DSQUARED² - Want Pink Ginger

دسکوارد2 وانت پینک جینجر

زنانه
کد کالا : ATR-34038
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دسکوارد2
کشور مبدأ : کانادا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34038
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

دسکوارد2 سال گذشته با عرضه عطر وانت موفقیتی بزرگی به‌دست آورد؛ عطری که آمیزه‌ای وانیلی و سرشار از ترکیبات خوراکی همراه با طراحی مدرن داشت. امسال این کمپانی اولین زیرمجموعه عطر وانت را با ادیشنی غلیظ و صورتی به نام وانت پینک جینجر روانه بازار کرده است. طراحی بطری با درپوش جذابش همانند ادیشن اصلی شکل گرفته و تنها تفاوت اصلی به رنگ درپوش این ادیشن با صورتی روشن برمی‌گردد. رنگی که نت‌های درخشان و ادویه‌ای این عطر را بر بستر وانیلی، عمیق و هوس‌انگیزش برجسته‌تر می‌سازد.

وانت پینک جینجر عطری ادویه‌ای، انرژی‌بخش، دلپذیر و جذاب است که توجه شما را یک‌بار دیگر به عطر وانت جلب می‌کند. آمیزه خاص وانت پینک جینجر براساس تضادهای ناب و کامل خلق شده و انبوهی از نت‌ها و روایح را به شما هدیه می‌دهد؛ نت‌های گل‌فام و ادویه‌ای درخشان و نورانی که به گرما، ژرفا و لطافت نت وانیل پیوند می‌خورند.

نت‌های آغازین وانت پینک جینجر را زنجبیل صورتی، نارنگی، لیموترش، فلفل صورتی و ترگیل می‌سازند. نت‌های میانی هم از روایح گل‌فام بهارنارنج، رز دمشقی و گل آفتاب‌پرست سرشته شده‌اند، درحالی که نت‌های پایانی توانسته‌اند سرشت غلیظ وانیل را با کمک عصاره وانیل و وانیل ماداگاسکار برجسته کنند و سپس آنها را به چوب بنفشه و چوب کهربا پیوند بزنند. آمیزه خاص وانت پینک جینجر را همانند عطر وانت، اورلین گیشارد خلق کرده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دسکوارد2
عطار اورلین گیشارد
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ کانادا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، لیمو ترش، زنجبیل ، فلفل صورتی ، ترگیل
اسانس میانی بهار نارنج، رز ، گل آفتاب پرست
اسانس پایه وانیل ، روایح چوبی، چوب عنبر
نمره کاربران
Want Pink Ginger-دسکوارد2 وانت پینک جینجر
رایحه
4
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
4
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دسکوارد2
عطرگرام
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یه عطر وانیلی ادویه ای معتدل، شیرین ،غیر تکراری و برای من دوست داشتنی.وانیلی که با کمی زنجبیل و فلفل صورتی عمق پیدا کرده و متفاوت شده ولی از اون ادویه ایهای تند و تیز نیست . یعنی رایحه ای که ازش پخش میشه خیلی خانوم و ملایم و لطیفه.هیچیش تو ذوق نمیزنه و خیلی خوب بالانس شده.یه مقدار چوب هم بهش اضافه میشه به مرور که باعث میشه شیرینی و وانیلش دلو نزنه.موندگاریش خوبه ولی پخشش متوسطه که ای کاش بیشتر بود...
24 تیر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Shaghayegh

4
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
4
طراحی شیشه
فلنکر pink ginger از لاین want دسکوارد۲… چه انتخاب اسم خوبی. هر انچه من در می یابم در این عطر: وانیل+فلفل+یه بوی ریز و نامحسوسِ میوه ای-استوایی که زود فید میشه.
صورتی… تو استارتش یه جرقه های از لولیتا لند رو حس میکنم ولی در نهایت شباهتی ندارن انچنان.
خلاصه که یه ترکیب وانیلی ادویه ای و نسبتا پر انرژی داریم.
من خیلی زنجبیل برام ملموس نبود راستش حسِ تمیز و صیقلی و در عین حال فلفلی که زنجبیل به عطرا میده اونقدر ملموس نیست و روی پوست من یه عالمه فلفل صورتی حس میشه بجاش.
علت اینکه شخصا این عطرو نمیپسندم اینه ک:
۱- از یکه تاز بودن وانیل لذت نمیبرم چون به تنهایی انگار کرکتر بی فکر و نابالغی به عطرا میده :))) در ترکیب با نت ها میتونه بدرخشه ولی نه به عنوان نقش اول، نظر شخصیمه. تازه شروعش که یکم رگه های استوایی هم کنار وانیل حس میشه واقعا ضایعه بدی برام بود:))
۲- فکرِ قاطی کردن ادویه ی تند و وانیلِ برجسته خیلی جالب نبود برای سلیقه ی من. شاید اگر بفرض یکم مشکی و پودری میشد واقعا جالب از اب درمیومد ولی وقتی صرفا وانیل شیرین و اد‌ویه باشه، نه.
۳- در نهایت اینکه نمیتونم هیچ استایل یا تیپی رو براش تصور کنم جز کسی ک هیچی دم دستش نباشه و فقط بخواد عطر بزنه، :دی… بازم میگم اینا برداشت شخصی منه.
عطر گرم و ماندگاریه و پخش خوبی داره.
کیفیت خود رایحه فارق از جنسش، خوبه و به قیمتش می ارزه.
خیلی طرفدار شکل و ریخت باتل اش نیستم، ولی به محتواش میاد انصافا.
ارزش خریدش اگه رایحشو دوست داشته باشید بالاست.
24 دی 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Dapper

این عطر رو چند وقت پیش بر اساس یک تست و رایحه زیبای اولیه اش خریدم و تا به خونه برسم یک بوی بسیار نامطلوبی برام پیدا کرد . در رابطه با گود گرل کارولینا هرا و کاشمیر جورجیو آرمانی هم دقیقا چنین نتی از روایح مخلوط عطر آزار دهنده بود برام. خیلی دلم میخواد بدونم اون چیه که قابل تحمل نیست اما متاسفانه نمیتونم تشخیص نت ها رو بدم. اساتید و دوستان اگر براتون قابل تشخیص بود از این سه عطری که گفتم لطفا منو راهنمایی بفرمایید.
26 بهمن 1400 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟