JACQUES BOGART - Silver Scent Pure

جکس بوگارت سیلور سنت پیور

مردانه
کد کالا : ATR-32827
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : جکس بوگارت
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32827
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    4
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«سیلور سنت پیور» با آن سرشت سبُک و روح‌نوازش، احساسی ناب از راحتی و جوانی در شما به‌وجود می‌آورد. این عطر درخشان به‌خوبی آکوردهای میوه‌ای، گیاهی و چوبی را با همدیگر آمیخته می‌کند تا آمیزه‌ای بسازد که انبوهی از مردان را شیفته خودش می‌کند. نت‌های اولیه را رایحه‌های ترنج، سیب، گریپ‌فروت و نعناع می‌سازند که درواقع به آرومایی با کیفیت دلپذیر و شوکه‌کننده شکل داده‌اند؛ آرومایی که روان و بدن شما را از خلوص نابش سرشار می‌سازد. در نت‌های میانی هم به رایحه‌های جوز، اسطوخودوس، هل و شکوفه پرتقال می‌رسیم که بافتی برجسته و شگفتی‌آور دارند؛‌ بافتی که هر کسی را به‌سوی سویه‌های فریبنده‌اش فرامی‌خواند. اما آنچه آمیزه «سیلور سنت پیور» را کامل می‌سازد، نت‌های پایه ویژه‌ای هستند که براساس رایحه‌های مشک سفید، چوب گایاک، چوب درخت ساج و نعناع هندی جان گرفته‌اند. همه این ترکیبات به‌ گونه‌ای در کنار یکدیگر جای می‌گیرند تا ادکلنی بی‌نقص و نیرومند داشته باشید که شما را ساعت‌ها پُرانرژی و شاداب نگه می‌دارد. 

برند جکس بوگارت
عطار اولین بولنجر
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، سیب ، نعناع ، گریپ فروت
اسانس میانی اسطوخودوس ، هل ، جوز ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه مشک ، چوب درخت ساج ، نعناع هندی ، گواوا
نمره کاربران
Silver Scent Pure-جکس بوگارت سیلور سنت پیور
رایحه
7
5 رای
ماندگاری
8.2
5 رای
پخش بو
7.6
5 رای
طراحی شیشه
7
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جکس بوگارت
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
چقدر مهجور و عزلت نشین.این همون نوه ی وان من شو عه ها .برعکس پدربزرگش که تند و ادویه ای هست این عطر دقیقا مثل نوه شیرین و مرکباتی .رایحه ی مطبوع و دلپذیری داره .چهارفصله .اما توو گرمای 30+کمی زننده س.ماندگاری و پخش هشت .مثل پدربزرگش آب بندی نشده .نسبت به قیمت رایحه و پخش و موندگاری خوبی داره.حالا دیگه مصنوعی و طبیعی بودن رایحه ش رو بیشتر آقایون و خانومایی میدونن که بینی های پیشرفته دارن و عطرها رو چنان جراحی میکنن که تمام رایحه ها رو از دل عطر بیرون میکشن و من همچنان انگشت به دهان و متحیر که چطور این قدرت بویایی رو دارن .و واقعا حیف که با این شامه ها عطار نشدن و صاحب برند توو همین جمع عطر افشان.و من همچنان دنبال اینم که بذر هویجی که تووی یه عطر بود دقیقا چه بویی داره و چه جایگاهی و مجبورم برم بذر هویج بخرم برای اینکه چند روز درگیره بوی بذر هویجم 🥴😆.پدربزرگ این عطر سالهای شصت تا اواسط هفتاد خیلی دلبری میکرد همراه دوستش یاتاقان .بماند که چه خاطره هایی زنده می‌کنه😅 البته هر دوی این دوعطر مناسب و متناسب با شامه های اون روزگار بودن اما این عطر هم از اونایی هست که دوست داشتم نفس عمیق بکشم و لذت بردم به همون اندازه ی اونتوس و جیو مشکی های آرمانی .البته در حد اونا نیست اما از نظر من خوشایند و مناسب و همه کاره .قیمت مناسبی هم داره .اما رنگ قرمز همین برند به اسم استوری رد رو خوشم نیومد .نسبت به ادوتویلت بودنش خیلی بهتر از پرفیوم و ادو پرفیوم ای برندهای صاحب نام هست
31 فروردین 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : مریم میربیک Mehdi alyari

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود بر همه دوستان عطرافشان و علاقه مندان روایح ناب. سیلورسنت پور همانطور که از نامش پیداست یک کار ویژه در میان انواع سیلورسنت هست و بوی مطبوع و روح نوازی داره و از نظر ظاهری هم شیشه شیک و شادی داره. سال ۹۵ بود که به قیمت ۵۵ هزار تومن این ادوکلن دوست داشتنی رو خریدم و هنوزم یک عدد دست نخورده داخل کلکسیون دارم. کار جالبیه که البته ناموجوده ولی تستر اصلی این کار و دیپ رو در بازار دیدم.
21 تیر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Perfumex احسان شکیب نژاد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟