CREED - Love in White

کرید لاو این وایت

زنانه
کد کالا : ATR-32983
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : کرید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2005
کد کالا : ATR-32983
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 355
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
17,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    8
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    6
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 37
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لاو این وایت که شعری ستایش‌آمیز برای مهارت‌های پیچیده و اشتیاق کرید به استفاده از ناب‌ترین و بهترین ترکیبات جهان است، از عصاره‌های دست‌چین‌شده متعلق به 5 قاره استفاده می‌کند تا وحدت و صلح جهانی را به بیان دربیاورد. این عطر نمادی از آزادی ناب است‌‌ ــ‌ آمیز‌ه‌ای گل‌فام و باطراوت که از زنبق فلورانسی، ‌نرگس فرانسوی و برنج تونکین شکل می‌گیرد. لاو این وایت در روز رونمایی‌اش واقعا افتخار بزرگی را به‌دست آورده بود: ساختمان امپایر استیت نیویورک با نورهای سفید و خالص برای معرفی این عطر روشن شده بودند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کرید
عطار اولیویه کرید سیکس جنریشن، جیمز هنری کرید
طبع خنک
سال عرضه 2005
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه پرتقال
اسانس میانی رز ، زنبق ، یاس، نرگس ، مگنولیا ، برنج
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید ، عنبر
نمره کاربران
Love in White-کرید لاو این وایت
رایحه
8.3
15 رای
ماندگاری
8.8
15 رای
پخش بو
8.4
15 رای
طراحی شیشه
8.7
15 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کرید
اخبار برند کرید
عطرگرام
نظرات کاربران (13 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
9
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
تو نت های پایانیش بوی رز و یاس برجسته میشه که به زیبایی نت های اولیش نیست و یه بویی شبیه به آبی که گل بوده داخلش ...یه حالت موندگی آب هم نمایانه
02 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری nazanin

7
رایحه
9
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
اگه این عطر انسان بود یه دختر مهربون ملیح و شیرین در توصیفش میشد گفت ...با یه نت ملایم و سوییت جذاب شروع میشه که این ملایم بودن در تمام نت ها مشهوده ...رفته رفته بوی گلهای یاس و نرگس در احاطه ی عطر برنج نمایان میشه که همزمان هر از گاهی بوی دریا وارد میشه ...ظرافت و لطافت مشخصه بارز این عطره ...دوستش داشتم
02 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Marie zahra

بوی گلی و کرمی و تمیزی داره. یه بوی صحرایی و شالیزاری تر خاصی هم داره که دلچسب و متفاوته. در کنار این بوهای خوب یه بوی اقیانوسی و اگه خیلی حساس بشیم بوی ماهی مانندی هم داره. بوی ابتدایی که کمی تیزی داره.
20 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Marie فاطمه فیضی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطر گلی سرزنده که احساس نشاط ایجاد می کند .گلها بخوبی در هم تلفیق شده اند و بوی برنج کمی تم ادویه ای به عطر داده .ماندگاری خوب و پخش بو قابل قبولی دارد. در مقیاس با سیلور مانتین ، کلا دو فاز متفاوت هستند جز اینکه آن هم احساس نشاط و سرزندگی ایجاد می کند و کاملا سلیقه ای است .
11 آذر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Marie ساناز

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
نماد یه خانوم سفید پوشِ زیبا و دلفریب با اکسسوری های رنگی تابستونی (گوشواره ،گردنبند و بنگل) که در روزهای گرم تابستون کنار ساحل در حال خوردن کوکتل میوه ای خنکه و با این عطر شامه نوازِ خنک دلربایی می‌کنه
بینهایت دوست دارم این عطرو، واقعاً فصل بهار و بخصوص تابستون فصل های خودنماییه این عطره بینظره 🤍🧡💛🍊☀️🏖️
13 خرداد 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی هاشم پور
خانم شایلین عزیز چقدر زیبا توصیف کردید این عطر رو .والا منم این عطر رو داشتم الان سواحل مونت کارلو بودم با همون توصیف شما😍فارغ از هر گونه فکر و خیال کوکتل میوه ایم رو می‌خوردم .اما الان حتی سواحل شمال هم نرفتم مجبورم سن ایچ هفت میوه بخورم و دنبال عطرای اقتصادی خوب بگردم با این قیمتهای نجومی عطرها 😅.ممنون بابت ریویوهای قشنگ عطریتون 🌹🌷
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : ساناز هاشم پور
سولماز عزیزم ممنون برای انرژی خوب و مثبتت به من لطف داری😍❤️بله متاسفانه انقدر قیمت عطرهای خوبو دوست داشتنی بالا رفته که باید به همین سن ایچ و عطرهای اقتصادی بسنده کرد🥲😄 اتفاقاً در مورد بلک ارکید به شدت باهاتون هم عقیده بودم و دیروز داشتم توصیف زیباتونو می‌خوندم الحق و الانصاف که بلک ارکید سزاواره همچین القاب و توصیف هایی بود🤭☺️🕷️🕸️
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : هاشم پور کامیار فخر
شایلین جان عزیزم والا آدم میترسه راجع به بلک ارکید چیزی بگه باید کادو پیچ شده و زیبا نظرت رو بگی که به کسی برنخوره 😅😅.از عطر کریدی هم که توصیفش رو کردی فقط اکسسوریهاش رو دارم به اندازه ی زیاد و سن ایچش رو .امیدوارم طوری نشود که همون عطر اقتصادی های خوب رو هم نتونم بخرم .ماشالا یه دل داریم هزار سودا
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور کامیار فخر

8
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
Love in White
تست روی پوست: شروع فرِش پرتقال و حرکت به سمت روایح فلورال و شیرینی بسیار ملیح. ترکیب بلنس شده ی نرگس و زنبق با رگه های خیس رز. بعد از مدتی، میل کمی به برنجِ معطر پیدا میکنه و حالت کریمی نامحسوسی به خودش میگیره.
از اواسط کار تا درای دَون گرمای ملیحی به دلیل نمایان شدن وانیل و چوب، وارد کار میشه..
(من رایحه ی یاس رو حس نکردم اصلا)
رایحه بسیار زیبا و ملیح و سافت. با پرفورمنس بسیار خوب و ماندگاری عالی. توجه داشته باشید تا حداکثر ۳ پاف بهترین عملکرد رو داره.
فضاش برای من تداعی کننده ی فیلم Little Women بود. خصوصا لباس هاشون که توسط طراح انگلیسی، ژاکلین دورن، از نقاشی های دهه ۱۸۶۰ الهام گرفته شده بودن.
لباس های پفی، دامن های لایه به لایه، انواع چین، پاپیون دوزی و مروارید دوزی و..
بیشتر میتونه عطر Amy یا Meg باشه.
دورن، طرح لباس های ایمی رو، از امپرسیونیست های فرانسوی که برای تحصیل به پاریس میرفتن الهام گرفته بود.
و یا لباس های مگ، از آثار هنری پیشارافائلی ها الهام گرفته شده بود که همزمان با امپرسیونیست ها کار میکردن.

[EDITED] 1401/11/15 02:00
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : .... هاشم پور
سلام ، من این عطر سال ۹۷ از روژا شاپ برای همسرم خریدم که استفاده نکردند مگن رایحه اش تند هست! یک سوال اینکه عطر بعد از گذشت ۵ سال آیا روایح و نت ها خودش از دست می دهد!؟ یا دچار تغییر می شود؟
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی
سلام،
عطر‌ها همگی تاریخ انقضا دارند که در بچ‌کد ذکر شده..سایت‌هایی هستند که با وارد کردن بچ‌کد،‌ می‌تونید انقضا رو چک کنید..در کنار این مورد، رایحه عطر رو تست کنید و ببینید به چه صورته..معمولا اگر عطر فاسد شده باشه، هم رایحه عوض شده و هم بوی بسیار تند و اذیت کننده ای رو متوجه خواهید شد..یک سری مراقبت ها هم هست که اگر انجام بشه میتونه به فساد دیرتر عطر‌ها کمک کنه..مهم‌ترینش اینه که، در مکان خشک و بدون آفتاب و فاقد رطوبت قرار بگیره و همچنین در صورت استفاده، شیشه عطر تکان داده نشه..

[EDITED] 1402/08/07 15:50
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : مریم میربیک Golnoosh

کی این عطر رو تست کرده؟
نظرتون راجب موندگاری این عطر بفرمایید دوستان 🌱
22 مهر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور neda
سلام خانوم هاشمی عرض ادب و احترام ،گویا قبلا هم در مورده تفاوت اینکار با سیلورمانتین پرسیده بودید که الان کامنتتون رو دیدم .
وقتی اسم برنج میاد ما ایرانیا سریع رایحه ی معطر برنج های شمال تو ذهنمون نقش میبنده ، تم برنج در این عطر متفاوت و بیشتر شبیه خاکِ نشاسته ای که روی برنج تایلندی نشسته .
کرید وایت عطری گلی محور و نیمه پودری که بیس گلی اش بخاطره نفوذ برنج ، یه رایحه ی خاص داره ، دقت کردید وقتی شاخه های گل رو توی تنگ اب میزاریم بعد از چند ساعت یه بوی اب راکد با رایحه ی گلی امیخته میشه، بیس گلی برنجی این عطر در ابتدا تقریبا همچین فضایی داره .
بخوام ساده و روان اینکارو توصیف کنم ، توی ذهنتون تصور کنید به دستتون کرم مرطوب کننده مالیدین ، بعد از یکساعت با شیرپاکن کرم را از روی پوست پاک و در اخر با یک فوم دستشویی(عصاره وایت فلورالها) گران قیمت دستتون را شستید ، هر سه لایه ی کرم + شیرپاکن + گلهای سفید بصورت فیلتر شده و نرم روی پوست حس میشه که البته تم گلی غالبِ (رایحه پرتقال خیلی محسوس نیست و رگه ی خیلی کمرنگی در ابتدا ازش حس میشه که خیلی زود توسط گلها بلعیده میشه ).
لاو این وایت = شروعش، بیس گلی در تنگ اب راکد که در ادامه رایحه ش بسمت لایه ای که در بالا شرح دادم تغییر میکنه .
پرفورمنس متوسطی داره ، روی پوست پنج ساعت ماندگاره و روی لباس طبعا بیشتر میشه ، پخشش در یکساعت اول خوب و با هشت پاف اسپری خیلی خوب شعاع دو سه متری را پوشش میده ولی بعد از یکساعت به یکباره فروکش کرده و نزدیک پوست میشه .
عطر خوب و عامه پسندیه منتهی شما با این مبلغ کارای به مراتب بهتری میتونید بگیرید .

در مورده شباهت این عطر با سیلورمانتین میتونم بگم شباهتی باهم ندارند، این عطر رایحه ی غالب گلی داره ولی سیلورمانتین بیس اصلی اش اروماتیک سیتروسِ ، رایحه ی چای و مرکبات بصورت متوازن درش غالب هستند ، بنظرم سیلورمانتین از هر لحاظ سطح و لول بالاتری داره .
با تشکر از عطرافشان .
23 مهر 1400 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : ساناز ناشکـــیبا
سلام خیلی‌ ممنونم از توضیحات کاملتون
25 آذر 1400 پاسخ تشکر

میشه این مدل و با کرید سیلور مقایسه کنید؟؟؟
13 مهر 1400 پاسخ تشکر
لاو این وایت دل نشین تر و زنانه تر از کرید سیلور هست . رایحه خنک و ملایم گلی کرمی داره . ترکیب رایحه برنج و گلها خیلی دلنشین و آرامش بخشه .
15 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری مهدی نقیبی

سلام من این عطر رو تست کردم چندین مرتبه عطر خنکی هستش خیلی خوشبو ومعطر پخشش خوبه من بوی برنج وشالیزار حس نکردم بوی اصلیش یاس هستش زنبق و صندل هم مشهودن ولی تلخی ها به وسیله وانیل گرفت شدن این عطر محبوب همسر اوباما بوده.
13 اسفند 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور نونا ابدان

8
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
واقعا دلنشینن. بوی شالیزارهای برنج و پرتقال توش ترکیب عجیب و جالبی داده. جایی نوشته بود قراره که بوش اقیانوس رو تداعی بکنه. بر اساس خنکی زیاد و عمیقش حرف بی ربطی نیست. در ضمن عطر خانوم آنجلینا جولی هم بوده زمانی.
10 دی 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ساناز هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟