puredistance - Puredistance M

پیور دیستنس ام

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35874
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پیور دیستنس
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-35874
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    41
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    19
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    1
  • رسمی
    21
تعداد رای های ثبت شده : 117
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پیوردیستنس ام باشکوه، شهوانی و پیچیده و در عین حال اصیل و پیشرفته است. ام که در لندن توسط روجا داو خلق شد از راحتی شیک داخل آستین مارتین کلاسیک الهام گرفته است. پیوردیستنس ام چایپر چرمی در ابعاد کلاسیک است که چرخش شرقی غیرمنتظره‌ای دارد که حسی مدرن و ارجینال به این عطر می‌دهد.
لطافت گرم این آمیزه بی‌رقیب است. این ترکیب همچون گربه‌ای به نرمی خرخر می‌کند و آکورد چرم را در نقشه‌ی راه ادویه‌ها، چوب و رزین می‌بافد. ام با چرم دودی شیکش نشانی از هیجان و خطر دارد که دقیقا همان طور است که باید در عطری با الهام از ماشین باند باشد.
بطری کوچک دردار 100 میل شیشه‌ای به رنگ مشکی دارد و در طلایی حکاکی‌شده آن از فلز جامد ساخته شده است. 
بطری دردار کوچک این عطر به خوبی درون محفظه چرمی لوکس به رنگ آبی تیره حفاظت می‌شود که در آتلیه چرم در بلژیک با دست ساخته شده است.
این عطر درون جعبه هدیه زیبای مشکی و آبی تیره بسته‌بندی می‌شود که به طور خاص برای پیوردیستنس در سال 2005 طراحی شده است. هر جعبه هدیه یک گواهی اصالت با امضای دستی دارد. جعبه هدیه با جعبه مقوایی باکیفیتی حفاظت می‌شود. 

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند پیور دیستنس
عطار راجه داوو
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ هلند
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش
اسانس میانی وانیل ، رز ، یاس
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، میخک صدپر ، لابدانیوم، دارچین ، ادویه گل میخک ، روایح چوبی
نمره کاربران
Puredistance M-پیور دیستنس ام
رایحه
8.9
27 رای
ماندگاری
8.4
27 رای
پخش بو
8.2
27 رای
طراحی شیشه
7.9
27 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (23 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
PDM
پیور دیستنس ام
.
صحبت کردن راجع به این عطر نیازمند ده ها صفحه مقدمه چینی هست. ام نسبت به بلک عطر غنی تری هست . ام کلاس عطرسازیه. و من یقین دارم هیچ عطار زنده ای از پس ساختن چنین بنایی بر نمیاد. تقلیل دادن ام به یک عطر چرمی جز ناآگاهی و نادانی نشانه ی دیگری نداره. ام شیپغ هست. پس نگیم ام عطری چرمی هست. . شیپغه ای که به باوری از چرم رسیده. روژا داو به عظمتی از پرفیومری در این عطر میرسه که او رو دست نیافتنی جلوه میده. هر نتی در این عطر آکوردی محسوب میشه برای خودش. رزی که قبل از ورود به این عطر با عسل و تنباکو همنشینی داشته. وصلت لیمو و برگاموتی که به شدت غنی از لایم و فلفل صورتی شده و به کمک ایجاد شیپغه ی خزه ای خودش میره و پشت او رو محکم نگه میداره. پشت هر نتی صدها ساعت وقت و دقت خوابیده. قصه ی خشم ام اصلا مربوط به چرمش نیست. مربوط به همین در هم تنیدگی دیوانه وار و شلوغ شیپغه ی پشت اون هست. چرمی که در ام هست اگر تنها ساخته میشد یکی از ولع آمیز ترین چرم های دنیا بود. چرمی کارامل گونه، گرم، رزینی، گران جان، کنیاک زده و کمی دارویی و نرم. فضای شیپغه به فضای وودی-فلاوری-مشکی کوچ میکنه و کماکان چرم اون وسط میدرخشه. ام بر عکس تصور خیلی ها عطری زمخت نیست. کافیه لحظاتی از تندی برگاموت تند و اسپایسیش چشم پوشی کنید تا بیینید چه قلمروی دیدنی و شگفت انگیزی پشتشه. باور کنید یکی از نت های این عطر،عرق پیشانی روژا داو هست.
با این حال ام بهمین دلیل و به خاطر همین شیپغه ی پر از اضلاع و تند و تردش، عطری زره پوش شده که هر جایی نمیشه بهش اعتماد کرد. دو تا سه اسپری برای فضای بسته و نهایتا چهارتا تا شش اسپری برای فضای باز. ام از من 8 میگیره.

10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
57 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو شاپلوفسکی کبیر
ریویوهای شما عالین، برای من ریویو خوندن یه جور فانه، به فرگرنتیکا و بیس نوت زیاد سر میزنم، ولی هیچکس اینقدر دقیق و با احاطه علمی کارو توصیف نمیکنه، نکته دیگه عمق ریویوهای شماست که باعث میشه چند خط کوتاه در توصیف یه کار کلی دیتا به خواننده منتقل کنه.
واقعا خوشحالم که اینجا هستین.
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 علیرضا ریاحی
سلام بر دوستان عطر افشانی
یه سوال داشتم
سوالم این بود که برای عطری بنام پیور دیستنس ام چه پوششی مناسبه
اگر با جزئیات گفته بشه ممنون میشم
از همه دوستان و کسانی که این عطر رو پوشیدن راهنمایی میخواستم
*ایکاروس گرامی!
اگر شما هم راهنمایی کنید خیلی خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
باتشکر از همه دوستان.
10 دی 1396 پاسخ تشکر
درودبر ایکاروس
اینجا یک سوال داشتم از ایکاروس و یا هر کدام از اساتید عطر باز عطرافشان
به خاطر اینکه در بیس نت این عطر میخک وجود داره جا داره که بپرسم آیا عطری هست که بوی میخک در اون محسوس و یا بهتره بگم غالب باشه چون من شدیدا به این بو علاقه دارم و ادویه گل میخک تو خونه هست و بیشتر اوقات اونو بو میکنم
خیلی ممنون میشم پاسخ بدید
هر دوستی که میدونه
شب خوش
27 فروردین 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : غلامی
به پارسی
سرژ لوتانس نواغ و کوکو شنل رو تست کنید
27 فروردین 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 علیرضا ریاحی

سلام
کژال سالاج هست میتونید تست کنید
صلابت پیور ام رو نداره ولی از تم صابونیش بگذرید کیفیت و پرفورمنس خوبس داره
یاد پیور ام چهارمیلیونی به خیر
حال اصحاب کهف رو خوب درک کردیم ۴۰ میلیون!
19 آبان 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Rezvani

گذاری در بازار قدیمی شهر،طاق های ضربی کاه گلی که پرتو خورشید از نورگیرهای آن به زمین می تابد و در امتداد نور،ذرات معلق و شناور در حال رقص هستند.مغازه های کهنه و سالخورده،پیرمرد های دوست داشتنی با کلاه های پشمی،عطاری هایی که ادویه هایشیان را تازه آسیاب کرده اند و داخل گونی های جلو مغازه چیده اند.نجاری های پر از چوب قدیمی و کهنه و احساس لذت بخش چوب تازه تراش خورده.
.
.
.
خاطره ای به تندی فلفل تازه آسیاب شده،که تندی اش جانمان را می سوزاند و چشمانمان را باز نگه می دارد.
حسی عمیق و تاریک؛گم کرده ای در این روز های سخت
01 دی 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : Rezvani Mahmod Akrami

با درود به همگی دوستان
اگر بخواهم در دنیای روایح لقبی طنزگون به عطری بدهم، لقب مرد دوهزار چهره را به عطر نفیس وفاخر پیور دیستنس ام خواهم داد که درحد اعلای پرستیژ وکلاس، هرلحظه چهره و نمودی از خود را به شما نشان میدهد و غافلگیرتان میکند. بهیچ عنوان قصد ریویو کردن این عطر را ندارم که بسیار از توان بنده خارج است، اما ایکاروس گرامی به نحوی متبحرانه این عطر را ریویو کرده که فقط با تست آن میتوان به قسمتی از زوایای پیچیده این عطر پی برد. بخصوص آن قسمتی که اشاره کردن هرنت این عطر بمانند یک آکورد عمل میکند.
همیشه کشور فرانسه را مهد خلق عطرها و تکاملشان میدانستم، اما از اعجوبه هایی که در کشور انگلیس خلق شده اند هرگز نمیتوان غافل شد، به عقیده بنده روژا داو، یک نابغه درخلق عطرهای خاص و لاکچری است که نامش همواره در تاپ وصدر این هنر خواهد درخشید.
یک عطر خاص و های کلاس که قطعا سازگار با تمام سلیقه ها نیست، اما سیاژی دارد که نه تنها هرلحظه خودتان را غافلگیر میکند و به خود نهیب میزنید که آیا این رایحه خاص وشیک از من ساطع میشود؟ بلکه اطرافیانتان را نیز محو این رایحه زیبا و های کلاس خواهد کرد.
گویا سال ۲۰۲۲، آخرین سال عرضه این ترکیب است و قرار است بزودی با فرمولاسیون جدید لانچ شود و همین موضوع باعث پیاده شدن بنده برای یک باتل ۶۰ میل شد.
شاد باشید و مانا و بهترینها در انتظارتان 🌹
19 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Rezvani رضا یگانه

حیف و افسوس از این عمر که اینجوری حروم میشه
خواستم پرونده عطربازی رو با خرید مجدد این جاودانه بی‌ تکرار برای مدت طولانی ببندم، بوی چرم (یا بعبارت صحیح تر توهم بوی چرم!) در این عطر غوغا میکنه.. عطر موجود در این فروشگاه رو قبلا شخص دیگه پیش دستی کرد و خرید (خیرشو ببینه انشاالله)، سایت‌های دیگه رو گشتم، تو یک سایت زده 45 تومن با تخفیف 20 درصد 36 میلیون ناقابل! تازه ی عطر دیگه از روژا داو دیدم 80 میلیون!
تنها عطری که در عرض یک ماه بیش از 50 بازخورد برام داشت همین عطر بود، با دو پاف از این عطر بهشت رو تجربه میکنم (مخالف هم کم نداره!) اگر فرصت پیش اومد حتما تست کنین و لذتشو ببرین ( به نظر خودم بهترین عطر برای فصل سرماست ولی بدون تست هرگز نخرین و ضمن اینکه اخبار مربوط به دیسکانت شدن عطر ظاهرا صحت داره)
22 شهریور 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Rezvani Jamal nazemi

10
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
نصف شب زمستونی، رییس مافیا داخل بنز جی کلاس در حال رفتن به سمت قرار و دو تا خودرو هم در حال اسکورت ! یه جفت دستکش چرمی و یه اور کت مشکب به تن داره
به همراه کمی استرس و دلهره... گهگاهی نفس عمیق میکشه و بو میکنه...یه ته آرامش خاصی میاد سمتش و اعتماد به نفس خالص مردونه ای که بهش میگه از پسش بر میای!

یه مرد به ظاهر مغرور و جدی، در نگاه اول حس میکنی به سختی میشه باهاش ارتباط کلامی گرفت اما اگه بهت اعتماد کنه بهت نشون میده بر عکس تمام تصوراتت خیلی گرم و دوستانه و بشدت مهربونه با اینکه بر خلاف ظاهر و رفتارش این مرد مافیایی نمیتونه اول کار سریع روی خوش و واقعیشو بهت نشون بده

همینقدر حس و حال! :)

17 آبان 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : رضا یگانه Mahdisss

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام خدمت دوستان عزیز
در خصوص این کار باید گفت با یه کار نفیس چرمی و بسیار خاص و لاکچری روبرو خواهید شد بویی که در خودروهایی مثل رولزرویس و بنتلی استشمام خواهید کرد
این کار به شدت برای افرادی با تیپ رسمی که در مهمانی های خاص که میخواهند بدرخشند پیشنهاد میشود
ماندگاری و پخش بو این کار هم عالی و بسیار بالاست و با بازخورد بسیار زیادی از سوی دیگران روبرو خواهید شد
با تشکر از دوستان عطرباز و عطر افشانی های عزیزم
15 مهر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : نازی جاوید رضا یگانه

سلام
بعد از سالها استفاده "روزمره" از عطرهای گوناگون که قیمت بعضیهاشون امروزه به حدود چهار پنج میلیون تومن رسیده و البته که مواد شیمیایی هم درشون بکار برده شده و مقوله ریفرموله شدن که دیگه بهش عادت کردم، به این نتیجه رسیدم که از این به بعد عطرهای درجه یک و خاص بخرم و فقط در مناسبتها و امثالهم (رسمی) استفاده کنم.
قطعا از لحاظ هزینه هم برابر میشه.
(فقط خداکنه اینا دیگه ریفرموله نشده باشن)
طبعات عدم پذیرش توسط برخی از اطرافیان جهت استفاده از عطرهای نیش (غیر عرف) رو هم میپذیرم.

پیور دیستنس،ام (گرم)
روژا داو،دنجر پور هوم (معتدل)
زرجوف،نیو (خنک)
و...

یکی از تفریحات من که همراه با "یاد گرفتن" هستش خوندن نظرات کارشناسانه دوستان در این سایت و یکی دو تا سایت دیگه هستش.
از سایت محترم عطرافشان و کاربران عزیزش تشکر میکنم.
یا علی
08 مهر 1399 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : نازی جاوید رضا یگانه

دیسکانتینیو شدن این عطر و جایگزینیش با ورژن v2q باعث شد دست از تردید بردارم و باتل 60 میلش رو با یه قیمت خوبی از فروشگاهی تو شیراز تهیه کنم .
در خصوص بوی عطر و جنس رایحه بهترین توصیفات رو دوستان انجام دادن و تکرار مکررات نمیکنم . فقط اگر قصد انجام همچین هزینه ای رو برای این عطر فاخر داشتید توجه داشته باشید که جنس رایحه بسیار لوکسه و با تیپی خاص و در محل ها یا ایونت هایی خاص قابل استفاده هست .
و مشکل (اگه بشه بهش گفت مشکل ) من با این عطر همینه . یعنی عطر رو دارم ولی عملا جای خاصی نمیتونم استفاده ش کنم . فکر میکنم همین باتل برام تا آخر عمر برای مراسم خیلی خاص بمونه .

این نکته رو هم اضافه کنم که این عطر ، بهترین عطر در کالکشن محقر من بود تا زمانی که با عطر پغفم د لا نویی 3 از برند روژا آشنا شدم . از اون عطر با کمک دوستان یه تراول سایز 7.5 میل از سایت اصلی روژا سفارش دادم و به قدری بوی پیچیده و جذاب و مسحور کننده ش رو دوست دارم که برام یک لول بالاتر از پیور دیستنس ام قرار میگیره
15 آبان 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  پيمان

و اما بالاخره
بعد از زیر و رو کردن تمام کارای تامفورد و نپسندیدن یکی حتی از رایحه های تامفورد
در حالی که داشتم پرونده انتخاب عطر چرمی برای خودم و نامزدم رو می بستم و فاتحه اشو میخوندم
یه فکر مثل جرقه اومد تو ذهنم و به این کار رسیدم.
هرچی عطر چرمی دیگه بوییده بودم الان به نظرم پیر و بد شکل و کچل و کر و لال میان و این 😍😍😍😍 این یکی
عجب دلبریه !
عطرایی که تا الان بهشون نه دادم با ذکر دلیل ؛

فاکینگ فبیولس که هرچه باید بگیم ایکاروس گفته
توسکان لدر با اینکه اول ازش خیلی بدم می اومد ولی ولی الان ترجیحش میدم به فاکینگ فابیولس
امبره لدر هم یه حس سو سو داشت برام
کار ارمانی به نظرم به سن و سال من نمی اومد و یونی سکس نبود وگرنه میتونست گزینه خوبی باشه

اما در نهایت این شاهکار
دمت گرم عطار

و‌باز هم تکرار اون جمله ی معروف هنوز انقد پولدار نشدم که بابت چیزای ارزون پول بدم. 🌟
26 دی 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Rezvani Maary
چند وفتی هست که سلیقه من دچار تغییر شده
هنوزم این از بهترین کارای چرمه
ولی
راجب تامفورد بی انصافی کردم که البته ناشی از این بود که اولین برخورد من با توسکان لدر این بودکه ادم نامناسبی که اصلا این رایحه بهش نمی نشست پوشیده بودش

من رایحه شناس نیستم صرفا عاشق عطر هستم و ممکنه بازم جایی اشتباه کنم و ممکنه سلایقم تغییر کنه منتهی اگه اینطور باشه و متوجه شم میام و اصلاح میکنم.

امروز اگه بخام رده بندی کنم از نظر شخصی من

۱- تامفورد فاکینگ فبیولس و این کار ( کیفیت و فازچرم متفاوت ولی هر دو در نوع رایحه خودشون اولین انتخابمن )

۲- امبره لدر و توسکان و کلونیا لدر هم هر سه در فضاهای متفاوتی از هم رده دو رو دارن که حتی من امبره رو که از تامفورده به دوتای دیگه کمی ترجیح میدم.




[EDITED] 1401/12/21 21:38
21 اسفند 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Mahdi 🄼🄾🄽🄰
سلام خانم صبا
به نظر من برای اطلاع رسانی و نقد و بررسی
هر چیزی، چه فیلم باشه موسیقی کتاب نقاشی و عطر
بهترین کار صبوری، عجله ای در کار نیست
02 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی فاطمه فیضی
دوست نازنین تام فورد کلی عطر نازنین داره:نرولی پورتوفینو گری وتیور.عودوود.بیترپیچ.سولیل بلانک.ولوت اورکید.و کلی کارهای دیگه
اینو به ضرس قاطع عرض میکنم که بهترین برند جهانه در عطرسازی چرا میگید که کارهای تامفورد بده؟
البته خودم امروز فاکینگ فبیولس زدم😁
29 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Rohaam marjanmohamadi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟