XERJOFF - Fars

زرجوف فارس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36399
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-36399
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 11
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«فارس» یک تحقیق کمیاب در ملاقات شرق با غرب است چنانکه ترنج ایتالیایی پرطراوت نقش میزبان را برای گیاه مدیتیشنی اسطوخودس فرانسوی بازی می‌کند. نت‌های میانی از شمعدانی مصری، یاس خالص و سدر خشک که جنبه‌ای گلی ایجاد می‌کنند که در جذابیت اغواکننده «فارس» نقش درستی دارند. شدت و گرمای کهربا، چوب صندل، وتیور هائیتی، ناگارموتای هندی و چوب عود پایه نهایی را در ترکیبی با لطافت خارق‌العاده و تمام و کمال از دو دنیا، بنا می‌نهند. فارس رایحه‌ای است که برمبنای تخیلات احساسی شب‌های عربی ساخته شده است. 
مجموعه «عود استارز» که کاملاً مختص به آداب و رسوم ساخت عطر عربی است، با شیوه عصارگیری معتبر از عود خالص مزارع لائوس، هند و برونئی تولید شده است.

برند زرجوف
عطار کریس موریس
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس ، سرو کوهی
اسانس میانی سدر ، شمعدانی ، یاس
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، عنبر، گیاه ناگارموتا
نمره کاربران
Fars-زرجوف فارس
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
چند شب پیش مادربزرگم خونه مون بود، از اونجا که میدونه عطر چه جایگاهی تو زندگی من داره، بهم گفت عطری داری که توش بوی یاس یا بوی رز باشه؟ من عاشق عطر با این روایح ام… گفتم فکر نکنم مادرجون، اما اجازه بده بازم یه نگاهی بکنم.. چندتایی عطر یونی و فلاوری از توی مجموعه ام در آوردم و براش تست کردم، هیچکدوم باب میلش نشد. گفتم مادرجان بقیه عطرام دیگه همه مردونه هستن، ولی بهم فرصت بده یه عطر خوب برات میگیرم.
روز بعدش رفتم سراغ کمد عطرهام که عطری اسپری کنم، و تصادفأ زرجف فارس رو برداشتم و اسپری کردم. به طرز عجیبی ازش بوی رز شیکی دریافت کردم که قبلا اصلا متوجه ش نشده بودم. سریع اومدم اینجا توی صفحه ی عطر، دیدم نت رزی وجود نداره، اما توی کامنت آقای کبیری دیدم ایشون هم اشاره به رز و فضای زیارتی شیکش کرده، اما بقول ایشون نه از نوع چیپش، بلکه بسیار باکلاس و استخون دارش. یاس هم که خوشبختانه توی نتها هست.
بعد رفتم با مادرم مشورت کردم، اونم بوی رز رو دریافت کرد و گفت مادربزرگت عاشق این رایحه میشه. سریع گوشی تلفن رو برداشتم و باهاش تماس گرفتم. گفتم مادرجون خدا منو ببخشه که اونشب به شما گفتم ندارم ولی الان عطر مورد علاقه ات رو پیدا کردم. چقدر ذوق کرد و چقدر قربون صدقه من رفت.
حالا امشب، زرجف فارس رو کادو پیچ کردم که بمناسبت سال نو، تقدیم وجود پربرکتش کنم. و اینجا هم این خاطره رو نوشتم که بمونه به یادگار برای خودم و هر رهگذری که میخونه…
پیشاپیش آرزوی سالی پربار و پرامید برای تمام عزیزان و همچنین مدیریت محترم سایت عطرافشان رو دارم.
امیدوارم این دیار کهن و مردمان شریفش که ریشه و پای در گذشته های دور دارند، بزودی به جایگاه واقعیشون که همانا بهترینهای دنیاست نائل آیند.. و سپاس از اینکه این متن رو تحمل کردید و خوندید. شاد باشید و پیروز و مانا، و روشنایی در انتظارتون 💐💐💐
22 اسفند 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : پریا امیر علوانی

من نمیدونم عطار این کار کریس موریس چقدر ایران و فرهنگ مردمانش رو میشناسه ولی خیلی خوب تونسته یک عطر با اتمسفر ایرانی بسازه.
عطر ترکیب آمبرگریس ،ژرانیوم و لاوندر هست و رز نداره ولی من حسش میکنم.حس عطرهای زیارتی داره ولی این قدر کیفیت رایحه و بالانس نتها عالیه که از اطرافیان فقط احترام و تمجید دریافت میکنید حتی اگر رایحه ی عطر رو دوست نداشته باشند و اون رو چیپ بدونند که نیست!
این عطر چقدر خوب فرهنگ ایرانی رو بازتاب میده :سرزمینی از جمع شدن اضداد.سرزمینی که میشه در آن واحد در یک نقطه شنا کرد و در نقطه ی دیگه اسکی.
سرزمینی که در شهر تاریخی آن نیشابور هم حکیم عمر خیام هست با اون کاراکتر رندی و قدر لحظه لحظه ی عمر رو دانستن و لذت بردن از دقایق عمر و در همین شهر عطار نیشابوری عارف ،صوفی و کاوشگر لحظات معنوی و پشت پا زدن به لذات دنیوی و عاشق سیر و سلوک و درک معنای زندگی.
همه ی این خصوصیات فرهنگی در این عطر مستتر هست.هم تلخه و هم شیرین.هم معنوی ست و هم مادی.هم شاده و هم غمگین.هم رایحه ی اماکن زیارتی میده و هم میشه در مجلس و مهمانی شبانه استفاده کرد.
بینهایت این عطر زیباست به زیبایی ،اصالت ،عمق و غنای فرهنگ و تاریخ ایران با تمام لحظات شاد و پیروزی،شکست و غم .
که همه ی اینها ایرانی رو حتی اگر بچه ای خردسال باشه وقتی به صورتش نگاه کنی میبینی که این بچه ناخودآگاه کاراکتر عمیقی داره.
من بارها و بارها این رو دیدم و تجربه کردم.
دست مریزاد کریس موریس و زنده و پایدار باشی.۱۰/۱۰
02 دی 1396 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : علی Mahdisss

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟