XERJOFF - More Than Words

زرجوف مور دن ووردس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36343
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-36343
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 310
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
15,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    13
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    11
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    5
  • رسمی
    12
تعداد رای های ثبت شده : 85
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«مور دن ووردز» شرکت زرجوف در تجلیل از آثار ادبی و اشعار، ثابت کرد که بزرگترین جملات اغلب از ترکیبات غیرمنتظره سربر می‌آورند. قطعه‌ی گل‌های میوه‌ای گرانبها، قطعه‌ی صمغ کاج خیس شرقی، «مور دن ووردس» با تجلیل از فردیت اجزای مختلف حتی بدون فداشدن ترکیب جذاب کل عطر، به هماهنگی شاعرانه درستی می‌رسد.
یک آکورد مستی‌آور میوه‌ای شیرین بر آغاز «مور دن ووردس» حکمرانی می‌کند، که همچنین بیانگر ورودی غیرقابل پیش‌بینی است، با لحظاتی بی‌نظیر از لادن دودی و چوب که به‌قدری نامحسوس پیش می‌روند که باعث شگفتی و تحیر شوند. همین که شیرینی از بین می‌رود، رایحه به سمت قلمرویی عجیب خیر برمی‌دارد، با عود و بنزوئین که پس زمینه‌ای گرم و لذت‌بخش را بروز می‌دهد. کم و زیاد کردن کندر هندی همه چیز را چنان باظرافت طبیعی با هم یکی می‌کند که به‌راحتی می‌توان فراموش کرد که چطور همه چیز اینقدر جسورانه است. «مور دن ووردز»، مانند تمام دست‌نوشته‌های بزرگ چیزی بیشتر از مجموع اجزایش است. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
عطار کریس موریس
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لابدانیوم، میوه‌جات، روایح چوبی، عنبر، عود، صمغ کندر ، روایح شرقی، روایح گلی
نمره کاربران
More Than Words-زرجوف مور دن ووردس
رایحه
8.7
21 رای
ماندگاری
9.1
21 رای
پخش بو
9.1
21 رای
طراحی شیشه
9.4
21 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (13 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
حیف باشه که بیش تر از کلماتی مگر نه به همه میگفتم چه عطری هستی 🔒
16 اسفند 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی بابک

X
9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
چند روز من دل رو زدم به دریا و در کنار عطر گرین ایریش از عطرهای زیر برای سر کار زدم:
زرجوف الکساندریا و MDW, آمواژ بلک ایرس، مگاماره و ترونی و بلک افغان از گولتیری، PDM لیتون اکسکلوسیو، شیخ گلد ادیشن، بریکورت سابورسیف.
دوستانی که با این کارها آشنا هستن میدونن که همه عطرهای قوی ای هستن با پخش فراوان و ماندگاری زیاد. من هم جوری زدم که حتی اگر کسی سرما خورده بود هم باز متوجه بو می شد.
ولی یک بوی متفاوتی هم دارن. بوی شرقی و بوی عربی.
خلاصه انواع و اقسام بازخوردها رو دیدم. ولی یک روز مراجعه کننده ای اومد با همین تم بو. عطر شرقی زده بود. بوش تمام محیط رو گرفت. از شانس من اون روز گرین ایریش زده بودم و طبق معمول دیگه بوی عطرم رفته بود و متوجه عطر فرد شدم. با خودم گفتم بوی زننده ای داره بعد یاد عطرهای خودم افتادم و این فکر برام اومد که آیا این عطرهایی هم که من میزنم هم انقدر زننده ان؟ از اون روز دیگه کارهای انقدر شرقی نزدم.
ولی این عطر: من دوستش دارم. بوی عود و عنبر و صمغ یک ترکیب عجیبی هست. یک جورایی انگار مواد مورد علاقه من رو کردن یک عطر. پخش بوش عالیه. ماندگاری زیادی هم داره.
ولی یک مشکلی داره، من فقط دوستش دارم. خواهرم میگه بوی *** میده. پدر و مادرم هم میگن دیگه هرکی *** تو شیشه قرار نیست تو بخریش. همسرم هم میگه نگهش دار وقتی من مردم بعد بزنش.
پخش بو: فراوان. ۳ پاف کافی هست.
ماندگاری: زیاد، حدود ۶ ساعت پخش بوش داره.
بویایی: عطری هست که شاید بیش از ۹۰٪ افراد از بوش بدشون میاد.
بلایند بای: شباهت زیادی به تروساردی amber oud داره. ولی باز من میگم اول تستش کنین.
ارزش خرید: برای این عطر زیاد هست. از مواد عالی استفاده شده با پخش و ماندگاری زیاد.
راحتی استفاده: مهم نیست که چقدر دوستش دارم ولی اصلا نمیشه زدش. من به شخصه نمیدونم کی یا کجا بزنمش. دقیقا نقطه مقابل کارها YSL و شنل هستش که میشه همه جا زدشون.
31 فروردین 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : مصطفی سید جلالی Mahan
داداش این همه عطر سنگین رو توی این فصل اون هم توی محیط بسته ای مثل آفیس و ... زدی
من همکارت بودم اون صندلی رو پرت میکردم سمتتون 🥴😁
اما تجربه شخصیم رو بگم در مورد لیتون و الکساندریا و مور دن وردز
روی پوست مخصوصا اطراف گردن هر طرف فقط یک پاف اسپری کنید یک پاف هم پشت گردن، اینجوری کمی از پخش بوش گرفته میشه و توی محیط نزدیک خودتون قابل استشمام هست
اما اگه روی لباس اسپری کردین دیگه خدا به اطرافیانتون رحم کنه دیگه پخش بوشون بقیه رو ول نمیکنه :))

باز یه تجربه دیگه الکساندریا روی پوست نت وانیلیش بیشتر بولد میشه و شبیه عطرهای اروتیک میشه
روی لباس اکوردهای چوبی و عودیش تا ۲۴ ساعت بعدش سمفونی ۵‌ بتهوون رو اجرا میکنن بیخیال هم نمیشن
31 فروردین 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مهریار marjanmohamadi
الکساندریا یک دنیای دیگه هست. ولی بگیر نگیر داره. روی پوست خشک بوش از همه حالت بهتره ولی انگار جذب پوست میشه. من هم روی لباس این عطرها رو نمیزنم چون بوشون نمیره و باید تمدید بشه.
انواع روغن ها رو روی پوست تست کردم به عنوان بیس ولی بوش رو عوض میکنه. با عطرهای دیگه هم لیرش کردم ولی بوش بد میشه. خلاصه دنبال بیس خوبم. فقط الکساندریا هم نیست. لیتون اکسکلوسیو هم همینجوریه. چند تا دیگه هم هستن ولی نه به این شدت.
ولی مور دن ورد یکم بوی زننده ای داره. مد نظر داشته باشین هرکسی داره این متن رو میخونه یعنی جزئی از یک صدم درصدهای عاشق عطره. ۹۹٪‌ افراد با این بوها نا آشنا هستن. ولی اگر بخوام برم جایی که بدونم چندتا عطر باز قهار اونجا هستن حتما MDW رو میزنم.
باز میگم عطری که همه رو خفه کنه از شدت پخش بو ارزش خرید داره. امشب رفتم دنبال همسرم دم رفتن ساعت ۹:۲۰ تام فورد کوستا آزورا زدم. ساعت ۹:۴۰ اومد نشست توی ماشین نگفت بو میدم. در حالی که من تمام مدت توی ماشین بودم و باید ماشین از بو پر میشد. الان هم که ساعت ۱۲:۱۰ شده کنجکاو شدم رفتم لباسمو بو کردم دیدم اصلا بو نمیده. فکر کنم مواد اولیه رو روی عطر یک دوری دادن به جای اینکه بریزن توی شیشه. شاید هم مواد جا مونده رو میز. روی یکی از کت هام اول اسفند ماه زرجوف ناکسوس زده بودم. الان با این عطره بعد از ۳ ساعت برابری میکنه.
01 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی مهرداد
لیر کردن و استفاده از روغن ها رو برای همیشه فراموش کنید
مخصوصا برای شما که عطرهایی که ذکر میکنید بالای ده میلیون قیمت دارن چون واقعا حیفه و دارید همشون رو با این کار مضمحل میکنید
اگه پخش بو و ماندگاری اولویت اصلی شماست اساسا از همون ابتدا نباید سراغ یه سری عطرها و برندها برید که مثلا ۹۵ درصد از عطرهای خنک تام فورد جزشون میشه
اگه زبانتون خوبه توی یوتوب چنل the niche fragrance collector رو دنبال کنید
من از اونجا با عطرهای نیش و برندهای فاخر آشنا شدم و انقدری اطلاعات بهم میده که بتونم بلایند بای عطرم رو بخرم و آمادگی ذهنی داشته باشم که با چه چیزی رو به رو خواهم بود

اما در مورد مور دن وردز عطر راحت پوشی نیست و طبیعیه بازخورد منفی بگیرید، مخصوصا اگه زیاد اسپری بشه که تبدیل به فاجعه میشه
از همون ابتدا هم با گنده گویی شروع کرده که عطری است برای محفل ادبی و شعرا که اصلا و ابدا چنین چیزی رو القا نمیکنه
نمیفهمم این حجم از روایح گلی و میوه ای چه ربطی میتونه به ادبیات و شعر داشته باشه
01 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : شهریار ارژنگ بوترابی
X جان درود
یه بار که واسه خوندن فیدبک یه عطر (فک کنم الکساندریا شماره ۲ بود) اتفاقی نظر شما رو خوندم و وارد پروفایلتون شدم اونجا متوجه که ما چقدر تو عطرهای مورد پسندمون باهمدیگه سلایق مشابهی داریم
الکساندریا رو طبق نظر شما و یه دوست دیگه بلایند بای کردم به محض اولین اسپری یه بوی تند بیمارستانی (افروز مانند) ازش گرفتم و کلی تو ذوقم خورد ولی بهش فرصت دادم و دارم ازش لذت میبرم گرچه هنوزم به محض اسپری همون بوی افروز رو در ابتدای کار ازش میگیرم و همه پسند هم نیست (مثل بیشتر عطرام 😁)
ولی در مورد مور دن وردز متعجبم کردید! آخه این کار واسه من خیلی پر بازخورد از نوع خوبش بود اونم از طرف افرادی که بیشتر عطرهام رو نمی‌پسندن بود
06 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : امیر علوانی آرش
سلام، من به شخصه علاقه خاصی به این عطر دارم. ولی متاسفانه از شانس من افراد نزدیکم هیچ علاقه ای ندارن.
در مجموع تن پوش راحتی برای من نداره و تا به حال نشده وقتی میرم سراغ عطرهام راحت انتخابش کنم.
21 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : derrick بابک

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطری از جنس روایح گلی و چوبی و شیرین که برای روزهای سرد مناسب هست. تن‌پوش این عطر دقیقا با رنگ کریستال شیشه عطر همخوانی داره که انگار روایح گلی و عودی دودی را تداعی می‌کنه. نسبت به عطر آلکساندریا ۲ و استار لایت، کار خیلی لوکسی نیست و مثل آنها نمیتونه به شما حس خاص بودن رو القا کنه اما من این کار رو نسبت به زرجوف ناخوس بیشتر میپسندم. برای تن‌پوش روزانه جهت محیط کاری کار خوبی هست اما برای مشارکت در مهمانی صرف شما یا ناهار در رستوران به همراه دوستان گزینه مناسب‌تری هست.
ماندگاری و پراکنش خیلی خوبی داره و برای من با هربار تن‌پوش فقط دو پاف کفایت می‌کند چراکه بیش از دو پاف به نظرم غلظت زیادی رو در پوست برجای می‌گذارد و با شیمی پوست آقایان با سه پاف، تداخل ایجاد کرده و شاید بخاطر همون یک پاف اضافی حس زننده ایجاد کنه. این عطر بسیار مخاطب پسند هست و بازخورد خوبی رو به همراه خواهد داشت اما اگر شما شخصی باشین که مدام از عطرهای باکیفیت و خاص تن‌پوش میکنین یعنی عطرهایی که خیلی شناخته شده نیستند برای شامه عموم، تن‌پوش این عطر برای مخاطبان شما آنچنان هم بازخورد زیادی نخواهد داشت. یعنی این عطر بنظرم برای اشخاصی می‌تونه بیشترین بازخورد رو در میان مخاطبانش ایجاد کنه که شما خاص ترین عطرتون همین باشه و اگر هر روز یه عطر خاص تن‌پوش کنین، مخاطب شما حافظه بویایی اش رو برای سایر عطرهای خاص شما حفظ خواهد کرد. بنابراین مردان سخت پسند بایستی دقت بیشتری در خرید این عطر داشته باشند و همه جوانب رو در نظر بگیرند....
سپاس از همراهی شما.....
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : پارسا نیا nazanin

بوی خیلی خوبی داره اما حیف که بین زنونه یا مردونه بودن مونده نه خیلی مناسب خودم میدونم‌ به عنوان یه پسر نه اونقدر زنونه هست که یه خانم بتونه راحت استفاده کنه شاید کاراکتر مخصوص خودش رو میخواد مثل برخی شخصیت های انیمه و بازی های کامپیوتری
09 خرداد 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : رضا یگانه معین هاشمی
نظرم رو راجب این عطر یکم اصلاح کنم؛ بوی رز (نه محمدی) رو از این عطر به راحتی میتونم تشخیص بدم قویتر از بقیه نت ها. اگه رز کمتری داشت و عود قویتر بود عالی میشد. در رابطه با جنسیتش بیشتر به درد پسران جوان از ۱۸ مثلا تا ۳۵,۴۰ و این حوالی میخوره .. اگه همون یکی دو پافی که ایکاروس گفت (بیشترش ممکنه خودتون اذیت بشید) رو استفاده کنید و الان ۱۸ سالتون باشه تا ۴۰ سالگی بیشتر یه شیشه لازمتون نمیشه. حتما تست کنید توی هوای سرد.

[EDITED] 1401/04/09 16:38
09 تیر 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا یگانه معین هاشمی
سلام
شما که همه رده سنی ها رو گفتین که....!!!!
۱۸ تا ۴۰؟
در ضمن عطر تاریخ مصرف داره
وقتی تموم بشه یا بد بو میشه یا ماندگاری و سیلاژش رو از دست میده
من یه سوپریم عود داشتم که حتی خط بو داشت
اینقدر خوب بود که دلم نمیومد بیشتر ازش بزنم....
سال سوم به حدی بد بو شده بود که خانواده ام شاکی شدن...!!!
12 مهر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : marjanmohamadi

ماندگاري و پخش بو بسيار بي نظير و خاص و خيلي شيرين . من فقط يك نت رو حس كردم از اول و نت ديگه ايي به مشامم نرسيد .
14 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : رضا یگانه mostah_jan

سلام و روز به خیر به همه دوستان عزیزم:
مور دن وورد از لاین جوین دکلاب زرجوف به نظر من ساخته ای جذاب و خاص هست.
یه فلورال عودی و صمغی بر بستری بوزی میوه ای که در عین شلوغی و پر هیاهویی خیلی قشنگ و با حوصله طراحی شده.
تراوش روایح گلی با غلبه رز به همراه عودی نرم ، چرب و صمغی آغازی زیبا و گیرا رو برای این کار رقم زده.به تدریج روایح اسپایسی و نت های شیرین و میوه ای به کار اضافه میشه که یکم حال و هوای رایحه رو به قول دوستان بوزی و کهربایی میکنه.در کل مدت، رایحه رز که بواسطه عود یکمی دودی و اورینتال شده رو حس خواهید کرد .
به طور کلی رایحه ای کاملا یونی با قابلیت پوشش برای هر دو جنس و ماندگاری خوب و پخش بسیار راضی کننده ماحصل این کار هست. مور دن ووردس کاری بسیار قوی و نیمه لوکس هست و خیلی فکر نیمکنم برای مصرف آفیشال و روزانه بکار بیاد و بیشتر در مهمانی ها و فضای باز و سرد قابلیت پوشیدن داره و تازه قابلیت هاشو نشون خواهد داد.
پیروز و شاد باشید
14 آذر 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : marjanmohamadi میثم شفیعی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
من این عطر رو رو بلاتر تست کردم، تا خانه پیاده اومدم حدود ۵ دقیقه و بلاتر همچنان دستم بود. در خانه فیش خرید چیزی رو با همون دستم که بلاتر رو گرفته بودم، داخل جعبه‌ای گذاشتم. بعد از پنج روز که رفتم جعبه رو باز کردم دیدم بوی عطر ازش میاد، بو از فیش خرید بود! در تمام این پنج روز در یک تماس کوتاه دستم با فیش خرید بو بهش سرایت کرده بود و مانده بود. واقعا شگفت‌انگیزه! انتظار من از یک عطر خوب همینه.
14 آبان 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : پارسا نیا 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
کار خیلی شیک و خوش بویی هست که بیشتر از رایحه شیشه جذابش به چشم میاد.
برای کسایی که رایحه گرم دوست دارن عالیه.ته بوی رز مانندی داره که اولش شاید تو ذوق بزنه ولی بعد از چند بار استفاده متوجه میشین که کار خیلی با کلاسی هستش.از خریدش پشیمون نمیشین.
24 مرداد 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رضا یگانه mostah_jan

مور دن وردز ; پر حرف یا پرمغز?


قاعدتا پر حرف.

نایاب ترین کار از لاین جوین د کلاب همین هست این روزها. اتفاقی که باعث شده قیمتش توی بازار غیر رسمی بالاتر بره. مور دن وردز به شرط اسپری کم , بشرط استفاده در فصل مناسب ,به شرط پوشش مناسب جزو ده عطر پر بازخوردی هست که من در تمام طول این سالها داشتم و دیدم. هر کدام بلنگه یا از کنترل خارج بشه کاملا نتیجه معکوس خواهد بود. اگر برای یک مکان داخلی میخواید استفاده کنید یک اسپری کافی هست و برای محیط بیرونی حداکثر دو یا سه اسپری. حتما در خنکای هوا و حتما با پوششی که بخشی از اون جین یا بخشی از اون چرم باشه. به راحتی قدرت این رو داره که تنفر دیگران از شما رو بوجود بیاره اگر قواعدش رو بلد نباشین.
عطری اورینتال که بافت مدرنی از عود و رز رو توامان داره اما در خودش طعمی از رزین و بالزامیک شیرین میوه ای رو پر طراوت نگه داشته که هرزگاهی نوچ و چسبناک میشه. با نورهای رنگی و اتمسفر بوزی-فلاوری-فرویتی. غلیظ , به تشدید با کیفیت , و درست در انتخاب هدفش. عود نرم و سستی که مثل عسل در بافت فلاوری بوزی زنده میشه. اسپری زیاد این عطر باعث تراکم رزین میشه که شیرینی زننده و غیرقابل تحملی رو ایجاد میکنه و رز رو از حالت ملو و عاشقانه ش , بد خو و وحشی میکنه. با این حال از عقلانیت و طمانینه برخوردار نیست. مقایسه کنید با مرتریت او لیدی. هومیج امواج, عود عربیه آرمانی و دیور عود اصفهان. با اینحال یقینا خیلی بهتر از اونها هوش از سر میبره در شکل و بهره برداری درستش.
با یک اسپری در یک قرار عاشقانه و با نهایتا ۳ اسپری در یک پیاده روی زمستانی , به راحتی میدرخشه ..
11 مهر 1398 پاسخ تشکر
51 تشکر شده توسط : پارسا نیا Perika Golyari
باسلام وعرض ادب تشكر از متن كامل و خوب شما. من نميتونم با اين عطر ارتباط برقرار كنم شيريني زيادش اذيتم ميكنه به نظر منbirdieبين محصولات جوين د كلاب بهترين هستش . ميخواستم نظر شما رو در مورد birdie بدونم .
11 مهر 1398 پاسخ تشکر
فقط خواستم حضور ایکاروس رو تبریک بگم. همینکه میاد یهو فعالیت اعضای سایت چند برابر میشه
11 مهر 1398 پاسخ تشکر
با سلام و عرض ادب خدمت دکتر مدارای عزیز
توضیحاتتون در مورد این عطر مانند سایر فرمایشاتون کامل و جامع هست
با قیمت 800 هزار نخریدم و متاسفانه الان با قیمت نجومی بالای 4 میلیون!!! خریدش به رویایی برام تبدیل شده
برای طرفداران این عطر، از برند برکورت ادکلن سابورسیو رو پیشنهاد میکنم، نوت پایانی تا حدود 70 درصد شبیه به این کار هست اما اصلا لذت و پختگی این عطر رو ندره
13 مهر 1398 پاسخ تشکر
سلام

به آقاى بيات

اگر اشتباه نكنم يك يا دو جا تووى كامنتها جناب ايكاروس از birdie بعنوان بهترين كار لاين jtc نام برده بودن ولى ريويويى در مورد اين كار نداشتن(يا حداقل من نديدم).ممنون ميشم ازشون اگه نظر ارزشمندشون رو در مورد اين كار هم با جزييات بفرمايند.
13 مهر 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : غلامرضا بیات
سلام
دوستان به نظرتون ریویویی که آقای ایکاروس برای این عطر در تاریخ ۱۱/مهر/۹۸ مرقوم فرمودن برای نسخ قدیمیِ مور دن ووردس هستش؟
نسخ جدید هم این کیفیتو دارن؟
05 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
درود جناب فراهانی
زرجوف چندین لاین از کارهاش رو مثل مور دن وردز ، الکساندریا 2 و ... توی سال 2016 ریفورموله کرد هم رایحه تغییراتی داشته هم پرفورمنس مثل نسخه قدیم (شدیدا قوی) نیست(ولی همچنان خوبه) . حالا اینکه ریویوی جناب ایکاروس تست شده توسط چه نسخه ای بوده باشه معلوم نیست .
05 دی 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا یگانه علی معماری
آقای ایکاروس دیگه اینجا فعالیت نمی‌کنن؟ شما در مورد ایتالیکا و بیانکا نظرتون چیه؟ پرفرمانس‌شون؟ جایی خوندم ایتالیکا حس عطر رو نمی‌ده و فقط بوی کیک بادومی می‌ده؟
05 آبان 1400 پاسخ تشکر

سلام. امروز به قصد خرید این عطر رفتم ولی با شیرینی بیش از حد ش نتونستم کنار بیام. کیفیت ر ایحه ش واقعا بالاست و تا اونجایی که فهمیدم مثل بقیه کارای سرجوف پخش بو و ماندگاری خیلی خوبی داره ولی به نظرم با وجود یونیسکس بودن، استفاده ش برای آقایون یکم ریسک ه. برخلاف نظر یکی از دوستان اصلا نباید blind buy بشه

04 بهمن 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : س غ معین هاشمی
اتفاقا به نظر من تم مردانش خیلی بیشتره. اونقدری هم که آقای محسنیان میگن شیرین نیست. با نظر ایکاروس که گفته اورینتال بوزی هست موافقم.
ضمنا برخلاف اینکه عطرافشان توی معرفیش گفته خنکه به نظر من گرمه نه خنک به همین دلیل برای پاییز و زمستان گزینه بسیار مناسبیه.
یکی از بهترین عطرهاییه که تابحال تست کردم
20 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهرداد کاظمی
اتفاقا به نظر من تم مردانش خیلی بیشتره. اونقدری هم که آقای محسنیان میگن شیرین نیست. با نظر ایکاروس که گفته اورینتال بوزی هست موافقم.
ضمنا برخلاف اینکه عطرافشان توی معرفیش گفته خنکه به نظر من گرمه نه خنک به همین دلیل برای پاییز و زمستان گزینه بسیار مناسبیه.
یکی از بهترین عطرهاییه که تابحال تست کردم
20 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
با سلام
منم با جناب ایزانلو موافقم
البته از نظر من کاملا زنانه و مردانگیش در یک حده اما شیرینی کنترل شده ای داره و توی ذوق نمیزنه و برای من که به شیرینی حساسم اصلا آزار دهنده نیست
در مورد سردی و گرمی هم به نظر من شخصیتی مثل دیور ساواژ داره که هم احساس سرما رو به آدم منتقل میکنه و هم احساس گرما رو که البته گرمای بیشتری داره و با کمی ارفاق میشه گفت چهار فصله, اما به نظرم برای تابستون با توجه به پخش بوی بسیار زیادش و شیرینی مشخصش ممکنه مناسب نباشه
20 مرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : س غ سحر انصاري

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟