ACQUA DI PARMA - Colonia Leather Eau de Cologne Concentree

آکوا دی پارما کولونیا لیدر ادو کلون کانسنتره

مردانه
کد کالا : ATR-33833
نوع عطر : ادو کلن
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آکوا دی پارما
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-33833
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 800
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
40,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    36
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    15
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    2
  • رسمی
    22
تعداد رای های ثبت شده : 144
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آکوا دی پارما از عطر جدیدش با عنوان کولونیا لیدر ادو کلون کانسنتره رونمایی کرده است که در کالکشن Ingredient قرار می‌گیرد. این کالکشن در سال 2012 معرفی شد. کولونیا لیدر ادو کولوژن کونسنتخی که در ماه مه 2014 به بازار آمد، مخلوقی اصیل توصیف شده است که براساس ترکیب‌سازی غیررایج و خاصی از طراوت نت‌های مرکباتی عطر اصلی کولونیا و رگه‌های غنی و هوس‌انگیز نت آروماتیک چرم شکل می‌گیرد.

نت‌های آغازین این عطر از روایح درخشان پرتقال برزیلی در کنار لیموترش سیسیلی استفاده می‌کنند. نت‌های میانی هم رایحه گل رز و برگ درخت نارنج پاراگوئه‌ای را کنار همدیگر قرار می‌دهند تا سپس در نت‌های پایه به چرم، سدر اطلسی و چوب گایاک پاراگوئه‌ای برسیم.

نوع عطر ادو کلن
برند آکوا دی پارما
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه پرتقال، لیمو ترش سبز
اسانس میانی رز ، برگ درخت نارنج
اسانس پایه سدر ، چرم ، چوب گایاک
نمره کاربران
Colonia Leather Eau de Cologne Concentree-آکوا دی پارما کولونیا لیدر ادو کلون کانسنتره
رایحه
8.7
34 رای
ماندگاری
8.1
33 رای
پخش بو
7.4
33 رای
طراحی شیشه
8
33 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند آکوا دی پارما
عطرگرام
نظرات کاربران (41 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
روازه ورود به هنر، ذوق و اصالت
شاید کابین یک مرسدس قدیمی به لحاظ زیبایی چندان قابل رقابت با چینیهای مدرن امروزی نباشه اما وجود یک علت بزرگ مانع از برتری خودروهای چینی به اون مرسدس هست
کیفیت ساخت
برای خوش ساخت بودن ابتدا نچرال بودن در مرحله اول اهمیت هستش اما مهمترین عامل کیفیت ساخت، به ماده  پایه ای برمیگرده بنام چرم...
تلفیق چوب با چرم طبیعی و دباغی و ظرافت به کار رفته هنوز هم باعث میشود شاهکارهای بالای 40 سال سن از رقیبان ورژن 201‪9 جلوتر باشند.
Aqua di parma
هموطن فراری و مازراتی در دنیای روایح با ظاهری بدون پیچ وتاب، بدون ادعا اما اصیل و با ارزش
از آن دسته پرفیوم ها که با استشمامش حس سنگین رایحه تحسین شمارو با خودش همراه میکند درست مانند فضای یک خودروی لوکس، فضای عطر متناسب با یک آقای قدبلند و چهارشانه با کیف، کفش، کمربند و پالتوی چرم و ته ریش خوشبختانه فضای لوکس این عطر تا دومتر ساعتها پایدار هست و اصلا نیازی به تکرار مجدد در طول روز نیست.
زبان ایتالیایی این عطر فقط چرم هست و چرم و تم چوبی فوق العاده زمینه با بوی رز و سدر ولی همه این روایح فقط سعی دارند جلوه های چرمی را به نمایش بگزارند
با تحلیل سطح به سطح و نوت به نوت به یک نتیجه خواهید رسید و در یک خط آن نتیجه قابل درک است.
Aqua di parma Colonia Leather
دروازه ورود به هنر، ذوق و اصالت

13 مرداد 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا آریانپور نوید ابوطالبی جهرمی
بهترین عطر چرمی ای که تا حالا بو کردم بی شک همین بوده
خیلی باکلاس تر و جذاب تر از ایتالین لدر و آفریکن لدر ممو و توسکان لدر تامفورد
ماندگاری و پخش ش هم به فراخور کلاس کار بالای این عطر متناسب هست و در یه کلام من هم مث شما عاشق این شاهکار چرمی دنیای عطر هستم .
بنظرم بهترین زمان استفاده شم( از آبان تا دی) و از ( اواسط اسفند تا اواسط اردیبهشت) هستش " البته در هوای تهران "
14 مرداد 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Kambiz معین هاشمی
با سلام این عطر چرم غالب است.اگر به چرم غالب علاقه دارید عطر خوبی است .در غیر این صورت به سراغ سایر رایحه های چرمی مانند توسکان لدر یا امبره لدر و یا افریکن لدر و..بروید که ممکنه بازخورد بیشتری داشته باشند.
14 مرداد 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی Perfume khan

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
رایحه کاملا گرم و تلخ و مردانه دارد. شخصیت یک مرد میانسال جدی و شیک‌پوش و متین و مبادی آداب را تداعی می‌کند. مناسب روزها و شب‌های نسبتا سرد پاییز و زمستان. با سه تا چهار پاف یک روز کاری ۸ تا ۱۰ ساعته را در محیط بسته به خوبی پوشش می‌دهد. برای آقایانی با مشخصاتی که گفته شد جدا توصیه می‌کنم.
05 بهمن 1397 پاسخ تشکر

نمی‌دونم چرا نصف نظر من پرید و دوکلمه اش موند.بهر حال چرم این کار و حتی خود کار رو پسندیدمش و برازنده است.عطری که باحجم زیادی از چرم یک فضای تلخ وتلخ و به قول یک مسترهمراهم سوختگی ایی میده(من موافقم نبودم)اما یک حجم تلخی مطلق روالقامیکنه که یه چیز خوشایندی اون مابین نوک می‌کشه و مجبورند می‌کنه دنبالش بگردی...کمی ک از شروع کارمیگذره ..شاید اگربگم این عطر دکمه های کت چرمش ذوبازمیکنه و اجازه میده رز خودش رو نشون بده درحالی که اسارت چرم هست..چرمی که برای من تصویر میشه توی این عطرچرم سیاه و مشکی هست خلاف رنگ بطری ک قهوه آبی..رز قرمز کامل باز نشده رو میزارم کنارحجمی از چرم سیاه...مرموزوجذب کننده..جذب کننده به حالت مرموزش نه جذاب و س کسی بودن!!زمان ک میگذره کاور چرم کم میشه و همراه بااون رز از تیزی و نوک کشیدنش کم می‌کنه و مثل مه و هاله ایی میشه که میتونم تلخی مرکبات زود کنارش حس کنم...ازاین عطربرای پوشش آقایون به شدت خوشم اومد..عطری که درعین اینکه قوی و محکم هست به واسطه ی خضورچرم،میتونه وجه ی کاری و مدیر و مدبر بودن و موفق بودن شخص رو در حیطه ی کاری نشون بده..و رزین که وجود داره می‌تونه نمادی از ویژگی های مثبتی یا شاید به گونه ایی ظاهر و پوشش عالی و (سیکس پک بودن...)طرف رونشون بوده...مردی که این عطررومیپوشه مردی هست که حتی توی انتخاب عطرسعی می‌کنه وجه شخصیتی خودش ذوبااون معرفی بکنه...عطریه که حرفی برای گفتن داره وقتی میپوشیش..ومن چقدرااین عطر رو دوست داشتم....
24 مهر 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی ‌آرش

.پسندیدمش و برازنده اس
24 مهر 1397 پاسخ تشکر

وقتی از چرم حرف میزنیم دقیقا از چی حرف میزنیم ؟ کلونیا لدر... هرچی رایحه چرم توی عطرهای دیگه به مشامتون خورده بگذارید کنار و اینو بو کنید. پخش و ماندگاری خوبی داره و به نظر من پخشش نمره بهتری میگیره ، هرچند نمراتی که دوستان تا این لحظه به این عطر دادن نظر منو در مورد پخش و ماندگاری تایید نمیکنه...
24 مهر 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامی

دكتر بهترين هاي چرم موجود در ايران رو بفرماييد لطفاً، هم از لحاظ تكنيكي هم خاص و خوشبو بودن.. ممنون ميشم
31 مرداد 1397 پاسخ تشکر

دوستانی که تجربه استفاده از این عطر رو داشتن لطفا توضیحات کامل نسبت به رایحه و پخش و ماندگاری بفرمایند
21 تیر 1397 پاسخ تشکر

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
از لیموترش با کیفیت اولش گرفته تا رز و برگ نارنج و چرم همه تو یه هارمونی فوق العاده قرار گرفتن.واقعا نمیشه دوستش نداش.البته باید هشدار بدم که بعد از پوشیدن این عطر ممکنه مضحکه شین چون همش خودتونو بو میکنین :)))
11 تیر 1397 پاسخ تشکر

سلام دوستان
چند تا ازبهترين عطرهاي leather هم نيش و هم ديزاينري رو بفرماييد، مخصوصاً از نيش ها...ممنون ميشم
01 تیر 1397 پاسخ تشکر

با درود فراوان
تأملی بر کولونیا لدر
این عطر در گروه سیتروس اروماتیک بخاطر قرار گیری مرکبات در اکورد و همراهی اون با نوت چرم قرار داره چرم در این کار بسیار عالی و حالتی لوکس داره البته نوع چرم با توسکان لدر متفاوته و قدری تند و تیز تره در عوض غنای عطر بالاتره و کار مردونه تر و اون حالت یونی و شیرین توسکان رو نداره این عطر برای فید بک خیلی خوبه البته توسکان برای خانم ها جذابتره این عطر با پوشش چرمی برای فصول سرد عالیه پس اگر تونستید تست کنید
07 مهر 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : معین هاشمی نوید ابوطالبی جهرمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟