CoSTUME NATIONAL - Cyber Garden

کاستوم نشنال سایبر گاردن

مردانه
کد کالا : ATR-33343
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : کاستوم نشنال
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-33343
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 160
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    7
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 38
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سایبر گاردن شبیه به باغی از آینده است که در آن طبیعت و مولکول‌های مصنوعی براساس هارمونی نابی در کنار همدیگر به زندگی ادامه می‌دهند.

سایبر گاردن از یک بصیرت آینده‌بینانه سرچشمه می‌گیرد: باغی از آینده که در آن طبیعت و مولکول‌های مصنوعی براساس هارمونی نابی در کنار همدیگر به زندگی ادامه می‌دهند. این گوهر ناب نتیجه سفری تخیلی به باغ‌های آینده است؛‌ مکانی بدون مرز که چیزهای غیرمنتظره و تکنولوژی‌های برتر را درون تعادلی بی‌نقص از علم و طبیعت جای مي‌دهد و چیزی منحصربه‌فرد و آوانگارد خلق می‌کند. انیو کاپاسا با آنتوان لی (عطرساز) همکاری کرده است تا دنباله بویایی غافلگیرکننده‌ای را بسازد. نتیجه هم چیزی نیست جز عطری باطراوت و آرام‌بخش که نت‌های کمیاب و غیررایجی دارد.

سایبر گاردن با انرژی اتر سبز، فلفل صورتی، ترنج و گریپ‌فروت شروع می‌شود. نت‌های میانی هم قدرت برگرفته از بوی صفحه گرامافون را به شمعدانی، ‌زعفران و برگ‌های بنفشه اضافه می‌کنند. در نت‌های پایه اما به خس‌خس، نعناع هندی،‌ اوپوپوناکس و لابدانیوم می‌رسیم که درون هاله‌ای از سویه‌های اغواگرانه و هیبریدی خزه جای گرفته‌اند. این عطر ادو تویلت شاداب و هوس‌انگیز با پخش بوی کاریزماتیک و ماندگارش شما را شگفت‌زده می‌کند. بطری سبز و کرومی لاک‌خورده این محصول نیز همانند یک عطر مردانه کلاسیک می‌درخشد، درحالی که لوگوی سایبر گاردن با نقش‌برجسته‌های نقره‌ای آشکار می‌شود. جعبه بسته‌بندی هم مانند بطری به رنگ سبز متالیک است و به‌واسطه لوگوی نقره‌ای واقعا جلوه‌ای زیبا و لطیفی پیدا کرده.

نوع عطر ادو تویلت
برند کاستوم نشنال
عطار آنتوان لی، انیو کپاسا
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، ترکیبات سبز ، گریپ فروت ، فلفل صورتی
اسانس میانی شمعدانی ، برگ بنفشه ، زعفران
اسانس پایه نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، لابدانیوم، اوپوپوناکس
نمره کاربران
Cyber Garden-کاستوم نشنال سایبر گاردن
رایحه
7.2
12 رای
ماندگاری
6.8
12 رای
پخش بو
7
12 رای
طراحی شیشه
7.6
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کاستوم نشنال
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطرهایی که تا این حد سنتتیک هستند معمولا کمی روی مُخ میرن.
سایبر گاردن یک عطر مرکباتی-سبز-آروماتیک هست که از ابتدا تا انتها تغییرات زیادی توش اتفاق می افته و از این جهت بسیار پویا و هیجان انگیز اجرا شده.

یک شروع مرکباتی و اسموکی که وایب اسموکی خیلی زود محو میشه و از بین میره و بخش سبز عطر شبیه به له کردن سبزیجات و یا چمن و ... می مونه و همنیطور رگه های فلزی ای رو هم توش احساس می کنم.

شمعدانی حضور بسیار موثری داره و رایحه رو تا حدی پارافین گون کرده و به کمک نت -وینیل- اومده.یک رایحه ی مصنوعی از تمام جهات.
من ازش بوی سوختگی دریافت نکردم اما دیدید وقتی وارد یک خونه نو یا فروشگاه های لوازم برقی میشیم یک بوی خاصی میاد و این جور مواقع میگیم: بوی نو ای میاد(وسایل نو)؛ درای داون این عطر کاملا چیزی شبیه به اون حالت رو ایجاد می کنه.

انتظار داشتم در انتهای عمر عطر با توجه به نُت های پایه؛رایحه ی سنگین-چوبی و اسموکی تری دریافت کنم که این چنین نبود و تا انتها روایح سبز و آروماتیک قدرت نمایی می کنند.

عطر خوبی هست اما شخصا برای یک شیشه کامل هزینه نمی کنم.
بیشتر مردانه است و مناسب 4 فصل.
پخش و ماندگاری خوبی هم داره.

مخلص
05 دی 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده Mahmod Akrami

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
6
طراحی شیشه
عطری از ادغام زیست شناسی سایبورگی در شیمی آلی که رایحه ای از طبیعت مصنوعی را تداعی می کند. رایحه ای که یادآور فیلم Blade Runner 2049 است که بر مبنای علم مهندسی ژنتیک و اُپتوژنتیک در سال 2049 روایت شده است. رایحه ای از طبیعت مصنوعی در حجم شیشه ای سبز رنگ که بونوازی در گیرنده وحشی (طبیعی) را به وجد نمی آورد.
رایحه ای تیز از چمن مصنوعی که باز یادآور فیلم Aeon Flux 2005 با اون چمن های مصنوعی تیز که در ظاهر بسیار طبیعی به نظر می رسیدند. رایحه ای از قطره های خنک بارانی مصنوعی که از اَبرهای سایبرنتیک بر سایبورگ های بیولوژیکی که حتی احساسات وحشی را به درستی تشخیص و تجربه می کنند، در حال باریدن است که باز یادآور گِیم دیترویت (Become Human) است.
عطری شاید برگرفته از ماشین های مولکولی در گستره ای از رنگ سایبرگرین برای آشکارسازی طبیعت مصنوعی در دنیای روایح که ظاهرا نزدیک به ورژن های وحشی است اما یک چیز خاص و منحصر به فرد را کم دارد و آن، پدیده ای متافیزیکی به نام روح است که توانایی ادغام شدن روایح با روح انسانی را ندارد......
کیفیتی شفاف مصنوعی در عطر، کیفیت متوسط در ماندگاری و پراکنش و خاص پسند برای آنهایی که رسالت دنیای سایبورگی را بر دنیای وحشی (طبیعی) ارجحیت می دهند....
سپاس از همراهی شما بزرگواران......

[EDITED] 1401/10/16 19:30
16 دی 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : احمد شجاعی احسان شکیب نژاد

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
سایبر گاردن
الحق که رنگ باتلش برازندشه.
یک کار مینیمال دوست داشتنی، کاملا لطیف، کاملا سیف و ملایم.
نت ها خیلی خوب با هم ترکیب و بالانس شدن از شروعه سبز و معطر و اندکی فرش اسپایسی تا پایانه هربال و وینیلی.
همه چیز به اندازه اس در این کار.
بازم میگم دوست داشتنیه....ولی به هیچ وجه کار خاصی نیست واسه من. توی درای داون منو یاد یکی از اسپری های axe میندازه که اون زمان خیلی دوس داشتم.
ماندگاری و پخش قابل قبولی داره نسبت به یک ادو تویلت.
در کل به نظرم بهترین کار کاستوم نشنال هست 😊
19 شهریور 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور Sepehr s

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
کاستوم ناشنال سایبر گاردن.

یه عطر سبز و وینیلی.

اپنینگ این کار ترکیب نت های سبز و چمن مانند با بنفشه و کمی مرکبات هست که در مجموع یه رایحه ی دلنشین شبیه بوی چمن خیس خورده ایجاد میکنن که البته زیاد دوام نمیاره.
خیلی زود نت وینیل به کار اضافه میشه.این از معدود مواردیه که نت وینیل رو تو یه عطر میبینم.همچنان که وینیل قویتر میشه نت های فرش و سبز کمرنگتر میشن.
وینیل اینجا یه رایحه بادکنک و توپ مانند داره تقریبا. یعنی کار بعد از مثلا یه ربع یه رایحه ای شبیه یه بادکنک معطر میگیره.
عطر جالبیه و ایده خلاقانه ای داره ولی خوب خیلی هم واکنش برانگیز نیست یعنی ممکنه اطرافیان متوجه نشن که این رایحه مربوط به عطر شماست و مثلا فک کنن مربوط به وسایل خونه ( مثلا اسباب بازی های بچه ها) شماست.
از بین عطرایی که دیدم تا حالا مشابهی نداشته.پرفورمنس متوسطی داره و نسبتا چهار فصله.

14 آبان 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سیدمصطفی موسوی

هفته پیش یکی از دوستانم در جشنواره تخفیفات زمستانی یه فروشگاه به قیمت 300 تومان اینکار رو خرید
19 دی 1397 پاسخ تشکر

اینقدر از کاستوم نشنال اوم راضی بودم که به فکر افتادم بقیه کارهای این خونه رو هم تست کنم. با توجه به اینکه تابستون داشت نزدیک میشد این عطر نظرمو جلب کرد، چند تا ریویو خوندم رفتم به یه فروشگاه و روی دستم امتحانش کردم و چند ساعت بعد برگشتم و یه شیشه ازش خریدم.
اشتباه کردم!
این عطر یه کانسپت خاص رو دنبال میکنه، باغ سایبری، باغ آینده در مقابل باغهای سنتی. و به همین جهت نوت خاصی به نام وینیل توش بکار رفته که یه بوی پلاستیک مانند تداعی میکنه مثل بوی لوازم برقی خونه. شروع کار عالیه یه بوی سبز رویایی که آدمو میبره به دل باغ، اما وینیل که اضافه میشه متوجه میشی که این باغی که میشناسی نیست بلکه کاملا غریبه و مصنوعیه. با توجه به ماندگاری نسبتا بالای عطر بوی پلاستیکی کلافه کننده میشه. بیشتر منو به یاد بعضی عطرهای چیپ میندازه که بوی کاملا سینتتیک و بی هویتی دارن.
البته اینها برداشت منه، ولی اگه سمت اینکار میرین حتما درست و حسابی تستش کنید، سمپل تهیه کنید یا لااقل چند نوبت روی پوست تستش کنید، من هم اصولا همین کارو قبل از خرید میکنم ولی چه کنم که این بار اسم برند و اپنینگ زیبای عطر قضاوتم رو تحت تاثیر قرار داد.
15 تیر 1396 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور Hani
سلام دوست عزیز ضمن تشکر از نظر و نقد شما باید خدمتون عرض کنم از نطز بنده رایحه سنتیکی که از نظز شما بوی لوازم برقی یا پلاستیکی‌رو میده صحصح نیست این بوی گل شمعدانی هست که شاید خوب با ترکیی عطر مچ نشده باشه در کل بنطرم کار زیبا و قابل قبولی هستی برای علاقه مندان به کارهای سیز و گیاهی
28 فروردین 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور معین هاشمی

باسلام خدمت دوستان میخواستم اگر کسی اینکار رو تست داشته لطف کنه منو راهنمایی کنه منجمله دکتر جان ایا این کار حالتی میوه ای شبیح به مایع شست شوی دست داره یانه ایا میشه بایه تیپ اسپرت یا گه گاهی مجلسی ستش کرد یانه ایا در کل ارزش خرید داره یانه
12 بهمن 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
بویی کاملا سبز.مثل چمن خرد شده یا پوست خیار با ته بوی وینیل (جنس صفحه گرام)که بوی سبز و تعدیل و کمی به شیرینی .و پلاستیک مانند که اصلا اذیت کننده نیست.بویی شاداب خنک و سبز داره از اسمش معلومه سر سبزیش.
08 خرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور سعید ون ورنبرگ

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟