Tauer Perfumes - L'Air Des Alpes Suisses

تاور پرفیومز ل ایر دس آلپس سویسز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68279
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : تاور پرفیومز
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-68279
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Tauer Perfumes L'Air Des Alpes Suisses - تاور پرفیومز ل ایر دس آلپس سویسز

نخستین بار در سال 2019 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به دانه تونکا ، اسطوخودوس ، ریحان ، آویشن ، درخت کاج ، جوز ، درخت نراد، ارکیده ، عنبر، گل سوسن، چوب درخت قان ، اقاقیای پالیساندر ، بادرنجبویه اشاره کرد.

برند تاور پرفیومز
عطار اندی تاور
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه دانه تونکا ، اسطوخودوس ، ریحان ، آویشن ، درخت کاج ، جوز ، درخت نراد، ارکیده ، عنبر، گل سوسن، چوب درخت قان ، اقاقیای پالیساندر ، بادرنجبویه
نمره کاربران
L'Air Des Alpes Suisses-تاور پرفیومز ل ایر دس آلپس سویسز
رایحه
8.5
2 رای
ماندگاری
8
2 رای
پخش بو
8
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند تاور پرفیومز
عطرگرام
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام
بسیار بسیار دوست داشتنی …
بخصوص در هوای ظهر زمستان.
برخلاف نظرات فرگرانتیکا، من شباهتی به رفلکشن درش نمبینم، در انتها خیلی کم شباهت هایی به پگاسوس درش حس میکنم اما این کجا و پگاسوس (دل خوشی ازش ندارم) کجا …
پایدار باشید.
25 مهر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin فاطمه فیضی

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
برای آقای "اندی تاور" احترام زیادی قائلم... او برای من نمادِ اراده ی یک انسان، برای عملی کردنِ ایده ها و ایجادِ کار و کسب بر مبنای علم و علاقه اش است. بسیار ساده و بدونِ تکلف، اما جهانگیر و موفق. بطری های نمادین اش را در همه جای دنیا می شناسند، اما خط تولیدِ عریض و طویلی در کار نیست... خیلی ساده، با دست پُر می شوند و با دست برچسب می خورند... و البته که اصلِ ماجرا، آن مایعِ درون بطری های پنج گوشَش است که هر کدام بیانگرِ موقعیتی خاص هستند... مثل "هوای صحرای مراکش" یا "هوای آلپ های سوئیس"... اما اینگونه نیست که بوئیدنش برایمان تداعی کننده ی مثلا "کوههای سوئیس" باشد... بلکه عطار در چینشِ نت ها و ساختِ هرم بویایی، از نقطه به نقطه ی آن موقعیت جغرافیایی الهام گرفته و بر اساس قاعده ی حرکتِ مورد نظرش در مکان، عطر را فرمول می کند. بنابراین عطرهای "تاور" به این شکل "مفهوم محور" هستند و بوئیدنِ لحظه به لحظه ی عطر، به مثابه ی سفری ست در مکانِ مورد نظر عطار، و همراه شدن با او مثل یک راهنما، تا زوایای پیدا و پنهانِ منطقه را برایتان رمزگشایی کند.

در L'AIR DES ALPES SUISSES ، عطار از مرتفع ترین نقطه ی کوهها سفرش را آغاز می کند و در طولِ پرفورمنس، مرحله به مرحله به ارتفاعات پایینتر فرود می آید. از قله های سنگی و صخره های خشنِ گرانیتی، با چشم اندازی از یخچال های ابدی و پوشش گیاهانِ کم پشت اطرافش... تا پایینتر و دامنه های پُرشیب با گیاهان پُرپُشت و معطر... و در نهایت کوهپایه و جنگل های انبوهش.
در پله ی اول و اُپنینگ... عنبرسائل، آویشن، بادرنجبویه و جوزهندی، نت هایی هستند که آکوردهای گرانیت، هوای تازه و گیاهان تلخِ ارتفاعات را می سازند... در پله ی دوم و برای نت های میانی، عطار منطقه ی "دارمَرز" (بالاتر از جنگل) را با آکوردهای سبز و گلی و ادویه ای بازنمایی می کند و برای این منظور، از نت های اسطوخودوس، ریحان، ارکیده و سوسن و روایح ادویه ایِ بیشتر استفاده می کند... لمسی از روایحِ چوبی و آکوردهای سوزنی برگ هم، خبر از ورود به جنگلِ انبوهِ پای این کوهها می دهند. اما بدنه ی عطر در پله ی پایانی، به مانند بدنه ی آلپ ها، همان جنگل های انبوه و همیشه سبزِ کوهپایه ها هستند که در اینجا، روایحِ چوبی، با نت های کاج، رُز وود و غان، لحظه به لحظه غلیظ تر می شوند و ما را به پایان سفرمان رهنمون می کنند...
چوبِ درخت غان، که در اکثر کارهای "تاور" حضورِ پررنگی دارد، همان درخت "توس" از راسته ی "توسکایان" است که بومیِ منطقه ما نیست و در عرض های جغرافیایی بالاتر (شمالی تر) یافت می شود. پس چرا رایحه اش برایمان آشناست؟ چون "توس" یا همان "غان" نسبتِ نزدیکی با "راش" و "بلوط" دارد. پهن برگ های باارزشِ منطقه ی ما که دارای رایحه ای شیرین و سبز اند و یک آروماتیکِ قوی و فراگیر ایجاد می کنند.

برای یک مخاطبِ معمولی در دنیای عطر، کارهای "تاور" بسیار سخت پوشند. بیشتر برای تامل خلق شده اند تا سِت کردن... اکثر آنها برای موقعیت های خاص و کم تکرار قابل استفاده هستند... که البته این خصوصیتِ عطرهای "نیش" است. اما "هوای آلپ های سوئیس" می تواند راحت پوش تر باشد... معتدل است و برای بهار و پاییز، در هوای آزاد می تواند لذت بخش باشد. شبیه "آمواج رفلکشن" نیست اما در همان فضاست. آروماتیک، اسپایسی، چوبی ست که در مقاطعی، رگه هایی از گل بروز می دهد و پخش و ماندگاری خوبی دارد.
22 خرداد 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : احمد شجاعی derrick

با سلام
اینکه میگن به عطر رفلکشن آمواژ شبیه پر بیراه هم نیست منتها رفلکشن رایحه ی متراکم تری داره (یه سیلور مونتین کرید درون هم داره این عطر)
اما این مطلب دلیل نمیشه آب و هوای سوییس عطر کم جونی باشه کاملا راضی کننده س چه در مورد پخش بو که واقعا موثر (نه عربده کش)عمل میکنه و چه در مورد ماندگاری بیشتر به درد استفاده در روز میخوره حتی روزهای نه چندان گرم و شرجی تابستان
03 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 ارژنگ بوترابی

سلام.
فکر میکردم اینم یه شاهکاره مثل ۰۲ ، اما..‌. با اولین اسپری یهو شمایل هادی کاظمی شب‌های برره جلوی چشمم ظاهر شد.
نمی‌دونم چرا.
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی Sepehr s

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود بر شما آقای "اندی تاور"...
بیخود نیست که عطربازان "ایرانی" دوستتان دارند...
سپاس از همراهیتان با ما...
👈استوری امروز ایشان را ببینید👉
24 مهر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : nazanin 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

10
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
بنظر نگارنده برخی آثار باید مهجور بمانند! نه صرفاً واهمه از هایپ شدن،بلکه جهت حفظ ارزش و اعتبار خود اثر و خاص بودن آن برای گروهی اندک از سینه چاکان دنیای روایح.
اثری ماندگار و روح انگیز از عطار چیره دست و نابغه این عرصه اقای اندی تاور بزرگ.
این اثر جان می بخشد و جان میگیرد
یک کار خاص و متفاوت، اثر بخش،روح نواز،نشاط آور،سر زنده
با بینی و بویایی شما بازی میکند میل و امید به زندگی روز مره را در شما شعله ور میکند. تجویز برای تلطیف روح و روان با دوزی فراتر از هر دارویی. در یک کلام: همه چیز در این عطر میزان است.
معطر از همیشه باشید.
31 تیر 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Rezvani nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟