CoSTUME NATIONAL - Soul

کاستوم نشنال سول

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33286
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کاستوم نشنال
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-33286
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 160
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 37
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر سول نمادی از احساسات ناب و خالص است. این عطر منحصربه‌فرد به این منظور خلق شده است که گوهر و روح ناب کاستوم نشنال را تجسم کند. عطر گرم سول پیرامون یک ماده نمادین شکل می‌گیرد: کهربای خالص. کهربا که یکی از محبوب‌ترین ترکیبات عطرسازان و طراحان است، ‌آزادی و ظرافت مطلق را بیان می‌کند.

کاستوم نشنال در خلق عطر سول با دومینیک روپیون همکاری کرده تا عطری شرقی با سرشت منحصربه‌فرد و قوی بیافریند. سرشاری و کیفیت ناب مواد اولیه در این عطر (که بعضی از آنها از آزمایشگاه مشهور و معتبر LMR در گراس فرانسه آمده‌اند)، به‌واسطه تکنولوژی‌های برتر به خلق عطری گرم، هوس‌انگیز، ‌ظریف و کاریزماتیک کمک کرده‌اند؛‌ عطری که تجسمی از روح حقیقی کاستوم نشنال است.

شیشه ناب و جامدی که به‌عنوان بطری عطر سول استفاده شده، زیبایی طبیعی رنگ نارنجی را آشکار می‌کند و با لوگوی سیاه نمادینی تزیین شده است. جعبه بسته‌بندی هم به رنگ سیاه مات است و روکش لطیفی روی آن قرار می‌گیرد تا تضاد جذابی را با غلظت و شادابی رنگ نارنجی در لوگوی این عطر بسازد. نتیجه نهایی به خلق محصولی پیچیده، نیرومند و منحصربه‌فرد می‌رسد.

برند کاستوم نشنال
عطار دومنیک روپیون
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، هل ، فلفل صورتی
اسانس میانی شمعدانی ، چرم ، عود
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، عنبر
نمره کاربران
Soul-کاستوم نشنال سول
رایحه
8
14 رای
ماندگاری
8.4
14 رای
پخش بو
7.9
14 رای
طراحی شیشه
7.6
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کاستوم نشنال
نظرات کاربران (17 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
تو شمال یه گیاه وحشیِ خودرو هست شبیه نعناع و پونه و ... که بوی خاصی میده و تو زیتون پرورده و بعضی غذاهای محلی و ... استفاده میشه.این عطر به نظرم شدیدا بوی چوچاق میده.من که ابدا باهاش حال نکردم ولی پخش و موندگاری خوبی داره
07 آبان 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران Faaezaam
سلام
من این عطر رو تست نکردم ، اما تشبیه تون واقعا برام جالب بود چون بوی چوچاق رو کامل میشناسم و (در زیتون پرورده )ازش لذت میبرم
فکر نمیکنم دوستان غیر شمالی بدونن چه بویی میده !
چوچاق ، چواش ، بینه ، خالیواش ، گیاهای خوش عطر شمالن که هر کدوم یه دنیایی ان برا خودشون
08 آبان 1398 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سانیار سعید ون ورنبرگ

سلام ایکاروس . من چند سال پیش یه مدل عطر سوال رو گرفتم که شیشش سبز بود و یه گل روش بود . الان واقع نمیدونم باید از کجا تهیش کنم و پیداش نمیکنم . باید چه کار کنم؟
31 خرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امین سلطان عطربازهای ایران و توران

سلام دوباره
ایکاروس عزیز جواب بنده رو ندادید ......به شدت منتظرم ..........ممنون میشم اگه جوابمو بدین ......البته اگه سرتون شلوغه عذر میخوام
11 دی 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران

با سلام خدمت همه دوستان گل عطرافشانی به خصوص ایکاروس عزیز که اتفاقا این نظرم واسه سوال پرسیدن از ایشون دارم میزارم ......جناب ایکاروس با توجه به اینکه شما پزشک هستید و اطلاعات جامع و بالاییم درباره انواع عطر و ادکلن دارید اگه میشه لطف کنید پاسخ بنده رو بدید.....من خیلی به دنیای عطر علاقه مندم ولی متاسفانه بعد از استفاده از عطر ها یه حس گرفتگی توی سینم احساس میکنم البته مشکل تنفسی واسم ایجاد نمیکنه ولی به هر حال این حس گرفتگی ازاردهندست ......میخواستم بدونم که دلیل مشکل بنده چیه و اگه راه درمانی واسش هست بهم اطلاع بدین...............البته من تازگی به این نکته دقت کردم(تازگی که میگم حدود دو سه ماه میشه) و نمیدونم ایا مشکلم دقیقا مربوط به استفاده از ادکلنه یا خیر ..........ولی اگه این اتفاق به دلیل استفاده از ادکلن میوفته ایا میشه درمانش کرد یا خیر؟
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
محمد معین عزیز سلام.
سنگینی سینه اگر‌به معنی سنگینی در تنفس باشه ما بهش میگیم هایرسنسیتیویتی و هایپر ریسپانس بودن سلول های راه های هوایی و به درات خارجی. یعنی برونش ها و مجاری تنفسی در پاسخ به این مولکول ها دچار انقباض میشن. دقیقا پاتوفیزیولوژی آسم هم همین هست‌.
اگر هیچ مشکلی در درایو تنفسی و‌راحتی در تنفس ایجاد نمیشه این تشخیص احتمالش کمتر میشه‌. و تشخیص های دیگری مطرح میشه. ثابت شده مولکولهای بویایی که در‌ارتباط با سیستم گوارشی هم هستن میتونن باعث هایپرسکرشن یا ترشح بیش از حد اسید معده هم بشن که با تحریک عصب واگ باعث گرفتگی مجاری تنفسی میشه (یکی از دلایلی که در رفلاکس معده در ریه بعصی افراد ویز میشنویم که بخاطر تنگی مجرای تنفسی ناشی از تحریک اون عصب هست).
بهرتقدیر بهترین پیشنهاد در اینگونه موارد ابتدا این هست که مدتی از عطرها به دور باشید ببینید آیا این روند بازهم تکرار میشه. اگر ادامه یافت که بفرمایید تا عرض کنم چه بایستی کنید.
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهیار سلطان عطربازهای ایران و توران
به جناب ایکاروس
سلام خدمت شما دوست عزیز،شما پزشک عمومی هستین یا متخصص یا بالاتر؟اگه بالاتر هست لطفا گرایشتونو بفرمایین،میدونم سوال یکم شخصیه اما لطفا بی جواب نذارید،سپاس.
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
ممنون از پاسخگوییتون جناب ایکاروس
میدونید این گرفتگی به نوعیه که احساس سرفه به ادم دست میده ولی با سرفه کردن بر طرف نمیشه .........خودم حدس میزنم مربوط به همین ادکلن باشه چون وقتی میزنم یه کمی تشدید میشه و چند روز که نمیزنم خوب میشم(شاید دو روز) ......البته قبلا اینطور نبودم یا اگرم بودم یادم نیست ........میخواستم بدونم اگه مربوط به ادکلنه روند درمانش چطوره .........سپاس گزارم
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران


"سول" .
ترکیب بخورِ تند ِ دارویی و جوهری امضای عطرسازی عربیه. کی میتونه بگه این ترکیب جذاب نیست؟ هرم و التهابی که در عمق اتفاق میفته و تعریق وار بیرون میزنه‌. اما عملا به ندرت شاهد یک اجرای بی نقص در عطرسازی و یک محصول تمام و کمال بودیم. چرا؟ چون درکِ این فضا لازمه ش زیستن و مجاورت در این فرهنگ و تاریخ هست و این نقطه ایه که عطرسازی از یک "حرفه" عبور و به یک "زندگینامه" تبدیل میشه. تاریخچه و عمق و نگاه عطار به هستی و زندگی، همگی در ناخوداگاهِ عطر اتفاق میفته. میتونیم از دوبرانا بعنوان عطرسازی که روح عربی رو کاملا درک کرده اسم ببریم. و هیچ شاهکاری در عطرسازی عربی در بین عطاران غیر عرب به پای ساخته های دومینیک دوبرانا نمیرسه. دومینیک دوبرانا بین سه عطار اول دنیاست از نظر من. کسی که آنقدر در فرهنگ های مختلف نفوذ کرده که اسامی مختلفی هم گرفته. عبدالسلام عطار اسمی هست که امروزه دوبرانا رو با اون میشناسیم.
نکته ی مهم در عطرسازی عربی دقت به این نکته ست که رایحه بایستی به مانند جوهری نامرئی و مه آلود در فضا متراکم بشه.‌ نت هایی که اون ها رو شناسنامه عطرسازی عربی میدونیم اغلب متراکم و نا منعطف هستن. این نکته آنقدر ‌مهم هست که عرب ها گشته ها (چوب و ذغال های بخور ) رو به روغن های مختلف آغشته میکنن تا سرعت سوختن اونها رو کم کنن و در دودی که برمیخزه رگه هایی غلیظ ایجاد بشه.. ازسویی تِم لذت و وهم و مخدر و گرمی که در این فرهنگ ‌هست رو شما تنها بایستی سالها تجربه کرده باشید که بتونید پیاده ش کنید. در واقع اتمسفر‌ عربی یک لیست بسیار طولانی داره که بایستی تمامی‌گزینه هاش رو در عطرتون‌ تیک‌ زده باشید.

بریم سراغ سول. سول گزینه های کم و معیارهای اندکی از بافت عربی رو میشناسه. هنوز گرمه. هنوز لذید و غلیظه. دارویی و شیرین و اسپایسیه. ولی همینجا عطار خیلی زود از کاوش برای شناخت خصوصیات بیشتر و افزودن اونها به مایع عطر خسته شده. سول دو اشتباه بسیار بزرگ کرده. یکی‌ لایه ی کثیف امبری و دومی شیرینی ِ غربی (در صورتیکه میبایست کاملا دارویی میبود).‌کاملا میشه متوجه شد که تحت تاثیر ام ۷ ایوسن لورن که مرز عطرسازی عربی و غربی بود ایده شکل گرفته.

خلاصه: سول عطری هست اورینتال ، غلیظ ، شیرین از نوع کثیف و برونگرا و گرم که میتونه گزینه ی خوبی برای زمستان باشه. خصوصا اگر شما تیره پوش و رسمی میپوشید. توصیه ی من براش این هست که ابدا عطرهای اورینتال رو با چرم نپوشید. چون ترکیبی خیلی اغراقی و بیش از حد متعارف برونگرا و خود محور و نارسیست ایجاد میکنه‌
۵ از ۱۰: نمره ی من .
. ۸ از ۱۰برای استفاده ی عام
پخش بو و ماندگاری: ۸
رد بو : هفت و نیم
تطابق پذیریو راحت پوشی : ۶
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : مصطفی عادل زاده nazanin
سلام ایکاروس جان ممنون به خاطر توضیح خوبی که در مورد سول دادی
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
ایکاروس عزیز واقعا دلمون برای نقدهای کارشناسانتون تنگ شده بود خیلی خوشحال که دوباره به نقد و بررسی عطرها میپردازید من از نقدهای شما خیلی استفاده کردم .برقرار باشین
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
باز هم یک اقدام به هایپ دیگر!!!
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
وجدان پرست !!!!
شما همونی‌نبودی تا دیروز میگفتی چرا نقد توی سایت نیست؟؟؟
در ضمن کجای این مطلب هایپ بود؟ بهش نمره ی ۵ داده شده و ازش ده جور ایراد گرفته شده. مثال زده. آموزش هم داده شده. پس از نظر شما فقط باید نقد کاملا منفی نوشت و به عطرها نمره ی صفر داد که هایپ نشن یه وقت. واقعا معلوم نیست چتونه شماها.
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران رضا تبریزیان
به جناب ناظری
حق با شماست دوست عزیز، من عجله کردم اما کاش لحن آخر رو به کار نمی بردین،به هرحال درست گفتی شما.
29 آذر 1395 پاسخ تشکر
ایکاروس عزیز
با عرض سلام
می خواستم عطری معرفی کنید که بالاترین پخش بو و ماندگاری رو به خودش اختصاص بده
بویی تلخ و چوبی یا تلخ و خنک و یا ترکیبی از تلخ و مرکباتی باشه
عطرهایی که استفاده می کنم و با سلیقه من جور در میاد اول تق هرمسه که گل سرسبد من و انکر نویر اسپورت و آزارو کروم لجند و بولگاری من بلک رو هم دوست داشتم
اسانس بلک افغان رو هم بود کردم جالب بود فقط رایحش خطی بود
رنج قیمت هم هم هرچی کمتر بهتر دیگه بالای 400 نزنه
ممنونم
01 دی 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
این عطر دومینیک روپیون ساخته. خب ربطش به دوبرانا؟؟؟
21 آبان 1396 پاسخ تشکر
آقا رضای عزیز، متنو با دقت نخوندین، قسمت اول متن مقدمه ای بر عطرسازی عربیه و اشاره به نام دوبرانا در همون راستاست، بخش دوم هست که به خود عطر soul میپردازه.
ایکاروس تا جایی که من فهمیدم تلگرامی و توییتری نمینویسه و از ابتذال رسانه ای مدرن بیزاره، متنهاشو باید با دقت خوند. هرچند احتمالا برای نسل توییتر زده امروز که با محتوا غریبه است و همه چیزو تو سطح میبینه کار سختیه، ولی ارزششو داره.
22 آبان 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران پارسی

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
سلام ایکاروس جان نظرت در مورد آمبر استار برند زرجف میخواستم بدونم با قیمت بالایی که داره ارزش خرید داره؟ سپاس
18 آذر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
سلام کسی اگر این کار رو تست کرده نظرش رو بگه.مرسی
11 آبان 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟