WIDIAN - Limited 71

ویدیان لیمیتد 71

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68916
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ویدیان
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-68916
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

WIDIAN Limited 71 - ویدیان لیمیتد 71

نخستین بار در سال 2016 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، گشنیز ، جوز ، نعناع هندی ، عنبر، عود، دود، مشک ، کهربا، روایح دودی اشاره کرد.

برند ویدیان
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، گشنیز ، جوز
اسانس میانی نعناع هندی ، عنبر، عود، دود
اسانس پایه مشک ، کهربا، روایح دودی
نمره کاربران
Limited 71-ویدیان لیمیتد 71
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
الحاقی از خشم 🔥 تلخ و مهربانی شیرین در بخوری از گستره‌ی عشق بر پهنای معشوق که تا امتداد انتهای بی معنا، ادامه دارد. مرزبانی از پاسداری عشق در صحرای تشنه، که تا آخرین قطره از اشک چشمانش، دیدبانی خواهد کرد. استتاری از دود سپید در هیاهوی سایه‌ای تاریک که تنها با مهتاب معشوق، آشکار می‌گردد.
.........
عطری بسیار بسیار خوشبو و در نهایت تصور حافظه ی ژنتیکی شامه های انسان برای کیفیت مطلق در معماری عطرها، که تا بعد از بونوازی شهد نهفته اش، دیگر بونوازی هیچ رایحه‌ای را تشنه نخواهید بود. شروعی بسیار آرام از گشنیز در بستر تیزی پوست ترنج تازه چیده شده که ترافیکی از ازدحام آرامش را در تفکر مخاطب تن‌پوش کننده تداعی خواهد کرد. اما این ازدحام آرامش در تله ای از یک بمب ضامن دار نهفته است که حدود ۳ دقیقه بعد از آرامش، این بمب انفجاری مهیب از تلخی و تندی نعناع هندی را به همراه خواهد داشت که دقیقا به مانند بمب هیدروژنی، امواجی بسیار سنگین بخور دودی معطر از عود و کهربا را منتشر خواهد کرد که مخاطب تن‌پوش کننده، فقط ایستایی از غرق شدن در این انفجار مهیب را تجربه خواهد کرد. یکی از عطرهای بخوری دودی چوبی بسیار خوشبو و کیفیت اعلا که هر شامه ای را به خودش جذب خواهد کرد. با اینکه تقریبا شیرین به نظر می‌رسد اما روایح دودی و بخوری بسیار خوشبو و خاص بصورت مه دود غلیظ جریان دارد که انگار وقتی بعد از تن‌پوش اگر در حالت ایستا باقی بمانید، رایحه ی شیرینی بسیار ملیحی را تجربه می‌کنید و به محض حرکت کردن، رایحه‌ای از بخار دودی چوبی در گستره‌ی نیمه شیرین را تجربه می‌کنید که انگار شهد این عطر دارای بیوسنسور هست که در لحظه ی ایستا، شیرین و در لحظه تحرک، تلخ دودی به نظر می‌رسد. یه نکته ی خیلی جالب برای این عطر، بعد از تن‌پوش در حالت ایستا و سکون، رایحه ی عطر خیلی غلیظ به نظر میرسه اما به محض حرکت کردن، انگار غلظت عطر با باد حاصل از تحرک هر چند خیلی ناچیز، آمیخته میشه و غلیظ بودن عطر را در هاله‌ای از کالبد خودتان حس می‌کنید که به محض سکون یافتن، دوباره تمام غلظت عطر به جای اولشان در نقاط اسپری شده بازگشت می‌کنند و فوران انفجاری معطر را برجای می‌گذارند.
پ. ن: دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کبیری بزرگوار، من فکر می‌کنم این عطر، همان ارزشی هست که شما دنبالش هستین با رایحه‌ای بسیار خوشبو و دودی چوبی حالت بخوری و پرفورمنس بسیار عالی، سه بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و ۱۰ ساعت روی پوست با پراکنش بسیار عالی در ۴ ساعت اولیه ی تن‌پوش و به وضوح قابل احساس و تشخیص برای ساعت چهارم به بعد از تن‌پوش. ارزشی بسیار با ارزش در یادمان معطر که قیاس برایش، کاری دشوار است.
سپاس از همراهی بزرگواران......
30 تیر 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه رضا عطردوست
دکتر خوبین . آمارف کلاب پارفوم چطور هست ارزش خرید داره یا مشابه ای که بتونه از این سر تر باشه بهم معرفی کنید ؟؟
30 تیر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محسن جمالیان میلاد صادقی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای صادقی عزیز، من از بچ کدهای ۲۰۱۷ به بعد آرماف رو نمی‌پسندم و در همین رنج قیمتی با پرفورمنس بهتر از آرماف کلاب دی نویت، عطر EVANOS از برند لورینتال فراگرانسس پاریس، لورینتال فراگرانسس پاریس بلک بولد، و کمی قیمت بالاتر عطر بروج اسپریتوس رو بهتون پیشنهاد میکنم.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
31 تیر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی
بروج اسپریتوس رو عطر افشان موجود نداشت سرچ زدم. اگه بخواین با درصد بگید چقد مشابه هست به اونتوس و شفافی رایحه خوبه یا کدر هست و مثل بقیه کپی ها یه یادآوری از رایحه هست و درمورد پخش و ماندگاریش هم توضیح بدین مچکر و در آخر خواستم از امثال شما تشکر کنم که وقت میذارین و نظرات شخصی و اورجینال میذارین نه فیک و غیر کارشناسی ای کاش یه روزی برسه عطر بازها هم مثل مجالس شعر دورهمی داشته باشن 🤝❤️
31 تیر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای صادقی عزیز از مهر و همدلی و عنایت شما کمال سپاس دارم. در خصوص عطر بروج اسپریتوس عارضم که این عطر خودش یه برند اصیل هست و کپی کار نیست، اما از رایحه ی عطرهای نامی جهان در تولید عطرهای خودش استناد می‌کند که این کار رو خیلی از شرکت های عطرسازی انجام می‌دهند و به نظرم کار شایسته ای هست چراکه ممکنه یه شرکت عطرسازی با استناد به یه عطر نامی جهان، همان رایحه رو بصورت عام پسندتر معماری کنه که حتی قیمت کمتری نسبت به عطر مادر داشته باشه. بنابراین عطر بروج اسپریتوس هم کپی اونتوس نیست فقط مشابه اونتوس هست و عطر شفافی هست که سعی کرده با کمی تغییرات در هرم بویایی، خاطره ی کرید اونتوس را در عطر خودش حفظ کند. شاید شما اگر در یه مغازه ی عطر فروشی باشین که هم کرید اونتوس و هم نیشان هاسیوات و هم عطر بروج اسپریتوس رو داشته باشه و برای شما همه رو تست کنه، شما با در نظر گرفتن برچسب اقتصادی عطر بروج اسپریتوس، به احتمال خیلی بالا این عطر را انتخاب می‌کنید چراکه قبل از برچسب قیمتی اش، شفافیت رایحه و خوشایند بودن عطر برای شما و از همه مهتر میزان خاطره سازی عطر کرید اونتوس را برای شما نوید داده است. فلذا هر عطری که برچسب قیمتی کمتری از مابقی عطرهای نامی جهان دارد، نشان از بی کیفیت بودن اون عطر یا عدم داشتن پرفورمنس خوب برای اون عطر نیست.... برای مثال من از برند لطافه که مشابه های کرید اونتوس را تولید کرده است یکیش شاهین نقره ای هست، فقط یکبار خرید کردم و دیگه از این برند برای کرید اونتوس شارژ نخواهم کرد چراکه در قیاس با لورینتال فراگرانسس پاریس و بروج اسپریتوس کیفیت پایینی دارد هم در رایحه و هم در پرفورمنس. با اینکه لورینتال فراگرانسس پاریس و بروج اسپریتوس قیمت بالاتری از لطافه های مشابه به اونتوس دارند اما باز هم برای هزینه کردن، من از همین لورینتال و بروج اسپریتوس استناد خواهم کرد برای مشابه های اونتوس، مگر اینکه لطافه یه عطری تولید کنه که از این دو برند بالاتر باشه. اما چرا این برند لطافه رو خریدم؟ ابتدا پکیج عطرهای لطافه مشابه کرید اونتوس بخصوص شاهین نقره‌ای بسیار برام مورد پسند بود و دوم بخاطر اینکه بتونم حداقل بخاطر همین پکیج، نوع رایحه رو ارزیابی کنم و اگر از دوستان کسی قصد خرید یه عطر ارزان قیمت با شباهت به اونتوس را داشت، بتونم از همین مشابه های کرید اونتوس از برند لطافه براش پیشنهاد کنم تا در حداقل ممکن، این شخص با هزینه کردن به سایر عطرهای هم قیمت لطافه که کیفیت جالبی ندارند هم در رایحه و پرفورمنس و هم در پکیج عطر، هزینه هاشون را از دست ندهند. متاسفانه الان بخاطر شرایط اقتصادی کشور، در هر بازار عطر فروشی که قدم می‌گذارید، همه ی عطرها حتی اون بی کیفیت ها هم گران هستند و قطعا یه مخاطب کم تجربه با ورود به همین بازار، همان هزینه‌ای که میخواست برای خرید به عطر مشابه کرید اونتوس خرج کند رو از دست خواهد داد و یه عطر بی کیفیت و بی رمق بهش فروخته خواهد شد. الان مثلا برند میسون الحمبرا عطرهای گران قیمت بولگاری اعم از فالکار رو کپی کرده است با قیمت ۱ میلیون تومان در پکیج بسیار زیبا و با رایحه ای بسیار مشابه، اما متاسفانه کمتر مخاطبی از این موضوع آگاه است و همان هزینه ی ۱ میلیون تومان را از روی تجربه ی کم، صرف خرید عطرهای بی کیفیت می‌کند که قطعا مورد رضایتش نخواهد بود. انشالله شما نیز انتخاب های شایسته داشته باشین.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران.....
31 تیر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 سالمی
مثل همیشه جامعه توضیح دادین ❤️و این عطر رو میشه در چه فصلهای استفاده کرد ؟؟
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای صادقی عزیز از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم. این عطر مناسب فصول سرد هست. سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟