GUERLAIN - Ambre Eternel

گرلن آمبره اترنل

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33026
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-33026
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
550,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    0
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 51
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

برند گرلن در ژانویه 2016 یکی از کالکشن‌هایش با عنوان LES ABSOLUS D'ORIENT را گسترش داد و دومین ادیشن این مجموعه را با الهام‌گیری جادوهای شرقی و براساس رنگ بنفش تیره و با تزئینات طلایی‌رنگ روانه بازار عطرها کرد. آمیزه «گرلن آمبر اترنال» برمبنای درهم‌کنش ظریفی میان ظرافت و حرارت شکل می‌گیرد تا بتواند به‌خوبی با مضمون اسرار شرقی هماهنگی داشته باشد. آمیزه این عطر در گروه شرقی‌ـ‌چوبی قرار می‌گیرد و آقایان و خانم‌ها می‌توانند به‌طور مشترک از آن استفاده کنند.

این عطر توسط تیری واسر خلق شده است و از نت‌های عنبر،‌ روایح دودی، هل، گشنیز و همچنین چوب‌ها و چرم سرچشمه می‌گیرد. آقای واسر برای خلق تضادهای ناب، نت‌های مردانه را در مقابل نت شکوفه پرتقال قرار داده است تا جلوه‌هایی ظریف و گل‌فام به این عطر اضافه کند. شادابی و روح سرمستی‌آور «آمبر اترنال» از نت‌های هلو و گل یلانگ سرچشمه می‌گیرد که در کنار نت شکوفه پرتقال جای گرفته‌اند تا نت‌های میانی این عطر را بسازند.

برند گرلن
عطار تیری واسر
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هل ، گشنیز ، دارچین ، عنبر
اسانس میانی گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، هلو
اسانس پایه چرم ، روایح چوبی
نمره کاربران
Ambre Eternel-گرلن آمبره اترنل
رایحه
8
14 رای
ماندگاری
8.1
14 رای
پخش بو
7.6
14 رای
طراحی شیشه
7.9
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
عطرگرام
نظرات کاربران (13 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
ای وای ... چرا همینطور که شروع کردی ادامه ندادی! چرا یهو سرخاب سفیدآب کردی و به جای کت شلوار رفتی دامن و تاپ پوشیدی! حتما از اولش هم برای ما مردا ساخته نشده بود اما اون شروع مستحکم برگرفته از یک فضای عودی،انیمالیک و اسپایسی رو نمیگی که خانم ها دوسش نداشته باشن ؟
وقتی پاف کردم با خودم گفتم عجببب عطری،اگر همینطور باب میلم پیش بره فردا میره تو لیست خرید اما چنین نشد.

این عطر یک شروه بسیار موقر و سنگین از روایح اسپایسی و انیمالیک داره که رایحه ی عود هم برای من بسیار جالب توجه بود با این که توی نت ها ذکر نشده.اما در ادامه عطر با رایحه ی میوه ای برگرفته از هلو که بسیار حس سنتتیک داره شروع میشه و در کنارش روایح گلی که طعمی نیمه تلخ و گس دارن هم همراه میشن.نمی تونم تصور کنم که این یک عطر چرمیه.اگر هم باشه خیلی گوگولی و ظریفه.انگار که خیلی چیزی ازش باقی نمونده.باید عمیق ببویید تا چرم رو استشمام کنید.
عطر به جز شروعش بنظرم زنانه هست و 30 سال به بالا جذاب تر خواهد بود براشون.پرفورمنس خوبی داره و مانگاری قابل قبول ولی از این لاین و این شیشه های شکیل و با صلابت انتظار بیشتری داشتم. پیچ و تاب نت ها هم خوبه.

مخلص
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو nazanin

گرلن امبره اترنل
پیچ پیچ، و آخر هیچ...

مطمئنم که دنیای روایح، یک از پیچیده ترین دنیاهاست! وقتی که میبینم یکی مست رایحه ای شده، در حالی که دیگری از اون فراری هست...
گرلن امبره اترنل یکی از عطرهایی هست که حد وسط نداره یا اصالت و اشرافی بودنش شما رو مجذوب میکنه و یا از عدم تناسب نت ها و گنگی فضایی که داره مایوس میشید!
من جزو دسته دوم هستم!
گرچه کیفیت روایح خوب هست و حس اشرافی و تجملاتی داره اما بنظرم اون حس دلپذیری رو، که عطر باید خلق کنه، نداره!
شروع عطر کمی زننده و تند هست. بعدش رایحه ای تلخ و ادویه ای حس میشه که فکر کنم بوی گشنیز و کمی دارچین هست. بعدش بوی چرم غالب میشه که با بوی ادویه قبلی قاطی میشه و در کنار امبرگریس و چوب، فضا رو چوبی-انیمالیک میکنه. بوی شیرین هلو هم همراه با فضایی ضعیف از گل ها حس میشه. مجموعا فضایی شلوغ ایجاد میشه که هم خشونت و تلخی چرم و ادویه رو داره و هم ظرافت وشیرین هلو و گل. بنظر بنده که آکوردها هماهنگ نیست و معلوم نیست که این عطر، چه کاراکتری داره.
نهایتا این عطر مناسب پاییز و زمستان، آقایان سن بالا هست که با استایل های رسمی و فضاهای رسمی و لاکچری همخوانی داره.

نمره 6.5 از 10

[EDITED] 1400/08/30 22:08
30 آبان 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : الهام علی افتخاریان
اصلاحیه
چون از تحلیل قبلیم راضی نبودم و ممکنه باعث خطا در انتخاب این عطر توسط بعضی خوانندگان محترم بشه، تصمیم گرفتم اصلاحیه ای بر نظر قبلیم بنویسم:
فضای این عطر، بیشتر امبری و شیرین/میوه ای بوده و بعد حیوانی-خشن اون، کمرنگ هست. بنابراین یونیسکس هست. رایحه خوشایندی داره که کمی پیچیده هست اما خیلی برجسته و سورپرایزینگ نیست.

نمره 7.5 از 10
20 آذر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : محمد☆mm آرامیس

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
رایحه این عطر برا من خیلی جذاب هستش تا قبل از آشنایی با این عطر دیوونه وار عاشق رایحه آفریکن لدر بودم اما کم کم حس میکنم با رایحه آمبر اترنل خیلی بیشتر لذت میبرم البته متاسفانه زیاد با دنیای روایح بصورت تخصصی آشنا نیستم و بیشتر دلی با عطر ها حال میکنم شاید رو کره زمین تنها کسی باشم که بیشترین مصرف عطر من موقع تنهایی من هستش و چون نت اولیه این عطر خیلی خیلی بهم لذت میده مرتب مجبورم تجدیدش کنم ..حالا با اینهمه بازخورد منفی که از این عطر من دیدم خوشبختانه تنها زندگی میکنم وگرنه با حجم زیاد رایحه ای که تا نیمه های شب از این عطر تو خونه من پخش میشه حتی کسایی که با رایحه معمولی این عطر مشکل ندارن رو هم فراری میده ...راستی دوستانی که در زمینه عطر استاد هستن و من واقعا از خوندن نظراتشون لذت میبرم کسی میتونه عطری رو به من پیشنهاد بده که کامل از جنس نوت اولیه این عطر باشه ...سپاسگذارم
30 بهمن 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ ماتیو دلارو

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
این کار بهترین خروجی گرلن بین سه کاری بوده که توی این لاین بیرون داده. امبرگریس به امبر حیوانی معروفه و یکی از دل انگیز ترین اکوردهای امبری رو ایجاد میکنه. آکوردی که نه شیرینی و نه تلخی بیش از حدی داره و کیفیتی انیمالیک بالزامیک به عطر میده. حالا چرمو به این ترکیب اضافه کنید و اونو روی یه بستر چوبی سوار کنید. نتیجه رایحه ای خاص و سنگین و بسیار شیک هست که برای مصارف رسمی شبانه عالیه.
کیفیت عطر جای بحث نداره، بهرحال اسم گرلن پاش هست. موندگاری بالا (بیش از ده ساعت) داره و پخشش هم گرچه ممکنه اولش ظریف و ملایم به نظر بیاد مطمئنا اطرافیان رو جذبتون خواهد کرد. چهار ساعت بعد از استفاده، دوستی به بوی عطرم اشاره کرد که با توجه به اینکه تو فضای باز بودیم باید بگم خیلی خوبه.
دوستی این پایین به بوی عود توی این عطر اشاره کرده که باید بگم ایشون یا عود رو نمیشناخته یا عطر دیگه ای رو تست کرده (سانتال رویال و عود اسنشل از این لاین هردو عودی هستن)
برای یه کار امبری نمره خوبی بهش میدم. حتی اگه خودم هم نخرمش از استشمام بوش روی بقیه حتما لذت میبرم.
29 دی 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر جمیلی Mxx
فاز چرمی و چوبی این عطر بسیار کمرنگه ,اگه اینجوری نبود در خریدش تردید نمیکردم.
06 فروردین 1398 پاسخ تشکر

عطر قدر نادیده ی تیری واسر
بهترین عطر سری اورینتال با پخش بویی خیلی خوب و ماندگاری عالی .با 5 پاف براحتی روی لباس 5 روز ماندگاری دارد .
26 مهر 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : دانیال فاطمه فیضی

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
بار اول که میزنیش زیاد جالب نیست و تو ذوق میزنه و میگی اَه،این چیه دیگه؟ولی بعد هی وسوسه میشی دوباره بری سراغش و بالاخره پس از چند بار مصرف معتادش میشی.به شدت اعتیاد آوره.
عطر بسیار شیک،خاص و با کلاسی هست ولی اصلا همه پسند نیست.پس اگه دنبال بازخوردین اصلا نرین سراغش.
09 فروردین 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : آرامیس پارسی

گل در اومد از حموم دوماد در اومد از حموم
بوی صابون هلو به غیر از اولش
پخش و موندگاری زیاد
03 آذر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی architect

سری LES ABSOLUS D'ORIENT گرلن بدون شک کیفیت عالی دارن و مواد به کار رفته فوق العاده زیبا و دلنشینن. این روایح آدم رو یاد پادشاهان و کاخ های قدیمی اروپایی ها میندازه و انگار آدم رو میندازه وسط اون دوران... به نظر میرسه روایح چوبی، چرمی و اودی مهم ترین بازیگرای این سری از گرلن هستن و هر کدوم با توجه به نت های دیگه از هم متمایز میشن... اما به کارگیری این ۳ نوت قالب باعث میشه عطرهایی عمیق، گرم و دلنشینی داشته باشیم. آمبره اترنل عطریه گرم، شیرین با ظرافت های زیبایی ناشی از نت های حیوانی که از عنبر میاد. بازگشایی این عطر ترکیبیه فوق العاده شیرین و چوبی که با حضور دارچین و هل تکمیل میشن... شیرینی این عطر از سنتل رویال بیشتره و من حس میکنم بخاطر تمرکز بیشتر روی هلو و شکوفه پرتقال هست... برعکس سنتل رویال عطریه کامل اودی و گلی به رهبری رز... اما شیرینی آمبره اترنل هرچند دلنشین و اندازست برای فصول سرد اما چندان مجالی برای حس کردن بقیه اعضا نمیذاره... اما در کل میشه گفت ترکیبیه جذاب از عنبر، چرم و چوب های گرم که دارچین، هلو و هل جای خالی بین این نت ها رو پر کردن و ستون های این عطر رو زیباتر کردن...
رایحه ⭐⭐⭐⭐½
ماندگاری و پروجکشن ⭐⭐⭐⭐⭐
....
این عطر خیلی کاربردی نیست و همون طور که مشخصه فقط برای روز های بسیار سرد مناسبه، در غیر این صورت شیرینی این عطر طبق تجربه من طی روز های گرم حتی بیشتر میشه و زنندست... از این رو خرید ۱۲۵ میل از این عطر کمی ریسکی هست... هنوز نمیدونم چرا گرلن این عطر هارو فقط توی همین سایز تولید میکنه! رسیدن به آخر شیشه این ها از سخت ترین کار های ممکن هست.
10 تیر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط حامد
پاسخ به امین
برعکس خیلی از عطرهای شرقی که میشه گفت “شرق برای ذائقه ی اروپایی” هستن، گرلن طبع عربها رو خیلی خوب شناخته. اعراب چندان رغبت به عطرهای کلاسیک اروپایی ندارن، حتی به عطرهای شرقی که اروپایی ها براشون میسازن هم چندان با دل و دماغ خوش نگاه نمیکنن. مجموعهLES ABSOLUS D'ORIENT یکی از معدود گزینه های موفقی هست که منحصرا تو قلمروی خاورمیانه باقی مونده.,هر سال خانه گرلن برای خاورمیانه یک یا دو عطر لانچ میکنه.و برای سال 2021 لاین جدیدی رو نمایی خواهد کرد.
10 تیر 1399 پاسخ تشکر

ماندگاری و پخش وحشتناک داره و هر ادکلن دیگه ای رو محو و نابود میکنه. ولی تاکید مطلقی بر امبر شده و در نهایت این صابون است که میماند..
01 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

خیلی شبیه عطریه که نیمه گم شده منه.
ولی هنوزم به اون زیبایی که من میخوام نیست.اونم به خاطر نوتهای حیوانی تو عطره که من زیاد طرفدارشون نیستم.
ولی بقیه نوت هاش عالیه.
نمیدونم چرا کسی به نوتهای کارامل و دارچین اشاره نکرده.یه کم اولش بوی ماتیک میده ولی بعدش ترکیب امبر و چرمش محشره.عود و چوب هم ترکیبش رو خیلی زیبا کرده.
کلا من از اپنینگش زیاد خوشم نیومد ولی بعد از نیم ساعت محشر میشه.
مسلما زیر چهل سال نباید ازش استفاده کنند و واسه رنج سنی من خوبه.
درسته که سنتل رویال بیشتر طرفدار داره ولی تو این لاین من از همه بیشتر از این خوشم اومد.
بوش رو که شنیدم در خریدش تردید نکردم.
پخش بو و ماندگاری فوق العاده ای داره.
مناسب شبهای زمستونه فقط.
17 آذر 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرامیس
اصلا این کار داخلش عود نداره جناب
17 آذر 1398 پاسخ تشکر
درسته که توی نوت های این عطر عود ذکر نشده.ولی من کاملا بوش رو میشنوم.
رفتم فرگرنتیکا رو هم چک کردم چند نفر اشاره کرده بودن.
18 آذر 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : آرامیس معین هاشمی
سلام برادر گرامی اقای امبر روس اگه ملاحظه بفرمایید هممون از دم یه نیمه گمشده ای داریم که هر چی میگردیم تو عطرا پیداش نمیکنیم😂💔😔خدا رو گواه می‌گیرم از سال 97 تا به الان هرچی عطر تو این دنیا بوده رو زیرو رو کردم تنها عطری که چند درصدی مشابهت با اون نیمه گمشدم داشت سایکدلیک از جووی پاریس بود اون پچولی خاکی و آردی واقعا برام محشر بود نمی‌دونم اون لعنتی گمشده من که بوش از توی یه پژو پارس اومد یه بوی خاکی غبار الود و یه شیرینی خیلی کم و تلخ یه رایحه گیاهی عجیب تا حالا بوشو جایی استشمام نکرده بودم که واقعا مست کننده بود ادمو تو فکر فرو میبرد و حدودا یه چهل متری باهام فاصله داشت یعنی فکرشو بکنید چه پخشی داشت که از اون فاصله به مشام من خورد هرچی دویدم نتونستم بهش برسم که ازش بپرسم اسم این لعنتی که منو اینجور دیوونه کرد چی بود و گازشو گرفت و رفت چقدر فحشش دادم😂😂😂 از اون سال به بعد فقط رد بویی از اون عطر حس میکنم و کسی رو نمی‌بینم که استفاده کرده باشه فقط بعضا از یه جایی بوش میاد و مثل یه روح که اثر و ردی ازون باقی نمی مونه محو میشه و میره داستان این نیمه گمشده من خیلی غم انگیز و رمانتیکه مثل یه موجود فانی که عاشق یه روح شده ....
08 اسفند 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو کامبیز سخی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟