NASOMATTO - Baraonda

ناسوماتو برائوندا (باراوندا)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35570
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ناسوماتو
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-35570
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 165
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    60
  • نمی پسندم
    13
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    26
  • + 45 سال
    10
  • روزانه
    7
  • رسمی
    29
تعداد رای های ثبت شده : 202
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پرفیوم ناسوماتو باراوندا که خالق آن الساندرو گوالتیری است، ریشه در آسیا دارد و عطرها و آمیزه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. این عطر که هم مردانه و هم زنانه است، به هر رویدادی عنصری شیک و خاص می‌بخشد. نُت‌ای که بیشتر مصرف‌کنندگان آن را تشخیص می‌دهند، ویسکی است که بعد آن عنبر صنعت می‌آید که به پنیرک مشک نیز مشهور است. عطر ویسکی خیمه دودی تحریک‌برانگیزی روی پنیرک مشک گازدار و عنبر صنعتی می‌زند. این اثرهای تاریک با اسانس‌های مختلف چوب، رز، و ابروکسان تکمیل می‌شوند. عطرهای ناسوماتو به خاطر طراحی شیک هم در زمینه عطر و هم شکل ارائه مشهور هستند. درواقع ناسوماتو یکی از تنها معدود برندهایی است که مرتب عطرهای هم زنانه و هم مردانه به بازار عرضه می‌کند که در هر مناسبتی استادانه ما را همراهی می‌کنند. برائوندا مانند بسیاری از عطرهای ناسوماتو به شکلی نامحسوس هم عطرهای به شکل سنتی زنانه و هم مردانه را با هم ترکیب می‌کند و بویی قوی و دلبرانه خلق می‌کند که همتایی ندارد. برائوندا می‌تواند اثری شیک به هر مناسبت بیفزاید.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند ناسوماتو
عطار الکساندرو گولتیری
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ هلند
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، رز ، روایح چوبی، گل ختی ، آمبروکسان، ویسکی
نمره کاربران
Baraonda-ناسوماتو برائوندا (باراوندا)
رایحه
8.4
60 رای
ماندگاری
8.8
60 رای
پخش بو
8.6
60 رای
طراحی شیشه
8.9
59 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ناسوماتو
اخبار برند ناسوماتو
عطرگرام
نظرات کاربران (40 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.

Baraonda
Nasomatto

همین ابتدا کاملا هرم بویایی ای که گوالتیری پیشنهاد داده رو بریزیم دور و اون رو طبق معمول شوخی گوالتیری با تازه رونویس ها بدونیم. به شامه ی خودمون اطمینان کنیم.
بارائوندا مسیری از تولد و بلوغ یک رایحه ی چوبیه. مسیری که با استیل پروپیونیل و نمایی toaste-نمکی-وتیوری و کاراملیک از نوع سوخته و شبه پودری آغاز میشه و بلافاصله به بلوغی چوبی-روغنی-زبر میرسه که توسط صندل وود، میخک، ادویه، جوز هندی و شاید شاید اورنیل شکل گرفته و دقیقا از همین نقطه رو به سمت تیز شدن اما در عین حال شخصیت پذیرفتن، لوکس، زنده و ریچ شدن قدم بر میداره و برای ایجاد این فضا سراغ توهمی از مش.روب میره. رام؟؟ مگر اینکه هرگز شیشه ی رام رو از نزدیک ندیده باشید که اینو بگید. گوالتیری مشخصا و واضحا سراغ میکسی از وانیل و دارچین میره که با بخور اوکموس و رایحه ای سنتتیک و شبه فرویتی که با اندکی هل و رزین شیرین کندر قاطی شده، ساخته شده. رایحه ای فرویتی که نمیتونم متوجه بشم چیه اما یقین دارم در میان فورانون ها تجربه ش کردم و گسیلی فرویتی-شیرین-کافوری-سولفوری-اورینی و گس داره و فضای این رایحه ی مشر..وبی رو کمی چرب، نسبتا شه..وانی، چرک،انمیالیک(؟!) و مرموز میکنه و در نهایت از چوب شیرین و اسپایسی اولیه ، چوبی شه..وانی و لوکس میسازه که نیمرخی از چرم داغ رو هم تداعی میکنه. داستان این کار نسبت به دیگر ساخته های گوالتیری متفاوت هست. عدم توجه گوالتیری به پچولی و عود در این تیپ عطرها باور نکردنی و تازه ست. شاید اون رایحه فرویتی تلاشی سنتتیک برای خلق لانگ شاتی از عود بوده باشه اما هر چه هست از استراکچر عود و تصویر پچولی خبری نیست. بارائوندا رو باید به کتگوری وودی-اسپایسی و تا حدی اورینتال وودی سپرد و در توضیح اسپایسی ش کاتالوگ ضمیمه کرد چرا که حداقل شش ترکیب سنتتیک یا طبیعی اسپایسی مختلف درش قابل ردیابیه که اینها کمک میکنن عطر فضای مشر..وبی رو در قالب یک پوشش و نه یک کالبد بر خودش ببینه. پوششی که نازک ولی در عین حال سنگین و خوش ساخت و داغ هست.
بارائوندا لوکس هست و با معیارهای ما برای واژه ی "لاکچری" تقریبا خودش رو تطبیق میده و این شاید اولین تجربه ی واقعی گوالتیری برای خلق لوکس بوده. چرا که او از جمله عطاران "آنتی لاکچری" محسوب میشه.
خوشم اومد ازش. بازی کوتاه و جالب و ساده ش رو خوشم اومد.
7 از 10
11 مرداد 1396 پاسخ تشکر
49 تشکر شده توسط : علی Mahmoudreza ganjali

من این کار رو خیلی دوست دارم.ترکیب وی س ک ی و نتهای چوبی منجر به خلق عطر خیلی زیبایی شده است ولی شیرینی این کار برام آزار دهنده ست.
خیلی لوکس،ریچ و دوست داشتنی هست ولی ایکاش میشد شیرینی رو از این کار حذف کرد یا دست کم دوزش رو کم کرد.
برای کسانی که عطرهای بوزی و شیرین رو دوست دارند صد در صد پیشنهادش میدم.
پخش و ماندگاری خوبی هم داره.
نمره ی من هفت از ده
18 مرداد 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : اشکان کیانی Reza2000

بهترین عطر ژانر چوبی-م ش ر و ب ی که حقیقتاً لوکس و ریچ هست.
امشب دوباره بعد از گذشت ۶ ماه دوباره تستش کردم.شیرینی این عطر واقعاً قابل تحمله.
چیزی که منو حیرت زده کرد خط بوی عجیب این کار هست!
04 آذر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : اشکان کیانی .......

سلام دوستان،من این ادکلن رو تهیه کردم و از بوش و ماندگاریش خیلی راضی هستم،از دوستان کسی ادکلنی با همین ژانر مش رو بی وبا همین کیفیت سراغ داره معرفی کنه؟قیمت مهم نیست
14 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر

سلام دوستان.کسی عطری مشابه برائوندا با همین کیفیت ولی حجم بالاتر با نت مشروبی سراغ داره که پیشنهاد بده؟
17 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
جناب نوریان lubin korrigan رو تست بفرمایید با برائوندا تفاوتهایی داره اما یک کار مشروبی خیلی عالیه.در ضمن 100 میل هم هست و همون حدود قیمت برائوندا
17 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ذبیح نوریان
سپاسگزارم آقای علیزاده عزیز
18 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
جناب نوریان
کارهای بوزی خوب تو رسته عطرهای نیش زیادن ولی لزوما فضایی نزدیک به باراوندا ندارن. کیفیت خاص این عطر به شامه من حاصل ترکیب نوت و.ی.س.ک.ی و امبر یا نوتهای امبرسان (مثل امبروکسان) هست. نزدیکترین کاری که توی این فضا به ذهنم میرسه ambre Russe از پارفوم دمپایره، چند کار بوزی شاخص دیگه:
Lubin idol
Roja dove Enigma
Atelier cologne gold leather
Menditerrosa ld
این چند تا کار امبری هم احتمالا به سلیقه تون بخوره :
Ambre Fetiche Annick Gothal
Guerlain ambre eternel
Perfuma Roma Ambra aurea
امیدوارم به کارتون بیاد. موفق باشید.
18 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Rezvani 09920340540
ممنون از راهنماییتون م.س عزیز
18 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر

امشب این کار و تست کردم . از فروشنده ادکلن هایی با رایحه مشروبی حالا از هر نوعش خواستم که سه کار رو آورد اما تنها وتنها این کار نظرم رو جلب کرد. فوق العاده کار شده . نوت مشروبی ( وی سکی ) اینکار خیلی خیلی خوب و واقعی و حتی میشه گفت لوکس کار شده . بوی خیلی خوبی داشت اما قیمت این ادکلن و حجم اون ادم رو به فکر دوباره میندازه
30 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی

سلام . یه عطر فوق العاده با پخش زیاد و موندگاری عالی
این عطر طبعش گرم به همین دلیل فقط تو پاییز و زمستون میشه ازش استفاده کرد
04 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی .......

با سلام خدمت دوستان عزیز و م.س گرامی

لطفا اگر امکان داره این عطر را ریویو فرمائید.بسیار ممنونم
17 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
دکتر گرامی،
ریویو ایکاروس تو همین صفحه موجود هست. من فقط برداشت خودمو اضافه میکنم. باراوندا یک عطر بوزی بسیار خوش ساخت هست که هم عطربازها خوششون میاد و هم برای عامه مردم خوشاینده. شروعش خیلی الکلیه و از همون اول دیکته میکنه که با چه چیزی طرفین ولی نوت م.ش.روبی اینجا خیلی تر تمیز و شسته رفته نیست، همراهی مشک و چوب یه حالت زمینی و کمی انیمالیک بهش میده این اون م.ش.روبی نیست که توی بطری میخرین بلکه بیشتر شبیه نوشیدنی هست که مثلا وایکینگها ممکن بود تو اون جامهای شاخ مانندشون برای هم سرو کنن. یه حس ارجینال و ناب توش وجود داره که برای شخص من خیلی خوشایند بود. در ادامه قدرت نوت بوزی عطر کم میشه و هر چی به درای داون نزدیک میشیم مشک و امبر بروز بیشتری پیدا میکنن. پرفورمنس عطر خوبه، ماندگاری حدود شش ساعت و پخش بوی بالا تو ساعت اول داره ولی مهمتر از همه رد بوی دلچسبی هست که ازش بجا میمونه. بین اونهایی که تست کردم این بهترین کار نازیماتو هست بنظرم.
22 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Rehabo Mayis
سلام چشم من این کار رو دارم پخشش فوق العادس ماندگاریشم که حرف نداره یه کار م ش ر و بی عالیه خلاصه بوی کاملا مردونه ای نداره به نظرم زنا هم میتونن استفاده کنن یخو بو عطر مون گرلن میده به نظرم خلاصه بگم که
پخش 9 از 10
ماندگاری 10 از 10
ارزش خریدش چون حجم عطر کمه بهش 5 میدم
24 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ‌آرش .......

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
یک عطر بوزی خوش ساخت و خوشمزه ای هستش که کاملا یونی سکسه و اصلا مردونه نیست. بسیار شیرین بود برای من ولی شیرینیه زیادش قابل تحمله و اذیت نمیکنه. میشه کفت عطر مجلسی و شیکی هستش و بازخورد خوبیم به همراه داره ولی اصلا نمیشه روزمره استفاده کرد خسته کننده میشه . پخش و ماندگاریشم خیلی خوب بود. در کل اگر شیرینیه کمتری داشت خیلی بهتر میبود. با توجه به حجم و قیمت زیاد الانش ارزش خرید کمه به نظرم .
از دوستانی که اطلاع دارند اگر عطری تو همین سبک با شیرینی کمتر سراغ دارند بی زحمت اطلاع بدند.
22 شهریور 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : نیما سوشیانت
باید اضافه کنم این کار خیلی خوش بازخورده و واقعا در گذر زمان و عادت کردن بهش خیلی وابسته کننده میشه و بسیارم مجلسی و شیکه. پخش و ماندگاریش واقعا خیلی قویه و خط بوی خوبیم به همراه داره
28 شهریور 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : نیما mme
شاید خیلی زیاد دارم تاکید میکنم روی پخش و ماندگاریش ولی باور کنین اینترلود رو میذاره تو جیبش . اصلا عجیبه عطری بعد از گذشت 3 روز هنوز کنار لباس رد بشی بوش رو به طور واضح بفهمی!! تستی انجام دادم بین اینترلود و این کار روی دو لباس در اتاقی سرد . واقعا جالب بود . حتی رایحه هم با گذر زمان برام عالی شد.
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : نیما سوشیانت
بله کاملا درسته ولی یکی از تفاوتش با اینترلود اینکه این عطر همه پسندیه ولی اینترلود نه یا دوستش داری یا ازش متنفر میشی و فاصله میگیری
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad پارسی

نمیدونم این کار شباهتی به تام فورد عود وود داره!
وقتی تام فورد عود وود و ناسوماتو برائوندا تست میکنم تفاوت زیادی نمیبینم بینشون.
08 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
درود دوست عزیز
با احترام به نظرتون ولی بنده شباهت خاصی بینشون نمیبینم.در حقیقت فضا و کانسپت این دو عطر باهم متفاوته.
09 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : mme پارسی
باید اصلاح کنم نظرم رو،سمپل تستر عود وود رو اشتباها به جای عود وود فرستادن برام،بخاطر همین برای جای تعجب بوده شباهتش به عود وود،این کار بوی شیرین و قند و شاخه نباتی داره.
03 آذر 1399 پاسخ تشکر
سمپل عود وود رو به جای عود وود فرستادن بعد شباهتش به عود وود...!!!
03 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی Amir Mohammad

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟