AMOUAGE - Lilac Love

آمواج لیلاک لاو

زنانه
کد کالا : ATR-33948
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-33948
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 260
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    13
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    14
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    8
  • رسمی
    10
تعداد رای های ثبت شده : 87
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

همین ابتدا بگوییم که لیلاک لاو عطری سرشته‌شده از لیلاک یا یاس بنفش نیست! این عطر مثل ژاکت خزدار یاسی‌رنگی است که می‌خواهید پوست برهنه شما را لمس کند و سپس روی هزارلایه ملافه پهنه‌شده غلت بزنید، همراه با یک سبد پُر از بچه‌گربه‌های خاکستری از نژاد گربه ایرانی! پس لیلاک لاو یک میلیون کیلومتر دورتر از جلوه‌های جسورانه و شرقی دودمان آمواج است ــ‌ این عطر با حالتی شبیه زمزمه حرف می‌زند و لهجه فرانسوی ستایش‌انگیزی دارد!

نمی‌توان راحت درک کرد که لیلاک لاو چقدر زیباست! این دسته‌گل لطیف از یاس، رز، یاسمن و گل‌ آفتاب‌پرست با حالتی شکوفاشونده و قوی شروع می‌شود و روایح پودر کاکائو، دانه تونکا و وانیل شکری را در مقادیر انبوه به اطراف پخش می‌کند. بافت لیلاک لاو به‌آرامی از حالت خنک، گل‌فام و شیری (لاکتون و یاسمن) به بافتی گرم و پودری و کاکائوی (زنبق و نعناع هندی) می‌رسد. واقعا نمی‌دانید باید این عطر را روی خودتان اسپری کنید یا آن را هنگام تماشای بارش برف در فضای خارج از خانه با اشتیاق بنوشید!

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع گرم
سال عرضه 2016
کشور مبدأ عمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه رز ، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست، گل صدتومانی
اسانس میانی دانه تونکا ، ریشه زنبق، کاکائو
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Lilac Love-آمواج لیلاک لاو
رایحه
7.2
22 رای
ماندگاری
8.9
22 رای
پخش بو
8.2
22 رای
طراحی شیشه
8.1
22 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (33 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام.
عطر لایلک لاو از برند آمواج دقیقا بوی گل های درخت یاس رو تداعی میکنه که به رنگ بنفش هستن و در فصل بهار بصورت خوشه ای روی شاخه درخت یاس رشد میکنن و خیلی با بوی انواع دیگه یاس مثل یاس رازقی متفاوته.
اگه این بو رو دوست دارید این عطر میتونه برای شما مناسب باشه.
فقط توجه کنید این عطر بوی پایه ش خیلی شبیه به اصلاح عطر مشهدی هست که اگه حساس باشید به این نوع عطر ها احتمالا تا نیم ساعت اذیتتون کنه و کلا پیشنهاد نمیکنم تهیه کنید. اما اگر زیاد باهاش مشکلی نداشته باشید، نت های میانی و انتهایی میتونن شما رو تحت تاثیر قرار بدن.
07 دی 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Sharare شایلین

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
🌸لیلاک لاو از برند سلطنتی آموآج با غلظت ادوپرفیوم

🌸لیلاک همون یاس بنفش هست که ساکنین تهران از اوایل فروردین تا اواسطش به محض ورودشون به کوچه از بوش مست میشن و جلوتر که میان دست کم بالای یه سردر خونه ویلایی میبینن که به شکل خوشه ای ریختن.
بین کالکشن سیکرت گاردن آموآج (که از اسمش مشخص هست تو اپنینگ هر کدوم یه مدل گل بلده)،به نظرم بهترینه.
شیشه یاسی رنگش کاملا با اسم و رایحه داخل هارمونی داره.
در گروه شرقی-گلی قرار میگیره،شیرین و طبع تقریبا گرمی داره.

🌸در اپنینگ کار یاس بیشتر از هر چیزی حس میشه،در ادامه پیونی یه شادابی خاص به رایحه میده.در مجموع اپنینگ کار کاملا گلی و تازه هست. یه رگه هایی از رز هم حس میشه.
اما با درای داون استایل گلی ریمو میشه و ریشه زنبق و آفتاب پرست فضارو پودری میکنن.در ادامه تونکا رایحه رو قدرتمند و بالغ تر می‌کنه و تلفیق وانیل و کاکائو یه حس گورماند به رایحه اضافه می‌کنه که به نظرم این دو اینگردینت با فضای پودری به خوبی مچ شدن.فکر میکنم حس شیرینی در قسمت درای داون از اپنینگ بیشتره و با گذشت زمان پچولی فضارو از یکنواختی در میاره.

🌸رایحه بسیار متفاوت،لوکس،غنی و بالغی داره و با پرفورمنس غول آساش ثابت می‌کنه که حقیقتا لایق پسوند نیش هست.
سیلاژ بسیار بسیار قوی داره مثل سایر مدل هاش و بنظرم از فاصله 4-5 متری هم پخش داره و زمانی که شما وارد یه فضا میشین شک نکنین رایحتون غالب فضا میشه.
از نظر من تو فیلد پرفیوم آموآج رو باید ستایش کرد و پرفورمنسش حتی از کلایو کریستین هم قوی تره.
مناسب چهارفصل و تمام رده های سنیه.
03 آذر 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی فرشاد رامتین
وای من چقدر این عطرو دوست دارم ممنون از ریویوی خوبتون. مصمم تر شدم واسه خریدش😍😍❣️❣️
04 آذر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : شکیلا میلانی nazanin
سركار خانم هاني عزيز
سلام و درود
اگر دنبال عطري فوق العاده قدرتمند هستيد، در خريد اين عطر شك نكنيد. به شرط عدم تغيير و دستكاري در فرمول سابق، اين كار آمواژ يكي از قويترين عطر هاي مخصوص خانمهاست كه من تا بحال ديدم.
ماندگاري حداقل دو روز روي پوست و در حد چندين هفته روي الياف كه واقعا عجيبه. خط بوي بسيار واضح با رايحه خاص و مشخصا سليقه اي.
04 آذر 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : آرامیس IRRO
سلام ممنون ازتون
بله واقعا عطر قوی ای هستش چندین بار تستش کردم و هربار بیشتر دوستش داشتم
شاید بجای عطری که قرار بود این ماه تهیه کنم این عطرو بخرم😊😊
04 آذر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : nazanin ملورین
من عطرباز حرفه‌ای نیستم میشه بگید «عطر نیش» منظورتون چبه ؟
17 آذر 1402 پاسخ تشکر
به طور خلاصه
کمپانی های سازنده عطر به دیزاینری و نیش تقسیم بندی میشن
دیزاینری ها برای طیف وسیعی از جامعه عطرهایی همه پسند تولید میکنن.
نیش ها معمولا در تعداد محدود و برای طیف خاصی از جامعه که دیزاینری ها جوابگو سلیقه اوناها نیست عطر تولید میکنن.
17 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محسن بابک

متاسفانه برای شامه من اونقدر وانیل و ریشه زنبق و کاکائو قوی هست که فرصتی برای عرض اندام روایح گلی باقی نمی مونه
ای کاش مثل باتل خوش رنگش مایع درونش هم یادآوریاس بنفش بود شاید اگر این همه پدرکشتگی با وانیل نمی داشتم می تونستم لذت بیشتری از این عطر ببرم..
16 شهریور 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ساناز 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

از نظر من تصورت از هر عطر هر چیزی باشه اون نت توی ذهنت پررنگ میشه و حتی اگه نت های دیگه غالب باشن تو همون چیزی که توی ذهنت هست رو بیشتر از همه حس میکنی مثلا اگه برای اولین بار با دید اینکه رایحه ی کاکائو و پودری داره امتحانش کنید ذهنتون سعی میکنه همون نت رو پیدا کنه و میگید که بلههه بوی شکلات میده این عطر ( یه جورایی ذهنتون گول میخوره🤭) ولی راستش در مورد لیلاک لاو با اینکه فکر میکردم طبق نظرات رایحه ش یه چیزی بین یاس و کاکائو و وانیل باشه اصلا نتونستم به خودم بقبولونم که بویی به جز یاس داشته باشه ، برای من از اول تا آخر بوی یاس کاملا غالب بود! با این تفاوت که اوایلش یه رایحه ی عسل طور همراهش داره و اون وسط مسطا یه ذره پودر کاکائو حس میشه و در آخر یه مقدار از شیرینش کم میشه و به سمت تلخی میره !
برای دوستداران یاس عطر مناسبی به نظر میرسه
01 شهریور 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : ملورین rick

7
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
6
طراحی شیشه
این کار آمواژ یه عطر فوق العاده قدرتمند و دارای موندگاری و پخش وحشتناکه، با یه رایحه بسیار سلیقه ای (که البته من خوشم اومد). بین نت آغازین تا پایانیش به نظرم تفاوت قابل توجهی وجود داره و هر چه بیشتر زمان بهش داده میشه، قابل قبول تر میشه. مناسب برای سنین بالای ۳۰،۳۵ سال و خانم هایی که دارای شخصیت کاریزماتیک و تاثیرگذار روی سایرین هستند. ضمنا خرید چشم بسته و‌ بدون تست هم در مورد این عطر اصلا منطقی نیست.
19 تیر 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : یوزارسیف🥷 Sharare

نظرم رو در مورد لیلاک لاو اصلاح میکنم اون نت شیرین ابتدایی که من با رایحه کاکائو اشتباه گرفتم باید عرض کنم که شیرینی اصیل یاس هست امروز که از کنار یک بوته یاس رد میشدم کاملا متوجه شدم لیلاک لاو رایحه اصیل و ناب یاس رو در خود داره و اگر عطر یاس رو میپسندین با خیال راحت این ادکلن رو بخرین و مطمئن باشید دوستش خواهید داشت.
26 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی حسن حسن زاده

لیلاک لاو یک عطر با رایحه خوراکی و بدون شیرینی آزار دهنده و کاملا بالغ و دلچسب است. همانند سایر عطرهای برند آواج پرفورمنس بالایی دارد. بر خلاف نامش از همان نت های آغازین رایحه کاکائو غالب است و نت های پایانی یک خط لطیفی از وانیل حس می شود. اصلا تداعی کننده حرم و عطرهای عربی نیست.
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Shaghayegh فاطمه فیضی

من تک تک عطرهای زنانه امواژ رو تست کردم.. و این تنها عطری بود که دلم خواست داشته باشمش. برای من، نسیمی بود که از لابه لای درختان پر از گل های بنفش می وزید در اردیبهشتی آفتابی.. وقتی مشامت پر از عطر گل های خوشه ای بنفش هست و طعم یه هات چاکلت واکلت وانیلی روی لبات.
بگذریم. اصلا فنی نقد نکردم 😅. همش احساسی شد.
هیچ رزی حس نکردم، حرم برام تداعی نشد. فقط خوشه های یاس بنفش قوی، کاکائوی متوسط و وانیل ضعیف .
هیچ شیرینی زننده ای نداشت... شیک، لطیف، زنانه و اصیل.
و تنها عطری که بعد از این برام قابل قبول بود از این برند ، میموزا بود. خیلی با شکوه و پیجیده بود برام . اما یه تلخی و سنگینی داشت که نمی تونستم درکش کنم و ازش دور شدم.
04 اسفند 1400 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : مهوش کرمی nazanin

7
رایحه
8
ماندگاری
3
پخش بو
9
طراحی شیشه
رایحه و بوی این عطر خیلی خاصه. بین تمام عطرهایی که دارم این خاص‌ترین بو رو داره. خاص هم میگم واقعا منظورم متفاوت هست، نه اینکه حس خاص بودن به پوشنده بده. مقداری کاکائو قوی توش هست اما اصلا عطر خوراکی نیست. حقیقتا خودم خیلی طرفدار این عطر نیستم. از طرفی هم ماندگاریش خیلی بالاست (بالای ۱۲ ساعت) ولی پخش بوش بشدت کمه (برای من کاملا عطر پوستی‌ هست). مناسب دفتر کار هم هست، کسی رو آزار نمیده. ولی کلا هم عطری نیست که بخواد نظر مثبتی از بقیه هم جلب کنه. پیشنهادم برای کسایی که قصد خریدش رو دارن اینه که حتما تستش کنند و اگه خوششون اومد برای مصارف شخصی و دل خودشون استفاده کنن. معمولا خودم اینو زمان‌هایی میپوشم که بخوام برم بیرون خرید یا شب قبل خواب برای خودم که بخوابم با عطر خوب.
03 مرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : marjanmohamadi میر

چه عطر گورماندِ بالغی!
همچین ترکیبی(بلوغ و گورماند-خوشمزه بودن) واقعا به دور از انتظار من بود ولی لیلاک لاو متعجبم کرد…
بوی شکلاتی(بیشتر)-گلی(کمتر) در بیس پچولی و صندل… وجه شکلاتیش برام شبیه بوی کیک شکلاتی داغ بود…
من هوادارِ عطرای گورماندم و اکثر عطرایی که میخرم، تو این سبکن، و لیلاک لاو یکی از متفاوت ترین عطرای گورماندی بود ک بوییدم، در یک کلام:” استخوان دار”.
ملوس یا کم سن نیست، شیرینه، گرمه، نسبتا عطر سنگینیه و اگر به بوهای قوی حساسید،جا داره این موضوعم لحاظ کنید . اوایل اسپری یک تمِ عربی ریزی داره که سریع کانالش عوض میشه و میرسه به جاهای قشنگ،اندکی صبر نیازه.
در کل به عنوان یه گورماند لاور :))) ، پسندیدمش. درای داونش واقعا خدا‌پسنده ولی خب با شروعش باید کنار اومد، همون قضیه طاووس و هندوستانِ معروف :).
27 تیر 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Sharare nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟