما مثنوی هفتاد من میشد . اکتفا کردم به توضیحات قید شده در مجلات و مقالات کارشناسی عطر .
امید که مورد توجه و انتخاب عالی واقع شود .
پاینده باد
03 خرداد 1400 پاسخ تشکر
41 تشکر شده توسط : saeed MR.grtn Mohamad
سلام استاد گرامی
دستریز این کارو از کجا میشه تهیه کرد که مطمئن باشه و بشه بدون دغدغه خرید کرد؟ عطر افشان نداره متاسفانه
19 آبان 1400 پاسخ تشکر
سلام جناب مرتضی عزیز
خریدن دستریز عطر یا کلمات مشابه را که سرچ کنی لابلای همه ی فروشگاه ها ، یک فروشگاه در اصفهان هست که گویا بسیار قابل اعتماد هست . دوستان ما تاییدش کرده اند . همکار هم ندارد در اصفهان که دچار اشتباه شوی .
بله . جای دستریز در عطرافشان خالیست .
باید یک واحد کوچک جهت این کار تاسیس کنند و بدون شک موفقیت آمیز هست انشاله .
حتی فکر کنم به راحتی و در کوتاه مدت ، آن شرکت اصفهانی را پشت سر بگذارد .
چند نفر هم مشغول میشوند .
کلی هم دعا گو خواهند شد .
الان زمان دستریز است . عطرها گران است و توان ها اندک .
زور به خرید باتل اصلی نمیرسد اما دستریز چرا .
و کسی هم که خرید دستریز را شروع کند ، دستریز باز میشود و مشتری ی دائمی .
انشاله که این ایده محقق شود . فکر کنم همه ی دوستان ما هم با انجام اش موافق باشند که خیال همگی از اصالت دستریز آسوده میشود .
موفق باشی مرتضای عزیز انشاله
19 آبان 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : شاپور اتش عباس بهرامی
استاد عزیز
ممنونم از این همه سخاوتی که دارین، الحق که برازنده شماست این نام خانوادگی
19 آبان 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی

سلام
دوستانی که این عطر و الکساندریا 2 رو تست کردند میشه یه مقایسه بکنند ماندگاری و پخش کدوم بهتره
ممنون
22 دی 1399 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
جفتشون بسیار خوب عمل میکنند در پرفورمنس . تقریبا در یک سطحن. رایحه رو تست کنید طبق سلیقتون هرکدوم خوشتون اومد. در ضمن الکساندریا ۲ نسخه قدیمی پیدا کنین دو سه درجه پخشش قویتره.
23 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی hadi
پخشه بویه دو سه درجه قوی تراز این عطر واقعا چه جوری میشه؟من ازین عطر قویتر ندیدم هنوزولی دو سه درجه قویتر دیگه میشه بمب.البته من نسخه های قدیمیه این عطرو داشتم و شاید الان ضعیف تر شده باشه
23 دی 1399 پاسخ تشکر

سلام به همه دوستان عطر افشانی علی الخصوص ارشیتک عزیز یک سوال از ارشیتکت عزیز دارم . که عود وود کار شیکتری و لوکس تری یا همین عطر ناکسوس با اینکه هیچ ربطی بهم ندارند. پیشاپیش سپاس
12 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی حمیدی
سلام دوست عزیز.البته همونجور که فرمودید این دوکار سبک کاملا متفاوتی دارن .
البته من ناکسوس رو گذرا تست داشتم ولی تا جایی که یادمه ناکسوس یه عطر گرم و شیرین سیتروسی _تنباکویی هست که بیشتر مناسب مهمونی های زمستونیه و هرچند کیفیت خیلی خوبی داره اما مشابه هایی داره حالا هرچند با کیفیت پایینتر‌.
اما عودوود رایحه یونیک تر و از نظر من شیک تری داره و یه کار سنگین و رسمیه مناسب قرارهای رسمی به نظرم.
12 آذر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سانیار Neurostyle
البته ناگفته نماندکه به نظر من ناکسوس پربازخوردتر و عودوود سخت پوش تر هست.
12 آذر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سیدعماد Neurostyle

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟