WIDIAN - I

ویدیان 1

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68904
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : ویدیان
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-68904
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

WIDIAN I - ویدیان 1

محصولی شیک و جذاب که در سال 2014 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام ویدیان به بازار عرضه شد عطار آن ژان کلود استیر، علی الجابری می باشد و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به هل ، دارچین ، سرو ، روایح دودی، مشک ، سدر ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

برند ویدیان
عطار ژان کلود استیر، علی الجابری
سال عرضه 2014
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هل ، دارچین
اسانس میانی سرو ، روایح دودی
اسانس پایه مشک ، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
I-ویدیان 1
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام جناب دکتر اسعدی
ارادتمندم. خیلی ممنون از رویو و بررسی کارهای این برند. علاقه ی عجیبی به کارهای بخوری ، بالسامیک، چرمی و چوبی دارم. کارهای این برند رو در فرگرنتیکا نگاه کردم و به نظرم این از بقیه کارها به ذائقه من نزدیکتره. خوشبختانه در ایران هم موجوده. نظر شما چیه؟ اگر تستش کردید لطفآ تجربه تون رو با ما به اشتراک بذارید. پیشاپیش از شما بینهایت سپاسگزارم...یاحق
28 تیر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : محسن امیر علوانی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کبیری بزرگوار از همدلی و عنایت شما کمال سپاس دارم. دوست گرامی بله این عطر را سالها قبل تجربه کردم که دارای رایحه‌ای خوشبو در طبع گرم و تند تقریبا شیرین با ماندگاری بسیار بالا و پراکنش خیلی خوب در دو ساعت اولیه ی تن‌پوش و خوب در دو ساعت بعد از تن‌پوش در روزهای سرد زمستانی است. اما من فکر نمیکنم بخور این عطر برای شامه ی شما بعنوان عطر بخوری تحسین برانگیز باشه چراکه برای شامه ی خودم، عطرهای گرم و تلخ بخوری، بسیار مورد پسندتر هستند از عطرهای گرم و تند و نیمه شیرین....
شروع این عطر بصورت بسیار تیز از دارچین و شیرینی هل است که انگار مثل حالت سهمی در توابع سینوسی ابتدا دارچین صعود می‌کنه و بلافاصله هل باعث فرود دارچین میشه یعنی تیزی دارچین در حصاری از شیرینی هل معماری کرده‌اند که بنظرم بسیار زیرکانه و هنرمندانه این قسمت را طراحی کرده‌اند و بعد از حدود ۱۰ دقیقه یه حالت تمیزی و صاف از سدر بصورت کمی حالت دودی باقی میمونه که باز هم اینجا به شیرینی سوق پیدا می‌کنه اما اون شیرینی نیست که در سایر عطرها حس میشه، انگار شبیه شهد خرمایی هست که روی آن از دارچین تزئین شده که حس و حال ادویه‌ای مانند رو هم تداعی می‌کند. من خودم هم عاشق عطرهای بخوری در بستر چرمی و چوبی ادویه‌ای هستم اما این عطر از برند فاخر ویدیان، اون حس برانگیختگی من را برای عطرهای بخوری چوبی ادویه‌ای تداعی نکرد یا حداقل برای این برند با این برچسب قیمتی ۲۵ میلیون تومانی، مورد انتظارم نبود. اما بعنوان یه عطر چوبی ادویه‌ای در طبع گرم و تند و شفافیت بسیار بالای روایح این عطر با پرفورمنس بسیار بالا، بنظرم این قیمت ۲۵ میلیون تومانی نسبت به سایر عطرهایی که قیمت یکسانی دارند اما از ماهیت پرفورمنس ضعیفی برخوردار هستند، بسیار ارجحیت دارد. فلذا من فکر میکنم حافظه ی ژنتیکی شما نیز برای داشتن یه عطر بسیار خاص از نوع بخوری چوبی ادویه‌ای یا چرمی با ماهیت پرفورمنس بسیار بالا و هزینه کردن مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای خرید چنین عطری، به احتمال ۵۱ درصد این عطر از ویدیان نباشد.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.......
28 تیر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : میلاد محمدی سالمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟