XERJOFF - XJ 1861 Naxos

زرجوف ایکس جی 1861 ناکسوس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36463
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-36463
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 280
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    100
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    44
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    14
  • رسمی
    27
تعداد رای های ثبت شده : 250
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سیسیل، پرشورترین و پراحساس‌ترین منطقه یک کشور که هرگز بدون این دو نبوده‌ است، سرزمین تاریخ و احساسات، جزیره‌ی مدیترانه‌ای ارزشمند، جایی‌که طبیعت و تاریخ باستانی در هر روستا و تپه‌ی آن جاری است. «ناکسوس» قلب عمیق و پراحساس سیسیل را با یک عطر قوی، تند و حیات‌بخش گرامی می‌دارد، آکنده از سنت ولی در تلاش برای امروزی بودن. 
«ناکسوس» با نت‌های آبدار مرکباتی پورشور و شادی‌بخش از ترنج و لیموی زرد که با اسطوخودوس دلپذیر و یاس با لطافت ترکیب شده‌اند آغاز می‌شود و با تناقض آشکار و جسورانه‌ی ادویه‌های گرانبها تقویت می‌شود. خشکی خوشایندی از برگ تنباکو، تونکا و توت‌های وانیلی پدیدار می‌شود، نت‌های ملایم و میوه‌ای اولیه که به جریانی شهوت‌انگیز و محرک‌تر وارد می‌شوند، روح سرسخت سیسیلی‌های گذشته و حال را فرامی‌خواند. «ناکسوس» زیبا و وحشی، سنگدل و همچنین آرام، ماهیت مکانیست که همیشه بوده است و باقی خواهد ماند. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، اسطوخودوس
اسانس میانی یاس، دارچین ، عسل ، کشمران
اسانس پایه دانه تونکا ، وانیل ، تنباکو
نمره کاربران
XJ 1861 Naxos-زرجوف ایکس جی 1861 ناکسوس
رایحه
9.1
92 رای
ماندگاری
8.8
92 رای
پخش بو
8.4
92 رای
طراحی شیشه
9.3
92 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (61 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان من دستریز پیور هاوانا رو گرفتم و خوشم اومد،با توجه به اینکه این دو عطر با هم مقایسه میشن خواستم ببینم اگه‌کسی از پیور هاوانا خوشش اومده از این هم خوشش میاد و میشه بلایند بای کرد؟و یک سوال دیگه خواستم ببینم بین این کار و هرود دوستان کدوم رو ترجیح میدن؟از لحاظ بازخورد کدوم بهتره؟
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
دوست عزیز به هیچ وجه Naxos قابل مقایسه نیست با این ۲ کاری که فرمودید به لحاظ پخش و ماندگاری و بازخورد. نظرات بیشتر دوستان هم مثبت هست و توضیحات کافی داده شده درباره این عطر اگر از پیور هاوان خوشتون اومده اینکه آیا این اختلاف قیمت با توجه به اوضاع دلار و واردات درست هست یا نه رو من نمی تونم نظری بدم. اما این کار بسیار ارزشمندتر هست و این تنها نظر شخصی من نیست و من با توجه به بازخوردی که گرفتم از این عطر تعریف و تمجید می کنم.
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کاوه حامد
دوست عزیز سلام
از لحاظ رایحه کاملا شبیه پیور هاوانا هست ولی نکته اصلی اینجاست که از لحاظ کیفیت این جزوه 5عطر برتری هست که در بین این همه عطری که تست داشتم.بویی کاملا شفاف طوری که حس نمی کنید عطر زدید احساس می کنید بوی یک خوراکی هستش!ترکیب روایح سیتروسی به همراه روایح تنباکویی واقعا رایحه ای جذابی تحویل شما میده.از لحاظ پخش بو و ماندگاری هم به نظره من حتی از اینترلودم قوی تره.درکل پرفورمنس خیلی بالایی داره و کاملا ارزش خرید هم داره فقط نکتش اینه یکم بیش از حد شیرینه که باید فقط در محیط باز استفاده بشه تا ازش بتونید لذت کامل رو ببرید.
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی شهرابی حامد
در ضمن از لحاظ بازخورد هم هرود هم ناکسوس جفتشون بسبار عال هستن ولی هرود یکم رو به تلخی و دودی بودن میره ولی ناکسوس میل به شیرینی داره تا انتها بستگی به سلیقتون داره.در کل هر 2کار بسیار عالی و خوش بازخورد هستند.
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا حامد
پیور هاوانا ممکنه همه پسند نباشه...کار بسیار شلوغ و شیرین و سنگینیه . در کل کلمه ی پیور اصلا مناسب ای من ها نیست!
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا حامد
به نظر من اگه از پیور هاوانا خوشتون اومده ناکسوس رو خواهید پرستید. از هرود هم از لحاظ کیفیت و شفافیت نتها به مراتب برتره .حتی از لحاظ بازخورد
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mdr
خیلی ممنون دوستان،پس دیگه تستش واجب شد
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
اها یک سوالی رو یادم رفت بپرسم دوستان،ریفورموله شدنش چقدر روی کار تاثیر داشته؟از لحاظ رایحه و پرفورمنسش چقدر فرق داره با نسخه های قدیمی تر؟
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
حتما سعی کنید نسخه قدیمیش رو گیر بیارید. گویا ریفرموله روی پخش و ماندگاریش تاثیر گذاشته
31 شهریور 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mdr

10
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
رضا جان من تعصبی ندارم چون سلیقه من برای خودم هستش و نهایتا بازتابش روی اطرافیانم تاثیر خواهد گذاشت. خیلی شبیه و هزینه ۴ برابر یعنی توجیه اقتصادی نداره این عطر. ضمن اینکه تفاوت کمتر از حتی ۳ برابر هم‌ میشه پیدا کرد این عطر رو
23 مرداد 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی

10
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
واقعا کدوم عطر تنباکویی هستش که سیتروسی هم باشه؟ با یک نگاه ساده به ترکیباتش و تنها یک نفس عمیق هر کسی متوجه تغییر نتهاش خواهد شد. بوکلت ؟ قطعا یک عطر میان رده نسبت به زرجوف هستش. پیور هاوانا هم همینطور. هیچ گرونی بی علت نیست. شاید نه با این اختلاف. اما قطعا نشان دهنده کیفیت متریال استفاده شده و.... هستش. عطر سلیقه ای هستش اما کیفیت سلیقه ای و اتفاقی نیستش. ماندگاری و پخش و بازخوردش رو اصلا نمیشه انکارش کرد. زرجوف یعنی شفافیت .
23 مرداد 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی شهرابی alireza .xx
شما بدیهیات رو میفرمایید ... ممعمولاً ( نه مسلماً) عطری با این قیمت باید از کیفیت بی نظیری برخوردار باشه و گرنه که توجیحی نخواهد داشت !
سرژف برند محبوب منه و هدف از گفتن پیور هاوانا هم صرفاً تقریب ذهن دوستانی بود که به هر دلیلی امکان تست این عطر رو نداشتن و کنجکاون بدونن فضای کلی این عطر چجوریه وگرنه که قیاس این دو کار قیاس مع الفارقه ، همونطور که عطر الور اوم شنل رو با عطر اودن همین برند سرژف بخواییم مقایسه کنیم .
ضمناً بنظرم هیچوقت نباید به یه عطر یا برندی تعصب داشته باشیم ، بنظرم باید به هر عطری سوای برند روی شیشه ش نگاه کنیم تا بتونیم منصفانه تر در موردش قضاوت کنیم .
23 مرداد 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : alireza .xx معین هاشمی

دست ریز کافی از این عطر رو چند روزی تست کردم.تقریبا نتیجه از قبل برایم اشکار بود.عطرهای تنباکویی شیرین در مجموع مانند هم هستند.چون توباکووانیل تام فورد رو قبلا و فرنک بوکلت رو الان دارم این رو میگم.یعنی فرنک بوکلت با قیمت یک سوم تا یک چهارم این ها رایحه اش برای من جالبتر است چون شیرینی کمتری دارد.این عطر هم شیرینی بیش از حد دارد.عطر من نخواهد بود.شاید مورد پسند دوستان باشد.به نظر من تو این رنج قیمت جرنی امواج حرف اول را می زند.
22 مرداد 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : وحید رضایی سالار كلوچه
خیلی شبیه به پیور هاوان تیری موگله هست
کسایی که هاوانا رو دوست دارن و از پخش و ماندگاری نسخه های اخیرش شاکی ان حتما از این عطر حتما خوششون میاد (البته با هزینه چهار برابر !)
22 مرداد 1398 پاسخ تشکر

10
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
درباره این عطر هم چیزیش که برای من متمایزه اینه که شیرین بودنش عین عسلی می مونه که از شهد گل یاسه و چیزی که باعش تغییر نت هاش میشه برای من اضافه شدن مرکباتشه و بعد از چند ساعت جای این تغییر نت با وانیل و تنباکو عوض میشه. کلا بی آزارترین عطریه که من بو کردم در کنار شفافیتی که نت هاش داره و البته که پخش بوی کاملا راضی کننده و ماندگاری روی پوستش با از دست ندادن کیفیت نت پایانیش این عطر رو کامل می کنه. و در نهایت حیفه که این عطر رو با هر عطر تنباکویی وانیلی مقایسه کنیم حتی تام فورد. شفافیت موج میزنه تو این عطر برای من البته
06 اسفند 1397 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ‌آرش معین هاشمی

10
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
حتما جناب محسنیان. جدیدا فقط Acqua di Gio Profumo Special Blend رو بلایند بای کردم که واقعا حس خوبی بهم داد. یه عطر واقعا safe

05 اسفند 1397 پاسخ تشکر

یکی از سایت ها با قیمتی مناسب موجودش کرد و بالاخره خریدمش. توصیف این عطر واقعا سخت ه چون هیچ ایراد خاصی نمیشه ازش گرفت! از پکیجینگ و بطری فوق العاده ش که بگذریم نوت های غالب این عطر عسل، تنباکو و مرکبات هستن. شیرینی کاملا کنترل شده ای داره و همراه بودن نوت های مرکباتی (که تخصص سرجوف هست به خاطر باغ های مرکبات ایتالیا) در تاپ نوت و میدل نوت، این عطر رو حتی برای اوایل بهار هم در کنار پاییز و زمستان گزینه مناسبی میکنه. رایحه فوق العاده با کیفیت و رسمی و البته پربازخوردی داره با ماندگاری بالای 12 ساعت و پخش بو بالای سه ساعت. خوشبختانه عرضه عطر با بطری جدید همراه با ریفرموله شدن و کاهش پرفورمنس نبوده. شیرینی اون کمتر از پیور هاوان هست و خیلی ها معتقدن شباهت بین این دو عطر کلا اتفاقی بوده و سرجوف قصد تولید ورژن با کیفیت تر پیور هاوان رو نداشته (کاری که خیلی از برندهای نیش قبلا انجام دادن مثل creed original vetiver که یک کپی از موگله کولون از تیری موگله هست یا creed original santal که کپی نود درصدی از montblanc individuel هست و ..) عطر یونیسکس هست ولی به نظرم برای آقایون تا حدودی مناسب تر باشه. فوق العاده از خریدش راضی هستم و رفت کنار amouage reflection man به عنوان محبوب ترین عطرهام


بطری و بسته بندی : 10/10 (سرجوف تو این زمینه یک شاخص و معیار مقایسه ست)

رایحه : 9.5/10

ماندگاری و پخش بو : 9/10

ارزش خرید : 10/10 (وقتی بعضی عطرهای کرید بالای سه تومن هستن چرا این عطر دو تومن نباشه؟)

امتیاز کلی با کمی ارفاق : 10/10
30 بهمن 1397 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ابراهیم آرمان فر Younes Shahedi
جناب محسنیان مو به موی حرفاتون رو با خریدنش همین امروز احساس می کنم. من رو حساب حرف شما و البته که لذت بلایند بای خریدم و صد البته برند Xerjoff بودنش هم بی تاثیر نبود. و من فکر می کنم که مثل من شما هم به همین نتیجه رسیدید که عطرهای با روایح تهاجمی با شامه شما سازگاری نداره. اینو من از انتخاب رفلکشن شما حدس می زنم. sospiro erba pura رو هم تست کنید یکمی شیرینتره ولی من به جرات می گم که پراکندگی و ماندگاریش واقعا بی نظیره کاملا فضای یه اتاق رو پر می کنه. باز خورد بد هم من نگرفتم ازش.
04 اسفند 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی مهدی بنی هاشم
خواهش میکنم چه خوب که ازش راضی بودین. لطف میکنید شما هم نظراتتون رو بنویسید؟
/
چشم حتما سعی میکنم sospiro رو تست کنم
05 اسفند 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Reza Faraji

سلام. دوستانی که این عطر رو تست کردن بوی عسل ش رو آزاردهنده نمیدونن؟ میدونم همچنان masculine هست ولی شاید خاص پسند ش کنه.

پ.ن : از دوستان کسی 1861 zefiro رو تست کرده؟
25 دی 1396 پاسخ تشکر


Xj 1861 Naxos Xerjoff

من طرفدار تنباکو نیستم و همچنین طرفدار پیور هاوانا تیری موگله هم نیستم . این عطر مساحت زیادی از تکاملش رو در زمین پیور هاوانا گذرونده اما بافت تنباکو در این عطر از جنس دیزاینر ها و نیش ها نیست بلکه از جنس ایندی نیش هاست. بافتی واقع گرا از ورقه های تنباکو که در کنار مابقی اجزای سنتتیک و خوش ساختش هم عطری منتقد پسند هست تا حدی و هم مخاطب از جا برانداز.
بافتی تنباکویی-چوبی-علفی با آکوردی شیرین متشکل از وانیل و کومارین و دارچین و زنجبیل. چیزی که بواسطه ی اون شما تصرف خواهید شد نسیمی از فوژه ست که فلاوری-تمیز و مردانه هست.
رقیبی بسیار بسیار جدی برای توباکو وانیل تام فورد خواهد بود هر چند رویکرد متفاوتی دارن. توباکو وانیل به خصوصیات کلاسیک تنباکو کماکان امانت دار هست اما نکسوس اجرایی مدرن و فشن از تنباکو اجرا میکنه که کاملا بازخوردگیر هم هست.
از من 6 میگیره. ماندگاری با قدرت بیش از ده ساعت روی پوست من داره و رد بوی بسیار قوی ای هم ایجاد میکنه. کاملا رد و خطی شکافنده در هوای پشت سر شما بجای میزاره. ارزش خریدش برای کسی که تنباکوی شیرین و پیور هاوانا رو دوست داره کماکان بالاست چون تمایز و کیفیت رایحه ش از هاوانا به مراتب بهتره.
.
.
.
چند نمونه از تنباکو هایی که شخصا دوست دارم:
West third brand tobacco 1812
Alt in sbruck
Le tabac Antichambre
Mr doyle tobacco leaf and amber
Palermo don corleone La Via del profumo
jeke slumberhouse
Woo House of matriarch

04 آبان 1396 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : پارسا نیا شاپور اتش
میلاد جان این هم از نقد اینکار پیرو دستور شما.

جناب کبیری تنباکوهایی که در بالا عنوان کردم رو به هابانرو برای شما ترجیح میدم.
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : alireza .xx معین هاشمی
ایکاروس عزیز ممنون به خاطر پاسخ مفیدی که دادی.
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمودکریمی ssh
ایکاروس عزیز سلام
منم مثل شما به تنباکو علاقه ای ندارم و خیلی ممنون از این کارها ی تنباکویی که معرفی و پیشنهاد دادی.ولی اخیرأ Tubereuse 3 Animale Histoires رو تست کردم که خیلی برام سورپرایز بود و حسابی باش حال کردم که فکر کنم بیشتر رایحه ی انیمالیک کار منو جذب کرده بود .
صد در صد برام ارزش خرید داره و دوستش دارم .
قربانت و یا حق
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی ssh
سلام خدمت جناب کبیری
این عطر مذکور از هیستوریز واقعا عالیه و جالبه بدونید پرفورمنسشم عالیه پیشنهاد میکنم شماره های 1 و 2 را هم تست کنید تازه شماره 1 از همشون بهتره
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
سلام جناب کبیری ( همشهری گرامی)!
بنده هم به صورت کاملا اتفاقی یکی دو ماه پیش این کار رو تست داشتم و بسیار برام جذاب بود! به خصوص نت پایانی این کار.
خوشحال می شم نظر بقیه دوستان رو هم در خصوصش بدونم
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
جناب کبیری عزیز امبرارم رو هم تست کنید. شخصا در این برند (هیستوریز) تنها دو کار را ناتمام نمیدونم. یکی هیستوریز 3 و دیگری کارمن بیزه هست. اما نمیشه از غنای امبرارم هم گذشت.
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی ssh
باسلام
ایکاروس گرامی خواستم در خصوص برند زرژوف در مارکتینگ ایران و امتیاز اون در این بازار انحصاری بیشتر توضیح بدید و اون رو در چه حد و اندازه ای میدونید
قبلأ از پاسخ و سخاوتتون کمال تشکر رو دارم....
02 دی 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی ssh
محمد جان سلام
بحث کلی و طولانی هست. و بایستی بگذارم برای یک زمان که فراغت کافی داشته باشم.
02 دی 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 معین هاشمی
محمد عزیز سلام
آقا من با تست چندین کار مختلف از برند زرجاف متوجه ی کیفیت ساخت عالی ،مسلط بر ارائه ی کاراکتر ی که میخواد عطرش داشته باشه با اجرایی قوی و محکم که از اون برندی نامبر وان ساخته است ،شدم.
من از این برند کار بد ندیدم.یکی از معدود برندهاست که میشه بش اعتماد کامل داشت.
همین چند روزه اخیر دو کار ازش تست داشتم و واقعاً سورپرایز م کردند:
Fars و Birdie که در صفحه خودشون توصیفشون کردم.
03 دی 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی ssh

سلام خدمت ایکاروس عزیز باعث خوشحالیست که دوباره در عطرافشان حضور دارین ایکاروس جان این کار از زرجوف naxos در بین عطرهای این برند کار موفق و خوبی هست؟ و اینکه شباهتی به پور هاوان داره؟ خیلی ممنون
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی ssh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟