LANVIN - Rumeur 2 Rose

لانوین رومور رز

زنانه
کد کالا : ATR-32748
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : لانوین
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2006
کد کالا : ATR-32748
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 60
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,970,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «رومر 2 رز» ساختار آمیزه‌ای سبک و دلربایی از آکوردهای میوه‌ای و گل‌فام دارد. این عطر که در سال 2008 عرضه شد، مدلی شیرین‌تر و رمانتیک‌تر از عطر «رومور» 2006 است. نت‌های اولیه این عطر شما را به میان رایحه‌های مرکباتی زلالی مانند پرتقال، لیموترش، گریپ‌فروت و ترنج می‌برند. نت‌های میانی هم که گل‌فام و غلیظ هستند، رایحه‌های گل برف، گل رز و پیچ امین‌الدوله را دارند. در نت‌های پایانی هم به حالت گرمای دلچسب و حالت آغشته به بوی خاک و زمین می‌رسیم که از رایحه‌های مشک، کهربا و نعناع هندی جان گرفته‌اند. عطر «رومور رز» از مناسب‌ترین عطرهای زنانه و جذاب برای موقعیت‌های عادی و استفاده همیشگی است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لانوین
عطار هونورین بلانک
طبع خنک
سال عرضه 2006
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، لیمو ترش، ترکیبات سبز ، گریپ فروت ، گلابی
اسانس میانی رز ، یاس، گل برف ، مگنولیا ، پیچ امین الدوله
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی
نمره کاربران
Rumeur 2 Rose-لانوین رومور رز
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
6
1 رای
پخش بو
5
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لانوین
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عاشق رایحه یه لطیف و ملیح و دوست داشتنی این عطرم از نظر من این عطر یاد آور چهره یه دختر بچه ای مهربون،آروم،متین،مودب،ساده ولی در عین سادگی زیبا و باهوشه با چشمانی سیاه و درشت و مژه هایی فر و ابروانی مشکی و صورتی گرد و تپلو و سفید و موهایی لخت و سیاه که با یه تل مخمل خرگوشی صورتی موهاشو بالا زده، یه عروسک خرسی تپلی ناز هم سفت تو بغلش گرفته و یه لبخند شیرین رو لبهای صورتی رنگ طبیعی اش نشسته و مثل یه قطعه نبات شیرین و خوردنی و تو دل بروئه... همینقدر جذاب و خواستنی دقیقا مثل این ادکلن اما بی جون و بی رمق...ایکاش همانطور که رایحه اش دلبره و دل میبره یکم ماندگاریشم بیشتر و پخش بوی بالاتری داشت.
23 دی 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : احمد شجاعی رضا عطردوست
عزیزم یه سوال. شما ازین عطر بوی صابونی گرفتی یا نه؟ مثلا برات یاد اور شامپو و تمیزی بوده یا نه؟ خیلی وقته تو فکرشم نت هاشو دوس دارم و میخوام بگیرم اما میترسم.
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کامیار فخر مهربد
سلام شکیبا جون
دختر خوب این عطر حس وتم تمییزی داره اما صابونی به هیچ وجهه..
نت رز هم‌ توش مشهود و بالغه اما پرفورمنسش خیلی پایینه،قصد خرید داری قبلش تست کن حتما.
خرید خوبی داشته باشی ایشالا
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : احمد شجاعی کورش اچ

7
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
من خیلی کم پیش میاد از عطرهای خنک، مخصوصا مرکباتیها خوشم بیاد. از عطرهای لانوین هم کم پیش میاد خوشم بیاد اما خودمم نمیدونم چرا لانوین رومئور۲ رز رو دوست دارم. از اون روایح فرش و ملایم و ظریف و تمیزه که برای دخترای نوجوون هم مناسبه اما درعین حال برای سنین بالاتر هم قابل استفادست.عطر هیجان انگیزی نیست اما دل نشینه. نتهای غالب، به مشام من مرکبات(ترکیب لیموترش، گریپ فروت،نارنج و..) و رز و یکم شیرینی ملایم هست.یجورایی مثل یه لیوان لیموناد خنکه+رز. رزش محسوسه اما بیش از حد غالب و سنگین و... نیست. با توجه به نوع رایحه، موندگاری و پخش بوی بدی نداره. متوسطه
25 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه شکیبا

لطفا سمپل هم موجود کنید از این عطرها خب
26 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر

سلام.تستر این عطر دارید؟
09 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام فعلا خیر

درود بر خانم ملودی و فریبا شیرازی محترم,

وقتی به این نقطه از مارکت در عطر های زنانه نگاه کنیم, فاصله بین عطر ها با اسانس های شامپوها و حتی بادی اسپری, یا پودر های معطر ماشین لباسشویی و و بسیار کم میشه, معدود هستند عطر های زنانه در این محدوده ,که بتونند متفاوت از اسانس های شنیده شده در محصولاتی که اسم بردم, بایستند . تصور میکنم فاصله ی این عطر با یک بادی اسپری بسیار کم و مناسب استفاده ی روزمره برای خانمیست که حتما نسبت به عطر آنچنان توقعی نداره. . این نقطه از مارکت لزوما بد نیست , چون این گروه از عطر ها زن رو از دریچه ای بسیار ساده نگاه میکنند و تلاش میکنند "تیپ" یک زن رو در سلیقه های مختلف و در این نقطه از مارکت راضی کنند. گروهی از خانم ها بطور مثال در دکوراسیون منزل , در یک vase بسیار ساده و شیک یک شاخه گل رز کرم رنگ و طبیعی رو میپسندند , بعضی هم در دکوراسیون گل مصنوعی و پلاستیکی رو ترجیح میدند . بنظر من این عطر در کتگوری گرود دوم بسیار منطبق قرار میگیره. نه بخاطر گل درشتی, بلکه قانع بودن از جنسی از زیبایی که نهایتا به کمال زیبایی نمیرسه.....گونه ای از سلیقه .که در سطح شکل میگیره,, و مثل دیگر سلایق حتما قابل احترام درک هم هست..
Rumeur 2 Rose,عطری بسیار ساده و سافت و معمولیست , نه با پوششی الگنت همخوانی داره و نه در واژه ی استایل میشه تعریفش کرد. در استفاده ی خیلی کژوال تابستانی و روزانه , او رو میشه تعریف کرد. . و اتفاقا در این اندازه و سطح , خوشبوست ,, اما بی تهور . .عطر با یک کوکتل ساده از سیتروس و هینت گریپ فروت آغاز میشه, که بعد از چند دقیقه رز و یاسمن , غالبا عطر رو ادامه میدند . دو ساعت بعد این آکورد با مشک کمی شیرین تر میشه و عطر رو به پایان میره, تمام این سناریو درعمر کوتاه این عطر , سافت, ساده و بسیار روزانه اتفاق میوفته.
بر قرار باشید .
18 مهر 1395 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ROSA سعیده دهرویه
ممنون از توضیحات خوبتون. :)
19 مهر 1395 پاسخ تشکر

ملودی جان باهات هم حسم یکی پیدا نشد منم راهنمایی کنه . آقای ایکاروس خوب و دوستداشتنی اگه متن منو دیدی یه راهنمایی کنید خیلی هم ممنونم ...میخواستم یه عطر با رایحه گل درخت ابریشم بهم معرفی کنید .. از بقیه دوستان هم همچنین ....منتظرم .مرسی
18 مهر 1395 پاسخ تشکر

دوستان لطفا راجع به این عطر نظر بدین و توصیفش کنید. ممنون میشم...
من عاشق بوی ایکلت و لالیک لامور هستم.
28 شهریور 1395 پاسخ تشکر
یه نفر نبود به ما توجه کنه...
به خدا تو مسلمون نیستی کریم...
18 مهر 1395 پاسخ تشکر
حدود 15 سال هست که از این عطر استفاده میکنم من عاشق بوش هستم ،به نظرم ماندگاری وپخش بوی خوبی هم داره .در حدی که معمولا دیگران ازم می پرسند اسم عطرتون چیه
30 آبان 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رضا یگانه آرامیس

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟