bijan - DNA for men

بیژن دی ان ای مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-32857
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : بیژن
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 1992
کد کالا : ATR-32857
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 16
توضیحات

bijan DNA for men - بیژن دی ان ای مردانه

عطری مردانه و جذاب و اغوا کننده می باشد

این عطر در سال 1992 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه گرم در دسته گروه بویایی رایحه های شرقی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس ، زیره، شمعدانی ، یاس، گاردنیای یاسمنی، درخت نراد، زنجبیل ، فلفل ، برگبوی غرب هند ، گل پنجه مریم ، دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، روایح دودی اشاره کرد.

برند بیژن
طبع گرم
سال عرضه 1992
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس ، زیره
اسانس میانی شمعدانی ، یاس، گاردنیای یاسمنی، درخت نراد، زنجبیل ، فلفل ، برگبوی غرب هند ، گل پنجه مریم
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، روایح دودی
نمره کاربران
DNA  for men-بیژن دی ان ای مردانه
رایحه
8.8
5 رای
ماندگاری
8
5 رای
پخش بو
8.2
5 رای
طراحی شیشه
8.6
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بیژن
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
مولکول DNA حتی پس از مرگ و فسیل شدن میتواند حداقل ۶ میلیون و حداکثر ۷ میلیون سال دوام بیاورد و ماهیت بیولوژیکی خودش را حفظ کند. این مولکول که کلید زیست تمام موجودات زنده هست تنها از ۴ حرف تشکیل شده است (A,T,G,C). اما چگونه این مولکول شگفت انگیز یکی مثل ما را طراحی میکند و این برنامه ریزی را از کجا میداند؟ ما نمی‌دانیم!!!!!
عطری گرم و تند شرقی که اوایل پاساژ شدن روی پوست و پارچه خیلی تند به نظر می‌رسد اما با گذشت حدود دو دقیقه، ملایم‌تر شده و رایحه ای دلپذیر را تداعی می‌کند.
کیفیت خوب در عطر، کیفیت معمولی در شیشه و جعبه، در حجم ۵۰ میلی لیتر، رایحه ای نوستالژیک اما تا همیشه مدرن....
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : سالمی غلامرضا نیک پور
به به

آقای دکتر عجب ادوکلنی رو یادآوری کردید ، به نطرم بهترین ادوکلن برند Bijan ، این کار هست و چقدر زود کمیاب شد ، سهم من فقط سمپل و مینیاتوریش شد.
بسیار خوشبو و جذاب بود این عطر ، حس لوکس بودن ، حس خاص بودن رو تو فضای این عطر حس میکردی ، من هنوزم هم دنبالش هستم ولی گویا حد وجودش از کمیاب به سمت نایاب میل میکنه ،
اما در همسایگی اپسیلون از نقطه نایاب ، آرامیس توسکانی فورته ( باتل مشکی) را بصورت اتفاقی پیدا کردم که ژن های زیادی مشابه به DNA داشت و آن را به شما و دوستان عزیزم پیشنهاد میکنم .

با احترام

[EDITED] 1401/08/07 18:38
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه alireza .xx
جناب irro توسکانی باتل مشکی رو از کجا تهیه کردی در صورت امکان میتونی اعلام کنی ممنون میشم .
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مریم نوری TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست ارجمند و فرهیخته جناب آقای روحانی بسیار جای شادمانی هست که بزرگانی همچون شما از روایح نوستالژیک تجربه دارین و واقعا انسان هر چه پیرتر میشود نیاز درونی به نوستالژیک بودن را بیشتر حس میکند در این دنیای مدرنیزه...
یادش گرامی که در سال 1374 من 10 سالم بود و یکی از دایی های من آن زمان لیسانس ادبیات و معلم بود و داخل کمدش این عطر بیژن رو داشت و من چقدر یواشکی میرفتم این عطر رو برمیداشتم و بونوازی میکردم و چقدر برایم خوشایند بود و جالبتر اینکه آن زمان من حروف انگلیسی این عطر رو نمیتونستم بخونم و بی خبر از اینکه روزی خودم عاشق نام این عطر (DNA) خواهم بود که تمام زندگیم را برایش خرج خواهم کرد......
یاد آن دوران گرامی با نوار کاست های آهنگ های مدرن تالکینگ و ظبط صوت های کاستی و این عطر.....
بسیار سپاس از همراهی و همدلی شما و تمامی عزیزان محترم.....

[EDITED] 1401/08/07 18:38
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سالمی مجید جوادی
سلام جناب جوانشیر

خواهش میکنم ،

بنده سال گذشته این ادوکلن رو از خیابان وزرا ، محدوده گالری های عطر فروشی ، اگر اشتباه نکنم گالری نَ.س بود ، خریدم . البته گالری های اون محدوده کارهای قدیمی زیاد دارند.
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه آرمان

9
رایحه
7
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
این عطر را فروردین سال 77 در تولد 20 سالگی کادو گرفتم (من متولد تهران هستم و آن زمان در منطقه 1 تهران زعفرانیه زندگی می کردیم و پدرم وضع مالی خوبی داشت و من از دوران دبیرستان به دنیای موسیقی به خصوص راک و عطر علاقه مند شده بودم . آن زمان اولین سال دانشجویی من بود که در دانشکده فنی بابل مهندسی عمران می خواندم ، شور وشر زیادی داشتم و سرشار از انرژی بودم ( جوانی کجایی که یادت به خیر ) اکثرا به توصیه خودم برایم عطر هدیه تولد آورده بودند و یک عکسی هم از من گرفته شده که بادیدن آن این خاطره برایم زنده شد . بدین شکل که در منزل دانشجویی ام پشت میز تحریر ایستاده درحال فوت کردن کیک تولدکه وسط میز قراردارد و و اطراف آن پر از عطرهایی که برایم هدیه آورده بودند و آنچه از قبل داشتم ،کل میز پر شده بود . البته میهمانان همه هم دانشگاهی های مذکر من بودند ( اکثر کادو دهندگان در این مجلس حضور نداشتند )و آن زمان خصوصا در شهرستان ها از پارتی های مختلط و اینها چندان خبری نبود . با عقل الان ،کاش این کار را نمی کردم و باعث ایجاد آن همه حسادت نمی شدم .
بگذریم، از قبل عاشق باتل پر رمز و راز آن شده بودم که در آن زمان برای من بسیار زیبا می نمود و بدون آنکه رایحه آنرا بدانم بسیار به داشتن این عطر علاقه مند شده بودم .
عطری بسیار خوشبو ابتدا تند که روایح مرکباتی ادویه ای شروع به پخش می کنند و سپس که با گذشت یک ربع ملایم تر شده و روایح گلی چوبی شروع به خودنمایی می کنندو نمایش نتها همینطور ادامه پیدا می کند . پخش بوی فوق العاده که کل فضای کلاس درس های عمومی را که فضای بزرگی داشتند و بیش از 40 دانشجو در یک کلاس بودند را پر می کرد و حتی باعث توجه اساتید به رایحه می شد مخصوصا وقتی این عطر را همزمان با عطر هوگو باس نامبر وان می پوشیدم که ترکیبشان انفجاری بود مثل پدیده رزونانس در فیزیک که باعث تشدید یکدیگر می شدند . ماندگاری در هوای شرجی بهاری بابل حدود 8 ساعت .
روایح ، موسیقی و تصاویر این 3 جادوی یادآوری خاطرات هستند
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سالمی غلامرضا نیک پور
دنیل - نیکولای - الکساندر =DNA
نام فرزندان بیژن
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالمی م.ن
نمی دانستم
عجیب است که ایشان شخص فرهیخته و میهن پرست و علاقه مند به تاریخ ایران بودند ، از نامهای ایرانی اصیل برای فرزندان خود استفاده نکرده اند . البته معمولا ایرانی های خارج از ایران برای سهولت قرایت و صدا کردن توسط مردمان کشوری که در آن اقامت دارند برای فرزندان خود از نام هایی استفاده می کنند که نا آشنا برای آن مردم نباشند .
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سالمی Mahmod Akrami

سلام بر دوستان گرامی عطرافشانی. سال ۷۸ بود که ادوکلن DNA بیژن پشت ویترین مغازه ای نظرم رو جلب کرد. اون موقع اشانتیون هم داشت شاید ۵ میل و با همون طرح و رنگ و شیشه سایز ۵۰ و ۱۰۰ میل. فروشنده درب اشانتیون رو باز کرد. رایحه ای بسیار شیک و روح نواز و دل انگیز داشت که به من حس زندگی، امید، نشاط و شادابی میداد و بوی اسطوخودوس در رایحه مرکباتی این ادوکلن حسی سرشار از آرامش را به ارمغان می آورد. کاری ماندگار و شیشه ای منحصر به فرد به رنگ لاجوردی تیره که آرامش بخش بود. متاسفانه نه اون اشانتیون رو خریدم و نه سایز بزرگترش رو. ای کاش حداقل اشانتیون رو میخریدم و تست این عطر رو تجربه میکردم. در واقع فکر میکردم همیشه موجود خواهد بود، اما متاسفانه بسیار کمیاب و نایاب شد. شاد و خوشبو باشید.

[EDITED] 1402/06/19 00:16
18 شهریور 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سالمی غلامرضا نیک پور

سلام. آقا تو این سایت بیشتر خاطرات ما زنده میشه من این ادکلن های عتیقه رو اینجا میبینم لذت میبرم.
16 دی 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Sajjad عماد

با سلام ، با توجه به اینکه این محصول خیلی وقته که کمیاب شده از دوستان اگر کسی رایحه مشابه و نزدیک سراغ داره ممنون میشم معرفی کنه.
25 مهر 1395 پاسخ تشکر
از همین برند bijan for Men رو تست کنید. بوی این دو کار شباهت قابل توجهی داره و به نظر من bijan for Men عطر بهتری هم میتونه باشه حتی. خوشبختانه هنوز تو بازار موجوده با قیمت حدود 300 هزار تومان که مناسبه با توجه به قیمت های این روزا و این سایت هم موجود داره گویا. البته شاید برای تست پیدا نشه راحت اما اگر بخواهید بدون تست هم بخرید باز هم ارزش داره. من هر دو این عطر ها رو دارم هنوز، یه شیشه از for Men رو تموم کردم و با اینکه هنوز یه شیشه دارم ازش اما وسوسه میشم که برم و تا کمیاب نشده یه شیشه دیگه بگیرم!
25 اسفند 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : نادر عابدي بهمن آباد نوید ابوطالبی جهرمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟