Lattafa Perfumes - Qaa'ed Al Shabaab

لطافه قاید ال شباب

مردانه
کد کالا : ATR-63466
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-63466
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Qaa'ed Al Shabaab - لطافه قاید ال شباب

محصول سال 2021 می باشد و در گروه بویایی رایحه های شرقی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به گل یلانگ ، گل اوسمانتوس ، سدر ، چرم ، کهربا، عود اشاره کرد.

برند لطافه
سال عرضه 2021
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه گل یلانگ ، گل اوسمانتوس
اسانس میانی سدر ، چرم
اسانس پایه کهربا، عود
نمره کاربران
Qaa'ed Al Shabaab-لطافه قاید ال شباب
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
با احترام
یکی از عطرهای مردانگی سمی از برند لطافه که رایحه ای بسیار غنی از عود و چرم در خودش نهفته است. در لحظه ی اسپری در شامه ی من نت های ابتدایی قابل تشخیص نبود و عطری تند و تیز از چرم و عود را حس میکنم. رایحه ای از دستان مردان کارگر با آهن و آتش که ساعتهای زیادی در طول روز در حین برش میلگرد یا برش تیر آهن با سنگ پرس هستند. رایحه ای از بوی سوختن انتهای میلگرد آهن که با برش، قطع میشود و برای لحظاتی دودی از این انتهای میلگرد ساطع میشود که بسیار مشابه همین عطر از لطافه هست.
عطری از مردانگی سمی با خشم و طغیان مردانه که بپاس شخصیت ژنتیکی و شرایط محیط کار و استقرار سالها در این محیط کار، بسیار مناسب تن‌پوش این مردان می‌باشد. رایحه ای از یکنواختی سبک زندگی مردان سمی که تنها بر تفکر و شایستگی خودشان اعتماد دارند و در هر محفلی، تفکر خودشان را ارجحیت می‌دهند که به مشورت با دیگران حتی شریک زندگی هم اهمیت نمی‌دهند. رایحه ای از بازگشت این مردان آهن و آتش از سرکار به خانه که با دستانی سخت و سیاه، سیگاری فیلتر قرمز را در خانه دود می‌کنند که حتی بانوی خانه هم شهامت اعتراض به این مرد ندارد که اگر اعتراضی کند، این مرد سمی با نگاهی اخم و وحشی، تمام روح و روان بانوی خانه را به وحشت می‌اندازد. رایحه ای از سرفه های مکرر این مرد سمی بپاس کار مدام با آهن و آتش و دود کردن نخ های بسیار از سیگار، که حتی از سرفه هایش نیز، بخار سوختگی میلگرد آهن تداعی می‌شود. رایحه ای از پوست شانه های مرد سمی که تعریق ساعتهای کار با آهن و آتش بر پوست این شانه ها نشست کرده و تبدیل به چرم دودی شده است که بانوی این مرد با بونوازی پوست چرم دودی مرد سمی اش در بستر خواب، با اینکه از این بو متنفر است اما آرامشی از تکیه گاه ابدی را حس می‌کند که گویی همین مرد سمی با این بوی سمی در شانه هایش، در برابر کره ی زمین هم از این بانو پاسداری خواهد کرد. رایحه ای از صدای خروپف مرد سمی که در بستر خواب نیز با طنین صدایش، میل‌گردهای آهنین را برش می‌دهد که بانوی اش با تمام اعتراض های قلبی اش، همچنان سکوت را اختیار کرده است فقط برای داشتن همین تکیه گاه ابدی..........
شاید بهتر است مردان سمی بر این مهم ها تامل کنند، که تکیه گاه بودن و پاسداری فیزیکی و یا تامین هزینه های زندگی، همه چیز نیست برای زندگی و بانوی خانه.... بانوی خانه بیشتر از همه ی این چیزها به آرامش روحی و قلبی نیاز دارد که اگر عاشقانه بودن را این مردان بلد نیستند، حداقل توان تغییر رفتارهای خود را در زندگی داشته باشند و تفکر بانوی خانه را در اولویت تفکر خویش قرار دهند.....
عطری باکیفیت مردانگی سمی با ماندگاری شیفت قانون کاری + ۴ ساعت اضافه کاری روی لباس و ۴ ساعت روی پوست با پراکنش متوسط برای فواصل ۱ متری و خوب برای فواصل ۵۰ سانتی متری در ظرف سمی به رنگ سمی هشدار دهنده و برجسته در هاردباکس زیبا.
سپاس از همراهی بزرگواران......
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : ایلیا شریفی امین خدابخش
سلام و عرض ادب.
بزرگوار فکر نکنم بانوان این محفل تا زمانی که این‌نقد جنابعالی رو به یاد داشته باشن اجازه بدن همسرانشون حتی به این عطر نزدیک بشن 😉 چه توصیف دهشتناکی از این رایحه ارائه دادید. حقیقتا سمی و دلهره آور😨😨 کجایید استاد عزیز جناب سخی که ما رو در دنیای لطیف و رمانتیک عطرهایتان پناه بدین🙏☺
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند این روایت‌ها تداعی شده از حافظه ی ژنتیکی (غریزه ی انسانی) من برای عطرهاست و همواره با بونوازی هر عطری بطور ناخودآگاه به ضمیر پنهان روایح آن عطرها، نفوذ می‌کنم تا بتونم روایح هر عطر را بر مبنای شایستگی نهفته ی خودشان، روایت کنم.
من فکر میکنم قبلا از اینکه هر کدام از انسانها از عطری خوششان بیاد یا مورد پسندشان باشد، در واقع قبل از تداعی شدن حس خوشایند بودن اون عطر، شخصیت ژنتیکی با سجایای اخلاقی هر انسان باعث تداعی شدن حس خوشایند بودن روایح عطر هدف می‌شود که شاید همین عامل باعث می‌شود برخی روایح برای برخی انسانها بسیار مورد پسند یا سازگار باشد و همان روایح برای برخی دیگر بسیار تنفر آور یا ناسازگار باشد.
بهترین ها برای شما و سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی امیر هوشنگ طاهری
درود
فرمایش جنابعالی کاملا متین و درست هست. راستش نمیدونم چه اتفاقی افتاد که با خوندن توصیفات شما برای لحظه ای واقعا احساس کردم در چنین موقعیت و فضایی هستم. آنقدر واقعی و ملموس‌ تندی و خشونت رایحه رو با حال و هوای آدمهایی که با یک شغل عجین شدن توصیف کردین (البته با احترام به تمام مردان سخت کوش سرزمینم که خیلی هاشون علیرغم سختی مشاغلشون انسان‌هایی بسیار صبور، مهربان و دوست داشتنی اند ) که ترسیدم و حس اسارت بهم دست داد😉 و بعید میدونم دیگه به این زودی ها حتی سراغ تست این عطر برم. البته کامنتی که گذاشتم بیشتر از باب مزاح و تلطیف فضا بود. وگرنه که قلمتون بسی هنرمندانه است و به شخصه از خوندن ریویوهاتون لذت می برم.

شبتون پرستاره به سان شبهای ستاره باران کویر🌠⭐⭐😊
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سعید کرمانی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
با احترام و عرض ادب
بله متوجه منظور شما شدم در همان کامنت قبلی و خوشحالم که با روایت هام توانستم حس و حال Real Time بودن یک رخداد در زندگی روزمره را تداعی کنم. چراکه من فکر می‌کنم انسانها در دو بعد زمانی در حال زیستن هستند که یک بعد همان زمان در حال گذر برای تکامل روز و شب و تکامل بیولوژیکی انسانها و تمامی موجودات و یک بعد دیگر، زمان روانشناختی هست که رخدادهای زندگی را کنترل می‌کند....... به هر حال مجدداً از همراهی و همدلی شما کمال سپاس دارم.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران.....
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : حسن کبیری مهدی مددی
سلام و ادب و احترام خدمت استاد خوش ذوق، من چون تو عطر افشان صفحه عطر صاحب ازض الزعفران رو پیدا نکردم گفتم اینجا از شما سوال کنم که اگر تست داشتین، توصیفش بفرمایین ممنون از شما
30 خرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TIMELESS سالمی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی بزرگوار از مهر و همدلی شما سپاسگزارم. متاسفانه هنوز این عطر را تجربه نکردم. اگر تست کردم حتما نظرمو ارائه خواهم داد. با سپاس از عنایت شما....
30 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : محسن رضا یگانه
دوست گرامی ....حقیقتا توصیف رعب اوری بود
12 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی ع میرزایی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟