HERMES - Le Jardin de Monsieur Li

هرمس هرمس له جاقدن د موسیو لی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32881
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : هرمس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32881
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 160
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,950,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    9
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 55
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«له جاقدن د موسیو لی» همچون باغی سرشار از هوشیاری و هارمونی جلوه‌گری می‌کند که انگار میان واقعیت و خیال در نوسان است و بوی عناصری همچون سنگ‌های مرطوب، گل یاس و کامکوات دارد.

ژان کلود النا (خالق این عطر) درباره «له جاقدن د موسیو لی» می‌گوید: «من با این عطر بوی حوضچه‌ها، یاسمان‌ها، سنگ‌های مرطوب، کامکوات‌ها و بامبوهای بزرگ را به یاد می‌آورم. آنجا که ماهی‌های کپور در حوضچه‌هایش برای جشن تولد صد سالگی‌شان در جنبش و تکاپو هستند». آنچه خانم النا توصیف می‌کند، باغ‌های چینی خیال‌انگیز و خاصی هستند که آرامشی بی‌مثال را فراهم می‌کنند؛ باغ‌هایی که قدم زدن با فکر کردن همگام است و هر گامی که برمی‌داری انگار تخیلت را آزادتر کرده‌ای.

عطرهای «له جاقدن» براساس مایه‌های بویایی خاصی شکل گرفته‌اند و در این عطر چیزی از جنس روح عطرهای هرمس با روح مکان (یعنی باغ‌های چینی) و جلوه‌های شخصی عطرساز آمیخته شده است.

نوع عطر ادو تویلت
برند هرمس
عطار ژان کلود النا
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نعناع ، یاس، پرتقال کامکوات
نمره کاربران
Le Jardin de Monsieur Li-هرمس هرمس له جاقدن د موسیو لی
رایحه
7.2
12 رای
ماندگاری
5.6
12 رای
پخش بو
5.2
12 رای
طراحی شیشه
7.3
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند هرمس
اخبار برند هرمس
نظرات کاربران (19 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
4
ماندگاری
2
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام به دوستان عزیز
فعلا بوی نارنگی رو نشنیدم؛اما رایحه یاس مشهود بود،برای لحظاتی یک شیرینی بسیار بسیار لطیفی داره برام که یاد بیسکوییت باریلا افتادم. لذت بخش و ارامش بخش. زیاد به پرفورمنس عطر اهمیت نمیدم،برای تسریع رفع خستگی میزنم و بو میکنم
قطعا گزینه مناسبیه برای غرق شدن در خود.
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : آرامیس In The Dark
جالبه چون نت اولیه برای من کاملا مرکباتیه و این توصیف شما که بوی بیسکویت و یاس و .... منم احساس کردم ولی برای نت پایانی که روی لباس میمونه که اتفاقا عاشقشم و خیلی جذاب و خوش بوست
27 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی complihanicated

عطر مورد علاقه ادل
18 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Aram

یک سری از کارهای استاد النا مثل این و un jardin sur le nil رایحه طبیعی دارند یعنی انگار مستقیما از طبیعت گرفته شدند و عطار سعی نکرده عطر رو به معنای قدیمیش برای جلب توجه دیگران خلق کنه .ماندگاری و پخش خوبی داره و به نظرم بیشتر مناسب بانوان هست .
14 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرامیس

7
رایحه
4
ماندگاری
6
پخش بو
6
طراحی شیشه
کیفیت رایحه خوبه ولی ماندگاری کمتر از یک ساعت..
27 مرداد 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

بوی نارنگی چروکیده رو خوب گفتن دوستان ولی واقعا عطر شیکی هستش و فکر نکنید بوی نارنگی گندیده میده چون استفاده از نعناع در این کار واقعا رضایت بخشش کرده و هم شاداب هم تابستانی هم روزانه و به نسبت کارهای خنک سیتروسی دیگه که بوی لیمو غالب هست متفاوته
25 تیر 1398 پاسخ تشکر

6
رایحه
5
ماندگاری
4
پخش بو
7
طراحی شیشه
دوستی میگفت اگر تمام دنیا را داشته باشی اما خواهر نداشته باشی بدان که تا کنون با لطایف الحیل زنده مانده ای. هرمس لی ژاغدن د موسیولی برای من تداعی کننده ی یک خواهر بزرگتر و خیلی مهربانه.یه کار مرکباتی بی نظیر دیگه از ژان کلود النا از اساتید بی چون و چرای کارهای مرکباتی که خیلی خوب بلده کار پرطرفدار و عامه پسند بسازه و با دل مخاطبش بازی کنه.قطعا این عطر بیشتر از 3 نوت ذکر شده داره هرچند که من نعنا رو احساس نمیکنم،کاری خطی و ساده و تقریبا یکسان از ابتدا تا انتها،بویی خنک،نارنگی و کرم مانند و مه گرفته ای که مدام دوست دارید شامه تون رو از اون پر کنین،یک کار روزانه با ماندگاری متوسط و پخش متوسط رو به پایین،ضمنا شیشه بی نهایت زیبایی داره،بنظر من از آخرین بارانهای بهاری تا اولین بارانهای پاییزی میشه استفاده بشه توسط خانمها.خانمهایی که مهربانی رو خوب بلدن اما اغواگری رو خیر.
08 آبان 1396 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Hani Mahdisss

بوي خوب و طبيعي داره
كاملا بوي اين نارنگي چروكارو ميده در تركيب با نعنا
12 اردیبهشت 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

نارنگی یافا که دیدین؟این نارنگی چروکا که پر هسته هستن و اکثراًًً بی آب هستن.کل این کار در بیس نت بوی همون نارنگی یافا هست.
البته اولش یه بوی نعنای سنتیتیک میاد و هجوم یاس هم هست که دوس نداشتم.ولی 10 دقیقه که میگذره میشه نارنگی یافای خاااالص.پخش بوی متوسط و ماندگاری متوسط داره.این سری از کارای هرمس حالت کلوژن داره و اصلا نباید رو پخش و ماندگاری حساب باز کرد ولی واقعا شفاف هست،این کارتونه بود سفرهای علمی،انگار آدم کوچیک شدیو رفتی توی شکم یه نارنگی،خییلی فرح بخشه و برای کلکسیونر ها و عاشقان روایح عالیه اما کسی که میخواد یه عطر بخره نه!
19 آبان 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : عاطفه نظری Jamal nazemi

فوق العاده بوي طبيعي وخوشبويي داره. انگار بيني تون رو داخل يه نارنگي تازه فرو بردين.البته زياد روي پخش وموندگاري حساب نكنين.
15 آبان 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟