XERJOFF - Bouquet Ideale

زرجوف بوکت آیدیل

زنانه
کد کالا : ATR-36179
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-36179
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 275
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    36
  • نمی پسندم
    17
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    29
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    3
  • رسمی
    31
تعداد رای های ثبت شده : 176
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«بوکت آیدیل - وانیل پاپیروس» گرم و اغواگر، از یک آکورد کشمیری پودری شگفت‌انگیز همراه مقداری مبهم از وانیل و پاپیروس تشکیل شده است. نت‌های میانی از دارچین و جوزهندی روح تندی به آن می‌بخشند، در حالی که ترکیبی محرک از گل‌های تنباکو، لادن خالص، وانیل، کومارین و مشک پایه‌این رایحه مستی‌آور را می‌سازند. این ارکستر از نت‌ها روح شما را در آغوش می‌گیرد و آن را در جزیره‌ای دوردست در مدیترانه، جایی که بادهای جنوبی رایحه گل‌ها و ادویه‌ها را با خود دارند، رها می‌کند. «بوکت آیدیل» یک رویای رمانتیک فراموش‌ نشدنی از شب‌های آوریل است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
عطار ژاک فلوری
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه دارچین ، جوز
اسانس میانی سدر ، چوب صندل سفید ، چوب گایاک، پاپیروس
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، شکوفه تنباکو ، لابدانیوم
نمره کاربران
Bouquet Ideale-زرجوف بوکت آیدیل
رایحه
8.4
46 رای
ماندگاری
8.9
46 رای
پخش بو
8.5
46 رای
طراحی شیشه
8.8
46 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (36 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
واقعا بوش نفس‌گیر و خیلی مغرورانه زیباست شاهکار زمستونی وانیلی پودری…
تنها قسمت گنگ این عطر برای من اینه که:
با اینکه تو ترکیباتش هیچ نت آلبالو و اسموکی نداره چرا هر بار بوش میکنم دقیقا انگار یه پای آلبالویی وانیلی خوشمزه که تازه از فر دراومده همونقدر گرم و شیرین همراه با بوی شراب به مشامم میرسه.
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : آناهیتا شفیعی سعیده دهرویه
درسته که داخل بعضی از عطرها نت هایی احساس میشه که اعلام نشده اما این رایحه یک نت نسیت ، این رایحه یک آکورد
آکورد یعنی رایحه ایی که از ترکیب چند نت پدید میاد
برای ساخت رایحه ایی شبیه آلبالو کافیه ترکیبی از نت دارچین و دانه تونکا در عطر حضور داشته باشن
این حس آلبالو در عطرهای تنباکویی که دارچین قوی هم دارن قابل تشخیص
29 شهریور 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Neda.s Saba.taheri
واقعا نمیدونستم
ممنونم🙏🏼
29 شهریور 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی آیدا
چه قدر جالب. حالا شما اشاره به ترکیب تونکا و دارچین کردید، یه عطر دارم داخلش نت عسل و دانه تونکا بولده و یه وقتایی ازش رایحه آلبالویی-گیلاسی می گیرم شاید ترکیبش با عسل هم چنین آکوردی به وجود میاره.
08 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Neroli zariiii

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
«زنانی که به طرزی استثنایی زیبای‌اند، محکوم به شوربختی‌اند.» این را “تئودور آدورنو” قریبِ هشتاد سال پیش در “اخلاقِ صغیر” نوشت. آدورنو معتقد بود این زنان بیشتر در معرضِ ویران‌کردنِ خود و همه‌ی آن روابطِ انسانی‌اند که در آن شرکت جُسته‌اند.

با این‌همه، زیباییِ خیره‌کننده‌شان برایشان موفقیت به ارمغان می‌آورد[همان‌طور که تاثیرش را در مُد، سینما، ازدواج و غیره شاهدید]، اما در قبالِ این موفقیت دیگر تواناییِ عاشق‌شدن را پیدا نمی‌کنند، عشقی را که به آنان معطوف شده است، مسموم می‌کنند و عاقبت دست‌شان خالی می‌ماند. تحسینِ همگان آنان را واداشته است تا کوششی برای اثبات ارزش‌های خود نکنند.

شخصیت این عطر دقیقاً حکایت از چنین زنی دارد! زیبایی به هنگامه‌ای که با این عطر در آمیزد آن‌قدر شهامت و اعتماد به نفس می‌دهد که هرگونه داد و ستدی را رد می‌کند. هرگونه تعاملی را پایین‌تر از شأنِ خود می‌بیند، هرگونه کلامی را تلاشی برای کشیده‌شدن به تخت‌خواب می‌پندارد و سخن هر دوستی را نشانه‌ی حسادت تعبیر می‌کند! برای این زنان همه‌چیز قابلِ جایگزینی‌ست، فرصت‌ها را با خیالی آسوده از آن‌که همیشه متقاضی‌ای یافت می‌شود به هَدَر می‌دهد، از انتخاب گُریزان است و عدمِ قطعیت در همه‌چیز بر زندگی‌اش سایه می‌افکنَد!

زیبایی به وقتی که با این ساخته‌ی دستِ “ژاک فلوری” آمیخته‌ شود زن را عمیق نشان می‌دهد، حتی اگر در تمامِ زندگیِ خود لای کتابی را باز نکرده باشد یا هیچ‌گاه اندیشه‌ای به ذهنش خطور نکرده باشد! آن زیبا زنی که بوکت‌آیدل پوشیده موقر و آرام جلوه می‌کند حتی اگر لودگی در بطنِ او در تلاطم باشد، فرهیخته، مهربان و جدی خواهد بود اگر در زیر پوستِ ابریشمی‌اش یک سلیطه باشد، یک‌کلام اگر این زن دهانش را باز نکند و سخن نگوید یک الهه‌ی شایسته‌ی پَرستش خواهد بود!
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : Ivy Rare10
با سلام و عرض ادب ، فکر نکنم از این بهتر بشود این عطر را معرفی کرد!!!گرچه پسند رایحه یک امر شخصی است ولی بقدری زیبا برای این عطر شخصیت پردازی شد که حداقل برای بنده جای هیچ سوال و ابهامی باقی نماند!!! بنده هربار که با این نوع از معرفی ها اقدام به خرید عطری کرده ام حداقل تا این لحظه پشیمان از خرید نبوده ام !!! جا دارد از تمامی عزیزانی که وقت گذاشته و تجربیات خودشان را در قالب داستان پردازی ، شخصیت پردازی و .... به اشتراک می‌گذارند کمال تشکر را نمایم.

[EDITED] 1402/06/21 00:47
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سعیده دهرویه
آفرین بر این قلم زیبا و پر مغز..
حقیقتا بهرمندمان کردید
هزاران درود و سپاس
عالی بود.👌🌺
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : احمد حیدری شکیبا

با سلام
بوکت ایده عال از اون دسته عطرهای زنونه ست که اقایون هم میتونن ازش استفاده کنن مثل بلک ارکید تام فورد
حس اینسنسی ملایم در کنار رایحه ی لاکتونیک و خامه ای چوبی صندل وود از این عطر یک جواهر به تمام معنا ساخته منکه از تست ش واقعا لذت بردم 👍
22 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور شایان احمدی

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
چقدر که تو زیبایی... هر وقت دکانت کوچیکشو بو میکنم نفسم بند می‌ره و کل وجودم پر از شادی و غرور میشه. وای که یک نفر چقدر باید با سخاوت باشه که وقتی شال گردنشو باز می‌کنه با این رایحه محفل دوستانو گرم و لذت بخش کنه.
خیلی وقته دارم فکر میکنم چجوری این همه حس خوبو رو توصیف کنم. فقط یه طور میتونم توصیفش کنم.
کافه ای با دکور داخلی چوبی وسط زمستون
هات چاکلت ادویه ای و رول های دارچینی، فرمول سری این رول ها استفاده ی زیرکانه و به اندازه جوز هندیه، ایده ی شیرینی پزی نابغه توی این کافه که از استعداد های این مرد خیلی کوچیک تره.
میز صندلی های چوبی کافه بغل آتیش
پنجره های بزرگ نمایشگر زمستون بیرحم و خونین بیرون
یک زن دوست داشتنی و با اعتماد به نفس توی لباس بافتنی با کتابی که غرقشه پشت این میزا. این زن ادعا نمیکنه زندگیشو توی دستاش داره. چه بسا خیلی اوقات مثل کاراکتر های کتاب توی دستش، وقتی همه نگران این زمستون بی پایان بی رحمن، از داستان زندگی خودش فرار کرده تا درویشی توی پانویس داستان یکی دیگه بشه، یکی دیگه که حتی نمیدونه زمستون چیه. ولی الان می‌دونه هرچقدرم دستاش سرده و داستانش تلخ، می‌تونه هر روز توی این کافه بشینه و راحت اقرار کنه خوشبخت ترین زن دنیاست. چون حد اقل این هات چاکلت گرمه و این رول های دارچینی شیرین؛ و برای زنی که اینو فهمیده چه کسی می‌تونه جایگزین آغوش بی قضاوت این بهشت ناب بی ادعا بشه؟

بگذریم، نباید همه چیزو درباره ی خودم بکنم...
نذارین صحبت های درباره ی سن شما رو از امتحان این عطر دور کنه. من بیست سالمه و عاشق این عطر شدم.
با اینکه اینقدر از زمستون گفتم، از بوش توی این روزای بهاری_تابستونی لذت میبرم. ولی واقعا بهترین موقع براش روزای سرده. این عطر واقعا گورماند نیست. ولی شیرین و لذت بخشه. خیلی کوتاه، چوبی ادویه ای تنباکوی آلبالویی. ولی بیشتر از این سه کلمست به همین دلیل پاراگراف قبلی رو نوشتم. در واقع اون تنباکوی آلبالوییش منو یاد آلبالوی به کار رفته در تام فورد لاست چری میندازه. ولی خب فضای کلی عطر خیلی فراتر و پیچیده تر و در کل کاملا متفاوت از لاست چریه.

آخر کلام هم اگه از پرفورمنسش بخوام بگم:
پخش خوب (فقط خوب)
موندگاری ابدی
بیشتر رایحه روی پوست من خطیه و رایحه اولیه هیچ وقت از بین نمیره و تغییر زیادی نمیکنه ولی این اصلاً بد نیست.

پ.ن.: خیلی دیدم میگن رغبه از لطافه بوش کپی اینه. دیدم یه خانمی توی یوتیوب می‌گفت عاشق بوکی آیدیَله ولی به خاطر شباهت شدیدش به رغبه (که ازش متنفره) نمیتونه اونطور که باید دوستش داشته باشه. با توجه به اینکه رغبه خیلی ارزون تر از این عطره، این گفته چقدر درسته؟
04 خرداد 1402 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : Ivy Saba.taheri
سلام عزیزم چقدر زیبا و دلنشین توصیف کردین❤️‍🔥 این عطر اغواگره گرمِ دوست داشتنی رو مخصوصاً کافه با دکور چوب، رول های دارچین هات چاکلت ادویه ای که گفتین بینظر توصیفش کردین چقدر دنیای خیال گونه عطریمون شبیه بود در این توصیف زیبای شما❤️🙏🏻

[EDITED] 1402/03/13 21:45
13 خرداد 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : احمد حیدری هاشم پور
سلام بانوی مهربان.
خیلی ممنونم لطف دارین🥰 خوش حالم یکی حالمو می‌فهمه.
این عطر واقعاً برای من مثل یک آغوش گرمه و این آغوش توی فضا های مختلف، هوای گرم، هوای سرد، چراغ خاموش، شمع روشن و غیره حال و هوای خاصی داره، ولی همش یه چیزه، آرامش. میتونم تا ابد در بارش بنویسم اینقدر که بهم حس شاعرانه ای میده. :))
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور سعید رضایی شوشتری
سلام به روی ماهت غزال عزیز🌹
من به تازگی عضوی از خانواده ی عطر باز و قهار عطر افشان شدم البته من جسارت نمیکنم و خودم رو در مقابل استادان، عطر باز نمیدونم 🥲(سو تفاهم ایجاد نشه)من فقط یکی از هزاران هزار نفر علاقه مند به دنیای عطر هستم و بسیار خوشحالم از این که اینجا هستم و نظرات شما عزیزان رو میخونم و لذت میبرم 💗من چندین بار توصیف زیبای شمارو در مورد عطر مورد علاقم خوندم (زرجوف بوکت آیدیل) و چقدر حس و حال خوبی بهم دست داد ممنون♥️مطمئنم خیلی چیزها در کنار شما عزیزان یاد خواهم گرفت🌹

[EDITED] 1402/03/14 22:25
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور Mada_London

8
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطری گرم و شیرین و سنگین .
ماندگاری روی لباس بسیار عالی .
پخش بوی زیاد .
هربار می پوشم ،احساس می کنم عطر مردانه زدم.
ای کاش یونیسکس معرفی می شد تا من نمی خریدمش.
بعد از چند سال که از خریدنش می گذره ، هنوز به نصفه هم نرسیده .
البته بعد از یک‌هفته روی لباس رایحه ی ملایم ،گلی و برای من آرامش بخش داره .
در هر صورت همه پسند نیست .حتما قبل از خرید دکانتش رو تست کنید .
19 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : ROSA Sara

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
این ادکلن یکی از ادکلنهای خوب زنونه این برند هست که یه رایحه شیرین و قشنگی داره شاید برای اولین تست یکم تند به نظر برسه ولی در شبهای سرد زمستون و برای یک محفل دوستانه دو نفره یکی از بهترین ها هست که چه حیف شد مثل سایر کارهای یونیسکس زرجف نیست و تنها جنسیت زنونه داره! البته دومین ادکلن از این برند هست که تست کردم!(اولین ادکلنی که از این برند تست کردم مفیستو بود که قرار بود اون رو خریداری کنم ولی متاسفانه نشد! )
خلاصه که عطری اسپایسی،وانیلی،چوبی که برای من بسیار عجیب غریب بود!
در کل امیدوارم از این برند که تازه باهاش آشنا شدم تست ها و کامنتهای بیشتری داشته باشم.
شاد و خوشبو باشید عزیزان دل.
16 فروردین 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : هاشم پور شایان احمدی
درود
اکثر کارهای زرجوف که تا الان تست داشتم
البته به غیر کارهای عودی و گل رزي،
دارای نت مرکبات و وانیل بودن
01 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : احمد حیدری محمدعلی طاهری

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام دوستان. میخواستم نظرتون درباره‌ی تفاوت ها و شباهت های رایحه این عطر با عطر Supreme Bouquet از YSL رو بدونم.
13 فروردین 1402 پاسخ تشکر
تفاوت هاش به نظرم خیلی بیشتره تا شباهتاش در رایحه
و احتمال پسندیددن این کار از نظرم ( سوپریم بوکت ) توسط کسی که عاشق این یکی باشه در حدیه که نهایتا ممکنه بپسنده 🤗 مگه که در زمان های محتلفی تست بشه.
13 فروردین 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : IRRO سولماز
ممنون از پاسخ شما دوست عزیز. راستش به شخصه هیچ وقت این عطر رو تست نکردم و جایی هم پیدا نکردم. ولی عطر سوپریم بوکی یکی از مورد علاقه هام هست به خاطر همین چون دوستان خیلی از ترکیب ادویه و گل و سنگین بودن این عطر صحبت کردن فکر کردم شاید این دو عطر به هم نزدیک باشن و من از این مدل زرجوف خوشم بیاد.
14 فروردین 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور سعیده دهرویه
سلام غزال عزیز
من سوپریم بوکت رو تست نداشتم ولی بوکت آیدیل زرجف اصلا عطر لاکچری ای نیست. با اینکه رایحه خوشایندی داره اما بعد یک ساعت من رایحه اش رو نمی‌پسندم شیرین معمولی و کمی دل زننده. با احترام به نظر دیگرانی که میپسندنش .
14 فروردین 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : آیدا BITA
غزال عزیز چه طوره که یه سمپل یا دست ریز از عطری با هزینه معقول تر که احتمال میدم بپسندیشون رو تهیه کنی ؛ دیور ادیکت . بلایند بای هرگز نکن ولی احتمال پسندش رو میدم که بهت معرفی کردم🌹
15 فروردین 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin derrick
خیلی ممنونم از هر دوی شما. راستش من فکر نکنم هییییچ وقت خودمو بتونم قانع کنم همچین قیمتی رو برای یه عطری که نمیدونم حتی چه بویی میده آنلاین خرید کنم پس خیالتون راحت 😅ته تهش اگه اصصصلاً گیر نیاوردم و خیلی کنجکاو بودم نمونه های اماراتی رو تهیه میکنم تا بوشو تا حدودی بفهمم 😄 تازه هم یه جا پیدا کردم که نمونه های اماراتی اصل رو با قیمت خیلی کمی نسبت به بازار میده. ولی حداقل لیرا از این برند رو امشب تونستم یه جا پیدا کنم و بوشو واقعاً خیلی خیلی دوست داشتم. من بیشتر اوقات ادعای سنگین و سرسخت بودن ندارم ولی اون حسی که این مدل عطرا میدن رو خیلی دوست دارم :) بازم خیلی متشکرم از راهنمایی همه ی شما. 🥀
15 فروردین 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba
اگه لیرا اینقدر دوست داشتی
با سرچی در اینترنت برای واژه عطرهای گورماند ممکنه عطرای موردعلاقه بیشتری هم پیدا کنی
15 فروردین 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TIMELESS غزال
درود
YSL تم میوه ای و شیرین داره،
ولی این کار حالت نیمه تنباکویی وانیلی دودی
01 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mehran بابک

8
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
یه کوچولو از کاراکتر این عطر شاید به خریدار کمک کنه
زیر سی به نظر من نباید برن سراغش
زن جا افتاده ایی رو میاره توی ذهنم
ادمیه که اخلاقیات مردانه و زنانه رو با هم داره ..
توصیفات دکتر اسدی هم بهتون کمک میکنه برای این عطر من خلاصه سعی کردم بگم

من هیچ کدوم از این سه تا نیستم.
پس از کزینه های من میره کنار اما اگه این کاراکتر رو دارید بهترین انتخاب براتونه.
12 بهمن 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : عاطفه نظری سعیده دهرویه
من همه ی این مشخصات رو دارم اما از پوشیدنش لذت نمی برم .شاید چون همه پسند نیست یا شاید اصلا مناسب استفاده روزانه و در جلسات کاری نیست .
19 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عاطفه نظری شکیبا
درود این عطر برای کار و جلسات فکر نکنم مناسب باشه
بیشتر واسه قرارهای دوستانه،یا محفل شبانه خوبه،
به خصوص هوا سرد باشه و بعد غروب
01 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mehran سعیده دهرویه

8
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام دوستان
در مورد رایحه دوستان توضیح دادن زیاده گویی نکنم.
فقط یک نکته میگم اگه خانمی هستید که تفننی سیگار میکشید یا اصلا اگه سیگاری قهار هستید این کارو از دست ندید.
12 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : عاطفه نظری سعیده دهرویه

3
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام این عطرو تست کردم اگه میخواید بدونید چه رایحه ای داره دقیقا کاپیتان بلک کاپیتان بلک
07 دی 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مریم میربیک عاطفه نظری
درود.
دوست عزیز پیشنهاد میدم یکبار دیگه کاپیتان بلک و بعد بوکت آیدیل رو تست کنین.
تفاوت های این دوکار رو خیلی راحت تر میشه برشمرد تا شباهت ها
17 دی 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Neda.s هاشم پور
ممنونم🌸
29 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی آیدا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟