ROJA DOVE - Apex

روژا داو اپکس

مردانه
کد کالا : ATR-67229
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-67229
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 340
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
17,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    15
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 29
توضیحات

اپکس با ادای احترام به شگفتی‌های طبیعی جهان و همه کسانی که در میان آنها پرسه می‌زنند، عطری‌ست با طراوت، میوه‌ای و چایپر با مایه‌های روح‌انگیز و هوس‌برانگیز. 

جلوه‌های انفجاری مرکباتی، تجربه اپکس را با تنفس هوای تازه همراه می‌کنند، درحالی که جلوه‌های خورشیدی و هوس‌انگیز نارنگی ماندارین و سویه آبدار آناناس هم آن را به اوج می‌رسانند. همه اینها حالت ذهنی مثبت و الهام‌بخشی را برای دستیابی به هدف‌هایمان به ما می‌دهند. 
اپکس انرژی ما را به زمین متصل می‌کند، زیرا روایح چایپر و طبیعی در نت پایه به‌خوبی روایح نعناع هندی و بلسان نراد را به مایه‌های سبز گالبانیوم، سرو و خزه درخت بلوط پیوند می‌زنند تا یادآور فضاهای آزاد و باز باشند. ترکیبات مقدس برگرفته از چوب صندل و صمغ کندر نیز ادای احترامی هستند به ترکیبات باستانی و نابی که زمین به ما انسان‌ها داده است. 
اپکس که ما را به انرژی‌های سرآغازین خودمان پیوند می‌زند، جلوه‌های حیوانی ویژه‌اش را از چرم، عنبر و مشک می‌گیرد و آنها را طوری زیر سایه‌ها قرار می‌دهد که تکانه‌های هوس‌انگیزشان را برای این عطر جدید و شدیدا سرمست‌کننده بیرون بکشد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
سال عرضه 2022
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، لیمو ترش
اسانس میانی یاس، آناناس ، گل‌آفتابیان
اسانس پایه لوبان ، مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، چرم ، صمغ گالبانیوم، لابدانیوم، درخت نراد، سرو ، تنباکو ، چوب کشمیر ، لامی ، عنبر، دانه سرو کوهی ، صمغ کندر ، رام (نوشیدنی)
نمره کاربران
Apex-روژا داو اپکس
رایحه
8
11 رای
ماندگاری
8.6
11 رای
پخش بو
8.3
11 رای
طراحی شیشه
8
11 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
روژا داو ایپکس عطریست که چند ماهه لانچ شده و بنظر من با بقیه عطرهای روژا فرق داره .این عطر فوژه مدرن محسوب میشه که با شروع قدرتمند مرکباتی آغاز میشه و در ادامه رایحه آناناس در پس زمینه خودش رو نشون میده و با همراهی یاس بوی چرمی به اون اضافه میشه که با نت‌های سوزنی برگ یه حس سبز و چرمی خاصی رو تشکیل میدن که بی‌نظیر. رنگ شیشه نمایان گر عطری سبز و تاریک رو القا میکنه .ایپکس یک عطر کلاسیک و اسپرت استخون داری هست که ماندگاری در حد ۱۲ ساعت روی پوست من رو داره.و نزدیک ترین عطرها رو میتونم بگم ایتالین سایپرس از برند تام فورد و پلو سبز از رالف لورن هستند.در کل یک غول کلاسیک تو این بطری هست
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : علی zero

کسی از دوستان ت ست کرده این رو تا در موردش بگه.من شنیدم خیلی بوی نزدیکی با تام فورد ایتالین سایپرس داره که من خیلی دنبال چنین عطری هستم.
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه بابک
با درود دوست گرامی، اگر علاقه وافری به ایتالین سایپرس تام فورد دارید، عطر سایپرس از برند کلایو کریستین قطعا شمارو بیشتر راضی خواهد کرد تا این عطر و یک سطح کیفی بسیار بالاتر و شیک تر را نسبت به تام فورد تجربه خواهید کرد. من با اینکه از علاقمندان برند روژا هستم این عطر رو زیاد برای خودم نپسندیدم. بین فوژه و شیپغ همراه با یک وایب کلاسیک قدیمی سرگردان است و تکلیفش زیاد با خودش مشخص نیست. هرچند که نیازی به ذکر کیفیت کارهای روژا داو نیست و من نظر شخصی خودم رو در مورد رایحش گفتم. پاینده باشید.
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه پارسا نیا
بادرود خدمت دوست عزیز دیور اوساواج اکستریم قویترین و بهترین عطر شبیه به این عطر می‌باشد امتحان کنید خالی از لطف نیست
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه منوچهر
درود...بدلیل وجود نت اناناس در أپکس،بنده عطر ۱۹۶۲ فلوریس را پیشنهاد میکنم...این دو کار فضای مشابهی دارند ۱۹۶۲ یک عطر رترو مدرن هست .با اینکه رایحه فوژه و حس و حال کلاسیک داره ولی خیلی خوب به روز شده،ان نت اناناس هم بوضوح تا اواسط کار همراهتان هست ...قیمت هم که حدود ۱/۴ اپکس هست...البته مشابه ارزانتر هم هالستون Z14 هست که به خوش ساختی فلوریس نیست انصافا...
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مروت محمدرضاسپهی
سلام
درمورد ۱۹۶۲ با شما موافقم کار بسیار با کیفیت و عالی‌ای هست. اما در مورد شباهت با اپکس نه چندان. هر چند تا حدودی فضای نسبتا مشترکی داذند اما در برای من به هیچ وجهاحساس تشابه ایجاد می‌کنند. در ضمن دوست بزرگوار بنده به شدت علاقه‌مند به خرید یک شیشه دیگر از ۱۹۶۲ هستم ولی پیدا نکردم احتمالا جایی سراغ ندارید. با تشکر.
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سید رضا ربانی 🄼🄾🄽🄰
درود....چون طبق قوانین سایت بنده مجاز به اسم یردن از فروشگاهی نیستم،لطفا در صورت تمایل اسم بنده را در اینستاگرام سرچ کنید تا خدمتتان عرض کنم....ایدی بنده gevik_alahverdi
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Rahimi9009 سید رضا ربانی
دوستان بین این مواردی که اسم بردید من کلایو سایپرس و او ساواج اکستریم رو تست داشتم که البته به نظرم با هم خیلی متفاوت هستن.

خواستم از شما و دوستان بزرگوار دیگه بپرسم جایگزین خوش‌قیمت‌تری واسه کلایو کریستین سایپرس سراغ دارید؟ هرچند فوق‌العاده باکیفیته ولی پرداختن حدود ۲۰ میلیون تومن واسه یه عطر ۵۰ میل واقعا سخته!
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سید رضا ربانی Perfumex
ضمن تشکر از پاسخ شما متاسفانه به دلایلی از اینستاگرام استفاده نمی‌کنم. با سپاس از شما.🙏
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سید رضا ربانی بابک
بادرود خدمت دوست عزیز شنل پور مونسیور و تام فورد بودژوق رو هم تست بفرمایید هردو کار دوست داشتنی و کلاسیک و جذابی هستن پخش و ماندگاری هردو هم راضی کننده هست .
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی Perfumex
تام فورد بو د ژوق رو تست داشتم؛ خیلی باکیفیت و با صلابته واقعا. پور مونسیو شنل هم حتما تو برنامه تست میذارم. ممنون از پیشنهاداتون 🙏
05 بهمن 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سید رضا ربانی مسیح بسته شده

3
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
با سلام خواستم نظر شخصیم رو بعد از استفاده این عطر ب اشتراک بزارم از نظر من یه رایحه خیلی خیلی کلاسیک داره و بیشتر ادمو یاد زمان قدیم میندازه از لحاظ قدرت و پخش و ماندگاری نمره ۹ از ۱۰ رو میشه بهش داد ولی رایحه به نظر من ۵ هست خیلی تهاجمی هست برای کسایی ک بعد از عطر زدن سردرد میگیرن اصلا پیشنهاد نمیکنم برای مکانهای بسته اصلا پیشنهاد نمیکنم این عطر به درد یه مجلس رسمی و بزرگ تو ی فضای باز با یه تیپ رسمی میخوره.قدرتش با بلک افغان برابری میکنه شایدم پر زورتر تر اینم بگم اصلا شبیه ب هم نیستن بوی این عطر هیچ وقت از روی پوستتون نمیره مگه برید حموم.در کل اصلا نمیگم رایحه بدی هست ولی سلیقه من نبود ب نظر من مناسب بالای ۳۵ هست
05 بهمن 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پارسا نیا سعیده دهرویه

بالاخره یه کمی با این عطر اخمو آشتی کردیم و کنار اومدیم، که اونم بخاطر کیفیت غیرقابل انکار ایشون بود. البته فعلا فقط چاق سلامتی میکنیم و به روی همدیگه نمی خندیم. ولی میدونم بعضی دوستی‌های محکم اولش اینجوری شروع میشه… تا چه پیش آید!
08 بهمن 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مروت Golnoosh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟