CREED - Viking

کرید ویکینگ (وایکینگ)

مردانه
کد کالا : ATR-34015
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : کرید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34015
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 390
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
19,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    25
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    13
  • + 25 سال
    24
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    24
  • رسمی
    10
تعداد رای های ثبت شده : 176
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ویکینگ عطری مردانه و آتشین است که روح شجاع و بی‌باک اکتشافگری بی‌حدوحصر را برای مردان مدرن به تصویر می‌کشد؛ مردان مدرنی که برخلاف محدودیت‌ها شورش می‌کنند. عطر ویکینگ از کشتی‌های دراز و تنومند عصر وایکینگ‌ها الهام می‌گیرد که یکی از بزرگ‌ترین شاهکارهای هنری قرن نهم میلادی بودند. نمادی از میل به سفر و استقامت انکارناپذیر که با دقتی خاص برای دریانوردان ماهر طراحی می‌شدند تا نیروی مهارناپذیر درونی آنان برای فتح و پیروزی را مجسم کنند. عطر ویکینگ اولین عطر مردانه و اصلی کرید پس از معرفی باشکوه و موفق عطر اونتوس در سال 2010 است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کرید
عطار اولیویه کرید سیکس جنریشن
طبع خنک
سال عرضه 2016
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، نعناع ، فلفل صورتی
اسانس پایه نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Viking-کرید ویکینگ (وایکینگ)
رایحه
7.9
67 رای
ماندگاری
7.4
67 رای
پخش بو
7.3
67 رای
طراحی شیشه
8.5
67 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کرید
اخبار برند کرید
عطرگرام
نظرات کاربران (42 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام به همه دوستان و شادباش به خاطر چهارشنبه سوری پارسال این موقع من توی پادگان بو‌دم و درسته که هر روز خبرای بد و ناراحت کننده میشنویم اما با اینحال امشب خیلی بهتر از پارسال این موقع است واسم
من این عطرو تست کردم و باید بگم جز یه ربع اولش فوق‌العاده واسم دوست داشتنی و دلپذیر بود ماندگاری و پخش بوش هم راضی کننده و انتظار واسه یه عطر‌خنک رو برآورده میکرد منتهی نمیدونم چرا این عطر بین بچه‌های عطرباز چه داخل چه خارج اینقدر مهجوره و کلا زیاد کسی باهاش حال نمیکنه برعکس خیلی از کارهای کرید،نمیدونم به خاطر قیمتشه یا چیز دیگه من که خیلی دوسش داشتم
من هم این عطر هم الیسیوم از روژا رو بو کردم جفتشونم پسندیدم جوری که بخوام یکی رو واسه امسال انتخاب کنم دوستانی که جفتشون رو تست کردن به نظرشون کدوم انتخاب بهتریه واسه تابستون و یا اینکه عطر خنک دیگه‌ای رو تو این لول سراغ دارن که بخوان پیشنهاد بدن
24 اسفند 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی افتخاریان حسین .ب
درود بر شما جناب مازیار
کامنت شما منو یاده کامنت پارسال جناب سخی انداخت که اون تایم خیلی برای من همزاد پندارانه بود یادمه گفته بودن هر سال دم دمای عید به خودشون عطر هدیه میدن و عیده پارسال نتونسته بودن حتی یه جفت جوراب بخرن ان شا الله امسال هم عطر مورد علاقشونو بخرن هم عطر گرام عکس بدن ما هم در شادی و شوقشون شریک بشیم
اما در مورد علت مهجور موندن این عطر شاید اگر هر پاف از این عطر بین ۷ تا ۸ هزار تومان قیمت نداشت خیلی بیشتر مورد اقبال قرار میگرفت این عطر بین کارهای خنکه بعضا خیلی ارزونتر هم حرفی برای گفتن نداره چون اگر کسی عطربازه حرفه ای باشه قطعا سری مدیترانو از دی پارما یا کارهای هیستوریز د پارفوم یا دو سه تا کاره ماجدا بکالی یا چندتا شاهکار از برند گرلن(وتیوره افسانه ای)انتخابهای بسیار معقولتر و بهتری هستند یا اگه کسی معیارش پرفورمنس باشه خب قطعا انتخابه مگاماره از برند اورتو پاریسی یا یکی دوتا کاره مارلی و گرلن خیلی راضی کننده تر هستند تازه اگر رقبای نامداری مثل بلوشنل پرفیوم که با حرفهای تازه و زیادی به میدون اومده یا کارهای جدید هرمس که بر پایه تق در کارهای خنک خیلی عالی دلبری میکننو بزاریم کنار من احترام بسیار ویژه ای برای برند سلطنتیه کرید قائلم و به لحاظ ساختار و هرم بویایی معمولا در زمره بهترینها هستند اما بعضی لانچهای اخیر این برند از نظره بنده حقیر در شان نام و نشانه ارزشمند کریده بزرگ نیست از قلم نندازیم‌ از همین برند هنوز اونتوس در زمره بهترین کارهای خنکه دنیاس و هنوز اونتوس امضای افراد مشهور و معتبر و ثروتمند در بسیاری از نقاط دنیاس و با وجود این همه رقیب گردن کلفت مسلما وایکینگ مهجور میمونه و کمتر کسی سمتش میره
25 اسفند 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi One Flew Over the Cuckoo's Nest
بله کاملا درست میفرمایید با این قیمت باید هم بهش کم توجهی بشه
25 اسفند 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Perfumex علی افتخاریان

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
و باز هم یادش بخیر،پنج شش سال پیش که راحت میشد هر ادکلنی که دوست داری بخری اینو خریدم،خیلی رایحه اش رو دوست داشتم و دارم،نمیدونم چرا به مشام من یک کار گرم به نظر اومد تا خنک،نت ابتدایی ترنج و فلفل خیلی قشنگ با هم بازی میکنن اما فلفل بولدتر،نت میانی باز نعناع و فلفل من خیلی رز رو حس نکردم البته من توی پیدا کردن رز یه کم مشکل دارم شاید بخاطر اینه که دوستش ندارم، اما شاهکارش نت آخره،اسطوخدوسش به نظرم از جنس اسطوخدوس پورانوم میاد،همون طور بینی رو میسوزونه،نت پایانی کاملا چوبی ادویه ای میشه،برای من که برخوردهای خوبی داشت و محال بود توی جمع دوستانه میرفتم اسمش رو نپرسن،یکی از دوستان قول داده دست ریز اورجینالش رو برام بیاره،خدا کنه بیاره،توی این وانفسای اقتصادی یک لنگه کفش هم توی بیابان غنیمته
شاد و خوشبو و پرپول باشید
08 اسفند 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin هلیوس

10
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطری خاص از برندی بی نظیر و باکیفیت،بازی نت ها به خوبی درش ملموس هست و تقریبا فضایی شور و سبز و میوه ای داره که البته روایح جوبی بهش اضافه میشه،همه از رایحش لذت نمیبرند ولی برای کسانی که درکش میکنند فوق العاده جذاب خواهد بود.
06 دی 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Rezvani جواد وزیری

به نظرم کنار کارهای آکوا دی پارما این کار از بهترین کارهای تابستونیه. بوی لیمو بوی نعنا و یه جور بویِ سبز و سرحال کننده مثل ریحون بنفش تو این عطر هست که خیلی آدمو تو تابستون کیفور می کنه.
27 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری جواد وزیری

من سعادت اینکه بتونم این عطر رو استشمام کنم نداشتم تا اینکه همین چند روز پیش قبل از بسته شدن فروشگاهها این عطر رو تست کردم.خیلی خیلی خیلی شبیه وی کانتو آیری هست.حالا شاید ترکیبات بهم نزدیک باشه من زیاد علمشو ندارم ولی کاملا بوی وی کانتو آیری به ذهن من متواتر شد.
شبتان خوشبو
28 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin رضاحسین نوری
سلام دوست عزیز.
من هردوکار رو تست کردم و به نظرم زیاد ارتباطی ندارن. وایکینگ یه عطر خنک مرکباتی و گلی_ هربال هست که تم کوهستانی سرد داره به اصطلاح من.
در حالی که ایرایی یه عطر خوشبو خیلی گرم و اسپایسی بر محوریت ادویه( میخک و افسنطین) و کاکائو و تونکا هست.
29 فروردین 1400 پاسخ تشکر
با سلام نت هاشون باهم فرق داره شاید به خاطر وجود ترنج تو هر دو عطر این حس رو دارین
07 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
بی شک یکی از بهترین عطرهایِ خنکی که هر عطربازی می تونه تو کلکسیونش داشته باشه
09 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر

این عطر رو تست کردم و به نظرم از معدود کارای ارزشمند خنک کرید هست.
رایحه مرکباتی گلی و هربال. ار نوع گل و گیاهان کوهستانهای سرد.یه چیز شبیه برگ گل جعفری مثلا.
اما خوب با این قیمت خیلی جای فکر داره. خصوصا اینکه رایحه اش از اون نوع روایحی هست که به زودی کپی سازی میشه و میشه منتظر شبیه سازی شده های ارزونش تو امثال زارا و مرسدس بنز و..بود.
28 فروردین 1400 پاسخ تشکر
با سلام نمیدونم چرا این حس رو دارم.احتمالا مشکل از شامه آماتور منه
07 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر

امسال چه عید خوبی داریم ! جدن که بی نظیره !
ساعت ده شب رفتم بیرون دوری توی شهر بزنم . مردم رو ببینم . شادیهاشون تا منم شاد بشم .غمگین برگشتم .
ساعت دوازده یکی از بهترین ادکلن فروشی های شهر چراغش روشن بود اما درب بسته بود و کسی داخل نبود .پشت در به تماشا ایستادم . یاد این افتادم که هرسال به مرور پولی کنار میگذاشتم تا شب عید یه عطر حسابی برای خودم هدیه بخرم .همینطور که توی فکربودم که امسال عطر که بماند اینقدر گرفتاری زیاد شد که نشد یه جفت جوراب بخرم هرچند خدارو شکر هرچه نیاز دارم به لطف خدا فراهم است .شوق نیست.
فروشنده درب رو باز کرد
بفرمائید تو .
ممنون . قصد مزاحمت ندارم .تماشا میکنم .
بفرمائید تو .
وایکینگ رو که دیدم گفتم حالا که اومدم یه تست بزنم . بین کریدها این رو نمیشناسم . قیمتش رو هم گفت سیزده میلیون که حواسم رو که پرت عطرها بود طبق معمول جمع کرد ! رومم نشد که بگم سری به عطرافشان بزن آقا . سیزده میلیون ؟ ؟
از ابتدا تا انتها فلفل رو بیش از بقیه حس میکنم . درابتدا همراه لیمو در میانه همراه نعنا و در پایان همراه صندل .
بسیار قوی . شیک . باکلاس . مناسب خاص پسندان میلیاردر . رنگ شیشه اش به درستی انتخاب شده . فلفل همه جای عطر بشدت ملموسه . قدرتش از صورتی به سرخ متمایله .اکتیوه . داغه . تند تاریک .طبع معتدل .
میتونه چهارفصل استفاده بشه .حس تاریکی درونش هست مثل انباری نمور و تاریک که توی تابستون گرمه اما بخاطر فضاش حس خنکی میده .
هرچند اشخاصی که دارندش باید وبهتر توضیحش بدن
این نظر با یک بار تست نوشته شد و نمیتونه دقیق باشه.
این نوروز یکی از غمگین ترین نوروزهایی هست که تجربه میکنم .و این همه اش ارتباطی به اقتصاد نداره . وقتی ببینی میتونی شاد باشی و نمیذارن . میتونی خوشبخت باشی و نمیخوان .مثل میلیاردری که حسابش مسدوده و مشخص هم نیست کی باز میشه.
چه قانونی شد این هرساله دریغ از پارسال !
و روزهای عمرمون بسرعت باد گذشت و میگذره .
اما برای همتون شادی آرزو میکنم
شادوخوشبو باشید
30 اسفند 1399 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : عباس بهرامی شاپور اتش
درود
من هم اینجا هم به آقا کامبیز بزرگ و هم به همه ی عطرافشانی ها پیشاپیش تبریک میگم.
30 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin جواد وزیری
سال نو بر همه عزیزان خوشبو مبارک باشه . امیدوارم سال بهتری داشته باشیم . بهترین عطراتون رو بزنید و امروز رو بی خیال اتفاقات باشید . یا حق
30 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin جواد وزیری
پارسی بزرگوار امیرمحمد عزیز این د دارک (علی ) گرامی مدیریت محترم و همه دوستان و مشترکین ناز و پیگیر عطرافشانی
عرض مبارک باد و شادباش
به یاری خدا امسال معطر به بهترین و ارزشمند ترین عطرها باشید و نیز
عطر مهربانی محبت عطر شادمانی عطرعشق و مهمتر از همه عطر تندرستی و امید برای همتون آرزو میکنم
انشاله امسال اوضاع مالی تون بهتر از بهترین سال باشه تا عید اولین سال قرن پانزدهم بهترین وگرانترین عطری رو که علاقمندین پیدا و برای خودتون تهیه کنید تا اطرافیانتون هم لذتش رو ببرند .
آمین
شاد و خوشبو باشید
30 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عباس بهرامی nazanin
درود کامبیز جان، امیدوارم شاد و سرخوش باشید و همیشه به گذاشتن کامنت های دوست داشتنی و پر از حس و داستانتون ادامه بدید ...
30 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی
یادی از معلم هنرمند ایکاروس هم بکنیم
ونیز همه دوستداران خودش و هنرش
و تک تک شین های نوروز باستانی رو برای همه تون آرزو دارم
شمع و نور خدا تابان بر زندگیتان
شب بو مداوم معطر زندگیتان
شهد وعسل همواره شیرین کامتان و لحظاتتان
شیر ونعمت خدا و پربهره سفره معاشتان
شیشه و زلالی روح ودیدن معایب خودمان در آینه
شانه و پاکیزگی وسلامت جسم و نظافت روحتان
و از همه مهمتر شربت سرخی گونه هایتان و لذت وافر از لحظه لحظه گذران عمرتان و به ثمر نشستن کاشته هایتان به یاری خدای منان
پاینده یادتان
30 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عباس بهرامی nazanin

9
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطری بسیار خوشبو
ولی با پخش بو و ماندگاری پایین
30 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : rick

بوی خنک لیمو، نمک و چوب صندل دلشین هست من خودم این رایحه رو دوست دارم اما واقعا منطقی نیست برای این رایحه انقد هزینه کنید چون ماندگاری و پخش بوی آنچنانی هم نداره این عطر
با قیمت کمتر میتونید ورساچه پور هوم، ایسی میاکه لئو د ایسی و جورجیو آرمانی آکوا دی جیو رو تهیه کنید
30 بهمن 1399 پاسخ تشکر

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود
کرید وایکینگ
خوش به حال وایکینگ ها. ای کاش ماهم دردنیایِ بزرگ عطرها، طرفداری مثل کرید داشتیم که برای مردمان پارسی عطری درخور و شایسته تولید کند. طرفداری و یا هر نامی که برای توجه یک کمپانی تخصصی عطر بشه گذاشت ، با احترام به اون مردم و کشور همراهه.ای کاش حالا که ما،اولین و قدیمترین تمدن جهان ،همه رو دشمن خودمون میبینیم و گوشه ی رینگِ جهان گیر افتادیم خودمون به فکر باشیم و حالا که ادعای تولید ملی داریم بیاییم حداقل با کارهایِ در حدِ دیزاینر سر خودمون عزت بزاریم. ما مظلوم ترین مردمِ جهان هستیم.شاید کل جمعیت وایکینگها به اندازه ی عطر دوستانِ ایران هم نباشد.
در مورد خود رایحه ‌:
سمپل این عطرُ در فروردین ماه گرفتم. شاید به خاطرِ خنکی هوا بود که احساس میکردم بسیار عطر رقیق و ساده ای هست و انتظار دیگه ای ازش داشتم. اما با چندبار تستی که در تابستون ازش گرفتم متوجه شدم اصلا بار کار ساده ای طرف نیستم و این یک عطر شیک و باکلاسِ.
تغییر نتها به طرز استادانه ای صورت میگیره و ابتدا و انتهای عطر کاملا رایحه ای متفاوت دارند.
شروع عطر با بویِ غلیظ نعنایِ مخلوط شده با لیمو آغاز میشه و باید گفت بوی تلطیف شده ی نعناست و تا میانه ی عمر عطر پابرجاست.
بعد از گذشت نیم ساعت از شروع عطر اون تندو تیزی کم شده اما بویِ لیمو نعنایی عطر پابرجاست.(البته با موهیتو اشتباه نشه). آهسته آهسته بویِ رز.لوندر.پچولی و صندل ، فضایِ عطرُ تغییر میدن و رایحه به سمت شیکیِ متفاوتی میره.
احساس میکنم بوی رز و یا پچولی باعث شده که بیس نت اینکارو به اندازه ی تاپ نتش دوست نداشته باشم . احساس میکنم اگر یکی از این دو نت در عطر نبود این عطر همه پسندتر میشد . یا بهتره بگم با سلیقه ی من جورتر میشد.

به نظرم این عطر یونی هست مخصوصا در نت پایه.
انتهای عطر منو یاد یک بویِ قدیمی میندازه که در گذشته به مشامم خورده و نمیدونم بویِ چه عطری بوده.

پرفورمنس این عطر در اوج گرما عالیه هم ماندگاری و هم پخشش. اما در هوای معتدل اون قدرتُ نداره.
پایدار باشید
18 مهر 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Jamal nazemi س. امیرآصفی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟