CREED - Love in White

کرید لاو این وایت

زنانه
کد کالا : ATR-32983
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : کرید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2005
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-32983
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    10
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    10
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 75
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لاو این وایت که شعری ستایش‌آمیز برای مهارت‌های پیچیده و اشتیاق کرید به استفاده از ناب‌ترین و بهترین ترکیبات جهان است، از عصاره‌های دست‌چین‌شده متعلق به 5 قاره استفاده می‌کند تا وحدت و صلح جهانی را به بیان دربیاورد. این عطر نمادی از آزادی ناب است‌‌ ــ‌ آمیز‌ه‌ای گل‌فام و باطراوت که از زنبق فلورانسی، ‌نرگس فرانسوی و برنج تونکین شکل می‌گیرد. لاو این وایت در روز رونمایی‌اش واقعا افتخار بزرگی را به‌دست آورده بود: ساختمان امپایر استیت نیویورک با نورهای سفید و خالص برای معرفی این عطر روشن شده بودند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کرید
عطار اولیویه کرید سیکس جنریشن، جیمز هنری کرید
طبع خنک
سال عرضه 2005
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه پرتقال
اسانس میانی رز ، زنبق ، یاس، نرگس ، مگنولیا ، برنج
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید ، عنبر
نمره کاربران
Love in White-کرید لاو این وایت
رایحه
7.8
24 رای
ماندگاری
8.3
24 رای
پخش بو
7.9
24 رای
طراحی شیشه
8.3
24 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کرید
اخبار برند کرید
عطرگرام
نظرات کاربران (20 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
Love in White
تست روی پوست: شروع فرِش پرتقال و حرکت به سمت روایح فلورال و شیرینی بسیار ملیح. ترکیب بلنس شده ی نرگس و زنبق با رگه های خیس رز. بعد از مدتی، میل کمی به برنجِ معطر پیدا میکنه و حالت کریمی نامحسوسی به خودش میگیره.
از اواسط کار تا درای دَون گرمای ملیحی به دلیل نمایان شدن وانیل و چوب، وارد کار میشه..
(من رایحه ی یاس رو حس نکردم اصلا)
رایحه بسیار زیبا و ملیح و سافت. با پرفورمنس بسیار خوب و ماندگاری عالی. توجه داشته باشید تا حداکثر ۳ پاف بهترین عملکرد رو داره.
فضاش برای من تداعی کننده ی فیلم Little Women بود. خصوصا لباس هاشون که توسط طراح انگلیسی، ژاکلین دورن، از نقاشی های دهه ۱۸۶۰ الهام گرفته شده بودن.
لباس های پفی، دامن های لایه به لایه، انواع چین، پاپیون دوزی و مروارید دوزی و..
بیشتر میتونه عطر Amy یا Meg باشه.
دورن، طرح لباس های ایمی رو، از امپرسیونیست های فرانسوی که برای تحصیل به پاریس میرفتن الهام گرفته بود.
و یا لباس های مگ، از آثار هنری پیشارافائلی ها الهام گرفته شده بود که همزمان با امپرسیونیست ها کار میکردن.

[EDITED] 1401/11/15 02:00
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : Poison Ivy نیلوفر کرامتی
سلام ، من این عطر سال ۹۷ از روژا شاپ برای همسرم خریدم که استفاده نکردند مگن رایحه اش تند هست! یک سوال اینکه عطر بعد از گذشت ۵ سال آیا روایح و نت ها خودش از دست می دهد!؟ یا دچار تغییر می شود؟
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور یاس
سلام،
عطر‌ها همگی تاریخ انقضا دارند که در بچ‌کد ذکر شده..سایت‌هایی هستند که با وارد کردن بچ‌کد،‌ می‌تونید انقضا رو چک کنید..در کنار این مورد، رایحه عطر رو تست کنید و ببینید به چه صورته..معمولا اگر عطر فاسد شده باشه، هم رایحه عوض شده و هم بوی بسیار تند و اذیت کننده ای رو متوجه خواهید شد..یک سری مراقبت ها هم هست که اگر انجام بشه میتونه به فساد دیرتر عطر‌ها کمک کنه..مهم‌ترینش اینه که، در مکان خشک و بدون آفتاب و فاقد رطوبت قرار بگیره و همچنین در صورت استفاده، شیشه عطر تکان داده نشه..

[EDITED] 1402/08/07 15:50
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : Poison Ivy علی

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
نماد یه خانوم سفید پوشِ زیبا و دلفریب با اکسسوری های رنگی تابستونی (گوشواره ،گردنبند و بنگل) که در روزهای گرم تابستون کنار ساحل در حال خوردن کوکتل میوه ای خنکه و با این عطر شامه نوازِ خنک دلربایی می‌کنه
بینهایت دوست دارم این عطرو، واقعاً فصل بهار و بخصوص تابستون فصل های خودنماییه این عطره بینظره 🤍🧡💛🍊☀️🏖️
13 خرداد 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : نیلوفر کرامتی ساناز
خانم شایلین عزیز چقدر زیبا توصیف کردید این عطر رو .والا منم این عطر رو داشتم الان سواحل مونت کارلو بودم با همون توصیف شما😍فارغ از هر گونه فکر و خیال کوکتل میوه ایم رو می‌خوردم .اما الان حتی سواحل شمال هم نرفتم مجبورم سن ایچ هفت میوه بخورم و دنبال عطرای اقتصادی خوب بگردم با این قیمتهای نجومی عطرها 😅.ممنون بابت ریویوهای قشنگ عطریتون 🌹🌷
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Delaram فرهاد
سولماز عزیزم ممنون برای انرژی خوب و مثبتت به من لطف داری😍❤️بله متاسفانه انقدر قیمت عطرهای خوبو دوست داشتنی بالا رفته که باید به همین سن ایچ و عطرهای اقتصادی بسنده کرد🥲😄 اتفاقاً در مورد بلک ارکید به شدت باهاتون هم عقیده بودم و دیروز داشتم توصیف زیباتونو می‌خوندم الحق و الانصاف که بلک ارکید سزاواره همچین القاب و توصیف هایی بود🤭☺️🕷️🕸️
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : یاس Delaram
شایلین جان عزیزم والا آدم میترسه راجع به بلک ارکید چیزی بگه باید کادو پیچ شده و زیبا نظرت رو بگی که به کسی برنخوره 😅😅.از عطر کریدی هم که توصیفش رو کردی فقط اکسسوریهاش رو دارم به اندازه ی زیاد و سن ایچش رو .امیدوارم طوری نشود که همون عطر اقتصادی های خوب رو هم نتونم بخرم .ماشالا یه دل داریم هزار سودا
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Delaram فرهاد

عطر دوست داشتنی و ملایم و متعادل. برای بهار و تابستان عالیه. اولش فرش و سیتروسی. و بعد نت نرگس و رز بولد میشه و نهایتاً بوی کرمی و پودری با شیرینی خیلی ملیح و چوبی. نازه واقعا. هیچ چیز آزار دهنده ای توش ندیدم. خوشحالم که بوی یاس کلا توش گم شده بود و حس نمیشد 😂
03 دی 1403 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : نیلوفر کرامتی نیلوفر فرزان

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
این رایحه عجیب حس و حال آدم خوب میکنه
مثل خاطره یک سفر جذاب ، بانویی زیبا با پیراهن ساحلی روشن
موهای رها در باد ، افتاب ، جزیره، ارامش
برای من شدیدا حال خوب کن و عطره سرحالیه
معمولا کرید خیلی خوب بلده این حس رویایی رو انتقال بده
پخش بوشم برای من خیلی خوب بود و چندین نفر اسم عطرم پرسیدن در موقعیتهای مختلف که فکر میکنم این تا حدودی میتونه همه پسند بودنش شاید نشون میده
تاحدی شیرین ، بی آزار ، ارامش بخش و بسیار خانومانه 🥰

[EDITED] 1403/02/25 00:07
24 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : نیلوفر کرامتی ساناز

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
کرید توی معرفی‌های اولیه این عطر اعلام کرده بود که این عطر از عشق به دریانوردی و حس آزادی روی آب الهام گرفته شده و مواد اولیه‌ از پنج قاره مختلف رو در خودش جمع کرده بخاطر همین،گاهی لاو این وایت رو نمادی از هماهنگی جهانی درنظر می‌گرفتن
خاستگاه نت‌ها به این صورت بوده:
پرتقال اسپانیا
یاس ایتالیا
نرگس ریویرا فرانسه
برنج تونکین آسیا
زنبق مصر
مگنولیا گواتمالا
وانیل جاوا ماداگاسکار
صندل هند
توی معرفی های بعدی و جدیدتر که بعد از خرید کرید توسط صندوق سرمایه‌گذاری بلک‌راک و واگذاری به کرینگ توی سال 2023 و احتمال ریفورموله شدن این عطر اعلام شد،این بوده که لاو این وایت یه اعلام عشق خالص(Pure Declaration of Love) هست و قراره حس یه نسیم بهاری لطیف، زنانگی کلاسیک و ظرافت سفیدرنگ رو منتقل کنه
بنظر من این رایحه یکی از کاملترین روایح کلاسیک و تایملس زنانه هست
سمبل زنانگی دنیای روایحه و اونقدر عطر قشنگ و کاملیه که می‌تونه همراه مهم‌ترین روز زندگی هر زن یا در واقع روز عروس شدنش باشه،چون هم لطافت و حس دخترونگی و پاکی رو داره،هم بلوغ دنیای زنانگی و همسر بودن و هم آرامش و زیبایی حس مادر شدن در آینده
درواقع تمام بعدهای زندگی یه دختر می‌تونه توی این رایحه جای بگیره و کمترین عطری این ظرفیت بالا رو داره
شادابی و حس تازگی نت‌های مرکباتی و پرتقال توی شروع،میانه خنک،گلی و لطیف از غلبیت گل‌های سفید و رز خیس و پایانی نسبتا گرم و دلچسب از روایح پودری،وانیلی و نت برنج
طبع معتدلی اما اونطوری خنک‌مطلق نیست و روایح پودری،زبق،وانیل و برنج یه مقداری خنکی روایح فلورال و مرکباتی رو کنترل و کمتر و با اضافه کردن گرمای ملایمِ شرقی،رایحه رو به سمت معتدل بودن می‌برن
مجموعا هم گلیه،هم پودری/وانیلی و هم حس تمیزی داره که خیلی‌خیلی شیکه
بسیار باکیفیت،باکلاس و همه‌چیز تموم
سیاژ،خط‌بو و ماندگاری بسیار خوبی هم داره

سپاس از نگاه ارزشمندتان

26 خرداد 1405 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی متقی پور

بوی گلی و کرمی و تمیزی داره. یه بوی صحرایی و شالیزاری تر خاصی هم داره که دلچسب و متفاوته. در کنار این بوهای خوب یه بوی اقیانوسی و اگه خیلی حساس بشیم بوی ماهی مانندی هم داره. بوی ابتدایی که کمی تیزی داره.
20 آذر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : نیلوفر کرامتی سحر ااا

7
رایحه
9
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
اگه این عطر انسان بود یه دختر مهربون ملیح و شیرین در توصیفش میشد گفت ...با یه نت ملایم و سوییت جذاب شروع میشه که این ملایم بودن در تمام نت ها مشهوده ...رفته رفته بوی گلهای یاس و نرگس در احاطه ی عطر برنج نمایان میشه که همزمان هر از گاهی بوی دریا وارد میشه ...ظرافت و لطافت مشخصه بارز این عطره ...دوستش داشتم
02 دی 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ساناز مشتری ناراضی

سلام من این عطر رو تست کردم چندین مرتبه عطر خنکی هستش خیلی خوشبو ومعطر پخشش خوبه من بوی برنج وشالیزار حس نکردم بوی اصلیش یاس هستش زنبق و صندل هم مشهودن ولی تلخی ها به وسیله وانیل گرفت شدن این عطر محبوب همسر اوباما بوده.
13 اسفند 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور نونا ابدان

4
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
5
طراحی شیشه
این عطر برای من بویی شبیه دیور جدور داشت با اینکه نمیدونم ایا واقعا شباهتی توی ترکیب دارن یا نه و بنظرم اصلا ارزش خرید نداشت و بعد از مدتی بویه یاس زیادش باعث سر درد و تهوه میشه😥
16 مرداد 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مشتری ناراضی هاشم پور

8
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
واقعا دلنشینن. بوی شالیزارهای برنج و پرتقال توش ترکیب عجیب و جالبی داده. جایی نوشته بود قراره که بوش اقیانوس رو تداعی بکنه. بر اساس خنکی زیاد و عمیقش حرف بی ربطی نیست. در ضمن عطر خانوم آنجلینا جولی هم بوده زمانی.
10 دی 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ساناز هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟