NASOMATTO - Pardon

ناسوماتو پاردون

مردانه
کد کالا : ATR-35572
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ناسوماتو
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-35572
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,450,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    14
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    12
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    2
  • رسمی
    12
تعداد رای های ثبت شده : 84
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پاردون ناسوماتو یک رایحه تند مردانه است که توسط ناسوماتو طراحی شده است. این عطر گرم و دعوتگر که در سال 2011 به بازار عرضه شد، توازن کاملا در دسترسی را بین شیرینی و مردانگی ایجاد می‌کند. نُت‌های بالایی گلی ملایم مگنولیا با میانه‌ی پرمایه‌ای از دارچین، درخت تانکا و شکلات تیره در هم می‌آمیزند. در پایه، نُت‌های آرام‌بخش چوب صندل و آگار (که به عود نیز مشهور است) این عطر به شدت تازه، آرماش‌بخش و لذیذ را به پایان می‌برند. این ادوکلن ماندر و به شدت کاربردی، رایحه‌های ساده و قابل تشخیص را در بویی منحصر به فرد و زیبا می‌پوشاند.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند ناسوماتو
عطار الکساندرو گولتیری
طبع گرم
سال عرضه 2011
کشور مبدأ هلند
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه مگنولیا ، روایح گلی
اسانس میانی دانه تونکا ، شکلات ، دارچین
اسانس پایه چوب صندل سفید ، عود
نمره کاربران
Pardon-ناسوماتو پاردون
رایحه
8.5
22 رای
ماندگاری
9
22 رای
پخش بو
8.6
22 رای
طراحی شیشه
8.9
21 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ناسوماتو
اخبار برند ناسوماتو
عطرگرام
نظرات کاربران (21 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
نورمالترین عطر گوالتیری
اقای گوالتیری که مثلا میخای اوانگارد بازی در بیاری
نورمالترین عطرت همینه با بقیه عطرات حال نکردم خدایی مگاماره چیه اخه بوی بیمارستانو درمونگاه میده
یا چمیدونم نودی فلورومت بوی لاک ناخون میده
دیگه بخوام بگم ترونی که زهر ماره
بارائوندا و اینکار از بقیه کارات بهترن
11 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سورنا مقدم

پاردون در ابتدا شباهت هایی به له اینستنت نسخه پرفیوم شباهت داره حتی بنظرم رایحه پچولی و قهوه یا کاکائو مانندش خیلی از له اینستنت جذاب تره اما این حس زیاد ماندگار نیست و احساس میکنم وقتی ساعتی ازش میگذره به اپوس ۶ امواژ شباهت پیدا میکنه
06 اسفند 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : میر پدرام محمدی

X
9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
خوب من از سری ناسوماتو فقط پاردون رو دارم. ولی از سری اورتو پاریسی ۴ تاش رو دارم
به نظرم پاردون تقریبا مشابه ویریده هست ولی تندتر و قوی تر با پخش بوی بیشتر. به نظر من حجم ۳۰ میل سری ناسوماتو خیلی کمه و اینکه این سری ماندگاری اورتو رو هم نداره که باعث میشه بیشتر مصرف بشه. یکی از دوستان که عاشق عطر بلک افغان هست میگه تا به حال چندین شیشه ازش خریده و اون هم، هم نظر من هست.
از نظر پخش بو: این عطر در حد متوسط هست. حدود ۲ الی ۳ پاف کافی هست تا شما رو روی صحنه بیاره و از ویریده پخش بوی بیشتری داره.
ماندگاری: همون ویریده. ولی اگر با ویریده آشنایی ندارین مثل ممویر یا رفلکشن ۴۵ یا بلو د شنل یا یکم بیشتر از YSL Y.
ولی بو: خب مرحله سخت اینجا هست. هر فردی نظر خودش رو داره ولی اینکه چند نفر از ۱۰ نفر از این عطر خوششون میاد مهمه. این عطر چوبی ادویه ای هستش که من علاقه زیادی به این بو دارم ولی از هر ۱۰ نفر شاید دو نفر از این بو خوشش بیاد و خیلی ها نه تنها خوششون نمیاد بلکه بدشون میاد. من بلک افغان رو بو کردم و به نظرم پاردون ملایم شده ی بلک افغان هست. اگر بلک افغان رو دوست دارین به نظر من پاردون انتخاب همه پسندتری نسبت به بلک افغان هستش.
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی نيما بهروان

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام خدمت دوستان،من دکانت اورجینال را تهیه کردم و پس از استفاده نظرم را عرض میکنم،بویی کمی گلی و کمی شیرین و البته شیرینی بالانس و سنگین،خیلی خوشبو،بنظرم مناسب تیپ نیمه رسمی هست و یا برای مصرف روزانه،اگر برای مجلس استفاده بشه با تیپ نیمه رسمی ست میشه،در مورد پخش و ماندگاری من سه پاف از دکانت زدم،تا بعد از ظهر که از همکارانم پرسیدم پخش و رد بو داشت،اما امروز که تعمدا استفاده نکردم علیرغم اینکه بو کاملا روی لباس مانده و خودم کمی حسش میکنم اما پخش بو اصلا ندارد.من از کارهای نیش و یا با پخش و ماندگاری بالا،غیر از پاردون، کوعوم و ساوج الکسیر را تست کرده ام و دکانت ترونی را هم تهیه کرده ام و تست خواهم کرد.
06 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : معین هاشمی Amirhossein

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
تجربه خوب و شیرینی بود برام .دوسش داشتم میشه توش یکم امضای گولتیری رو حس کرد.توش عود هست ولی خیلی ظریف و باکلاس
26 دی 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : معین هاشمی صادق اف

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
آلساندرو هدف طراحی عطرها را اینگونه بیان می کند : "من می خواهم عطرهایم قسمتی از ذهن و نگرش من باشد و نه ذهنم و فکرم اسیر عطرم..........."
برند Nasomatto در بازه زمانی 2008 تا 2014 دارای 10 محصول در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) برند Nasomatto برای عطرها ، خود آقای آلساندرو گولتیری می باشد.ترکیب آن با رایحه ی شیرینی از گل های رنگارنگ نظیر مگنولیا آغاز شده که به قلب گرم و لطیفی از شکلات تلخ، دارچین و لوبیا تونکا می رسد . این مواد بر بیسی از چوب صندل و عود استوار می باشند . از مشخصه های این محصول گرمای دلپذیر، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی خوب آن است.
در کل عالیه فوق‌العاده است
14 آذر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : جواد وزیری amir

سلام دوستان برند ناسوماتو در دسته ی برند لوکس و عامه پسند قرار میگیره یا در دسته ی نیش ها ؟؟
23 شهریور 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ss.ss
کلا کار های گولتیری جز نیش هستن دوست عزیز
23 شهریور 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حسن حسن زاده ابوالحسن

درود بر اعضای محترم؛
من عاشق عطرهای شکلاتی و وانیلی و تند و انفجاری هستم و گرلن ال اینستنت اکستریم رو ندارم ولی تویلت 125 میلش رو دارم و به نظر من از خوشبوترین عطرهای دنیاست که متاسفانه پرفورمنس خیلی بالایی نداره و کلا با عطرهای ملایم و ضعیف اصلا میونه خوبی ندارم. هنوزم که هنوزه عطر شکلاتی مورد نظرم رو پیدا نکردم. هرچی عطر هم تو پروفایلم هست همه رو بلایند بای کردم و تا حالا یه دونه دکانت و دستریز و ... هم نخریدم و متاسفانه وقت مغازه رفتن و تست کردن هم ندارم.
از بزرگوارانی که احیانا پاردون و سایکدلیک رو دارن، خواهش میکنم این دو عطر رو یه مقایسه ای بکنن و بگن کدوم خوشبوتره و کدوم شکلاتی تر. اگر در عطرهای دیزاینری و نیش دیگه هم کسی عطر شکلاتی سراغ داره ممنون میشم معرفی کنه، گرچه تصمیم دارم دیگه برای عطر دیزاینری پول ندم اما اگه خوب باشه شاید دوباره گول بخورم و بخرم. بی نهایت سپاسگزارم.
27 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صادق اف
سلام.
پیشنهاد من این عطرها هست:
عطر rococo از برند merchant of venice یک عطر کاکائوئی بسیار خوش ساخت و صیقل خورده (اگر تست کردید متوجه خواهید شد منطورم از صیقل خورده چیه). البته پودر کاکائو رایحه اصلیش هست و نه شکلات و وانیل. برای همین فضای عطر کمی تیره و متین هست.
عطر بوکانرا از اورتوپاریسی هم میشه گفت بلک افغان شکلاتی هست.
عطر مرسدس بنز کلاب بلک وانیل تیره انفجاری .
عطر والنتینو اومو (نسخه معمولی و نه اینتنس) به نظر من در فضای مشابه گرلن ل اینستنت اکستریم هست. همینطور دیور هوم اینتنس، مخصوصا نسخت ۲۰۰۷ اگر گیر بیاد.
27 خرداد 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Ma3ooud صادق اف
سلام خوبی
نمی‌دونم در این مدت کار مورد علاقه پیدا کردین یا نه
دو کار انفجاری پیشنهاد میدم
تیری موگلر پیور تونکا
مونتال چاکلت گریدی
11 آبان 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi alireza .xx

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سال۵۹ سینما دیاموند مشهد فیلم میخواهم زنده بمانم با بازی سوزان هیوارد را روی پرده آورد،یه آقایی کنار من نشسته بود که عطر بسیار خوشبو وبا کلاسی استفاده کرده بود،این عطر رو که امروز استفاده کردم یاد اون خاطره افتادم،خوشبو،با کلاس،تند و مناسب برای مهمانی،گولتیری تو عطرهاش از ترکیبات روغنی استفاده میکنه که تجربه قبلی را با اورتو پاریسی سمینالیس در این زمینه دارم،فکر کنم جهت افزایش طول عمر عطر بعد از استفاده است.
بهر جهت عطری است که ارزش تهیه داره
28 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : نازی جاوید صادق اف

با درود خدمت دوستان بله کارهای ناسوماتو سنتتیک هستن رایحه رو بازسازی میکنن برای نمونه خود شرکت به روشنی گفته رایحه مشک در سیلور مشک رو بازسازی کرده چون برای مشک بایستی از شکم گربه زباد یا آهو تهیه کنن که اینکار اصلا بصرفه نیست یا مثلا دیگه شرکتی نمیاد عصاره عنبر رو از نهنگ بدست بیاره!!ولی برخی شرکتها بله بر کار طبیعی اصرار دارن مثل شرکت کرید برای همین تو ترکیب عطراشون مشک و عنبر نمی بینید اگه هم بسازن حتما از گربه و آهو درمیارن چون بالای ۲۵۰سال کارشونه!شرکت کرید برای تهیه یک لیتر عصاره خالص گیاه شمعدانی دوهکتار زمین کشت رو گیاه شمعدانی میکاره!!!یه دلیل دیگه سنتتیک بودن کارهاش عبارت 36m یا 24m روی عطرهاش هست که بمعنای استفاده از محصول بمحض اولین استفاده تا ۲۴ ماه یا ۳۶ ماهه که من فکر میکردم بجای ناپایدار بودن ترکیبات طبیعی عطرهاس که بهتره اینجور اصلاح کنم بخاطر ناپایدار بودن ترکیبات شیمیایی رو محصولات آرایشی بهداشتیه،،، که شما فرضا برای نمونه این علامتها رو روی عطرهای شرکت کرید نمیبیتید
24 بهمن 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ب.الف آلالیتا
۹۷ درصد عطرها ساخته شده در آزمایشگاه ها و لابراتوار هاس
حالا اگه واقعا ضرر دارن و بدرد نخور هستن کلا نبایست استفاده کرد
وگرنه اگر بهداشتی و استاندارد هستن اشکالش چیه
11 آبان 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : غزال alireza .xx
سلام دوست عزیز
من نمیدونم این اطلاعات رو از کجا میارید چون سال هاست استفاده از مواد اولیه حیوانی اصل مثل سیوت و مشک غیر قانونی شده و این مواد به صورت آزمایشگاهی تولید و استفاده میشه. (منبع: سایت sylvaine-delacourte )
به خاطر همین از یه سالی به بعد همه ی عطر ها رایحه هاشونو به شدت تغییر دادن و هنوز هم تغییر میدن چون هر ساله استفاده از مواد بیشتری توی عطر مثل آلرژی زا ها ممنوع و غیر قانونی میشن.
علاوه بر اینکه استفاده از این نچرال ها به صرفه نیست, بسیار غیر انسانی و وحشتناکه. مثلاً برای بدست آوردن سیوت، گربه ی بیچاره رو توی قفس های بسیار کوچیک نگهداری میکنن و هر چند روز یکبار برای استخراج سیوت داخل ناحیه مقعدیشو خراش میدن که بسیار دردناکه (منبع: سایت Living cruelty free)
کرید و هیچ شرکت دیگه ای هم هیچ وقت مواد اولیه خودشو اینطوری توصیف نمیکنه که اجازه فروش بهش ندن و مشتریاشو از دست بده و حتی تو سایت خودش ادعا می‌کنه cruelty free هست.
09 خرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ف.الف Sama

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟