GUERLAIN - Le Bouquet de la Reine

گرلن له بوکت د لا رئن

زنانه
کد کالا : ATR-34562
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34562
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کاخ ورسای و کمپانی گرلن به‌منظور احیای فعالیت‌های سلطنتی کاخ ورسای تصمیم گرفته‌اند که با همکاری یکدیگر، عطرهای محدود و شماره‌دار خاصی را تولید کنند که فقط از طریق اشتراک‌های ویژه به فروش مي‌رسد. «له بوکت د لا رئن» (به معنای دسته‌گل ملکه) را تیری واسر (عطرساز اختصاصی کمپانی گرلن) خلق کرده است؛ عطری ویژه که زاده نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها و تلاش مشترک دو میراث‌دار قدیمی فرانسوی است؛‌ میراث‌دارانی که تخصص و کیفیت ناب فرانسوی را برای شما به نمایش می‌گذارند. این عطر انحصاری و ویژه فقط از 17 فوریه 2016 تا 17 می 2016 برای فروش در دسترس قرار داشت.

تیری واسر برای خلق «له بوکت د لا رئن» از باغ‌های کاخ ورسای و تریانون الهام گرفته و عصاره‌های ناب مختلفی را با دقت و وسواس انتخاب کرده است. نت یاس برجستگی ویژه‌ای در این عطر دارد چراکه یکی از گل‌های محبوب ملکه ماری آنتوانت بوده و محل اقامت او، پتی تریانو، با همین گل‌های زیبا آراسته می‌شده است. این عطر با نت‌های هسپریدی و طراوت‌بخش صمغ گالبانیوم و ترنج شروع می‌شود و در ادامه به نت هوس‌انگیز یاس چمپا می‌رسد که در کالابریا کشت می‌شود. این نت‌های برگرفته از گل‌های بهاری هم این مجموعه را به کمال می‌رسانند: گل برف، فریزیا و گل پنجه‌مریم. نت‌های پایانی «له بوکت د لا رئن» را هم مشک سفید و کهربای روشن ساخته‌اند. این عطر را می‌توان نوعی نوآوری در عطر Cour des Senteurs Versailles معرفی کرد که قبلا توسط کمپانی گرلن عرضه شده بود.

«له بوکت د لا رئن» در اندازه 125 میلی‌لیتری و در قالب بطری‌های کلاسیک چهارگوشه عرضه شده است که درواقع نوعی بازسازی براساس بطری عطر Rue de la Paix (تولیدشده در سال 1908) به‌شمار می‌رود. طراحی آن بطری قدیمی را کمپانی «ورری بروس» (تأسیس‌شده در 1892) انجام داده بود و در این ادیشن جدید با مدالیون Sun King آراسته شده تا نمایانگر شکوه و درخشش لویی چهاردهم باشد؛ پادشاهی که بارگاه سلطنتی را از پاریس به ورسای منتقل کرد تا استقلال‌طلبی خودش و کناره‌گیری‌اش از جنگ‌های میان اشراف را آشکار کند. مدالیون Sun King که توسط لویی چهاردهم استفاده می‌شد، از آپولون (خدای یونانی خورشید) الهام گرفته شده است که نقش مهمی در هنرهای مختلف داشت.

برند گرلن
عطار تیری واسر
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، صمغ گالبانیوم، نارنگی
اسانس میانی فریزیا ، ترکیبات سبز ، یاس، گل برف ، گل پنجه مریم ، هلو
اسانس پایه مشک ، کهربا
نمره کاربران
Le Bouquet de la Reine-گرلن له بوکت د لا رئن
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟