AMOUAGE - Lilac Love

آمواج لیلاک لاو

زنانه
کد کالا : ATR-33948
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-33948
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 260
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    14
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    15
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    8
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 90
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

همین ابتدا بگوییم که لیلاک لاو عطری سرشته‌شده از لیلاک یا یاس بنفش نیست! این عطر مثل ژاکت خزدار یاسی‌رنگی است که می‌خواهید پوست برهنه شما را لمس کند و سپس روی هزارلایه ملافه پهنه‌شده غلت بزنید، همراه با یک سبد پُر از بچه‌گربه‌های خاکستری از نژاد گربه ایرانی! پس لیلاک لاو یک میلیون کیلومتر دورتر از جلوه‌های جسورانه و شرقی دودمان آمواج است ــ‌ این عطر با حالتی شبیه زمزمه حرف می‌زند و لهجه فرانسوی ستایش‌انگیزی دارد!

نمی‌توان راحت درک کرد که لیلاک لاو چقدر زیباست! این دسته‌گل لطیف از یاس، رز، یاسمن و گل‌ آفتاب‌پرست با حالتی شکوفاشونده و قوی شروع می‌شود و روایح پودر کاکائو، دانه تونکا و وانیل شکری را در مقادیر انبوه به اطراف پخش می‌کند. بافت لیلاک لاو به‌آرامی از حالت خنک، گل‌فام و شیری (لاکتون و یاسمن) به بافتی گرم و پودری و کاکائوی (زنبق و نعناع هندی) می‌رسد. واقعا نمی‌دانید باید این عطر را روی خودتان اسپری کنید یا آن را هنگام تماشای بارش برف در فضای خارج از خانه با اشتیاق بنوشید!

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع گرم
سال عرضه 2016
کشور مبدأ عمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه رز ، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست، گل صدتومانی
اسانس میانی دانه تونکا ، ریشه زنبق، کاکائو
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Lilac Love-آمواج لیلاک لاو
رایحه
7.3
23 رای
ماندگاری
8.9
23 رای
پخش بو
8.3
23 رای
طراحی شیشه
8.2
23 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (33 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.

لایلک لاو از آمواج اولین عطر از کالکشن سکرت گاردن این خانه ی عطرسازی هستش. راز و رمزهای "باغ اسرار آمیز " آمواج از اسم عطر شروع شده. جایی که اسم عطر "لایلک لاو" هست ولی از لیلاک در این ‌عطر خبری نیست. بلکه از ترکیب گاردنیا، جاسمین، رز و بنفشه تونستن اکوردی رو ایجاد کنن که چهره و برون دادش مشابه به لیلاک هست. درست کاری که کرید در وتیور گرانیومش با ترکیبی از پچولی، ژرانیوم و چند نت دیگه انجام داد و آکوردی از وتیور ساخت.لیلاک رایحه ای "تکانه ای " داره‌. یعنی شما لیلاک رو میشنوین و بعد از لیلاک ‌عبور میکنین. مثل نرولی نیست که مدواما استشمامش کنین و خطی باشه. این آکورد رو به این خاطر ساختن که لیلاک رو براتون نگه داری کنه‌. و ریتم محوریت خودش رو در تمانی طول عطر حفظ کنه. شما رو به باغی تمام نشدنی و شسته شده از لیلاک ببره و تنها بزاره‌. سفره ی عصرانه رو روی میز سفید رنگ فلزی بچینید. شیر کاکائوی گرم و شیرین خودتون رو روی میز بزارید و منتظر فرا رسیدن تاریکی لذت بخش و سرخ رنگ اسمان بشید‌. به هر میزان این تصویر‌برای شما دلهره آور یا دوست داشتنی یا رویایی یا مرموز باشه با رایحه ی عطر هم همینگونه مواجه میشید. لیلاک لاو امضای همیشگی امواج رو نداره اما میشه تا حدی جهش های ژنتیکی و جرقه هاش رو در‌اپوس هشت جستجو کرد‌. میشد به رسم دیرین عطربازها بهش حمله کرد و اینگونه تصویری پرچم دار رو به خودمون بگیریم. ولی واقعا کار خوبی‌هست. بهتره بگم کار "درستی" هست. تکنیک و کیفیت بسیار بسیار بالا که از ترکیبات سنتتیک هم درش استفاده شده کار‌خیلی جذابی رو ساخته‌. ترکیبی فلورال-گورماند که نمونه ش رو قبلا شاید در تلاش های روژا داو برای به دست گرفتن قلمروی عطرهای فلاوری دیده باشید؛ و یا ژنوتیپش رو بسه در فوژه گورماند انواج یعنی سان شاین جستجو کرد. ترکیباتی فلاوری و ش.هوت انگیز. اما باید اعتراف کرد قسمت های اغواگر این عطر به اون قدرت نیستن. بهمین جهت هم هست که خانم ها لازم نیست ازش بترسن که عطرشون شدیدا تحریک کننده باشه. لیلاک لاو عطری جوان تا میانسال‌، رسمی. مجلسی، اشرافی و اصیلی هست که با وجود پودر کاکائوی گرم و کمی هم مزه ی فرویتی بسیار نافذ شده. اگر خانمی هستید که از پوشیدن گاون های بلند بعنوان لباس های مهمانی ابایی ندارید شما میتونید از لیلاک لاو استفاده کنید. عطری کاملا زنانه اما در زنانگی خودش پیشرو تر از عطرهای هم رده ی زنانه ی دیگری که میبینیم به هر روشی سعی دارن جلوه گری کنن.
30 دی 1395 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : شاپور اتش mohsen hoseinjani
وقتی این ادکلن رو بو میکردم من هم چنین تصوراتی داشتم - ولی بین خرید این پرفیوم و Guerlain Ambre Eternal واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم - هم تند بودن گرلن رو دوست دارم و هم از این ادکلن خوشم اومده - اگر گرلن رو بو نمیکردم شاید تصمیم گیری راحت تر بود - به نظر شما کدوم انتخاب مناسبتر هست؟
کدوم موندگاری بهتری دارن؟ گزینه مشابه دیگه‌ای میتونید به من معرفی کنید که هم تندی گرلن رو داشته باشه و هم فضای اشرافی لیلاک لاو رو داشته باشه؟
26 اسفند 1395 پاسخ تشکر
باسلام به ایکاروس عزیز که با صبر و حوصله و سخاوت پاسخ گوی دوستان و این حقیر میباشد
ایکاروس جان تحلیلتون در خصوص دو عطر ذیل رو میتونید بفرمائید
1:ام دی سی اینویژن باربار
2:استفان هامبرت سویل د جده
اگر راهنمای کامل کنید و مقایسه بسیار سپاس گذار میشم
باز هم عذرخواهی میکنم
14 مرداد 1396 پاسخ تشکر
رویوی هر دو رو میزارم . این دو تا در مقام مقایسه نیستن. از دو کتگوری مختلفن. اولی رسمی و موقر برای سنین میانسالگی و دومی پر انرژی تر و برونگرا .


1- رویوی invasion barbare MDC

Invasion barbare
MDCI
Last Year In Marienbad
فیلم "سال قبل در مرین باد" از شاهکارهای تصویری دنیاست. دیدن این فیلم 96 دقیقه ای برای من گاه شش تا هفت ساعت زمان میبره و حتما و قطعا در ادامه بهش میپردازیم.
اینویژن باربار با شروع آلدهیدی-خشک در کنار افشره ای از بنفشه ی خاک گرفته و قلبی آروماتیک-اسپایسی-سیتروسی و قوی که به مشک پودری هم تنه میزنه وارد بدنه ای از فوژه میشه که کلاسیک هست میشه اما خوشبختانه به مانند سارتوریال از پنهالیگونز راه رو به سمت فضای آرایشگاهی نمناک و فلزی و دستمالی شده نمیبره بلکه در اتمسفری شفاف و خشک از لوندر که از طرفی مختصری شیرین و از طرف دیگر مختصری چوبی-فلزی هست قرارتون میده. این فضا پرفورمنس و اجرایی فکر شده و تصویر پردازی شده داره. بلافاصله با اولین اسپری اینویژن وارد فضای فیلمی که گفتم میشید. دوربین ها با فاصله ی مناسب ، نورپردازی ها حرفه ای و مکان اصیل و با نژاد و با هویت که منتظر شمان که اکتی متناسب با این میزانسن داشته باشید. اما به جای موسیقی فرانسیس سیریگ و وقاری تا به انتها مستحکم، به مرور وارد انزوایی کسل میشید که از نقص خلقت وانیل و پچولی در انتهای کار حاصل میشه.
کار خوبی هست تقریبا و شش و نیم تا هفت از ده میزان انتظاری هست که بر آورده میکنه.


2 - رویوی سولیل دو جیدا

Soleil de jeddah Stephane Humbert Lucas
Ballistic missile test a success
6.5/10

سولیل دو جیدا /خورشید جده/
جزو معدود کارهای استفان آمبر لوکاس هست که روشن هست و تاریک نیست. سولیل روایت طلوع تا غروب آفتاب یک روز بهاری در جده ست به روایت نت هاش. سولیل چرمی نیمه تاریک ، مخملی ، کمی دودی که از برچ و ایزوبوتینل و بنزوئین ساخته شده و چوبی و خاکی و پودری و نیمه حیوانی میشه که این چرم از پس تلالو طلوعی میاد که نت های سیتروسی تیز و با نمک و جویسی و سبزینه ی فرش و با طراوت و بالزامیک و معطری میسازنش که ظرافتی از عطر چای رو در خودشون بهمراه دارن.
کار خیلی خیلی خوشبو و درخشنده ای در زمینه ی کیفیت و رایحه و بازخورد. یک چهارم مایع عطر رو پرفیوم غنی و درجه یک تشکیل میده که در نوع خودش کم نظیر محسوب میشه. با پراکنش بویی شایع کننده و بمب گونه که وارد هر محیطی بشید اونجا رو از آن خودش میکنه. اینکه بخواین برای پنجاه میل از اون حدود دویست و بیست یورو هزینه کنید کاملا به خودتون بستگی داره
14 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
البته امیدوارم این روند پرسش های مصداقی به این شدت ادامه پیدا نکنه . چون برای مثال هیچ کدوم از این دو مورد در لیست عطرهای این صفحه نیستن و توضیحی که داده میشه عملا هم این صفحه که مربوط به یه عطر زنانه هست رو خراب میکنه و هم بعدها گم میشه و هرچه نوشته شد بی فایده میشه. خواهشم اینه که از مدیریت سایت بخواید عطرهای مورد علاقه تون رو ثبت کنن و بعد ذیل خود محصول سوال رو بپرسین. این یکبار گذشت حالا
14 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

سلام دکتر جان یه سوال که واسم پیش امده اکثر مردها دیدم این کارو میپسندن و شنیدم که استفاده میکنن ایا میتونه واسه من که با روایح گلی لذت میبرم مناسب باشه یا واقعا اون لطافت زنانه رو در خودش داره
14 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mehdi2664
توی رویوش نوشتم عزیز. کاملا زنانه ست و حتی یک تیک مردانه رو هم علامت نمیزنه.
14 مرداد 1396 پاسخ تشکر

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
یکی از صاحب نظران در زمینه عطر و ادکلن در یکی از سایت های اینترنتی یه توضیح کامل و بدون نقص راجع به عطر و ادکلن های مارک آمواج داده بود که من با اسپری این ادکلن لیلاک لاو به حقیقت تحلیل ایشون پی بردم .
ایشون نوشته بودند بازار هدف عطر و ادکلن های امواج کشورهای اروپایی و غیر مسلمان است . چرا که اغلب کشورهای مسلمان بخصوص کشور ما پر است از بوی عود و گل و بخور و بوهای گل های مختلف تو مراسم های عروسی و عزا . خلاصه حرف های ایشون این بود که این عطر های امواج با این قیمت های نجومی واقعا ارزش خرید در کشور ما ندارند .
اما در مورد این عطر باید بگم واقعا و در یک کلام در اسپری اول یاد عطر مشهد و حرم خواهید افتاد . البته بعد از مدت کوتاهی تغییر نت داده و بوی پودری و لوازم آرایش زنونه پیدا میکنه و یک ذره قابل تحمل تر میشه . از لحاظ ماندگاری هم مانند عطر مشهد بعد از دو سه بار شستشوی لباس از شر بوی اون خلاص خواهید شد.
16 آذر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کیانا زندی mahi

من از برند امواج انر رو پسنديدم و دوسش دارم ايا اين كار بهش نزديكه از نظر لطافت؟پخش بو نسبت به انر بيشتره؟
27 دی 1396 پاسخ تشکر

سلام دوستان
پربازخوردترین و سیف ترین عطر زنونه آمواج کدومه؟
برای محیط کاری و اینکه حس زنونه منتقل کنه- کمی اغواگر
ممنون میشم جواب بدین
29 تیر 1397 پاسخ تشکر
بانو محل كار مناسب عطر هاي اغواگر نيست !
29 تیر 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : آیدا پارسی
شاید سوتفاهم شده!!!
من مدیر عامل شرکتم هستم
در یه جمع کاملا مردونه..در محیطی کاملا مردسالار
بیشتر دنبال عطر پربازخورد هستم که رد پایی از زنونگی محض داشته باشه
29 تیر 1397 پاسخ تشکر
به طور کلی بیشتر عطرای امواج سیف نیستن
من سان شاین رو چند سال پیش تست کردم و بوش رو بخوبی به یاد نمی ارم
پس اگه این مورد رو در نظر نگیریم :
آنر و رفلکشن شاید سیف ترین ها باشن
آنر گلی ،خانومانه و مظهر زنانگیه و رفلکشن خنک و سبز
اگه اغوا گری رو در نظر داشته باشیم می شه لیلاک و ژورنی رو (البته باید به ژورنی فرصت داد و لیلاک کاکائویی و سیفتره) اغوا گر معرفی کرد
و من پیشنهاد می کنم اپوس 5 رو هم تست کنید ... هم ظرافت و زنانگی هم کمی جدیت(برای شما که مدیر هستین ) رو داره...اگرچه که تاکید می کنم یونیه و قابل استفاده برای آقایون هم هست
برکن-بلسوم -لیلاک و حتا آنر یا اپوس 5 در محیط سربسته کمی ناراحت کننده به نظر می رسن و برای محیط سربسته رفلکشن از همه بهتره...و اگه بدنبال خط بو هستین همه شون خط بوی خوبی دارن
حالا ببینید که کدوم مورد براتون اهمیت بیشتری داره...
31 تیر 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Fatimah مهدی بنی هاشم
اول اینکه مبنای خلق طبیعت و آنچه دراوست بالقوه بر زیبایی قرار دارد و این زیبایی حتی در حد اغواگری تنها روزنی است که گاهی انسان میتواند از آن نفس بکشد در این دنیای کریه و جدی و خشک و یکنواخت و عطر بدون شک مهمترین کارکردش زنده نگه داشتن این غریزه زیبایی خواهی و بسط زیبایی است و اغواگرانگی نه تنها ایراد یا زشتی عطر نیست بلکه یکی از قله های کمال عطرسازی است
اما بعد ، باید همان اول که اولین اسپری عطر را به خود میزنیم این اصل خدشه ناپذیر مطلق را بپذیریم
عطر مثل لباس است ،
فقط برای خود لباس نمیپوشیم
بدون قاعده لباس نمیپوشیم
بدون توجه به مخاطب عام و خاص و مکان و زمان و کاربرد و عرف لباس نمیپوشیم
لباس را بدون اندازه و تناسب و تطابق هم نمیپوشیم
یعنی چه ، روشن است
عطر شب و روز ، جلسه کاری و مجلس خانوادگی ، محیط کار و باشگاه ، هوای گرم و سرد و.... یکی نمیتواند باشد ، خلاص!
محیط کار اداری هم متنوع است عطری که شما میتوانید در اداره ات بزنی شاید من نتوانم ، اداره هم با مثلاسایت پروژه هر دو محیط کارند ولی زمین تا آسمان لباس و عطر مناسبشان متفاوت است
همین فرمان را بگیرید و جلو بیایید ، درست مثل لباس به عطر نگاه کنید ، شاید به همین خاطر از فعل پوشیدن برای عطر و لباس استفاده شده
بنابراین ، این سوال که یک عطر برای اداره معرفی کنید هم خیلی شفافساز نیست
کدام اداره ، چه نوع کاری ، در چه دمایی ، با چه میزان تحرک ، در چه سمتی ، چند ساعت کار ، منضم جلسه یا بدون آن ، به تواتر بیرون رفتن دارد یا فیکس در فضای بسته است
میبینیم که برای اداره تیپ رسمی +کژوال، ورزش در فضای بسته + باز ، منزل ، جلسه ، مهمانی رسمی + دوستانه ،قرار ، فصلها و دماها و هواهای مختلف و...همانطور که به لباسهای متفاوت نیاز داریم به عطرهای متفاوت نیاز داریم ، خیلی روشن ، ساده ولی واجب
همانقدر که پوشیدن جین و تیشرت در جلسه ای که همه کت و شلوار پوشیدند نشانه ندانستن آداب عرفی است یا لااقل نشانه بی خیالی و بی قیدی ، استفاده از عطر نامناسب هم همان حکم را دارد
تمام اینها قاعده و اصول است ، با عدم رعایت آن آسمان به زمین نمیاید ولی نادان به اصول یا بی قید به نظر خواهیم رسید و البته نمیتوانیم در زندگی مدنی بگوییم به درک ما برای خودمان فقط لباس میپوشیم یا نمیپوشیم اصلا یا فقط خودمان با عطر و لباسمان حال میکنیم ، در هیچ چیز وقتی در یک جامعه زندگی میکنیم نمیتوانیم چنین بگوییم
بنابراین تعداد عطرهای مورد نیاز برای هر فرد معمولی دستکم بین ۵ تا ۱۰ عطر است
اینکه موضوع اقتصادی را هم برخی مطرح میکنند که ما نمیتوانیم و به جای مثلا ۷ عطر ارزان یک عطر گران میخریم کاملا غلط است
اولا چون نمیتوان یک دست کت شلوار گرانقدر فقط داشت و همه جا ، کوه ، اداره ، استخر ، پارتی با آن رفت بی تعارف نهایت حماقت است
دوما با توجه به دنیای گسترده عطر شما با تلاش و بررسی و تست میتوانید با هزینه همان یک عطر گران ، لااقل ۵ عطر عالی یا کلون یا لااقل سیف و سالم و متناسب بگیرید ، قحطی که نیامده است:
یعنی به جای فقط یک دست کت شلوار مثلا ۵ میلیونی ، ۵ دست لباس از مارکهای عمومی اروپایی پلی برای کاربردهای مختلف بگیرید کاملا هم خوشتیپ و وزین و مد روز باشید
به جای یک عطر ۲ میلیونی که مثلا فقط برای مهمانی رسمی خوب است و در اداره بزنید ازتان فرار میکنند میتوانید ۵ عطر عالی و کارا و خوشبو برای زمستان ، تابستان ، اداره ، باشگاه،مهمانی بگیرید
مرا میبخشند دوستان ، شاید برای برخی پیش پا افتاده بود این موارد ولی حتما دانستنش با این تفصیل برای برخی هم سودمند و لازم است باید بنشینند کاربردها و محیطهای استفاده را بنویسند و عطرهای مناسب آن مکانها و زمانها و موقعیتها را پیدا کنند و با استراتژی با دنیای عطر تماس پیدا کنند ، لذت ببرند و لذت ببخشند همینطور بی قاعده و کشکی واردش نشوند و هر کس هر چیزی را بزرگ کرد بدون تطابق با اون اصول بخرند و بزنند و همه قواعد و البته لذت عطربازی را برای خود و دیگران حرام کنند
یک نکته که باز با لباس تطابق دارد سایز کردن و اندازه کردن است که بعدها شاید فرصت طرح آن شد.
31 تیر 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کتی Faaezaam
بنابر مواردی که در یک پست قبل گفتم شما نیاز دارید برای محیط کار لااقل ۲ عطر تهیه کنید
عطری برای محیط داخلی که با بقیه در تماس کاری هستید
عطر برای جلسات بیرون با رده ای که بر شما تفوق دارند شامل مشتری و کارفرما

مهمترین نکات هم ۱ ،نوع پوشش شما
۲، سن شما
۳، دسته بندی بویای مورد علاقه خود شماست ، چون خودتان هم باید از عطر لذت ببرید
بدون لحاظ کردن اینها انتخاب عطر ممکن نیست و چون دیتای وارده ناقص است هر جوابی بگیرید هم طبعا ناقص است و نباید عمل کنید
فقط به طور کلی عطر محل کار اداری نباید تند و شیرین و سنگین باشد
باید دارای پخش معتدل و ماندگاری بالا باشد که نیاز به نگرانی برای تمدید نباشد
این مورد محدوده انتخاب را از حدود ۳۰ هزار انتخاب موجود شاید به حدود ۴۰۰۰ عطر با احتساب عطرهای یونیسکس کاهش میدهد
ولی ببینید چقدر اطلاعات دیگر نیاز است تا برسید به ۲ تا!
مگر بروید یکراست سراغ لیست های ۱۰۰ عطری انتخابی بررسی کننده ها و مرجعها که خیلی هم کار خوبیست
باز از بین آنها بای بر اساس دو مورد اطلاعات فوق گزینش کنید
بعد به ۷،۸ تا میرسید که اینها را سمبل گرفته لااقل ۵ بار تست میکنید
با مجموع داده های ذهن خودتان از ماندگاری و بازخورد احتمالی ، ۲ تا به راحتی انتخاب میشوند و ۲ تا هم در رده بعدی و خلاص !
هیچ راه دیگری به منزل مقصود نمیرسد ، تجربه میگوید!
31 تیر 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کتی پارسی
به mesmaeel
درود به شما
فوق العاده بود
کاملا کاربردی و قابل اعتنا
استفاده کردیم
11 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر

اینکه محل کار محل اغواگری هست یا نیست به خود آدم مربوطه..
کاش یاد بگیریم به خواسته ی دیگران احترام بذاریم و قضاوت هم نکنیم...و قانون هامون رو جار نزنیم
30 تیر 1397 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : اركيده رضا تبریزیان
وقتی قید میشه برای محیط کاری، و وقتی نظرخواهی میشه اونم تو یه فضای عمومی پاسخ چندان نامربوطی هم نیست.
ایشون یک جمله گفتن "محل كار مناسب عطر هاي اغواگر نيست !" همون طور که مناسب عطرهای کژوال، سنگین، تند و ... هم نیست. همونطور که عطرهای رسمی هم مناسب فضای پیک نیک و کلاب نیست.
قضاوت و احترام و قانون و جار زدن رو از کجا آوردید؟ اگر همه چیز به خود آدم مربوطه پس قید بفرمایید حتما پرسش و پاسخ و نظرخواهی در مورد عطرها رو ممنوع کنند

30 تیر 1397 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : آیدا mahi
در یه محیط کاری زنونه چه اشکال داره عطر برفرض اغواگر هم باشه(در صورتی که باعث اذیت اطرافیان نباشه)،ولی تا اون جا که بنده میدونم درست نیست یه خانم با عطری که زده باعث جلب توجه آقایون بشه(اون هم در یه جمع کاملا مردانه) و شاید بشه گفت یکی از مفاهیم اغواگری همین جلب توجه کردن باشه.

در آخر اینکه چرا ما نباید همدیگه رو راهنمایی بکنیم واین راهنمایی کردن بی احترامی به خواسته دیگران برداشت بشه؟!
31 تیر 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آیدا
چيزي كه واضح ومشخصه اينه كه عطر محل كار بايد بي آزار و با پخش متوسط باشه و مناسب عطرهاي قوي كه جلب توجه كنه نيست. مثل اين ميمونه كه شخصي بگه من دير حمام ميرم وبوي بدي ميدم وبه كسي مربوط نيست!! بهتره در مورد نظراتي كه داده ميشه سريع جبهه گيري نكنيم. اينجا بيشتر جنبه مشورتي و راهنمايي از تجارب دوستان هست.
31 تیر 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : آیدا پارسی

Le Petit Prince حتما شما بهتر در مورد محل کارشون می دونید...
چون ایشون در تکست اولشون ذکر نکردن که کجا کار می کنن(مثلا شاید آرایشگاه بوده)...که جواب گرفتن محل کار جای اغواگری نیست...پس کلا کارمون قضاوت نابه جاست...
در ضمن ایشون در مورد عطر سوال پرسیدن نه در مورد روش کار کردن در محل کار ...
اینجا هم محل پرسش در مورد عطره نه اینکه چگونه کار کنیم!!!
من نمی بینم که کسی پرسیده باشه چگونه بهتر کار کنم...
قضاوت و احترام و جار زدن در هر جایی ممکنه جایگاه خودشو داشته باشه...اصلا شاید کسی پولی برای خرید چندین عطر (محل کار-شب و پیک نیک ووووو) نداشته باشه
می خواد هــــم واسه محل کار باشه هـــم اغواگر به کسی چه مربوط..!!!!!
اصلا شاید همکارش همسرش باشه...این همه قضاوت تاسف آوره...یه کم کتاب بخونیم
31 تیر 1397 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام و عرض ادب
دوستان لطفا به معرفی عطر با توجه به خصوصیات ذکر شده بپردازید
بحث های این چنینی خلاف قوانین هستند .

8
رایحه
9
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
با سلام
لطفا مدير محترم بررسى نمايند چرا ثبت نظر براى اين محصول مشكل دارد
با تشكر
29 آبان 1397 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام و احترام
نظر ثبت شده است

8
رایحه
9
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
به مشام من آمواج لايلاك لاو بوى غالب گل دارد، در كنار گلها به عنوان بازيگر اصلى، حالت پودرى مشخص دارد، يك بوى پُر مثل تركيب خامه-عسل در پس زمينه هست كه از ابتدا تا انتها گلها را همراهى مى كند.
قطعا بوى گرم و دوست داشتنى دارد و براى خانمهايى كه از پوشيدن ادكلن هاى "مِين استريم" حذر مى كنند و از طرفى هم بوهاى خاص و عجيب به دلشان نمى نشيند گزينه مناسبى است. بوى هيچ ادكلن ديگرى را نمى دهد ولى در عين حال بوى عجيبى هم ندارد. مثل بوى خوبى كه ديزاينرهاى عطر تا كنون از قلم انداختند و احتمالاً با خود مى گويند "چرا به ذهن خودم نرسيده بود؟"
فقط... با كمى سختگيرى، يك رگه مصنوعى توش هست كه كمى منو در مورد كيفيت بو به ترديد مى اندازد، چيزى شبيه بوى "قديم". البته اين بيست درصد روى مطلوبيتش تاثير داره و هنوز در موردش مطمئن نيستم، شايد بعدا نظرم تعديل شود.
29 آبان 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : In The Dark اركيده

لیلاک لاو یه عطر گلی و کمی پودری رایحه گلی که داره از جنس گلهای سفید هست گاردینیا و یاس...بیشتر رایحه گلی هست که در کنار نتهای دیگه خودنمایی میکنه کیفیت خوبی داره پخش و ماندگاریش هم قابل قبوله رایحه متفاوت و یا خاصی نداره لیلاک لاو برای من کاراکتر یک خانم شیک پوش و متین و آرام رو داره.
13 فروردین 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : In The Dark معین هاشمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟