AIGNER - Aigner No 1 Platinum

اگنرنامبر وان اینتنس پلاتینیوم

مردانه
کد کالا : ATR-34280
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : اگنر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-34280
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
130,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    6
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 18
توضیحات

نامبر وان نمادی از مهارت است و ستایش خاصی را از میراث عطرهای اگنر به نمایش می‌گذارد. این میراث در عطری مردانه تجسم یافته است که همچون گوهر اصیلی از جنس جلوه‌های لوکس، سویه‌های ناب و لطافت طبع می‌درخشد.

نامبر وان اینتنس پلاتینیوم درواقع ادیشن جدیدی متعلق به کالکشن اگنر نامبر وان است که تجملات، کیفیت و مدرنیته را از نو تعریف می‌کند و کاملا با فلسفه اگنر نامبر وان همخوانی دارد.

نامبر وان اینتنس پلاتینیوم سرشت نامبر وان اصلی را با خود دارد، درحالی که قدرت عناصر اساسی زمین را در حالت طبیعی خودش تقویت می‌کند. پلاتینیوم همان فلز زیبا و نقره‌ای‌ـ‌سفیدی است که همچون نمادی برای عناصر سرد، استحکام و خلوص آشکار می‌شود.

مردان علاقه‌مند به نامبر وان اینتنس پلاتینیوم نماد موفقیت، عملکرد عالی و استحکام هستند. دستاوردها و موفقیت‌های او به عزم و اراده او مرتبط هستند.

این عطر مردانه و قوی که حالتی فلزی و خنک دارد، شما را با آکوردهای ترنج، ترکیبات اُزونیک و برگ‌های نعناع تحت تاثیر قرار می‌دهد. مایه‌های چوبی و ادویه‌ای هم ژرفا و ماندگاری بالایی به آن می‌بخشند.

نت‌های آغازین هیجان‌انگیز با نارنگی ماندارین، ترنج، ترکیبات اُزونیک، پرتقال، تمبر هندی،‌ هل، فلفل سیاه، گل میخک و برگ‌های نعناع شروع می‌شوند تا طراوت گرما‌بخش مدیترانه را در این عطر زنده کنند.

روایح چوبی و ادویه‌ای در نت‌های میانی با هل، گشنیز و فلفل سیاه برجسته می‌شوند و در بافت گرم و لطیف نت‌های پایانی به آکورد کهربای کریستالی، وانیل، چوب گایاک، صمغ کندر، نعناع هندی، چوب صندل، خزه، کشمران، چوب‌های کمیاب و مشک‌های گران‌بها می‌رسیم.

طراحی بطری همان عنصر پلاتینیوم را منعکس می‌کند، با جلوه‌هایی بازتابدار، قوی و چشمگیر. بسته‌بندی این عطر هم از همان طراحی اگنر نامبر وان پیروی می‌کند اما حالت‌هایی چشمگیرتر و خیره‌کننده‌تر دارد که از بازتاب پلاتینیوم بطری سرچشمه می‌گیرند.

کمپین تبلیغاتی نامبر وان اینتنس پلاتینیوم، حس خنکای نهفته در بافت فلزی بطری را به تصویر می‌کشد و همزمان استحکام، سبک خاص و ظرافت درونش را برجسته می‌کند. ترکیب سنگ مرمر و چوب حالتی گرم به این طراحی بخشیده‌ است و در برابر انعکاس پلاتینیوم قرار می‌گیرد. این طراحی، اعتمادبه‌نفس خونسردانه‌ای را برانگیخته می‌کند و احساس مدرن بودن و امروزی بودن را منتقل می‌سازد.

نوع عطر ادو تویلت
برند اگنر
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، نعناع ، هل ، ادویه گل میخک ، فلفل ، کیوی ، ترکیبات اوزونیک
اسانس میانی هل ، گشنیز ، روایح چوبی، فلفل ، ادویه جات معطر
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی، چوب گایاک، صمغ کندر ، کشمران
نمره کاربران
Aigner No 1 Platinum-اگنرنامبر وان اینتنس پلاتینیوم
رایحه
6.4
5 رای
ماندگاری
5.2
5 رای
پخش بو
4.8
5 رای
طراحی شیشه
6.4
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اگنر
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
درود
اگنر نامبر وان پلاتینوم
یک چوبی-فوژه
شباهت بسیار به پگاسوس با اون ترکیبِ بادام و وانیل ، البته ملایمتر و با پرفورمنسی بسیار پایینتر. مناسب دوستداران کارهایی مثل ساواژ و پگاسوس که میخان هزینه ی کمتری بکنند و یک عطرِ دمِ دستی داشته باشند.
شخصا مورد پسند من نیست ولی میدونم به خاطر محبوب بودنِ مشابهینش احتمالا این عطر هم مورد اقبالشون قرار بگیره . البته تکرار کنم که پرفورمنس ضعیفتری داره .
یک نکته ی جالب در مورد سمپل این عطر هست که همون شیشه ی کوچک والفِ قوی و خوبی داره و برعکس خیلی از برندها که عطرهایِ گرونتر اما شیشه سمپلهای نامناسبی دارن ، این برند در این زمینه خوب کار کرده و مقدار مناسب و کافی از هر پاف شاید به این خاطر هست که پرفورمنس عطرها خوب نیستند و اینجوری میخان با پاشش مقدار زیادتری از سمپل ، یه جورایی راضی کننده تر به نظر برسه.

اولین عطری که از این برند داشتم اگنر فرست کلس بود.
مرکباتی که مثل بیشتر عطرهای فرش مرکباتی تند شروع میشد و در درای داون بی نظیر به پایان می رسید. حیف که پرفورمنس ضعیفی داشت .هنوزم ته شیشه ازش دارم.
این کار اما نظرمُ نگرفت.
در چند روز گذشته سه چهار کار تست کردم که در زمان خرید سمپل ، به کارگیری میخک از اونها نظرمُ جلب کرده بود اما جالب اینجاست که آیتم قدرتمندی همچون میخک ، که در روال طبیعی اگر در عطری به کار رفته باشه ، اجازه ی کار به آیتمهایِ دیگه نخواهد داد، در اینجا محو هست. به نظر میرسه که معرفی آیتمهای تشکیل دهنده ی عطر نمادین هست و نباید اونُ خیلی جدی گرفت.
شاداب باشید
08 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهدی جمشیدآرام
سلام آقای پارسی . از کارهایی که بهم معرفی کردید ساواج رو خیلی دوست دارم . اولش تو یه عطرفروشی تست کردم اولش گفتم آخه این چه عطریه بعد یه ساعت اینقدر خوشم اومد از بوش که از یکی از سایتهای دکانت فروشی تو اینستاگرام ۵ میلشو خریدم. فعلا زورم نمی رسه ۱۰۰ میلشو بخرم به نظر شما این خیلی شبیهشه
اگر شما تایید می کنید این عطرو بخرم چون خیلی به صرفه تره
13 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
درود بر جاویدانِ گل
عزیزم سمپل این عطر موجود است و با قیمتی پایین میتونید تهیه کنید . شبیه است اما کیفیت بالاتر ساواژ در قیاس با این عطر مشهوداست. اگر خیلی از ساواژ خوشت اومده این کار میتونه راضی کننده باشه.
13 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایوب مختاری مازیار
از ادکلن های که بهم معرفی کرده بودید ساواج و لالیک وایت و چمپیون ازشون دکانت خریدم. جیوانچی پلی و فرست کلاس تو ادکلن فروشی تست کردم و پروفومو را یکی از فامیل استفاده می کنه که خیلی دوسش دارم.
از میان همه ی اینا ساواج و پروفومو از همه بهتر بودن.
اگر دوباره بهم لیست بدید خیلی ممنونت میشم.
14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد مازیار
درود دوباره بر تو پسر گل
عزیزم تاکید دارم بهت که تا میتونی سمپل و دکانت‌ بازی کن‌و به این راحتی ادکلن حجم بالا نخر . از دنیای زیبایِ روایح لذت ببر. همون پولی رو که میخای صرف خرید ادکلن حجم بالا کنی، صرف نمونه های کوچک اما از چندین عطر کن که به نظرم برایِ یک عاشق عطر معقول ترِ.
خودِ من حدود یک سال و نیم هست که رو آوردم به این کار و خیلی کمتر از قبل عطرِ حجم بالا خریدم . چون زمانی که شما برای نمونه های کوچک میذاری دیگه فرصتی برای استفاده از ادکلن های حجم بزرگ بهت نمیده. خودم از زمانی که وارد عطرافشان شدم ، سرعتِ استفاده از عطرهایِ حجم بالام بسیار کند شدِ چون فرصت بهشون نمیرسه.
دیگه الان به نظر میرسه بتونی برندهایِ نیش و دیزاینر رو تشخیص بدی . اگر در مورد برندی شک داشتی از اساتید یا خودِ من سوال کن. ابتدا سعی کن چند سایت یا فروشگاه(چه حضوری چه مجازی) معتبر پیدا کنی برایِ خرید از اونها. مثلا برای خریدِ سمپل همین عطرافشان با چند تای دیگه که اونا هم بد نیستند. برای دکانت سایتی که با《ت》شروع میشه و با 《و》اسمش تموم میشه‌.
ابتدا دنیایِ دیزاینر رو بچرخ تا هم شامه ی شما از حالت آماتور در بیاد و آمادگی پیدا کنه برای ورود به دنیایِ زیباتر عطرهای نیش و هم اینکه علامت سوالهای ذهنت درباره ی بعضی از عطرهایِ برندهای موردتوجهت ، پاسخ داده بشه.
یک نکته ی جدی تر اینکه حتما برایِ خودت مشخص کن ، یعنی تا حالا بهش رسیدی که از چه سبک بوهایی خوشت میاد‌ . اون رایحه ی خاص میشه برات رفرنس یا منبع. حالا دونسته سراغ عطرها میری و عطرهایی که بیشتر علاقه مند هستی رو تست میکنی.
مثلا خودِ من که از تونکا لذتِ خیلی کمی می برم ، ابتدایِ قضیه اصلا دقت به این قضیه نداشتم و هر عطری که نظرمُ جلب میکرد ولو برایِ باتلِ خاصش سمپل یا دکانتش رو میخریدم. بعد زمانی که نوبت تستش میشد میدیدم مثلا تونکا داره و تونکا در اون برجسته هست و من نمی پسندیدم. خب قبل از خرید نمونه ی کوچک اگر به اجزایِ تشکیل دهنده ی عطر دقت کرده بودم ، بهتر میتونستم تصمیم بگیرم. البته بعضی آیتمها در عطر بولد یا برجسته نیستند و برای تشخیص این قضیه میشه به پیامهای زیر عطر رجوع کرد یا از دوستان عطرافشانی پرسید و بعد اقدام به خرید نمونه ی کوچکش کرد. البته شخصا از ماجراجویی در عطرها به صورت جداگونه لذت میبرم و اینکه نمونه ی اون عطرُ بخرم و بعدا متوجه بشم که چه فضایِ رایحه ای داره بیشتر برام لذت داره.

سعی کن دیگه از حالا ماجراجوییت رو شروع کنی اما مواظب باش سراغ عطرهای نیش و دیزاینر های سطح بالا مثل کرید و تام فورد و ... فعلا نرو‌.
سوالی داشتی دوباره در خدمتم گل.
شاداب و پیروز باشی
14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ایوب مختاری سهیل میراحمد
چه خاکی چه مشتی آدم روش میشه ازت سوال کنه.حالا باهات کاردارم
14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایوب مختاری پارسی
ببخشید فقط یه سوال دیگه
عطر امضا یعنی چی
14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
درود بر آقا مازیار گرامی
خواهش میکنم جناب. خوشحالم که از من خشنود هستید. اینجا همه خوبن. بی تعارف میگم همه خوش خلق هستند. امری باشه در خدمتیم اما یک حقیقت اینکه اطلاعات عطریِ من از خیلی دوستانِ دیگه در عطرافشان پایینترِ. بحث شکسته نفسی نیست اما من علاقه ی شدید به عطر دارم به همین خاطر هر عطری ولو دیزاینریِ سطح پایین هم که باشه دوست دارم در موردش صحبت کنم . اسم نمی برم ولی مشخصه که بیشتر بچه های فعال که همین الان هم فعالیت دارند صحبتهاشون حول محور عطر بسیار سطح بالا و بیشتر نیش هست که بیشترِ اونهارو من تست نکردم. دوست دارم با حوصله و گذران وقت بیشتر در عطرها غوطه ور باشم وگرنه دسترسی به خیلی از دکانتها یا سمپلهاشون دارم. حتی خیلی از اون هارو خریدم و گذاشتم سرِ فرصت برم سراغشون.
مثلا وقتی به صفحه ی علاقه مندی شما سرک کشیدم ، دیدم خیلی از عطرهای محبوب شمارو اصلا تست نکردم.
پس به نظرم شما اگر سوالی داشتید در پیج من از مخاطب عامِ عطرافشان بپرسید مطمئن باشید بچه هایِ اینجا آنقدر متواضع و به قول خودتون مَشتی هستند که اگر بدونند حتما جواب میدن. من هم اگر بدونم صددرصد در خدمتم.
سلامت باشید
14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر Jamal nazemi
درود بر جاویدان گل
امضایِ شما معرفِ شماست. هر کجا که امضای شمارو ببینند به یاد شما می افتند.
عطر امضا یک مفهوم مجازی است . یعنی اینکه هیچ عطری نمیتونه دقیقا برای یک شخص ساخته شده باشه و یا رایحه ی اون عطرفقط و فقط یادآورِ شما باشه . اما تلویحا ممکنه استفاده ی طولانی مدت از یک عطر به این امر منجر بشه . مخصوصا اگر اون عطر هایپ یا فراگیر نباشه و در واقع افرادِ زیادی از اون استفاده نکنند.
در به کارگیری عطری برای عطر امضا باید به یک نکته ی مهم توجه داشت، اون هم اینکه شما باید به قدری شیفته ی یک عطر باشید که استفاده ی طولانی مدت از اون شمارو خسته نکنه.
جاویدان عزیز من خودم شخصا قائل به عطر امضا نیستم به دلایل مختلف و هیچ امتیازی نیست که شخصی حتما عطر امضا داشته باشه‌.
پیروز باشی
15 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ایوب مختاری حبیب جوانشیر
درود بر جاویدان گل
امضایِ شما معرفِ شماست. هر کجا که امضای شمارو ببینند به یاد شما می افتند.
عطر امضا یک مفهوم مجازی است . یعنی اینکه هیچ عطری نمیتونه دقیقا برای یک شخص ساخته شده باشه و یا رایحه ی اون عطرفقط و فقط یادآورِ شما باشه . اما تلویحا ممکنه استفاده ی طولانی مدت از یک عطر به این امر منجر بشه . مخصوصا اگر اون عطر هایپ یا فراگیر نباشه و در واقع افرادِ زیادی از اون استفاده نکنند.
در به کارگیری عطری برای عطر امضا باید به یک نکته ی مهم توجه داشت، اون هم اینکه شما باید به قدری شیفته ی یک عطر باشید که استفاده ی طولانی مدت از اون شمارو خسته نکنه.
جاویدان عزیز من خودم شخصا قائل به عطر امضا نیستم به دلایل مختلف و هیچ امتیازی نیست که شخصی حتما عطر امضا داشته باشه‌.
پیروز باشی
15 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر Jamal nazemi

دوستان عرض ادب
این عطر ارزش خرید داره ؟ میخواستم تهیه کنم نظرتونو میخواستم ...
16 آذر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ایوب مختاری
سلام متین جان

کلا Aigner کار های خوش پوش و همه پسندی تولید میکنه، ولی با پرفورمنس متوسط،بنظرم این کارش از بقیه بهتره


فرش و مرکباتی (تاحدودی)
چوبی ادویه ای(ملایم)
متین و خوش بازخورد
حس آرامش و سرزندگی به آدم منتقل میکنه

پخش بوی متوسط (2ساعت)
ماندگاری حدود 6 ساعت

مناسب بهار و تابستون و اوایل پاییز
بیشتر مناسب استفاده روزانه، ولی برای قرار های رسمی هم میشه استفاده کرد

بنظرم با توجه به قیمتش حرف نداره


03 دی 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ایوب مختاری رضا یگانه

8
رایحه
4
ماندگاری
3
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام و عرض احترام خدمت عطرافشانیهای دوستداشتنی
چند روز پیش ای کار رو تهیه کردم.نسبت به قیمتش واقعا میارزه و به عنوان یک عطر دم دستی میشه چهار فصل در طول روز ازش استفاده کرد.پخش بو و ماندگاریه جالبی نداره.بازخورد خوبی هم میشه ازش دریافت کرد.
20 فروردین 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سولماز علی رشوند

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟