HERMES - Eau de Rhubarbe Ecarlate

هرمس او د روبارب ارکالت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32728
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : هرمس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-32728
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 130
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    5
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 18
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

رایحه طراو‌ت‌بخش و نسبتا تُند ریواس در این عطر با بافت مخملین و جذاب رایحه مشک سفید آمیخته می‌شود. ویژگی جالب بطری «او د روبارب ارکالت» هم پمپ جداشدنی آن است.

کریستین ناگل (خالق این عطر) درباره‌اش می‌گوید: «من همیشه عاشق سویه‌های دوگانه ریواس بوده‌ام؛ سویه‌های بصری و بویایی دوگانه، و دگردیسی رنگ سبز به قرمز. بوی ریواس که در آغاز اسیدی و موج‌دار است، در ادامه نرم و مخملی می‌شود».

کریستین ناگل با خلق «او د روبارب  ارکالت» اولین ساخته خودش را برای کمپانی هرمس معرفی کرد. این عطر جذاب که سرشتی غافلگیرکننده و برجسته دارد، بیشتر گیاهی است تا مرکباتی؛ و طراوت اسیدی ریواس در آن باعث شده است که رایحه مشک سفید به لطافتی مخملی برسد.

عطرهای کالکشن Colognes بازتابی از هنر زیستن در محصولات کمپانی هرمس هستند. هر کدام از عطرهای هرمس با سخاومتمندی و قدرت بیانگری‌ بی‌نظیر، لذت‌های ساده اما شگفت‌انگیز را برای شما ممکن می‌سازند و انگار انبوهی از رایحه‌های خاص را در عکسی فوری برای شما ثبت می‌کنند.

برند هرمس
عطار کریستین ناگل
طبع خنک
سال عرضه 2016
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ریواس
اسانس میانی دانه‌های قرمز
اسانس پایه مشک
نمره کاربران
Eau de Rhubarbe Ecarlate-هرمس او د روبارب ارکالت
رایحه
7.3
4 رای
ماندگاری
5.5
4 رای
پخش بو
6.3
4 رای
طراحی شیشه
7
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند هرمس
اخبار برند هرمس
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
5
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر منو یاد این موزیک میندازه
kaveh afagh-shaal
18 آذر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سعید رضایی شوشتری

این پالت نوت یک عطر ترش و سبز رو به ذهن میاره اما این عطر شیرینه! و با دوستان موافقم که قطعا نت هایی داره که اعلام نشده.از جمله نت رز، بوی شیرینی های سنتی خودمون مثل گز یا باقلوا رو میده، به نظرم کاملا زنونه ست. می تونه عطر مورد علاقه افرادی باشه که به بوهای لطیف و شیرین و یکنواخت علاقه مند هستند،اما برای من عنصر هیجان انگیزی نداره.
21 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

امروز تستش کردم بسیار طبیعی و جذاب مثل اغلب کارهای هرمس . چند کار از این گروه و تست کردم فعلا دارم توی این گروه کنکاش و جستجو میکنم تا به نتیجه برسم این گروه روایح ساده و در عین حال بسیار طبیعی دارند چون یونی هستند و تعداد عطرها هم زیاده نتیجه گیری زمان بره ... در ضمن فکر میکنم این عطر بیشتر از سه عنصر داره که ذکر نشده
05 بهمن 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

من نمیدونم چرا هر کار خنکی از هرمس رو تست میکنم باز ردپای تق معروف رو توش میبینم !! نمیدونم مشکل از حس بویایی منه یا اینکه واقعا اینجوره؟
07 بهمن 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Fatimah ایرن
این حس در من هم وجود داره در خیلی برند ها
من احساس میکنم هربرندی علاوه بر ترکیباتی که در عطر معرفی میکنند یه امضای خاصی در عطر میزنن که اونو از برند های دیگه متمایز کنه. مثل گرلن که یه ترکیب وانیلی امضای کاراشه. یا ژووی که کاراش حس مدیسنال داره بولگاری هم تاحدودی. خب هرمس هم از برند هایی هست که حس مرکباتی مثل تغ رو توش حس میکنید.
07 بهمن 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ایرن مهدی

اینو تست کردم بوی ریواسش تقریبا واضحه؛ شاید تو سلیقه ی هر کسی نباشه ولی خنک و آرامش بخشه. پوینت منفیش این بود که خیلی ماندگاری نداشت و نسبت به بقیه ادکلنهایی که همزمان روی کاغذای مختلف تست کردم زودتر رایحه شو از دست داد.
26 خرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ایرن TH_MEN

Rhubarb ecarlate - Hermes
روباب اکارلت - هرمس (تلفظ انگلیسی)
آرامش رنگی در ریواس سرخ
هرمس با عطر گالوپ در سال ۲۰۱۶ خیلی نا امیدکننده ظاهر شد. هنوزم باید برای رفرنس بر شمردن هرمس به عطرهای قدیمی ترش مراجعه کنیم.
روباب همون ریواس هست که در سفرهایی که در ایران داشتم اوایل بهار در حاشیه ی جاده ای در مسیر ازنا به اراک توسط افراد بومی ساکن اون منطقه دیدم که فروخته میشد. برای دست یابی به آرومای ریواس سراغ ساقه میرن. میدونین که مزه ی ترشی داره. رایحه ی او هم تقریبا همینگونه ست‌. ترش ، آروماتیک کمی اسپایسی که فضایی سبزی رو خلق میکنه گویی با زنجبیل معطر شده. ترشی او از جنس ترشی میوه ای (نظیر ترشی توت نارس ) هستش و نه ترشی گیاهی (اسیدی ) . کاملا رفرشتون میکنه. هرمس روی روباب وقت زیادی نگذاشته جز اینکه برای تامین منبع روبابش سراغ انواع امریکاییش بره که تا حدی شور‌تر و اسپایسی تر هستن. حیفه که این عطر اینقدر راحت بر روی پوست جان بده. فوق العاده آرامش بخش و دوست داشتنی و اعتیاد آوره . اما برای کسی که حتی هدفش از عطر بازخورد دیگران نباشه باز ناامید کننده ست. نا امیدکننده از جنبه ی پخش بو و ماندگاری‌ . علت ِ دست نبردن به استفاده از هیچکدام از فیکساتیو ها، اکستندر ها و استبلیزرها (که منجر به پخش و ماحدکاری و تنسیتی در عطر میشن) صرفا جهت مواجهه ی مستقیم شما با درونمایه ی ریواس بوده. روباب اکارلت ، واقعی ترین و در عین حال آرام ترین رفرنس ریواس هست. نه مثل مرسدس بنز کلاب بر معماری اسپایسی ریواس تاکید شده که فضایی زمخت و کلافه کننده و سمباده ای بسازه و نه مثل ود.کای بای کیلیان از معنای ِ ریواس به م.شرو.ب رسیده. کاش میشد هرمس قدری شیطنت به خرج میداد و فیکساتیو ها رو با روایح سیتروسی کمی بازی میداد تا پخش بوی ریواس بالاتر بره. و حتی از دارچین و زنجبیل و فلفل صورتی استفاده میکرد. بهرحال برای کسانی که عطرشون رو توی کشوی میزشون نگه میدارن و مدام از اون اسپری میکنن و دنبال یه کار با آرامش بخشی بالا هستن کار‌خوبیه.
پیسنهاد میکنم این دو شاهکار از معجون های ریواس رو تست کنید :
Aedes de venustas edp For women
verveine james heeley
این رایحه صرفا جنبه ی شخصی داره اما چون یونیک و خاص هست ویژگی لازم برای تبدیل شدن به عطر‌امضا رو داره. روایح ترش تا حدودی کلاسیک محسوب میشن. ساده هستن. و شخصی که اونها رو میپوشه بایستی صمیمی ، کژوال، خنده رو و کم احتیاط باشه.
خود رایحه ۸ از ۱۰
پخش و ماحدگاری پایین این عطر برای مخاطب عام ناخوشاینده و ارزش خریدس رو پایین میاره.
30 دی 1395 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : امیر علوانی فاطمه فیضی

امروز قصدم معرفی یک کار فوق العاده از برند سرشناس هرمس میباشد.


ایدو کلوژن ریواسی هرمس،نام عطریست که در سال 2016 توسط عطر ساز معروف Christine Nagel ساخته و توسط برند هرمس به بازار عرضه شد.عطری سه نتی و ساده اما در عین حال پیچیده و مرموز.





نت بندی این کار عبارتست از :


نت اول: ریواس


نت دوم : توت قرمز


نت سوم : مشک سفید


از اونجایی که خانم کریستین نیجل بیشتر عطرهای زنونه ساخته این عطر هم به زنونه بیشتر نزدیکه،البته این کار UNI S... هست،اینو بزرگ تایپ کردم که یه موقع سوء تفاهم نشه،چون منم از این کار استفاده میکنم و یونی هست،اما لطافتش بیشتره.انتقادی که من به این کار دارم،اول قیمت بالاش هست که حدود 500هزار تومان در بازار تهرانه،دوم کلوژن بودن این کار هست،خود عطر خنک و مرکباتی-گیاهیه،حالا تصور کنید درصد غلظتش هم به زیر3 درصد برسه،پخشش خیلی بالا و خوبه،اما ماندگاری به طبع میاد پایین.حالا دلیلی که من این کارو نوع تر و خلاقانه تر دیدم اینه که با توجه به اینکه همه ی برند ها در چند سال اخیر دنبال کارای عودی،اسپایسی و چرمی بودن،واقعا توجه کمی به کارای گیاهی-مرکباتی شده بود و هرمس همه رو شگفت زده کرد با این سری از کاراش.


کارو که اسپری کردم یه بوی گیاهی و تلزه و خیلیی شیک ریواس به مشامم رسید،انگار از روی گاریه این ریواس فروشا،یه ریواس برداشتی شکوندی و اون آب ریواس که تو هوا پخش میشه رو بو میکشی.اون ته بوی ریشه ای و سبزی مانند ریواس هم کاملا لحاظ شده که یه نمور بوی تلخی داره.ریواس یه گسی داره که تا آخر کار پابرجاست.


خیلی زود و به ترتیب بوی ملس توت قرمز میاد تو کار،دیگه انگار 6 صبح تو یکی از این باغهای میوه تو شیراز،در ایوونو تو فصل بهار باز میکنی،یه باد خنک میادو بوی انوای میوه های ملس و بوی چمنی-گیاهی میخوره تو صورتتون،خیلی بکر هست برای من.البته زود مشک سفید هم پیداش میشه،مشک سفید لطیف تر و خنک تر از مشک ختن هستش که مثلا در انکر نویر لالیک استفاده شده،برای همین مشکسفیدو بیشتر با روایح خنک ترکیب میکنن و مشک ختنو با روایحی نظیر عود و چوب ترکیب میکنند.


دیگه تا انتهای کار بوی گیاهی ترش ریواس همراه بوی ملس توت و اون بوی خاص مشک سفید با شماس.برای آشنایی بیشتر توصیه میکنم مشک سفیدو بو کنید،عطاری ها هم دارن.


کار پخش خیلی قوی ای داره ولی برای محیط های بسته و قرار هایی که در جمع کوچیکی هستید مناسبه البته کار چون با کلاس حتی برای قرارهای رسمی هم خوبه،ولی چون ماندگاریش کمه باید تجدید بشه.
26 مهر 1395 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی Mahdisss

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟