PENHALIGON'S - The World According to Arthur

پنهالیگونز د ورد اکوردینگ فو ارتور

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-66413
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پنهالیگونز
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-66413
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PENHALIGON'S The World According to Arthur - پنهالیگونز د ورد اکوردینگ فو ارتور

محصول سال 2021 می باشد و در گروه بویایی شرقی ادویه ای که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به وانیل ، گریپ فروت ، روایح دودی، سالویا اسکلاریا، گل ختی ، دانه تونکا ، روایح دودی اشاره کرد.

برند پنهالیگونز
سال عرضه 2021
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه وانیل ، گریپ فروت ، روایح دودی
اسانس میانی سالویا اسکلاریا، گل ختی
اسانس پایه دانه تونکا ، روایح دودی
نمره کاربران
The World According to Arthur-پنهالیگونز د ورد اکوردینگ فو ارتور
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آرتور ( اژدها) یکی دیگر از کارکتر های داستان پنهالیگونز می باشد که به تازگی معرفی شده است. این کارکتر برادر بزرگتر لرد جورج ( گوزن) میباشد که بعد از مدتها برگشته است. آرتور با اینکه از خانواده ی سلطنتی است ، اما برخلاف سُنت های خانوادگی خود، فردی است آزادی خواه و خودمختار که تمام جهان را گشته است و اکنون باز گشته است.
اگر پرتره ی اژدها ، شما را یاد یک رایحه ی گرم و آتشین و شاید فوق اسپایسی می اندازد ، باید بگویم سخت در اشتباهید😊
اگر به عکس روی باکس عطر( جعبه) توجه کنید ، اژدها فقط نمادی از جشن سال نو در چین است.
گویا آرتورِ قصه ی ما از چین برگشته است و به عنوان سوغات ، بوی معابد چین را در جشن سال نو چینی ،با همان شیرینیها و میوه هایی که مردم برای خدایان در معابد قرار میدهند و همان بوی بوخورها و دودهای داخل معبد و شاید بوی آتشبازیهای فراوان بیرون معابد ، به صورت رایحه ای ناب در داخل باتل این عطر ریخته است و با خود آورده است😊
عطری کم شیرین و گرم با حضور پر رنگ وانیل که نقش اصلی را در ترکیب هرم بویایی این عطر دارد. در کنار وانیل ، بوی دود و بوخور خاصی قابل تشخیص است، این رایحه ی بوخور در کنار دانه های تونکا، آکورد بالزامیک ظریفی را ایجاد میکند که باعث جذابتر شدن رایحه ی این عطر میشود. با اینکه به عنوان عطر یونی معرفی شده است ولی بیشتر مردانه به نظر میرسد و البته از آن دسته عطرهاست که همه پسند نیست و کمتر میشود شبیه رایحه اش را در عطرهای دیگر پیدا کرد.
این عطر مخصوص خانمها و آقایون ماجراجو و آزادی خواه است که جهان را همانگونه که دوست دارند
کشف میکنند❣
24 مرداد 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : احمد س Sousan so
عرض سلام و ادب
اول از هرچیز واقعا باید بگم ازتون ممنونم و واقعا باید دست مریزاد گفت به تحلیل هایی که بر سری پرتره‌ی پنهالیگونز نوشتین مونا جان، به جرات میتونم بگم در کنار تحلیل های یکی دیگه از دوستان( مسیح عزیز) به صورت مشترک رنک یک عطرافشان رودر اختیار دارین، ایشون از منظر ادبی و شما از منظر ادبیات داستانی!
نکته‌ی دوم، اینکه یه سوال داشتم از خدمتتون، اگر فضای عطر رو به دو دسته‌ی کلی: ۱- فضای دارک، هارش و سنگین ( مثل عطرهای چرمی، مثل پرایوت لیبل و...) و ۲- فضای روشن و سبک ( مثل عطرهای شیرین، تراژدی آف لرد جرج از همین برند) تقسیم کنیم، امکانش هست بفرمایید کدوم عطرهای این سری پرتره توی دسته‌ی اول و کدوما توی دسته‌ی دوم قرار میگیرن؟
پیشاپیش ازتون ممنونم بانو 🌹🙏

[EDITED] 1402/05/07 00:38
06 مرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مهربد امیر علوانی
سلام . ابتدا از لطف شما صمیمانه سپاسگزارم.و بعد در مورد سوأل شما باید بگویم به نسبت کارهای مردانه ای که از این برند تست داشتم به نظر من ،عطر رادکلیف جسور ( پرتره ی شیر) تقریبا عطر سنگینی هست و فقط در شبهای سرد زمستان و پاییز قشنگیشو نشون میده... همینطور تدی وحشتناک با پرتره ی کرگدن ، با اون حالت چرمی و دودی که داره ، این سنگینی و کلاس مردانه را حفظ کرده و مخصوص استفاده ی شبهای سرد زمستان و پاییز هست ، ولی میشه در اوایل بهار هم از رایحه اش لذت برد. بعد از اون آرتور با پرتره ی اژدها  با آکورد قوی وانیل و حالت نسبتاً گورماندش  ، و اینکه هم میتونه خانمها رو راضی کنه و هم آقایون رو  و  اونم بیشتر مناسب استفاده در فصول سرد و هوای نسبتا خنک هست.
تراژدی لرد جورج ، با اینکه عطر گَرمی هست ، ولی با اغماض میشه توی چهار فصل استفاده اش کرد. بعد از اون عطر ویلیام با آکورد چوبی و آروماتیکش ، جزء عطرهای معتدل به حساب میاد و مناسب استفاده ی چهارفصل سال و تمامی ساعات شبانه روز هست.
و در آخر جناب دوک( پرتره سگ) با آکورد چوبی قوی و اون تمِ فِرش و آروماتیکی که داره تا اینجا، از لحاظ فضای سبُک تر  و فِرش تر در صدر  عطرهای  مردانه پنهالیگونز  قرار میگیرد.
07 مرداد 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : جواد وزیری عباس روح‌الامین

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟