ELIE SAAB - Cuir Patchouli

الیه ساب کییِر پچولی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34061
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : الیه ساب
کشور مبدأ : لبنان
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34061
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 20
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«کییِر پچولی» که یادآور ناب‌ترین و خالص‌ترین چرم‌هاست، سویه‌های ادویه‌ای و کهربایی نعناع هندی را به‌خوبی آشکار می‌کند. نت ترنج نیز بستر هوس‌انگیز و چوبی این عطر را برجسته می‌سازد و تضادی کلیدی و جسورانه را به‌وجود می‌آورد.

برند الیه ساب
عطار فرانسیس کرکجان
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ لبنان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، کهربا، نعناع هندی ، چرم ، دارچین
نمره کاربران
Cuir Patchouli-الیه ساب کییِر پچولی
رایحه
7
3 رای
ماندگاری
7.3
3 رای
پخش بو
7
3 رای
طراحی شیشه
6.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند الیه ساب
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
الیه ساب کویر پچولی
چرم شیرین

من به این تجربه رسیدم که یکی از مواردی که در کنار فضای کلی عطر و انواع نت های اون مهمه، کیفیت و وضوح نت ها هست. یعنی وقتیکه با آکوردی مثل چرم روبرو هستیم، سوای اینکه این چرم میتونه از چرم لطیف زعفرانی تا چرم خشن حیوانی گستنرده شده باشه، کیفیت هر نوع چرمی فرق داره. مثلا در همین عطر کویر پچولی، گرچه آکوردهای پچولی و چرم وجود دارند (و اتفاقا من شدیدا علاقمند به این دو آکورد هستم) اما کیفیت روایح در اینجا پایینه و فضای کلی، گرفته و گنگ هست. بنظرم چرم دراین جا بیش از حد شیرین شده و کیفیت پچولی هم چندان برجسته نیست. احتمالا گرمی و شیرینی بیش از حد امبر باعث این حالت شده. رایحه دارچین هم بصورت خیلی ضعیف در زمینه حس میشه. درباره ترنج هم من اصلا حسش نکردم.
در مجموع این کار نه تونسته که فضای چرمی رو به خوبی به تصویر بکشه و نه اینکه تونسته فضای دل انگیز پچولی رو خلق کنه. واسه همین خیلی مهمه که قبل از خرید، مطمئن باشید که اون رو تست کردید.

نمره 4 از 10
16 بهمن 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Dragon مسیح بسته شده

ایلی صعب کوییِر-کوییخ پچولی که فارسیش میشه چرمِ پچولیایی :)) ،با توجه به لیست نت هاش و کاور تبلیغاتی چرمی اش حسابی کنجکاوم کرده بود. اولش کلا نپسندیدمش. ینی فرست ایمپرشن افتضاحی داشتم باهاش تقریبا، و چون دکانتشو از نزدیک اسپری کرده بودم متمرکز و بیش از حد قوی حس میشد، فلذا خیلی وایب چرم و شیک نگرفتم و بیشتر حس ادویه ای-کلاسیک، با یکم حس گیاهی مثل گشنیز(که در واقع یه هجمه ای از پچولی بود) حس کردم که خیلی خورد تو ذوقم.
دفعات بعد از ۱۵cm اسپریش کردم و اوضاع بهتر شد نسبتا. اکورد چرمش خامه ای نیست، یجورایی انیمالیک-ادویه ایه و انگار مقلد تکسچر پوسته طبیعی حیوانه البته اصلا زننده نیست …من اولش حدس میزدم باید کاکائو توی لیست نت هاش میبود، یکم شبیه اپنینگ گرلن ل اینستنت مردونه [کاکائویی-فلفلی-سیتروسی] بود شروعش، که احتمالا تیم دارچین و لیمو و امبر همچین برداشت مشابهی ایجاد کردن برام …
درای داونش درخور اسمشه! عمدتا پچولی+کهربا… پچولی خودش از دست اندرکاران اکورد چرمه فلذا در کنار پررنگ شدن بوی پچولی، کماکان عطر چهره چرمی داره و چون اینجا پچولی قویه و مشک و صندل وودی در کار نیست ، کمی خشن و زمخت هم کرده فضارو.
کرکتر جدی، رسمی و تا حدی خشک داره. اصلا کژوال و مناسب تیپ های اسپرت نیست بنظرم، ماندگاریش خوبه، پخشش رفته رفته ضعیف و ضعیف تر میشه و کلا پخشش معمولیه.
22 شهریور 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Neurostyle افشار

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
الی ساب کویر پچولی.
یه عطر امبری_ خاکی_ جیری
اپنینگ کار ترکیب نت های امبر و پچولی هست که همون تم به اصطلاح من اردی _ خاکی رو داره و کارایی مثل جووی سایکدلیک وچنل کورماندل رو به یاد میاره.
البته اینجا ترکیب امبر و پچولی لایت تر از جووی هست و به نوعی راحت پوش تره.
جیر رو تو بک گراند میشه حس کرد والبته بعد از حدود نیم ساعت پررنگ تر میشه و شیرینی دارچین هم این ترکیبات رو همراهی میکنه.
عطر خوب و باکیفیتیه و قیمت خیلی منصفانه ای هم داشت اما ظاهرا اخیرا قیمتش بالا رفته.
پرفورمنس متوسطی داره ومناسب فصل سرده و چندان یونی نیست به نظرم.
07 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Neurostyle جواد وزیری

من فک میکنم این کار کاملا تحت تاثیر جووی سایکدلیک هست و البته موفق هم بوده. شروع کار همون ترکیب پچولی و کهربا هست که کمی هم شیرینه و رفته رفته یه نت چرمی در همراهی با دارچین هم ظاهر میشه. پخش و موندگاری قابل قبوله و به نظرم از کارای موفق پچولی محوره
18 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Neurostyle محمدمهدی فیاضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟