ACQUA DI PARMA - Colonia Sandalo Concentree

آکوا دی پارما کولونیا صندلو کونسنتخی

مردانه
کد کالا : ATR-33853
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : آکوا دی پارما
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-33853
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ACQUA DI PARMA Colonia Sandalo Concentree - آکوا دی پارما کولونیا صندلو کونسنتخی

نخستین بار در سال 2016 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع معتدل آن می باشد و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، پرتقال، لیمو ترش، برگ درخت نارنج، اسطوخودوس ، هل ، دانه تونکا ، کهربا، چوب صندل سفید اشاره کرد.

برند آکوا دی پارما
طبع معتدل
سال عرضه 2016
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، لیمو ترش، برگ درخت نارنج
اسانس میانی اسطوخودوس ، هل
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Colonia Sandalo Concentree-آکوا دی پارما کولونیا صندلو کونسنتخی
رایحه
9.5
2 رای
ماندگاری
7.5
2 رای
پخش بو
6.5
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند آکوا دی پارما
عطرگرام
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
Acqua Di Parma
هفت عطر از این برند رو قبلا رویو کرده بودم و موارد مهم ترش رو هم بررسی میکنیم الان: .
.
■Colonia Club
کولونیا کلاب عطری سبز-آروماتیک هست که در درون خودش فوژه ای رو سقط کرده. فضای کلاسیکی که لوندر با کیفیتش داره خلق میکنه رو پوششی دوگانه از بافت اسپایسی و سبز (از جنس برگچه ای) میپوشونه. دلیلش چیه؟ هیچی. احتمالا تلقین ساخت عطری جدید. از این برند بعید بود. کاری که صرفا خوشبو هست. ارزش خرید نداره. سه از ده
.
. ■ colonia intensa
دویست و بیست دلار برای ترکیبی خوش مشرب ، بالغ و با کاراکتر از مخلوقی سیتروسی-وودی-آروماتیک. به ندرت عطرهای سیتروسی به خلق جزئیات یک کاراکتر میرسن. دوستش دارم. عطری با پرستیژ یک مدیر در ابتدای میانسالگی ، شیک و خوش بازخورد و متین که کیفیت ساخت خوبی هم داره. شش تا شش و نیم از ده
.
.
. ■ Arancia di Capri
خیلی خیلی فرش. نمیدونم شمام مثل من از دوش خیلی خنک خوشتون میاد یا نه ولی این عطر کاملا دوش آب سرد هست با ملغمه ای فضای شامپویی-مرکباتی با قدرتی از نمای واقع گرای پرتقال که البته بعد یه ربع جون میده و کمبویی از پتیت گرین و مشک سنتتیک سفید تصویری خشک و صابونی و خسته کننده ازش خلق میکنن. کار بدی نیست اما با این قیمت مگه اینکه فقط دنبال یه عطر با اوپنینگ نیم ساعته ی فرش باشید که این جزو انتخاباتون باشه .
چهار و نیم .. .
.
■ Colonia Ambra

اگه زمانی قرار شد بگید دی پارما کجا پنچر شد این عطر رو یادآور بشید. اگر سنتتیک دوست هستید و با عطرای کمیکال مشکلی ندارید این مال شماست و از خوباتونم میشه. دست بردن به سنتز نتی که معلوم نیست چیه و فقط یک وجه پالایشگاهی اما ملایم و یه نمای حیوانی و شیرین و حتی عودی از نوع عود اکوا دی پارما و قوی داره و اگه یه اسکلت فرش و بی هویت و شیرین میخواین این خودشه. من حتی نمیتونم نزدیکش بشم دیگه چون مثل اینه بخواین یه دوربین رو با چسب بچسبونید به یه موبایل و واکمن و بگید گوشی هوشمند ساختین. فضاهایی که ربطی به هم ندارن. چهار از ده. ماندکاری مناسب و پخش متوسط. میانسال قطعا.

■ Ebona :
تلاش دیگه ای از این برند برای خلق رایحه از گذرگاه علم شیمی. آبنوسی که رایحه ش بازآفرینی و دچار تفسیر و تصرف شده. رایحه ای که قرار بود تاریک و چوبی از نوع خشک باشه اینجا سیاه شده و فضای چوبی خشک به فضای چوبی سوخته شده میل پیدا میکنه. ایبونا عطری چوبی-رزینی-فلاوری-شیرین هست که شما رگه های فلاوریس رو به صورت شیرینی غلیظی متوجه میشید. رایحه عسل در اینجا از گلبرگ های لوندر ارتزاق شده که یکی از راههای خلق رایحه ی عسل در سالهای اخیر هست. عطر یونیکی مسحوب میشه به نوبه یخودش. یونیکی که در حال و هوای خودش تا دلتون بخواد عطر وجود داره -مثلا شرگی لوتنس- اما با قرابت معناییش کمتر عطر داریم. کار خوش بازخورد و با دوامیه. شش و نیم.


■ Colonia sandalo : باز هم در این عطر به اتمسفر کولونیا لدر و کولونیا عود وفادار موندن و همون اتمسفر عینا اینجا به کمک برودتی از مرکبات خلق شده. اما گویی همین هست دیگه. فقط هواست و انگار که این عطر زیر این هوا ساختمان های زیادی نداره . عطر خلوتیه باصطلاح که معدود بناهای زیرش ترکیبی نرم-میلکی-شیرین که در کنار عطسه ی آروماتیکی از هل و زنجبیل خلق شده. کار خوشبوییه واقعا. منتها نمیدونم دارم پول پای چی میدم شخصا. پنج از ده.
■ Colonia Quercia : همون توضیحات مورد قبلی راجع به آسمان و زمین رو بخونید با این تفاوت که از روح فتیش و پیوردیستنس ام لحظه ای درش بدمید . خصوصا از روح فتیش و اون ترکیب اولیه ی اسپایسی لامی شیکش. عطر اون فضای کذایی گفته شده در عطر قبلی رو داره ولی ترکیبی لایمی-چوبی-اسپایسی با بلوغ و پرستیژ جذابی درونش قدم میزنه. کار خوبی شده. شش و نیم از ده
16 فروردین 1396 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده امیر خشایار

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟