GIORGIO ARMANI - Armani Prive Cuir Majeste

جیور جیو آرمانی پرایو کوئر مجست

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34086
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34086
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی جورجیو آرمانی در ژولای 2016 از عطر «کوئر مجست» رونمایی کرد که عطری جدید از مجموعه لوکس «پرایو» است و به‌طور انحصاری در مراکز خرید لوکس Harrods به فروش می‌رسد. عطرهای کالکشن پرایو به‌واسطه استفاده از ترکیبات گران‌بها و کمیاب و همچنین بطری‌های لوکس و درعین‌حال ساده برجسته شده‌اند. عطر «آرمانی پرایو کوئر مجست» هم به‌عنوان عطری هوس‌انگیز و مدرن معرفی شده که به شهر لندن و تاریخچه، فرهنگ و میراث کهن آن تقدیم شده است.

آمیزه غنی، خلسه‌آور و گرم این عطر یونی، از انبوه روایح چوبی، گل‌فام و همچنین تنباکو شکل گرفته است. نت‌های اولیه را روایح میوه‌های خشک‌شده و دودی می‌سازند که گرمای ویژه‌شان را از روایح چرم و تنباکوی آمیخته‌شده با گل اوسمانتوس می‌گیرند. نت‌های میانی هم از رایحه رز سنتیفولیا و آکورد وانیلی غلیظ شکل گرفته‌اند. نت‌های پایه هم به‌واسطه روایح عود و خزه بافتی شگفت‌انگیز یافته‌اند.

برند جیورجیو آرمانی
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه روایح دودی، گل اوسمانتوس ، خشکبار
اسانس میانی رز ، چرم ، تنباکو
اسانس پایه وانیل ، خزه درخت بلوط ، عود، آمبروکسان
نمره کاربران
Armani Prive Cuir Majeste-جیور جیو آرمانی پرایو کوئر مجست
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یک عطر چرمی فاخر
مدت ها قبل تست کردم، زیاد جزئیات در خاطرم نیست اما بسیار خوشپوش و فوق العاده
ترکیب جالب چرم در سایه وانیل و خشکبار که اول بار اینجا به عنوان اسانس بوییدم
شیرینیش باب میل من نبود، البته عطر بسیار شیرین و یا گورماندی محسوب نمیشه
درضمن این عطر یونی‌سکس هست، لطفا اصلاح بفرمایید
11 دی 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Maary Fatimah

کوئر مجست جورجیو آرمانی عطری گرم ، شیرین ، کمی تلخ و‌ یه نمه تند ...
عطری فروتی ، چرمی ، اسموکی ، تنباکویی ، عودی با ته مایه ی پودری از سنتیفولیا .
اکورد ابتدایی اینکار چرم هست و آرپژ و نتی که بمحض اسپری باز میشود میوه های خشک میباشد که بنظرم خیلی شبیه میوه خشک نیست و بیشتر حسی ملس از مارمالادِ زردآلو را القا میکنه .

کوئر مجست مارمالادِ زردآلو با پس زمینه نیمه دارویی را توی یک لایه ی چرمیِ نرم و ملایم باز میکنه و با ابری نیمه تاریک از اسموک روش سایه میندازه و حسی مه آلود بهش میده .
بخوام این فضارو توصیف کنم : تصور کنید یک کاپشن چرمی واکس خورده پهن کردین و با لایه نازکی از مارمالاد زردآلو روی اون رو پوشوندین ، حالا توی ذهنتون هاله ای از دود را متصور بشید که کاپشن پوشیده از مارمالاد را احاطه کرده ، تبریک میگم توانستید تاپ نت عطررا در ذهنتان بازسازی کنید .
چرم اینکار خیلی زمخت و مردانه نیست ، حتی ممکن در نیم ساعت اول با جیر اشتباه گرفته بشه .

چرا چرم در ابتدا شبیه جیرِ ؟
اول باید گفت تفاوت چرم با جیر چیه : چرم در عطرسازی بخاطره اینکه بعضا سینتتیک و اکثرا از طریق ترکیب چند عنصرِ طبیعی شبیه سازی میشه، رایحه آن زیر و بم متغیری دارد، نمیشه یک بوی مشخص برای چرم تعریف کرد و همین درک اون رو پیچیده و بی ثبات میکنه. ما در عطرسازی از چرم نیمه شیرین ، منعطف و پودری داریم تا چرم تلخ ، تارگون و خشک و یا چرم انیمال و دودی ، و یا چرم تند ، تیز و اسپایسی و. و و ... ،
خب حالا چه چیزی چرم را از جیر متمایز میکنه، ما از کجا بفهمیم چرم کار شده یا جیر ؟ ببینید جیر رایحه نرم و مخملی تری نسبت به چرم دارد ، یه کوچلو نمکی میزنه و با لایه ای ملس از حس فروتی زردآلو و کمی لاکتون پوشیده شده ، این فضا گاهی خشک و ته بویی شبیه لواشک دارد ، در بسیاری از عطرای جیری ردپای الدهیدها نیز دیده میشه .
جیر یه حس جالب دارد که میتونم بگم برای من خوشمزه هم هست ، شخصا وقتی رایحه جیر به مشامم میرسه میگم ایکاش واقعی میبود و محکم گازش میگرفتم .
در این عطر دوز بالایی از میوه های خشک رو داریم که آرپژ و پایه اصلی کوئر مجستِ ، این بیس فروتی خیلی به برگ آلو شبیه هست که اوسمانتوس نیز بهش پر و بال داده،
در تاپ نتِ کوئرمجست ، اوسمانتوس با پس زمینه لاکتونی اش و میوه های خشک با بن مایه ی آلومانند و ملسش ، چرم را احاطه و توهمی از جیر را تصویر سازی کردن ، البته در ادامه هرچه به انتها میریم چرم مجدد شکل واقعی خودش را پیدا میکند.

خب برسیم به ادامه بررسی ، خیلی زود و در همون دقایق ابتدایی حس لاکتونیک و شبه فروتی اوسمانتوس با بیس آلومانند عطر همراه و بهش قدرت میده .

در ادامه تنباکویی پیپ مانند رو که وانیل بهش طعم داده حس میکنم ، تنباکویی گرم و وانیلی که از درون چرم بالا میاد و فضا رو محرک و اغواگر میکنه ،
فضایی گناه آلود و وسوسه انگیز که با رایحه ی پودری سنتیفولیا و‌ یه نمه عود همراه و اوردوز میکنه و بشدت سکشوال و شه وانی میشه ، حسی پر از هوا و هوس که ادمو قلقلک میده ،
عزیزانی که مجرد هستند و سفرهای برون مرزی میرن و اونجا سر از کلاب و دیسکو در میارن این عطرو برای اون فضا بهشون پبشنهاد میکنم😉 ،
کوئرمجست پرفورمنس خیلی خوبی دارد اما مناسب استفاده روزانه نیست ، چنین عطری در استفاده روزانه اصلا اون حس محرکش رو نشون نمیده ولی در فضای مناسبش استفاده کنید تا ... .
شخصا اینکارو میپسندم ولی همونطور که گفتم خیلی مناسب استفاده روزانه و حتی مهمانی های رسمی نیست و مهمتر از اینا قیمت نجومی داره که منو از خرید منصرف میکنه .

[EDITED] 1400/11/01 14:58
01 بهمن 1400 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی saeidrostami118

این عطر فوق العاده اس
را
رایحه گرم وشیک جذاب .درابتدا رایحه خشکبار وچرم وانیل باقدرت پخش میشه وخیلی زود رزاصافه میشه حدود یه ربع شلوغ وبعد از اون که یه کمی روایح دودی اضافه میشه و عطر آروم میگیره زیبایی این کارخودشو نشون میده
هرچی به نت اخرنزدیکتر میشیم حالت چرمی بیشتر خودشو نشون میده .تعییر نت خیلی زیبا احساس میشه .ماندگاری و پخش عالی .بالانس خوبی تو این عطر هست بااینکه وانیل از اول تا اخر هست اما شیرینی کاملا کنترل شده که دل ونزنه .پرفورمنس خیلی خوبی داره .
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احمدp حامد
درود جناب متین عزیز
یک سوال داشتم.این عطر بالاخره زنانه هست یا
زنانه-مردانه؟
15 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟