ACQUA DI PARMA - Cedro di Taormina

آکوا دی پارما سدرا دی تئرمینا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33810
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آکوا دی پارما
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-33810
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    4
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 24
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

خانه ایتالیایی آکوا دی پارما (تحت لیسانس LMVH) می‌خواهد کالکشن بلو مدیترانو را که از دریای مدیترانه الهام می‌گیرد، با یک ادیشن جدید با نام سدرا دی تئرمینا گسترش بدهد. این عطر جدید به چشم‌اندازهای دیدنی تائورمینا تقدیم شده است، جایی که طبیعت منحصربه‌فرد و سرسبز سیسیل با قدرت صخره‌های آتشفشانی ترکیب می‌شود.

سدرا دی تئرمینا بوی آتش، زمین و باد را با خود دارد! شروع آمیزه سدرا دی تئرمینا با پالپ میوه‌ای مرکبات مختلف غنی شده است؛ نت‌هایی که در کنار برگ درخت نارنج و ریحان معطر قرار می‌گیرند تا چشم‌انداز هیجان‌انگیز تائورمینا را به تصویر بکشند. در نت‌های میانی سدرا دی تئرمینا هم به آمیختگی فلفل سیاه و اسطوخودوس می‌رسیم که رگه‌های درخشان و ادویه‌ای را خلق می‌کنند. همه این نت‌ها به شیوه‌ای بی‌نقص با نت‌های غلیظ و شیک پایه کامل می‌شوند که از لابدانیوم، خس‌خس و سدر ویرجینیایی سرشته شده‌اند.

بطری سدرا دی تئرمینا، درست همانند ادیشن‌های قبلی این کالکشن، از شیشه آبی ساخته شده است و بازتاب بی‌نقصی از حس موج‌های دریا را دارد. طراحی شاخص بطری و درپوش عطر که براساس سبک آرت دکو شکل می‌گیرد، تضاد چشمگیری را با برچسب سفید روی بطری به‌وجود می‌آورد؛ برچسبی که نام برند، کالکشن و این عطر را به تصویر می‌کشد. این بطری زیبا دارای یک جعبه استوانه‌ای به رنگ آبی است.

برند آکوا دی پارما
طبع خنک
سال عرضه 2016
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ریحان ، برگ درخت نارنج، مرکبات
اسانس میانی اسطوخودوس ، فلفل
اسانس پایه خس خس ، سدر ، لابدانیوم
نمره کاربران
Cedro di Taormina-آکوا دی پارما سدرا دی تئرمینا
رایحه
8.5
11 رای
ماندگاری
6.5
11 رای
پخش بو
6.9
11 رای
طراحی شیشه
8.5
11 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند آکوا دی پارما
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
یه عطر مرکباتی با کیفیت و شفافیت فوق‌العاده بالا.به نظر من پرفورمنس خوبی داره تو محیط بسته.واقعا لذت میبرم از این لاین آکوا دی پارما .من معمولا یه بکاپ ازش دارم و کیف میکنم باهاش.علاقه مندان به عطرای مرکباتی توصیه میکنم تستش کنید
02 تیر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Maary

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
اکوا دی پارما cedro di taormina

Cedro di taormina تو کارای تابستونی کار نسبتا متفاوت و خاصی هست. شروع کار ترکیبی از مرکبات و اسطو خودوس هست که در کنار بهار نارنج رایحه سیتروسی _ گلی هربال خیلی زیبایی ایجاد کردن.

به مرور ریحان در کنار صندل بایه تم پاک کن مانند و کمی پودری قویتر میشن و ترکیب کار زیباتر میشه اما چیزی که اثری ازش تو این کار نیست cedro هست!
در هرصورت کار بالانسیه و رایحه زیبایی هم داره. پرفورمنس اما متوسطه.
از بین کارایی که من دیدم تا حدی شباهت به بایردو جیپسی واتر داره البته بدون تم خامه ای و تو دیزاینری ها هم تا حدی شباهت به مرسدس بنز ادیکتیو اورینتال ( بای البرتو موریلاس) داره که خوب تو مرسدس به جای ریحان نعنا و برگ انجیر داریم و البته این شفافیت رو نداریم.اما با توجه به کسری از قیمت و پرفورمنس خوب مرسدس رو ترجیح میدم.

[EDITED] 1401/07/07 21:18
07 مهر 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : سعید کرمانی محسن جمالیان

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
با دیدن اسم این عطر، امتیاز بالای اون در فراگرانتیکا و همینطور نوت چوب سدار که به عنوان پررنگ ترین نوت این عطر توسط کاربران معرفی شده بود، انتظار داشتم که یک عطر با نوت غالب سدار وود با کیفیت باشه.
اما اینطور نبود. در واقع میشه این کار رو یک کار مرکباتی (لیمو و شاید نارنگی بعلاوه تلخی و گسی پوست و برگ لیمو) و رایحه ریحان تازه (که فقط در نیم ساعت اول حضور داره)، بعلاوه رایحه ای سروی/جونیپری بعلاوه کمی وتیور دونست. از نظر من شباهت به عطر شنل پاریس ادینبورگ داره با این تفاوت که دوز مرکبات اینجا خیلی بالاتره.
البته چیزی که به اسم نوت سدار در عطرها معرفی میشه، یک دسته بندی خیلی کلی و مبهم هست و میتونه طیف خیلی وسیعی از نوتهای طبیعی یا مصنوعی باشه که خود طبیعی هاشون هم میتونه از انواع گونه های سدار باشه (که تنوع خیلی زیادی دارن) و یا میتونه از درختهای دیگه ای گرفته بشه که از خانواده سدار نیستن. از طرفی من هم درخت سدار طبیعی و یا عصاره اش رو از نزدیک ندیدم. اما اون سدارهایی که من به دنبالش هستم بیشتر گرایش به بوی چوب درخت کاج داره (که خیلی باهاش مانوس هستم) و در عطرهایی مثل استریت تو هیون بای کیلیان، رویال عود کرید، هی وود، ... میشه دید. (ممنون میشم از دوستان و اساتید محترم اگه عطری با این نوع سدار و با کیفیت بالا میشناسید معرفی کنید).

این عطر ماندگاری و پخش متوسط داره و نوتها کاملا طبیعی و با کیفیت و شاداب هستند. اما این عطر رو سدار محور نمیشه دونست (ممکنه کلمه cedro در اسم این عطر در ایتالیایی به معنی سیتروسی یا همون مرکباتی باشه). حتی اگر اون نوت سروی/جونیپری رو هم سدار به حساب بیاریم، باز هم مرکبات غالب هستند در این عطر. میشه این عطر رو ترکیب دیور هوم کولون (یا مرسدس بنز کولون) به اضافه سرو/جونیپر دونست. اما کیفیت و شفافیت رایحه در این کار واقعا بالاست.

[EDITED] 1401/04/06 11:02
05 تیر 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی سعید ون ورنبرگ

بزنید و ساعت‌ها از وجودش لذت ببرید، اگر به کارهای مرکباتی که اول ترش و کمی شیرین هستند و بعد تلخ میشن علاقه دارید.
مرکبات و بعد اسطوخودوس و در نهایت مقداری چوب برای تتمه‌ی کار.
پرفورمنس کار برای من خوب بود؛ هر چند ترجیح میدم بعد از 3 ساعت تمدید کنم و همچنان لذت ببرم.
14 خرداد 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : آرمان 🄼🄾🄽🄰

این کار بوی خاک طبیعت و اقیانوس میده و بسیار رایحه خاص پسندی داره. بلایند بای توصیه نمیشه . حتما قبل از خرید تست بشه. از نظر شخص خودم کار خاصی هست و ارزش خرید بالایی داره. پخش چندان زیاد نیست ولی خودتون به خوبی رایحه رو احساس می کنید . در کل کار قابل تاملی است و بعد از تست راحت از کنارش نخواهید گذشت. خنک و اقیانوسی و کم نظیر و خاص.
22 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : F.E پارسی

رایحه زیبا که بوی ریحان توش غالبه ولی به شدت پخش کمی داره
این عطر خودتونه و فقط خودتون باهاش لذت میبرید تو فاصله یه متری شاید مخاطب اصلا متوجه نشه
16 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : architect پارسی

جناب ارشیتکت عزیز.
بین این کار و مانسرا سدرات از لحاظ پرفورمنس و رایحه و ارزش خرید کدوم به نظر شما بهتره؟!
تا حالا تست داشتین؟
14 دی 1399 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز.
این کار از اکوا دی پارما رو تست نداشتم اما متاسفانه کارای فرش اکوا دی پارما که من تست کردم بسیار پرفورمنس بسیار ضعیفی داشتن شاید ضعیف ترین پرفورمنس بین عطرای نیش.
درصورتی که پرفورمنس این کار مانسرا تضمین شده ست و به شرطی که رایحه شو بپسندید به نظر من ارزش خریدش بالاتره. البته من خودم مانسرا ویند وود رو بیشتر میپسندم.
گرچه کارای فرش خیلی بهتری تو همین رنج قیمت از برندای ممو ( ایریش لدر) و لی لابو (سانتال ۳۳) و ..میتونید پیدا کنید به نظر من.
14 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی پارسی
درود مهدی جان
جناب ارکیتکت کامل فرمودن . راجب این کار پرفورمنس ضعیف هستش و اگر براتون مهمه ناامیدتون میکنه. همچنین اون مورد مانسرا ک گفتید خیلی ارزش خرید نداره و گزینه های بهتر و ارزنده تری هم از اون برند هم برندای دیگه بسته به شرایط و نوع عطری که میخواید هستش .
15 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی پارسی
جناب ارشیتکت و امیر محمد ممنون از شما.
از مانسرا رد توباکو که بهترین این برنده اصلا خوشم نیومد طی چندین بار تست تو شرایط مختلف بازم نتونستم ارتباط بگیرم. شخصیتی داره سخت بشه باهاش کنار اومد. اون حالت دارویی، کارکتر خودشو میطلبه شاید ی پزشک راحت با این کار کنار بیاد .ولی مطمن هستما اصلا با من جور نیست. سدرات هم مشابه اونتوس هست که زیاد از اونم خوشم نمیاد ولی شاید ی زمانی دلم بخواد ولی اون موقع خیلی گرون شده باشه. چون تجربه شو داشتم از پرایوت لیبل خوشم نمیومد ولی بعد یکسال که گذشته عاشقشم.ولی گرفتمش چون شفافیت و پرفورمنس بالاش مشخصه که کار قابل تحسینی هست. ی خنک با ارزش می خوام از الان برا تابستون. درود به همه شما خوبان.
15 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
خواهش میکنم مهدی جان
رد توباکو رو اگر از روی سمپل تست کردین اون بوی مدیسن مانند زیاد حس میشه دلیلشم بخاطر تراکم زیاد عطر و خروج زیاد عطر در هر اسپری توسط سمپلش هست . فکر میکنم دلیلی که اسپری شیشه عطر کم بیرون میده (18 پاف = 1 میل ) به دلیل همینه. چون واقعا بمبی هستش در پخش بو و بسیار خالص هم هست . در نتیجه اگر میتونید داخل مغازه ای از روی تسترهاش تست کنید با اسپری کم و این تغییر رایحه رو حس خواهید کرد. همچنین ویند وود از مانسرا هم کار نسبتا خوبیه ولی خب چون شما پرایوت رو استفاده میکنین توقع شامتونم یک کار قویتر هست .
ااز کارهای خنک ارزنده این موارد رو پیشنهاد میکنم تست بفرمایید ولی بدون تست نخرید .
اورتو پاریسی مگامار
از امواج ایمیتیشن ،بیچ هات من، اوپوس 8
روژا ایلیزیوم
مندیتوروزا south
زرجوف فیرو
دو مورد زیر هم خیلی خنک نیستند ولی به نظر من برای شب های تابستان مناسبن
J'ai Fait Un Reve Obscur مجدا بکالی و تامفورد بویس ماروکین .
15 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی پارسی
راستش من تو عطرای نیش گزینه های یونیک زیادی برای تابستون نمیشناسم.
یعنی یکی از فاکتورهای من برای ارزش گذاری عطرای نیش علاوه بر شفافیت نت ها یونیک بودن رایحه است که این رو تو عطرای نیش تابستونی خیلی پیدا نکردم یعنی عطرای تابستونی نیشی که کاملا رایحه شون متمایز از دیزاینرها باشن زیاد نیستن به نظرم.
البته واقعا هم مشکله که با نت های خنک و میوه ای که تو اولین میوه فروشی محل پیدا میشه رایحه ای یونیک ساخت که دیزاینرها بهش نرسیده باشن.
اما با این حال کارای برند لی لابو مخصوصا سانتال ۳۳، کارای برند ممو مثل ایریش لدر و کارای روژا ارزش بیشتری دارن به نظرم.بعضی از کارای ترنزی ( کاف و فوکونرو) هم قابل پیشنهادن البته به شرط تست.
15 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی Amir Mohammad
با سلام و تشکر از دوستان عزیز

آقا مهدی آکوا دی پارما عطرای خنکش مثل یک نقاشی بسیار زیبا و هنرمندانه هستند که اون تصویر عالی را توی صفحه یک گوشی موبایل 4 اینچی ببینید

برای تابستون به نظر من ادوپرفیوم ( بیچ هات من آمواج ) و ( نیو وست آرامیس ) دو تا عطر مکمل و بسیار ارزشمند هستند و همینطور اگر با کمی جستجوی زیاد پیدا بشه این ادوتویلت ( گرلن هوم لئو ) هم عالیه البته
در هوای کمی معتدل شبهای تابستون هم میشه از ادوپرفیوم ( بنتلی اینفینیت اینتنس ) استفاده کرد که یک مقدار نسبت به بقیه خاصتره و در حد و حدود کیفیت عطرهای نیمه خنک آمواج میتونه باشه اما جوابش خوب بوده و همه پسند تر هست

در ضمن این پیشنهادها با ادغام سلیقه شخصی و نظر چند تا از دوستان دیگه بود اما اگر سلیقه شخصی باشه ، بنظر من ادوتویلت ( رود استر کارتیه ) جعبه نقره ای به نسبت قیمت و خاص بودن میتونه برای دو تابستون کفایت کنه : یک عطر خاص نعنایی وتیوری با رایحه خنک و تند که اولش کمی شیرین خنک و تنده و بعد کم کم خنک و تلخ و کمی تند میشه

اگر کمی بگردین از همه اینها برای تست پیدا میشه ، بدون تست هرگز
15 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حکایت دوست پارسی
سلام دوسته‌عزیز
میدونم کاره زشتی هست در بین نظرات اساتیدی همچون جناب ارشیتکت و جناب امیر محمد من پیشنهادی بدم ولی از برند زرجوف عطر نیو و از برند روژا داو الیزیوم پور هوم رو حتما تست کنید که قطعا بهترین و یونیک ترین عطر های خنکی هستند که میشه خرید البته بدون در‌نظر گرفتن قیمت
15 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پارسی architect

دوستان کسی نظر نداره؟
مدیر جون موجود میشه؟
15 خرداد 1399 پاسخ تشکر

دوستان كسي تست داشته اين عطرو؟چطوره؟
11 فروردین 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟